In mijn huis hang ik wel een beamerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja denk het wel, weet nog niet. Niet hier nog, ik zit al te fantaseren over als ik uit huis ga![]()
dat heeft mijn bus nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
smaken kunnen heel erg verschillen zal ik maar zeggen.
maar ik heb nieuws! als ik in staat ben 823 te maken (dat wil zeggen geen werk of ik lig te maffen) dan word de volgende OP een 22 meter lange hydrofoil-boot met 4000 PK en hydrojet aandrijving, incl. 6-loops gatling kanon en 2 raketten.!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pagina twee, tijd voor de tietenfoto
hmm neeh geen ruimte voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In mijn huis hang ik wel een beamer
quote:
nog 240 te gaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dat terwijl ik toch een kilo of 10 ben afgevallen
ja volgens mij is dit ook geen tieten topic, ik blijf tenminste beetje ontopic!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef BaraCuda het volgende:
Gaat het net over tieten krijgen we weer een bus![]()
Omdat bose gewoon kut isquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef BoJo het volgende:
waarom werd Bose eigenlijk zo afgebrand laatst hier? Ik vind het 3-2-1 systeem best handig.![]()
Ja, ik. Is ook een vuilniswagenversie van. En ik zie ze regelmatig rijden. Maar ik woon dan ook op de route Duitsland-Ameland.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef guitarist.nl het volgende:
wie weet er meer van de neoplan megaliner?
zijn er niet zoveel van gemaakt ofwel ?
[afbeelding]
quote:
als ik "neoplan megaliner" in voer bij google afbeeldingen kom ik er genoeg tegen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:41 schreef guitarist.nl het volgende:
wie weet er meer van de neoplan megaliner?
zijn er niet zoveel van gemaakt ofwel ?
[afbeelding]
Ontopic zijn we 821 delen geleden mee gestoptquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja volgens mij is dit ook geen tieten topic, ik blijf tenminste beetje ontopic!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik. Is ook een vuilniswagenversie van. En ik zie ze regelmatig rijden. Maar ik woon dan ook op de route Duitsland-Ameland.
voor wat ik kan betalen heb ik net de ruimte voor een 3-2-1 systeem, laat staan dat ik er een 5.1 naast kan zetten om het verschil te horenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat bose gewoon kut is
Als je dat 3-2-1 systeem naast een "echt" systeem zet hoor je het verschil wel.
als je de volgende keer nou ff een foto schiet met je camera'tjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik. Is ook een vuilniswagenversie van. En ik zie ze regelmatig rijden. Maar ik woon dan ook op de route Duitsland-Ameland.
En ik vind dat Bose boxen ook nog mooi geluid gevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef BoJo het volgende:
waarom werd Bose eigenlijk zo afgebrand laatst hier? Ik vind het 3-2-1 systeem best handig.![]()
SLOW CHATquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja volgens mij is dit ook geen tieten topic, ik blijf tenminste beetje ontopic!
ooooohhh dat valt best mee man, zeikerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
nog een kilo of 10 eraf zou gezond zijn, dan zit ik rond de 100 kilo![]()
Voor dat soort mensen is het ook prima denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
En ik vind dat Bose boxen ook nog mooi geluid gevenBen niet echt een audio freak, en d'r zal wel beter zijn.
wat zou jij neerzetten dan in een kleine ruimte? Vooral als je geen kabels over de vloer wilt en te opvallende speakers?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen is het ook prima denk ik
Alleen dat dolby surround uit 2 speakers geloof ik niet in.
Heb 12 van die sets weg gezet in een hotel en ik poep er op
3-2-1quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor wat ik kan betalen heb ik net de ruimte voor een 3-2-1 systeem, laat staan dat ik er een 5.1 naast kan zetten om het verschil te horen![]()
![]()
ik ga voor zo iets:quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:47 schreef BoJo het volgende:
alleen is dat systeem best duur vergeleken met de andere systemen![]()
mjah tis idd duur voor wat je uiteindelijk echt krijgt en had kunnen krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
3-2-1
Moet je eens kijken wat je los kan kopen voor dat geld
Serieus veel beter spul te krijgen. Je laat je toch niet neppen door een dsp man.
En sommige effecten komen echt hard van achteren aanzetten, en dat krijg me met zo'n 3-2-1 toch echt niet voor elkaar.
Nee. Of ik maak een mooie foto, of ik maka geen foto.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
als je de volgende keer nou ff een foto schiet met je camera'tje
das bijna een hele tv meubel ansich manquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:52 schreef M5 het volgende:
[..]
ik ga voor zo iets:
[afbeelding]
alleen nog een setje boxen er bij en een standalone DVD speler. klaar.
mwah Afmetingen (B x H x D): 435 x 171 x 420mm.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
das bijna een hele tv meubel ansich man![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |