Ik heb daar een harmonie tussen gevondenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de discussie is ook helemaal niet eerlijk...
niet christenen kunnen christenen aanvallen met allemaal moderne feite... terwijl de christenen zich moeten verdedigen met een bijna 2000 jaar oud boek
Bupa even serieus blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij.
Niks moetquote:Op donderdag 16 februari 2006 21:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moet geloven.
Dude, mag je niet eens een gebbetje maken hier?!quote:
Ja maar wil je beweren dat jij nergens in gelooft? Ook niet in Darwin? Want dat zou dan eigenlijk toch ook een geloof zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:41 schreef Dromenvanger het volgende:
Dizer, ieder geloof is fout. Ieder geloof gebaseerd op het verleden is fout. Je moet geloven in de toekomst. Een goed geloof past zich ook iedere dag aan denk ik. Een goed geloof kent geen beperkingen. Op geen enkel vlak. Een goed geloof bestaat niet. Omdat ieder mens dan in zijn eigen gelooft. Geloof is vaak algemeen. Geloof gaat niet uit van het individu. Dus misschien bestaat een goed geloof niet. Wil je goed geloven, dan heb je sowieso 2 mensen nodig. Maar ook in je eentje geloven kan. Maar dan ben je een einzelganger misschien
Ik ga zometeen verder in op je bericht, eerst sigaret roken.
ik bedoel eerder te zeggen dat als je achter je geloof staat overbrug je de "incompleetheden" van je geloof door erin te geloven. en als je er niet in geloofd klopt het niet helemaal ...snap je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks moetMijn ouders en ik zijn streng Orthodox. Maar ik heb een keuze. Als ik tegen mijn ouders zeg.. Ja hallo.. eigenlijk kan God niet bestaan vanwege Darwin-blabal.. dan respecteren zij dat. Dat er ouders zijn die hun kinderen dwingen om te gaan geloven vind ik triest. Het moet een keuze blijven. Ik vind wel als ouder dat je dus je kinderen erover moet vertellen en leren vanuit een neutrale positie. En dan dat je kinderen zelf een keuze maken om het te geloven of niet
Neequote:Op donderdag 16 februari 2006 21:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik bedoel eerder te zeggen dat als je achter je geloof staat overbrug je de "incompleetheden" van je geloof door erin te geloven. en als je er niet in geloofd klopt het niet helemaal ...snap je?
Ik geloof mezelf niet eens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar wil je beweren dat jij nergens in gelooft? Ook niet in Darwin? Want dat zou dan eigenlijk toch ook een geloof zijn?
Ik val niet aan hoor
kijk als jij geloofd dat de bijbel waar is. dan geloof je dus dat jezus na 3 dagen is opgestaan.quote:
denk je~!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En dan lach ik wel nu, maar het is bittere waarheid. Of leuke waarheid. Leuke waarheid eerder.
Ik geloof in niets....maar de leegte waar ik in geloof is groot genoeg.quote:
Meer heb je ook niet nodigquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik geloof in mezelf! Dat vind ik al meer dan genoeg!
Klopt. Want ik geloof dat een "heilige" dat kan. Of als God dat wil, dat het dan gebeurt. Waarom het tegenwoordig niet gebeurt of niet kan gebeuren, is omdat God daar niet meer naar kijkt of let. Behalve als je tijd is gekomen. Als God iets wil, dan gebeurt het ook. Kijk, als je niet met je leven speelt, en je gaat plotseling dood, dan is dat met een reden die God daarvoor heeft bestemd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk als jij geloofd dat de bijbel waar is. dan geloof je dus dat jezus na 3 dagen is opgestaan.
daarin moet je geloven. natuurkundig gezien kan dat niet. onmogelijk. zodra je meer dan 3 min geen zuurstof in je hersenen krijg vergaan ze langzaam. maar als je christelijk bent neem je die feiten voor lief en geloof je dat hij op is gestaan uit de dood
Kristin Davis.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Meer heb je ook niet nodig
Wat wil je nog meer
dat bedoel ik. net zomin als ik kan bewijzen dat iets heiligs niet kan kan jij niet bewijzen dat het wel kan... daar moet je dus in gelovenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt. Want ik geloof dat een "heilige" dat kan. Of als God dat wil, dat het dan gebeurt. Waarom het tegenwoordig niet gebeurt of niet kan gebeuren, is omdat God daar niet meer naar kijkt of let. Behalve als je tijd is gekomen. Als God iets wil, dan gebeurt het ook. Kijk, als je niet met je leven speelt, en je gaat plotseling dood, dan is dat met een reden die God daarvoor heeft bestemd.
Ik weet het wel.....ik neem afstand van alles.....ik bedoel....afstand van de shit......geef me het goede en ik omarm het...quote:
Dan moet je haar gaan versieren, in jezelf geloven ook. Wie het eerst komt, die het eerst maalt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kristin Davis.
Of anders Djem. Van Treble.
Goede tipquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
staat trouwens een leuk nummer op me winamp nu
kanye west - jezus walks
net zo min dat ik kan zeggen wat er gebeurt als ik de pijp uitgaquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik weet het wel.....ik neem afstand van alles.....ik bedoel....afstand van de shit......geef me het goede en ik omarm het...
Heb geen zin om dieper op ellende in te gaan en op ongeluk.
Ik weet 1 ding, en dat is dat ik gelukkig wil zijn en blijven.
En ook al moet ik een duivel uitmoorden, dan moet dat maar.
Dan moord ik die duivel uit voor mijn eigen bestwil.
Prodigy staat op
Oeh, die heb ik vandaag al meer dan 5 keer gedraaidquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
staat trouwens een leuk nummer op me winamp nu
kanye west - jezus walks
Juist omdat we niets weten, weten we alles.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net zo min dat ik kan zeggen wat er gebeurt als ik de pijp uitga
netzomin als hij kan zeggen dat mensen naar de hemel gaan
netzomin kan jij zeggen dat jij gelijk hebt
dont forget we know nothing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |