Ik typte dit eigenlijk om te zeggen dat het fucking een A0 is zoveel mensen staan eropquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Krijg net m'n stembiljet en het formulier met de mensen waarop ik kan stemmen, maar ik moet zelfs ook voor m'n deelgemeente stemmen
Ik denk dat ik maar ga voor "nieuw rechts" Klinkt lekker fout![]()
![]()
opspattend modderquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
dingen met rupsbanden
veel modder
600+ PK
een enkele kast helemaal vol met electronica heerstquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
je lijkt gatverdamme wel een wijf man
vrouwen gaan voor Bose melkpakjes omdat je het onzichtbaar weg kan zetten, vrouwen gaan voor de 3-2-1 set, mannen willen zo groot mogelijke versterkers!
Waar is het mis gegaan bij jou?
Of loop je nu alvast de wensen van je nieuwe sma te vervullen?
je audiokeuze gaat te verquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef BoJo het volgende:
* BoJo vind hugo even niet zo aardig meer![]()
Flauwquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:54 schreef BoJo het volgende:
herman karton heeft ook mooi spul overigens
whoehaaa..quote:
de Bose consumer lijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
gevoelig plekje bij grote woezie boezie muwie hugie?![]()
Wel goed aflikken ehquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo smijt een lepel zout in zijn gezicht![]()
mission Mac is (nog) niet geslaagdquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ok ok, je weet me altijd wel over te halen![]()
nu over de speakers nog![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
mission Mac is (nog) niet geslaagd![]()
ik weet het niet, ik hou wel even op met dromenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik weet het
Speakers: donker of licht hout? zwart of zilver?
Zilver!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik weet het
Speakers: donker of licht hout? zwart of zilver?
vergeet je niet alvast te kijken naar kaarsen, een afdruiprek en fruitschaal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik hou wel even op met dromen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
vergeet je niet alvast te kijken naar kaarsen, een afdruiprek en fruitschaal?
zeg tis hier geen DIGquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
avond mensen.....
zeg moet binnenkort een nieuwe tel hebben maar ik zie door de bomen het bos niet![]()
klein, compact zijn eigenlijk de enigste echte vereisten, moet natuurlijk ook gewoon bij de tijds zijn!
toestellen die ik tot nu toe wel oke vind:,
samsung D600 (maar daar loopt iedereen tegenwoordig mee)
samsung D720
nokia 7370
nokia N70
iemand nog andere opties??
NEE GEK !!!!!11!!!:Dquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat lijkt me best zout!![]()
![]()
![]()
!!11one!1één :;11!!D!:;lwD!
![]()
![]()
Whahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
vergeet je niet alvast te kijken naar kaarsen, een afdruiprek en fruitschaal?
ik rook niet waar de kinderen bij zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whahahaha![]()
![]()
![]()
Vergeet ook de afwasborstel en de asbak niet
Ik ben er ook ff uit, maar die N70 is zo traag als dikke stront door een trechter... maatje van me heeft dat ding en hij is niet vooruit te brandenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef ThaFreak het volgende:
avond mensen.....
zeg moet binnenkort een nieuwe tel hebben maar ik zie door de bomen het bos niet![]()
klein, compact zijn eigenlijk de enigste echte vereisten, moet natuurlijk ook gewoon bij de tijds zijn!
toestellen die ik tot nu toe wel oke vind:,
samsung D600 (maar daar loopt iedereen tegenwoordig mee)
samsung D720
nokia 7370
nokia N70
iemand nog andere opties??
Kinderen komen er derhalve bij mij niet inquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rook niet waar de kinderen bij zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |