smaken kunnen heel erg verschillen zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit is een prachtige OP. Duizend maal beter dan een vliegtuig of boot.
Hang je hem aan een stenen muur of gips?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
een 32 inch lcd ophangen en kabels wegwerken , tips?
kan elke universele beugel of moet ik op zoek naar die psies voor mijn tv?![]()
www.vogels.com > flatscreenfitterquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
een 32 inch lcd ophangen en kabels wegwerken , tips?
kan elke universele beugel of moet ik op zoek naar die psies voor mijn tv?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
Ni zo zeiken snotjong
Moet je maar geen alfa kopen dan vraag je er om![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef M5 het volgende:
[..]
smaken kunnen heel erg verschillen zal ik maar zeggen.
maar ik heb nieuws! als ik in staat ben 823 te maken (dat wil zeggen geen werk of ik lig te maffen) dan word de volgende OP een 22 meter lange hydrofoil-boot met 4000 PK en hydrojet aandrijving, incl. 6-loops gatling kanon en 2 raketten.!
ja meesterlijk, en het bootje in kwestie zou zo uit C&C kunnen komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo altijd als China speelt met C&C Generals, die hebben zo'n ding als base defense![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef guitarist.nl het volgende:
is dat niet dezelfde als die bus van 'de bus' ??
kan niet wachtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef M5 het volgende:
[..]
ja meesterlijk, en het bootje in kwestie zou zo uit C&C kunnen komen.
nee, die hadden een lagerequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef guitarist.nl het volgende:
neequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:25 schreef guitarist.nl het volgende:
nou dan. je gaat zelf die dingen waar ze op liggen op de gevoelige plaat gooien, dus dat zou je dan minsten kunnen boycotten!.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
bootjes
(en morgen sta ik ze weer op de foto te zetten als het weer meewerkt)
Zelfde beugel geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef BoJo het volgende:
het was trouwens maar een 30 inch zie ik net![]()
*bookmarked*quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
www.vogels.com > flatscreenfitter
nog maar weinig mee kunnen doen doro het rotweerquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef Alfisti het volgende:
Hoe bevalt die 300D Alex?
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef M5 het volgende:
[..]
nou dan. je gaat zelf die dingen waar ze op liggen op de gevoelige plaat gooien, dus dat zou je dan minsten kunnen boycotten!.
Ja denk het wel, weet nog niet. Niet hier nog, ik zit al te fantaseren over als ik uit huis gaquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zelfde beugel geloof ik
Maar komt hij aan steen te hangen?
hij weet straks niet wat hem overkomt als de zon gaat schijnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog maar weinig mee kunnen doen doro het rotweer
de 300D of ik?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij weet straks niet wat hem overkomt als de zon gaat schijnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |