Hoe bozer jullie werden, hoe mooier ik het vondquote:
dat zeg ik:quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een lekker wijf op SBS6 heet 9 van de 10 keer 'Ma Tokkie'
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik haal hem wel weg en post een andere foto op pagina 2![]()
jaquote:
ik moet het ook nog lerenquote:
en dan snel wegrennen daarnaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Nette fotoHaar zou ik kinderen schenken....
en geloof me ik wil echt geen kinder
'k was ehm ook tegen gekomen namelijk, maar ik dacht "bus... touring car.. invalide uitvoering.. neeeequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet het ook nog leren![]()
plaatjes + een echt verhaal = een op![]()
deze bus is zeldzamer dan een Ferrari of een of ander tupperware gebakje of een badkuip met een motor er inquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef M5 het volgende:
[..]
'k was ehm ook tegen gekomen namelijk, maar ik dacht "bus... touring car.. invalide uitvoering.. neeee".
snel vol spammen deze zooi dan!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
deze bus is zeldzamer dan een Ferrari of een of ander tupperware gebakje of een badkuip met een motor er in![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef Klonk het volgende:
* Klonk wacht met Amy Smart op 823 om die af te kunnen kraken
smaken kunnen heel erg verschillen zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit is een prachtige OP. Duizend maal beter dan een vliegtuig of boot.
Hang je hem aan een stenen muur of gips?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
een 32 inch lcd ophangen en kabels wegwerken , tips?
kan elke universele beugel of moet ik op zoek naar die psies voor mijn tv?![]()
www.vogels.com > flatscreenfitterquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
een 32 inch lcd ophangen en kabels wegwerken , tips?
kan elke universele beugel of moet ik op zoek naar die psies voor mijn tv?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
Ni zo zeiken snotjong
Moet je maar geen alfa kopen dan vraag je er om![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
smaken kunnen heel erg verschillen zal ik maar zeggen.
maar ik heb nieuws! als ik in staat ben 823 te maken (dat wil zeggen geen werk of ik lig te maffen) dan word de volgende OP een 22 meter lange hydrofoil-boot met 4000 PK en hydrojet aandrijving, incl. 6-loops gatling kanon en 2 raketten.!
ja meesterlijk, en het bootje in kwestie zou zo uit C&C kunnen komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo altijd als China speelt met C&C Generals, die hebben zo'n ding als base defense![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef guitarist.nl het volgende:
is dat niet dezelfde als die bus van 'de bus' ??
kan niet wachtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
[..]
ja meesterlijk, en het bootje in kwestie zou zo uit C&C kunnen komen.
nee, die hadden een lagerequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef guitarist.nl het volgende:
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef guitarist.nl het volgende:
nou dan. je gaat zelf die dingen waar ze op liggen op de gevoelige plaat gooien, dus dat zou je dan minsten kunnen boycotten!.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
bootjes
(en morgen sta ik ze weer op de foto te zetten als het weer meewerkt)
Zelfde beugel geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef BoJo het volgende:
het was trouwens maar een 30 inch zie ik net![]()
*bookmarked*quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
www.vogels.com > flatscreenfitter
nog maar weinig mee kunnen doen doro het rotweerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef Alfisti het volgende:
Hoe bevalt die 300D Alex?
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
nou dan. je gaat zelf die dingen waar ze op liggen op de gevoelige plaat gooien, dus dat zou je dan minsten kunnen boycotten!.
Ja denk het wel, weet nog niet. Niet hier nog, ik zit al te fantaseren over als ik uit huis gaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelfde beugel geloof ik
Maar komt hij aan steen te hangen?
hij weet straks niet wat hem overkomt als de zon gaat schijnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog maar weinig mee kunnen doen doro het rotweer
de 300D of ik?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij weet straks niet wat hem overkomt als de zon gaat schijnen![]()
In mijn huis hang ik wel een beamerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja denk het wel, weet nog niet. Niet hier nog, ik zit al te fantaseren over als ik uit huis ga![]()
dat heeft mijn bus nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
maar ik heb nieuws! als ik in staat ben 823 te maken (dat wil zeggen geen werk of ik lig te maffen) dan word de volgende OP een 22 meter lange hydrofoil-boot met 4000 PK en hydrojet aandrijving, incl. 6-loops gatling kanon en 2 raketten.!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pagina twee, tijd voor de tietenfoto
hmm neeh geen ruimte voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In mijn huis hang ik wel een beamer
quote:
nog 240 te gaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dat terwijl ik toch een kilo of 10 ben afgevallen
ja volgens mij is dit ook geen tieten topic, ik blijf tenminste beetje ontopic!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
Gaat het net over tieten krijgen we weer een bus![]()
Omdat bose gewoon kut isquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef BoJo het volgende:
waarom werd Bose eigenlijk zo afgebrand laatst hier? Ik vind het 3-2-1 systeem best handig.![]()
Ja, ik. Is ook een vuilniswagenversie van. En ik zie ze regelmatig rijden. Maar ik woon dan ook op de route Duitsland-Ameland.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef guitarist.nl het volgende:
wie weet er meer van de neoplan megaliner?
zijn er niet zoveel van gemaakt ofwel ?
[afbeelding]
quote:
als ik "neoplan megaliner" in voer bij google afbeeldingen kom ik er genoeg tegen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef guitarist.nl het volgende:
wie weet er meer van de neoplan megaliner?
zijn er niet zoveel van gemaakt ofwel ?
[afbeelding]
Ontopic zijn we 821 delen geleden mee gestoptquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja volgens mij is dit ook geen tieten topic, ik blijf tenminste beetje ontopic!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik. Is ook een vuilniswagenversie van. En ik zie ze regelmatig rijden. Maar ik woon dan ook op de route Duitsland-Ameland.
voor wat ik kan betalen heb ik net de ruimte voor een 3-2-1 systeem, laat staan dat ik er een 5.1 naast kan zetten om het verschil te horenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat bose gewoon kut is
Als je dat 3-2-1 systeem naast een "echt" systeem zet hoor je het verschil wel.
als je de volgende keer nou ff een foto schiet met je camera'tjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik. Is ook een vuilniswagenversie van. En ik zie ze regelmatig rijden. Maar ik woon dan ook op de route Duitsland-Ameland.
En ik vind dat Bose boxen ook nog mooi geluid gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef BoJo het volgende:
waarom werd Bose eigenlijk zo afgebrand laatst hier? Ik vind het 3-2-1 systeem best handig.![]()
SLOW CHATquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja volgens mij is dit ook geen tieten topic, ik blijf tenminste beetje ontopic!
ooooohhh dat valt best mee man, zeikerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nog een kilo of 10 eraf zou gezond zijn, dan zit ik rond de 100 kilo![]()
Voor dat soort mensen is het ook prima denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
En ik vind dat Bose boxen ook nog mooi geluid gevenBen niet echt een audio freak, en d'r zal wel beter zijn.
wat zou jij neerzetten dan in een kleine ruimte? Vooral als je geen kabels over de vloer wilt en te opvallende speakers?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen is het ook prima denk ik
Alleen dat dolby surround uit 2 speakers geloof ik niet in.
Heb 12 van die sets weg gezet in een hotel en ik poep er op
3-2-1quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor wat ik kan betalen heb ik net de ruimte voor een 3-2-1 systeem, laat staan dat ik er een 5.1 naast kan zetten om het verschil te horen![]()
![]()
ik ga voor zo iets:quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
alleen is dat systeem best duur vergeleken met de andere systemen![]()
mjah tis idd duur voor wat je uiteindelijk echt krijgt en had kunnen krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
3-2-1
Moet je eens kijken wat je los kan kopen voor dat geld
Serieus veel beter spul te krijgen. Je laat je toch niet neppen door een dsp man.
En sommige effecten komen echt hard van achteren aanzetten, en dat krijg me met zo'n 3-2-1 toch echt niet voor elkaar.
Nee. Of ik maak een mooie foto, of ik maka geen foto.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
als je de volgende keer nou ff een foto schiet met je camera'tje
das bijna een hele tv meubel ansich manquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:52 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ga voor zo iets:
[afbeelding]
alleen nog een setje boxen er bij en een standalone DVD speler. klaar.
mwah Afmetingen (B x H x D): 435 x 171 x 420mm.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
das bijna een hele tv meubel ansich man![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
das bijna een hele tv meubel ansich man![]()
![]()
teeeeringquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
En zo'n Bose Accoustimas serie dan? Lijkt me ook wel wat, van die witte kubusjes in de hoeken![]()
Ik heb een Onkyo dvd spelerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef M5 het volgende:
Onkyo is ook wel mooi spul ja.
daar valt die achterkant van "m'n" yamaha'tje bij in't niet
[afbeelding]
Dan is een 321 een prima idee imhoquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
jongens, ik zoek compacte zooi, max de grote van m'n xbox![]()
een xbox op z'n kant mag ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef BoJo het volgende:
jongens, ik zoek compacte zooi, max de grote van m'n xbox![]()
wat moet je met LAN erop ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb een Onkyo dvd speler
En die amp is echt sick jaLAN, dvi, firewire, alles zit erop
ah we zien wel, duurt toch nog wel ff. Het zijn nog maar dromenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan is een 321 een prima idee imho
ik verveel mequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:12 schreef Hugster het volgende:
en Bo, je bent echt je interieur tot in detail in kaart aan het brengen zonder een huisje gevonden te hebben?![]()
ik heb alvast een bed gekochtquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
en ik heb weinig met derest van de meubels![]()
kan onze xbox ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
volgens mij valt er ook wel muziek van een werkgroep af te draaien
preciesquote:
zeg ik dan dat ie heilig isquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef Fugie het volgende:
alsof die xbox zo fokin heilig is, ps3 smoked die shit ouwe
duidelijk geen ervaring met Xbox Media Center.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef Fugie het volgende:
alsof die xbox zo fokin heilig is, ps3 smoked die shit ouwe
ik zeg rondquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooooohhh dat valt best mee man, zeikerd![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
duidelijk geen ervaring met Xbox Media Center.
gamen doe ik er niet op, maar een beter, veelzijdigere en slicke afspeelunit voor al je digitale media op netwerk, harddisk, cd of dvd zul je echt niet vinden.
je loopt constant te ijlen over je xbox manquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg ik dan dat ie heilig is
die xbox komt er te staan omdat ik dan ook zoals nu films ga streamen, mp3s afspeel en games doe.![]()
zovaak heb ik het niet over dat ding hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
je loopt constant te ijlen over je xbox man
flikker op man, ik loop niet constant te ijlen over mijn xboxquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
je loopt constant te ijlen over je xbox man
jawel man in je laatste 10 posts staat het woord xboxquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
flikker op man, ik loop niet constant te ijlen over mijn xbox![]()
met die nachtbrakers hier waag ik het te betwijfelen,quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo snel gaat het niet, kan morgen nog![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef Hugster het volgende:
Fugie is weer high
xbox je xbox lult xbox uit xbox je xbox nek xbox , xbox domme xbox zeeuw xboxquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
jawel man in je laatste 10 posts staat het woord xbox![]()
is het leuk daarbovenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
xbox je xbox lult xbox uit xbox je xbox nek xbox , xbox domme xbox zeeuw xbox![]()
![]()
kloptquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, bij jou is het niet meer leuk, te makkelijk
quote:
quote:
Ik heb de 501quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb deze
[afbeelding]
zichtbaar beter beeld dan andere players, start DVD's van elk merk binnen een seconde, super snel in het menu, leest over dikke krassen heen, ik ben er ontzettend blij mee dus
neeh, als ik uit huis ga dan hoef ik geen pc speakers meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
spang swa
haal dan deze
[afbeelding]
Negerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
spang swa
haal dan deze
[afbeelding]
Kun je zo duur maken als je zelf wilquote:
okay beetje terug naar jouw wereldje danquote:
Broodje hamburger gemaakt en soepiequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heb je nou uiteindelijk gegeten?![]()
Ik ga naar m'n bed!!! Dat zal je pas leren! gezellig in m'n 1tje! Phuh!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga koekjes eten!Zelfgebakken! Dat zal je leren
ik heb de mijne weg gegevenquote:
Als je maar vol zat!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Broodje hamburger gemaakt en soepie
Luie hond ben ik eh
Maar ik heb wel bier![]()
* BoJo kijktquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.pick2pay.nl/ BoJo Kijk en kwijlKost geen drol daar
Tot morgen allemaal![]()
ik vreet zo snel dat ik het amper proef, daarom lust ik ook allesquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit
Gastquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vreet zo snel dat ik het amper proef, daarom lust ik ook alles![]()
Halozie'squote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef Hugster het volgende:
waar willen jullie nu zien dan? Carbon? enginebay's, Zonda's of misschien wel horloges?![]()
quote:
je lijkt gatverdamme wel een wijf manquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:49 schreef BoJo het volgende:
kolere die Onkyo heeft alleen maar joekels van een receivers, prijs vind ik nog wel meevallen![]()
Ik typte dit eigenlijk om te zeggen dat het fucking een A0 is zoveel mensen staan eropquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Krijg net m'n stembiljet en het formulier met de mensen waarop ik kan stemmen, maar ik moet zelfs ook voor m'n deelgemeente stemmen
Ik denk dat ik maar ga voor "nieuw rechts" Klinkt lekker fout![]()
![]()
opspattend modderquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
dingen met rupsbanden
veel modder
600+ PK
een enkele kast helemaal vol met electronica heerstquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
je lijkt gatverdamme wel een wijf man
vrouwen gaan voor Bose melkpakjes omdat je het onzichtbaar weg kan zetten, vrouwen gaan voor de 3-2-1 set, mannen willen zo groot mogelijke versterkers!
Waar is het mis gegaan bij jou?
Of loop je nu alvast de wensen van je nieuwe sma te vervullen?
je audiokeuze gaat te verquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef BoJo het volgende:
* BoJo vind hugo even niet zo aardig meer![]()
Flauwquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
herman karton heeft ook mooi spul overigens
whoehaaa..quote:
de Bose consumer lijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
gevoelig plekje bij grote woezie boezie muwie hugie?![]()
Wel goed aflikken ehquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo smijt een lepel zout in zijn gezicht![]()
mission Mac is (nog) niet geslaagdquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ok ok, je weet me altijd wel over te halen![]()
nu over de speakers nog![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
mission Mac is (nog) niet geslaagd![]()
ik weet het niet, ik hou wel even op met dromenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik weet het
Speakers: donker of licht hout? zwart of zilver?
Zilver!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik weet het
Speakers: donker of licht hout? zwart of zilver?
vergeet je niet alvast te kijken naar kaarsen, een afdruiprek en fruitschaal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik hou wel even op met dromen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
vergeet je niet alvast te kijken naar kaarsen, een afdruiprek en fruitschaal?
zeg tis hier geen DIGquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
avond mensen.....
zeg moet binnenkort een nieuwe tel hebben maar ik zie door de bomen het bos niet![]()
klein, compact zijn eigenlijk de enigste echte vereisten, moet natuurlijk ook gewoon bij de tijds zijn!
toestellen die ik tot nu toe wel oke vind:,
samsung D600 (maar daar loopt iedereen tegenwoordig mee)
samsung D720
nokia 7370
nokia N70
iemand nog andere opties??
NEE GEK !!!!!11!!!:Dquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat lijkt me best zout!![]()
![]()
![]()
!!11one!1één :;11!!D!:;lwD!
![]()
![]()
Whahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
vergeet je niet alvast te kijken naar kaarsen, een afdruiprek en fruitschaal?
ik rook niet waar de kinderen bij zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
![]()
Vergeet ook de afwasborstel en de asbak niet
Ik ben er ook ff uit, maar die N70 is zo traag als dikke stront door een trechter... maatje van me heeft dat ding en hij is niet vooruit te brandenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
avond mensen.....
zeg moet binnenkort een nieuwe tel hebben maar ik zie door de bomen het bos niet![]()
klein, compact zijn eigenlijk de enigste echte vereisten, moet natuurlijk ook gewoon bij de tijds zijn!
toestellen die ik tot nu toe wel oke vind:,
samsung D600 (maar daar loopt iedereen tegenwoordig mee)
samsung D720
nokia 7370
nokia N70
iemand nog andere opties??
Kinderen komen er derhalve bij mij niet inquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rook niet waar de kinderen bij zijn![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NEE GEK !!!!!11!!!:D![]()
![]()
D
::D:D:D:D:
D:D
! !! !!11!!!!eeeneneeeeneeenoneone
onenoeappel!!!ODOENEOD@!!! EIE!!!!! !!!!! EINSEINS EINS
:D:D:D:D : D:
![]()
D::D:D D: D:D
![]()
![]()
-_ -O_ _o- _o_ -o_O-O -O_ _O - ;D :
'( ; D;D ;d(
:"0
AUFMACHEN !!! !11!!!!111eoneo
eneoneoneoneoneone eins!!!!
;D ;9D "D D: D(
D:D
!
ik had het tegen "mensen"quote:
dan hebben we een probleem met de meeting, ik kan nu al geen oppas regelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kinderen komen er derhalve bij mij niet in
Je moeder mag nog steeds niet in een verzorgingstehuis?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hebben we een probleem met de meeting, ik kan nu al geen oppas regelen![]()
aaah weg met de N70, trouwens vrijwel met al mijn nokia's gehad dat die na verloop van tijd traag werdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben er ook ff uit, maar die N70 is zo traag als dikke stront door een trechter... maatje van me heeft dat ding en hij is niet vooruit te brandenergerlijk wat mij betreft....
ik vond het wel humor om te zeggen omdat ik het hele topic lang alleen maar heb over DIG dingenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik had het tegen "mensen"
so shut up![]()
Ff opnieuw opstartenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
aaah weg met de N70, trouwens vrijwel met al mijn nokia's gehad dat die na verloop van tijd traag werden![]()
nee ze is te leip nog steedsquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moeder mag nog steeds niet in een verzorgingstehuis?
Heeft hij toevallig ook 3000 sms'jes in z'n inbox? Want dat maakt die van mij ook traagquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben er ook ff uit, maar die N70 is zo traag als dikke stront door een trechter... maatje van me heeft dat ding en hij is niet vooruit te brandenergerlijk wat mij betreft....
mijn 6230 werkt ook nog prima en vlotquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ff opnieuw opstarten
Maar dit is m'n eerste nokia en ik ben er erg content mee... 6230 nogsteeds... maar m'n pa en ma hebben de 6230i en die is ook alweer fucking traag![]()
Nee, gelijk toen hij uit de verpakking kwam alquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig ook 3000 sms'jes in z'n inbox? Want dat maakt die van mij ook traag
Jo, latersquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
Ik blijf maar zwaaien vandaag zonder dat er veel na komt![]()
nerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vond het wel humor om te zeggen omdat ik het hele topic lang alleen maar heb over DIG dingen![]()
Foraquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind gewoon alles stom waar draadjes in zitten
waar ben je dan ook mee bezigquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
Het BazzoS gevoelquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
ik heb geen flauw idee man, eentje die niet te groot is anders kloppen de verhoudingen niet meerquote:
Een leven hebbenquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee man, eentje die niet te groot is anders kloppen de verhoudingen niet meer![]()
Mja en om 12:30 wakker gebeld worden en de rest van de dag college helpt ook niet zoquote:
GSM's vind je wel cheyl dus?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind gewoon alles stom waar draadjes in zitten
Echt wel keigaaftevetsupermooiongekendgeilgekkehuisman!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef Fugie het volgende:
ik ben ook 4x wakker gebeld, maar niet opgenomen en gewoon doorgeslapen
die van mij deed het nog nadat ik m tegen een muur had gesmeten. dan kan het er mee door.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
GSM's vind je wel cheyl dus?[afbeelding]
Komt omdat er geen draadjes inzitten!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van mij deed het nog nadat ik m tegen een muur had gesmeten. dan kan het er mee door.
de lader daarentgen
ja, das wel jammerquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik was al ff aan het kijken, maar de auto's worden wel lastiger vindbaar
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik was al ff aan het kijken, maar de auto's worden wel lastiger vindbaar
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Er is vast een Koreaans koekblik met 823ccquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, das wel jammer
maar straks kunnen we weer meet met cc's vinden... even doorbijten
lekker kotsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je stuurt me net zo'n mooi plaatje door en nu dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |