Erg leuke beelden zijn het. Amalia is zo'n lief poppiequote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Natalie het volgende:
Oeh, dat moet ik ook zien!
Amalia wordt steeds leuker
Dat ga ik straks kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Natalie het volgende:
Oeh, dat moet ik ook zien!
Amalia wordt steeds leuker
Ik vind dat Willem-Alexander ook veranderd is..Leuker zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef Natalie het volgende:
Willem-Alexander is echt zó in zijn voordeel veranderd sinds ie getrouwd is en kids heeft. Eerder vond ik het soms nog wat stug, maar nu komt ie zo toegankelijk en vooral vrolijk over. Volgens mij gaat ie een goede Koning worden.
Vind ik ook jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:30 schreef Natalie het volgende:
Willem-Alexander is echt zó in zijn voordeel veranderd sinds ie getrouwd is en kids heeft. Eerder vond ik het soms nog wat stug, maar nu komt ie zo toegankelijk en vooral vrolijk over. Volgens mij gaat ie een goede Koning worden.
Ja, dat hoorde ik gisteren Marc van de Linden zeggen bij Boulevardquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:53 schreef Natalie het volgende:
Grappig dat Máxima beter Nederlands spreekt dan de Belgische Prinses Mathilde
(al wordt het beter)
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:00 schreef Cheesecake het volgende:
Aanstaande zondag (morgen dus) is er weer een fotosessie in Lech met Alexander, Maxima en hun dochters.
Prinses Mathilde kreeg na het huwelijk met Prins Filip al kritiek over zich heen dat ze niet goed Nederlands sprak... Maar zover ik 'r nu hoor gaat het okéquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik gisteren Marc van de Linden zeggen bij Boulevard![]()
Dat vind ik ook dat ze goed nederlands spreekt, dat hoorde ik gisteren welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Prinses Mathilde kreeg na het huwelijk met Prins Filip al kritiek over zich heen dat ze niet goed Nederlands sprak... Maar zover ik 'r nu hoor gaat het oké
Grappig accent
Aan het Belgische Hof wordt voor zover ik weet dan ook altijd Frans gesproken. Dat neemt niet weg dat ik vind dat je als Prinses van een tweetalig land beide talen moet beheersen. Dat dat tijd kost is wel begrijpelijk, maar het schijnt dat Koningin Paola nog steeds slecht Nederlands spreekt. Dat vind ik een slechte zaak. Je bent niet alleen koningin van de Franstaligen, maar ook van de Vlamingen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik gisteren Marc van de Linden zeggen bij Boulevard![]()
Zelfs Duits is een is een officieële taal in België.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:25 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Aan het Belgische Hof wordt voor zover ik weet dan ook altijd Frans gesproken. Dat neemt niet weg dat ik vind dat je als Prinses van een tweetalig land beide talen moet beheersen. Dat dat tijd kost is wel begrijpelijk, maar het schijnt dat Koningin Paola nog steeds slecht Nederlands spreekt. Dat vind ik een slechte zaak. Je bent niet alleen koningin van de Franstaligen, maar ook van de Vlamingen.
Mij ook. Het zijn zo ongeveer de leukste prinsessen van Europa denk ik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:35 schreef Majar het volgende:
Maxima bezocht samen met de Belgische kroonprinses Mathilde vandaag Breda om een boek over Nederlandse literatuur in ontvangst te nemen.
Het lijken me allebei leuke mensen.![]()
Leuk Alexia, is een mooie foto.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:24 schreef Cheesecake het volgende:
En een (vind ik zelf) prachtige foto van Alexia:
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:21 schreef Natalie het volgende:
Alexia lijkt ook van die mooie donkere kijkers als haar zus en moeder te hebben
De Noorse tv zend het iig online uit op http://www.nrk.no/quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:24 schreef Natalie het volgende:
Wat leukkkkk!! Als het uitgezonden wordt, dan ga ik zéker kijken.
Al vermoed ik dat we er misschien alleen wat op het nieuw of bij RTL Boulevard oid van zullen zien. Noorse dingen worden (op een huwelijk na) eigenlijk niet uitgezonden.
Maar je weet 't nooit... Máxima is er natuurlijk wel bij.
Was idd. geweldig om te zien. Ze vroeg aan het begin van het filmpje ook aan de fotografen: 'Wie ben ik? Wie ben ik?'quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:07 schreef fratsman het volgende:
Heeft niemand afgelopen zondag het nieuws gezien?!? Hadden ze een item over de foto-reportage in Lech.
Amalia zit met Alexia op een sleetje, allemaal fotografen erom heen, die staan te roepen om de aandacht van het kind te krijgen.
Fotografen: Amalia!!! Amalia!! Oehoe! Amalia!!
Amalia: [licht geirriteerd] Jaaaahaaaa!!!!!![]()
![]()
![]()
Toch leuker dan d'r vader die zei dat alle fotografen moesten oprotten....
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Amalia is echt zo leuk opgedroogd. Ze was als baby zo'n rare josti maar nu wil ik haar ontvoeren en koekjes met melk voeren en in haar wangetjes knijpen.
Het zijn idd. net echte mensenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Leuke foto's van die sneeuwpop
Ik lees af en toe the roddelbladen als ik bij mijn oma op bezoek ben en daar stond iets in over het prive-leven van Beatrix. Schijnt dat ze gewoon sigaretten rookt en nog meer normale dingenIs ook normaal. En ze houdt van een wijntje
Alfa bier drinkt ze ook vaker heb ik eens gehoord.
Daar zou best iets in kunnen zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:04 schreef Evilia het volgende:
Misschien heeft het te maken met Mette-Marit's zoon Marius? , hij heeft geen enkele titel(begrijpelijk) en misschien willen ze zo geen onderscheid maken bij de twee zonen
Ook al is prins Sverre Magnus van koninklijke afkomst.
Nee, maar ik denk ook niet dat er officiele foto's van hem gaan komen tenzij Louis ook daadwerkelijk met Tessy zal gaan trouwen. Als er dus al foto's komen zullen het papparazzi plaatjes zijn denk ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:26 schreef Natalie het volgende:
Heeft iemand al foto's gezien van Gabriël, de zoon van Prins Louis van Luxemburg en zijn vriendin Tessy Anthony?
Kanppe vrouw inderdaad. Maar wat lijkt ze veel op Prinses Mary!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:59 schreef Natalie het volgende:
Knappe vrouw, zo op 't eerste gezicht. Prins Joachim valt op donkerharige dames, da's duidelijk.
Bedankt voor de mooie foto's, Majar.
Ik vind dat bruine rokje wel leuk staanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:47 schreef ChrisJX het volgende:
Maxima ziet er uit als een maffiosa met deze klerenHet bruine setje is wel leuk
De bruine is leuk, het zwarte nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vind dat bruine rokje wel leuk staan![]()
Ik kan ze ook geen ongelijk geven hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef Natalie het volgende:
Ben blij dat dat jonge stel zo lekker hun eigen gang gaat en geniet van de dingen waar ze samen van horen te genieten, zoals uitjes naar vrienden en familiedingen. Ze zullen wel dingen: scheit aan die titel: we gaan mooi doen waar we zin in hebben.
Ik zie 't. Dan zou 't idd niet vreemd zijn als ze -na een eventueel huwelijk in de toekomst- als Prinses Catherine door 't leven gaat. Het zal iig wel geen 'Kate' blijven.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:13 schreef Evilia het volgende:
[..]
Volgens wikipedia wel : http://nl.wikipedia.org/wiki/Kate_Middleton
Als 't al stuk loopt, dan hoop ik dat het is omdat ze gewoon niet meer bij elkaar passen, en niet omdat de media, zijn titel en/of toekomstige functie tussen hen komt te staan. We zullen wel zien hoe 't gaat. Ze houden het iig al een tijdje samen uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:19 schreef petitlapin2 het volgende:
ergens geloof ik er gewoon niet in dat Kate de vrouw van William zal worden ... ik weet niet waarom, maar ik vind haar op één of andere manier niet 'prinseswaardig'... al zijn prinsessen uiteraard ook maar mensenach ja ...
Prins Albert lijkt me niet iemand die zich makkelijk settelt. Hij loopt op bijna ieder feestje met een andere dame aan de arm. Als hij een jaar met iemand gaat, dan ga ik misschien geloven dat hij veranderd isquote:Op maandag 20 maart 2006 18:26 schreef Evilia het volgende:
Hier nog een foto van prince Albert en zijn nieuwste liefje, Charlene Wittstock
tijdens een vakantie.[afbeelding]
Bron: Billedbladet
Zouden die twee zich wel gaan verloven ??? Charlene is nl wel erg in beeld de laatste tijd.
Kate heeft inderdaad nog nooit echt gewerkt (bij een bedrijf) en is altijd in een vrij beschermde omgeving opgegroeid: prive-scholen, upper-class vriendengroepjes, etcetera. Kate heeft nooit moeten werken voor haar inkomen, kreeg praktisch alles cadeau. Ik denk dat je als moderne Prinses vooral betrokken moet zijn bij je volk en het inleven in verschillende groepen mensen heel belangrijk is. Als je zelf altijd in luxe hebt geleefd en niet goed weet wat er onder de bevolking speelt (en kunstgeschiedenis geeft daar nou eenmaal niet een bijster goed beeld van) dan schiet je als Prinses op dat gebied tekort. Wat dat betreft past ze wel tussen de Britse Royals. Zij zijn altijd al afstandelijk geweest en staan boven hun volk, met uitzondering van Prinses Diana misschien. Prinses Maxima is een voorbeeld van hoe het ook kan: ze is in alle lagen van de bevolking geliefd, altijd geintresseerd en enthousiast, staat dicht bij de mensen en heeft toch de 'allure' van een Prinses.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:14 schreef Varvara het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat Albert nou zo aantrekkelijk maakt ( behalve zijn geld en status dan). Ik vind hem echt een vatsige man van middelbare leeftijd![]()
Ik vind trouwens Kate op zich best prinseswaardig: ze is van onbesproken gedrag en ziet er goed uit. Het enige jammere is dat zo weinig levenservaring heeft. Ze heeft wel een bachelor kunstgeschiedenis op zak, maar verder nog helemaal geen maatschappelijke cariere gemaakt. Dit in tegenstelling tot de meeste andere aangetrouwde prinsessen.
Van de buitenkant lijkt dit inderdaad zo. Hoewel ik niet denk dat dat zoveel verschilt van de prinsen en prinsessen van Groot-Brittannië. Als ik me niet vergis zitten de dochters van Prins Andrew en Fergie ook op dure privéscholen zonder ooit echt gewerkt te hebben. Je zou kunnen zeggen dat Kate het ongeveer hetzelfde doet. Dat zou in haar voordeel kunnen werken mbt haar mogelijke deelname aan de Koninklijke familie. Ze komt immers uit hetzelfde soort milieu als de leden van die familie zelf.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:05 schreef Cheesecake het volgende:
Kate heeft inderdaad nog nooit echt gewerkt (bij een bedrijf) en is altijd in een vrij beschermde omgeving opgegroeid: prive-scholen, upper-class vriendengroepjes, etcetera. Kate heeft nooit moeten werken voor haar inkomen, kreeg praktisch alles cadeau.
Net als de Prinses Máxima kreeg en ook Prins William nu ongetwijfeld al geniet, zal zij ook wel lessen in staatrecht, geschiedenis, cultuur, economie krijgen en compleet klaargestoomd worden voor haar toekomst.quote:Ik denk dat je als moderne Prinses vooral betrokken moet zijn bij je volk en het inleven in verschillende groepen mensen heel belangrijk is. Als je zelf altijd in luxe hebt geleefd en niet goed weet wat er onder de bevolking speelt (en kunstgeschiedenis geeft daar nou eenmaal niet een bijster goed beeld van) dan schiet je als Prinses op dat gebied tekort.
quote:Wat dat betreft past ze wel tussen de Britse Royals. Zij zijn altijd al afstandelijk geweest en staan boven hun volk, met uitzondering van Prinses Diana misschien. Prinses Maxima is een voorbeeld van hoe het ook kan: ze is in alle lagen van de bevolking geliefd, altijd geintresseerd en enthousiast, staat dicht bij de mensen en heeft toch de 'allure' van een Prinses.
Maar wie weet gaat Kate zich wel ontwikkelen als een meelevende en enthousiaste Prinses, met behulp van een goede Prinsessenopleiding natuurlijk.
He wat raarquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:41 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige wiens layout raar is gaan doen nav de links uit post van 17:56?
Wie weet dat je ze even tussen url-tags kan zetten, Evilia?
Haha ok dank je welquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:18 schreef Natalie het volgende:
't Is een beetje ingewikkeld uit te leggen.Maar joh, 't is oké. Het viel me op, maar het is verder niet zo hinderlijk, hoor. Welkom op FOK!
Oh, maar dát ben ik volledig met je eens. Maar nu viel het op door lelijkheidquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef Cheesecake het volgende:
Wel opvallend dat jullie bij de eerste foto al roepen dat het pakje lelijk is. Ik vind Maxima er juist elegant uitzien. Het is trouwens ook niet de bedoeling dat zij degene is die opvalt: het draait bij dit Staatsbezoek niet om de persoon Prinses Maxima.
jaaa dat zwart-witte is echt weer hipquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:49 schreef Reese het volgende:
Vandaag was ze wel weer beeldig.De eerste foto vind ik heel leuk qua compositie. Op de tweede, grote, foto kun je wat beter zien wat Maxima draagt.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:
Ik mag barsten als ze niet alweer zwanger is.
Dat zei m'n moeder nou ook al. Ben benieuwd of jullie gelijk krijgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:
Ik zou het ook zweren hoor!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:
Dan was er toch bekent gemaakt door de Koningin als Prinses Maxima in verwachting zou zijn.. Ik koop die roddelbladen ook nooitquote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Cheesecake het volgende:
Story is het met een aantal FOK! users eens. Zo hebben zij uit betrouwbare, Argentijnse bron vernomen dat Prinses Maxima in verwachting is. Het verhaal heb ik zelf niet gelezen, ik koop Story & aanverwanten nooit.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:33 schreef zoom het volgende:
[..]
Mischien niet de knapste maar Laurentien is zeker wel sympathiek.
Ik deel dat vermoeden met je, want ze begint toch echt een behoorlijk buikje te krijgen. Misschien dat de aankondiging komt op Willem-Alexander's verjaardag of koninginnedagquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:11 schreef J-net het volgende:
Er is al een ander topic over haar mogelijke zwangerschap. Maar ik vind altijd dat ze op een speciale manier straalt als ze zwanger is en ik heb dus een zwaar vermoeden dat ze zwanger is.
Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:
Misschien is ze het gewoon niet. Zitten wij hier met z'n allen te denken dat ze zwanger is en is ze het niet. Maar volgens Zijonline is ze half december uitgerekend, dus als Alexander en zij een beetje opschietn kunnen ze dat nog halen danquote:Op woensdag 26 april 2006 01:37 schreef ScudRaket het volgende:
Valt weinig te zien of ze zwanger is. Ook in het echt overigens. Ze weet het nog goed te camoufleren![]()
Prinses Anita heeft de griep. Ze was gistermiddag ook niet in Enschede bij de oratie van Prof. Mr. Pieter van Vollenhoven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Was Anita nou de enige die afwezig was vandaag? Iemand nog opgevangen waarom zij er niet was?
van haar jurk bedoel ik dan. Niet van de jas.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:42 schreef MiLalaa het volgende:
Het valt me op nu in Almere, dat Maxima's ceintuur wel erg raar hoog zat. Ja ik denk toch ook dat ze zwanger is.
En uiteraard wil ik jullie babyfeestje niet verstoren, maar deze foto vind ik toch het tegendeel bewijzen:quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:19 schreef Varvara het volgende:
Ik deel jullie vermoedens en denk ook dat de Koningin er dit jaar drie kleinkinderen bij krijgt![]()
Whehehe!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:47 schreef rena het volgende:
Zo'n printje camoufleert welDus het kan nog altijd
![]()
U roept, wij draaien!quote:Wel een mooie jurk overigensIs er ook een foto van het geheel, behalve die kleine?
Dat vond ik nou ook bij haar jurkje van gisteren in Almere. Ik vind haar wangetjes ook boller en zei gelijk "zou ze zwanger zijn?"quote:Op zondag 30 april 2006 00:12 schreef Leah het volgende:
Hahaha, die jurk bewijst voor mij juist dat ze zwanger is. Als je niets te camoufleren hebt, trek je zo'n model niet aan
.
Ik had deze foto nog niet gezien..quote:Op zondag 30 april 2006 18:36 schreef ABBAfan het volgende:
Maxima en Willem Alexander aanwezig bij de Koninklijke lunch in Stockholm:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef Varvara het volgende:
Daniel, de vriend van Kroonprinses Victoria:
[afbeelding]
/url]]
Die tiara heb ik Máxima overigens nog niet eerder zien dragen.quote:
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:21 schreef Varvara het volgende:
Vandaag zijn Koningin Beatrix, Kroonprins Willem- Alexander en de Prinsessen Maxima, Amalia en Alexia een stukje gaan varen met de Groene Draeck.
Als het je niet boeit, waarom kijk je hier danquote:Op zondag 7 mei 2006 09:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Lekker boeiend.![]()
Werd zelf op het NOS journaal getoond!![]()
![]()
![]()
Ik zie alleen de bovenste en de onderste foto. Maarre, de dame hierboven met het donkere lange haar: is dat Kate?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:11 schreef Varvara het volgende:
Laura Parker- Bowles, de dochter van Camilla, is gisteren getrouwd met accountant en voormalig Calvin Klein model Harry Lopes. Aanwezig waren onder andere haar ouders, haar broer Tom, haar stiefvader Prins Charles, haar stiefbroertjes Prins William en Prins Harry én Williams vriendin Kate.
[afbeelding]
quote:Beatrix ‘onterecht’ op lijst allerrijksten
Van onze verslaggever Theo Stielstra
AMSTERDAM - Wat hebben Fidel Castro, prins Albert van Monaco en koningin Beatrix met elkaar gemeen? Het zijn staatshoofden, en inderdaad: ze bezetten alledrie een positie in de toptien van welvarendste staatshoofden.
Forbes, het Amerikaanse vakblad voor rijken, publiceerde vrijdag de jaarlijkse lijst van de rijkste koningen, vorstinnen en dictators. Een overzicht, meldt het tijdschrift oprecht, dat meer op kunst is gestoeld dan op wetenschap, want het maken van schattingen van de vermogenspositie van de alleraanzienlijksten is een hachelijke zaak.
.....................
Hekkensluiter is koningin Beatrix, van wie het blad aanneemt dat ze over een familiefortuin van 270 miljoen dollar beschikt. Een goed ingevoerde hofbron vecht dat cijfer aan: ‘Op basis van het eigen vermogen zouden de Oranjes niet eens in de Quote top-500 terechtkomen.’
Da's inderdaad Kate. Ik heb de foto's even ergens anders vandaan gehaald. Hopelijk kunnen jullie ze nu wel zienquote:Op zondag 7 mei 2006 19:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zie alleen de bovenste en de onderste foto. Maarre, de dame hierboven met het donkere lange haar: is dat Kate?
Dat hier do foto's getoond worden is nog tot daar aan toe, daar is dit topic voor bedoelt, maar dat ze op het NOS journaal aandacht besteden aan de hobby van Beatrix vind ik echt belachelijk. Dat mens heeft die boot al 40 jaar of zo, en gaat er al veertig jaar tig keer per jaar mee zeilen.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:08 schreef rena het volgende:
Als het je niet boeit, waarom kijk je hier dan![]()
Nu staat hij lekker in je AT![]()
![]()
Als je dan ook ff opgelet had ipv alleen maar zitten blaten dan had je kunnen weten dat het bijzondere aan het zeiltochtje van zaterdag was dat ze de Groene Draeck zaterdag precies 50 jaar geleden gekregen had als cadeau (van het Nederlandse volk) voor haar 18-de verjaardag.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat hier do foto's getoond worden is nog tot daar aan toe, daar is dit topic voor bedoelt, maar dat ze op het NOS journaal aandacht besteden aan de hobby van Beatrix vind ik echt belachelijk. Dat mens heeft die boot al 40 jaar of zo, en gaat er al veertig jaar tig keer per jaar mee zeilen.
Ik vind haar erger dan hem eigenlijk. Het is echt precies haar moederquote:Op zondag 7 mei 2006 12:13 schreef rena het volgende:
Wat een engerd, die jongenHij zal vast heel aardig zijn
![]()
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vind haar erger dan hem eigenlijk. Het is echt precies haar moeder
Laura lijkt inderdaad op haar moeder, maar toch vind ik haar een iets knappere versie, op één of andere manier.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vind haar erger dan hem eigenlijk. Het is echt precies haar moeder
Het was toch al een tijd bekend hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wist er niks van af ?.
Wel dat ze zwanger was hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:07 schreef rena het volgende:
[..]
Het was toch al een tijd bekend hoor.![]()
Erg leuk voor ze![]()
![]()
Constantijn, Laurentien en hun drie kinderen krijgen geen (en hebben trouwens nooit) een toelage gehad van het Rijk. Lees je eens in voordat je dit soort dingen uitkraamt svp.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:27 schreef Inca het volgende:
Daar gaan de belasting centen weer
Ben het helemaal met je eens. Catharina-Amalia en Alexia vind ik verschrikkelijke namen voor twee prinsesjes in de lijn van troonopvolging.Ik ben geen fan van namen als Sophie, Louise, Catharine,Elizabeth enzo maar Eloise en Leonore klinken gewoon veel leuker en koninklijker.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:00 schreef Varvara het volgende:
Smaken verschillen tochIk vind de namen van de kinderen van Constantijn en Laurentien erg mooi, maar ben geen fan van de namen van de dochters van Willem-Alexander en Maxima.
Dat denk ik ook !!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:51 schreef Natalie het volgende:
Nog geen foto op de site iig. Wie weet wordt het wel na Pinksteren
Ja dat dacht ik dus alquote:Op zondag 4 juni 2006 12:48 schreef Natalie het volgende:
Eloise: 51 cm, 3715 gram.
Claus-Casimir: 52 cm, 3970 gram.
Je hebt gelijk. Maar gelukkig heeft de kleine Leonore alsnog een gezond gewicht.
En dat zou het bij het koninklijk huis ook kunnen zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 14:14 schreef AnnaStesia het volgende:
Misschien omdat gyneacologen doordeweeks ook spreekuurin hun polikliniek hebben?
In het weekend is dat natuurlijk niet en hebben ze de tijd om een koninklijke bevalling te doen.
mijn 4 kinderen ziin allemaal op zondag geboren,maar dat was echt toeval!
Wat toeval allemaal in het weekend geborenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:44 schreef Natalie het volgende:
Eloise: zaterdag (23.00 uur)
Claus-Casimir: zaterdag (00.37 uur)
Leonore: zaterdag (17.06 uur)
Amalia: zondag (17.01 uur)
Alexia: zondag (14.40 uur)
Luana: zaterdag (19.17 uur)
Je hebt gelijk...
Geen idee eigenlijk. Toeval?
Ja, en dat was dus al 500 keer gezegd.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat toeval allemaal in het weekend geboren![]()
Doe niet zo dom muts..Ik heb terug gelezen daar is niks over gezegt.quote:
Het zijn allemaal zondagskinderen, dat moge duidelijk zijnquote:Op zondag 4 juni 2006 13:44 schreef Natalie het volgende:
Eloise: zaterdag (23.00 uur)
Claus-Casimir: zaterdag (00.37 uur)
Leonore: zaterdag (17.06 uur)
Amalia: zondag (17.01 uur)
Alexia: zondag (14.40 uur)
Luana: zaterdag (19.17 uur)
Je hebt gelijk...
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom muts..Ik heb terug gelezen daar is niks over gezegt.
Alleen Natalie schreef erover![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom worden koninklijke babies eigenlijk altijd in het weekend geboren?
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:44 schreef Natalie het volgende:
-knip-
Je hebt gelijk...
Dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat zou het bij het koninklijk huis ook kunnen zijn
Ik weet niet of het een kwestie van ' gewoon handig' is. Ik denk persoonlijk dat het gewoon noodzakelijk is om koninklijke geboortes ( helemaal als het gaat om een geboorte in het kroonprinselijk gezin) in het weekend te plannen. Er komt natuurlijk echt wel een hele hoop gedoe bij kijken en ik denk dat ze zoveel mogelijk willen voorkomen dat andere patienten in het ziekenhuis er last van hebben. Maar goed, het kan natuurlijk ook gewoon allemaal toeval zijn inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2006 15:56 schreef Cheesecake het volgende:
Ik vind zowel Laurentien als Maxima niet het type ernaar om hun bevallingen te plannen. Zeker Laurentien niet, die komt op mij altijd heel down-to-earth over en ik denk niet dat zij de bevalling zou laten inleiden omdat dat 'gewoon handig' is.
Luana is inderdaad in Londen geboren en die bevalling is inderdaad niet geregeld neequote:Op maandag 5 juni 2006 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Luana is toch helemaal niet in Nederland geboren, volgens mij? Dus lijkt me stug dat die bevalling 'geregeld' is.
Maar dan zou je bijv. ook kunnen zeggen dat de naam van de Prins Laurent en Prinses Claire van België is nageaapt van de de dochter van Prins Edward en Sophie Rhys-Jones.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:33 schreef La_Guiri het volgende:
Toch vind ik Leonore een beetje nageaapt van Spanje.
Als je het nou een mooie naam vind, wat maakt het dan uitquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:15 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, misschien wel, komt meer omdat het zo kort na elkaar is denk ik dat ik het zo nageaapt vind.
Euh, nu is het nog schattig, maar je kunt nu al zien dat ze op haar tantes gaat lijken (van vaderskant).. en die zijn vast ontzettend aardig enzo, maar de eerste prijs in een schoonheidswedstrijd zullen ze niet winnen... vinden we het dan nog schattig?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:43 schreef Cheesecake het volgende:
Ik vind Leonor zo op Felipe lijken he. Ze heeft nu al zo'n duidelijke Borbon-neus, en de vorm van haar ogen is precies die van Felipe. Schattig meisje!
Leonore lijkt inderdaad op Eloise! De kinderen van Constantijn en Laurentien lijken sowieso erg op elkaar, vind alleen het neusje van Leonore anders, wat fijner zeg maar.
Bronquote:AMSTERDAM - Prinses Anita, de echtgenote van prins Pieter-Christiaan is in verwachting. Dit gaat de Rijksvoorlichtingsdienst in de loop van de dag bekend makenDe nieuwe Oranjetelg, wordt alweer het zesde kleinkind van prinses Margriet en prof. mr. Pieter van Vollenhoven. Zij waren naar verluidt zeer opgetogen met het goede nieuws van hun zoon en schoondochter
De zwangere prinses voelt zich inmiddels weer goed. Dat was aan het begin van de zwangerschap wel anders. Toen had zij het zo zwaar dat ze niet in staat was om de viering van Koninginnedag in Zeewolde en Almere bij te wonen. De RVD verklaarde destijds dat zij ,,zich niet goed voelde”. Nu blijkt vanwege een zeer gelukkige aanleiding.
Prins Pieter-Christiaan is een fanatiek hardloper. Zo loopt hij komend weekend de marathon van La Roche in de Belgische Ardennen en hoopt hij in november toch ook nog de marathon van New York te lopen.
Pieter-Christiaan en Anita trouwden vorig jaar augustus en gaan binnenkort in Amsterdam wonen.
Bron: Koninklijk Huisquote:Prinses Anita in blijde verwachting
Namens Hare Hoogheid Prinses Anita en Zijne Hoogheid Prins Pieter-Christiaan deelt de RVD mede:
Hare Hoogheid Prinses Anita en Zijne Hoogheid Prins Pieter-Christiaan zijn buitengewoon verheugd mede te kunnen delen dat Hare Hoogheid Prinses Anita in verwachting is.
De geboorte van het eerste kind van Prinses Anita en Prins Pieter-Christiaan wordt november 2006 verwacht.
9 juni 2006, 10.48 uur
Ik zat nog ff op de site van t koninklijk huis te loeren en toen viel me bij deze foto van Laurentien hetzelfde op.......... Eloise is echt sprekend haar moeder.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:41 schreef Maerycke het volgende:
Het lijkt wel of ze prinses Laurentien gekloond hebben. Qua gezicht is Eloise echt vrijwel het evenbeeld van haar moeder (inclusief de nu al woeste wenkbrauwen). Leuke foto's
Potver hey! Er is nu inderdaad helemaal geen twijfel meer mogelijk. Absoluut een kind van haar moederquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat nog ff op de site van t koninklijk huis te loeren en toen viel me bij deze foto van Laurentien hetzelfde op.......... Eloise is echt sprekend haar moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |