Misschien is ze het gewoon niet. Zitten wij hier met z'n allen te denken dat ze zwanger is en is ze het niet. Maar volgens Zijonline is ze half december uitgerekend, dus als Alexander en zij een beetje opschietn kunnen ze dat nog halen danquote:Op woensdag 26 april 2006 01:37 schreef ScudRaket het volgende:
Valt weinig te zien of ze zwanger is. Ook in het echt overigens. Ze weet het nog goed te camoufleren![]()
Prinses Anita heeft de griep. Ze was gistermiddag ook niet in Enschede bij de oratie van Prof. Mr. Pieter van Vollenhoven.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Was Anita nou de enige die afwezig was vandaag? Iemand nog opgevangen waarom zij er niet was?
van haar jurk bedoel ik dan. Niet van de jas.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:42 schreef MiLalaa het volgende:
Het valt me op nu in Almere, dat Maxima's ceintuur wel erg raar hoog zat. Ja ik denk toch ook dat ze zwanger is.
En uiteraard wil ik jullie babyfeestje niet verstoren, maar deze foto vind ik toch het tegendeel bewijzen:quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:19 schreef Varvara het volgende:
Ik deel jullie vermoedens en denk ook dat de Koningin er dit jaar drie kleinkinderen bij krijgt![]()
Whehehe!quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:47 schreef rena het volgende:
Zo'n printje camoufleert welDus het kan nog altijd
![]()
U roept, wij draaien!quote:Wel een mooie jurk overigensIs er ook een foto van het geheel, behalve die kleine?
Dat vond ik nou ook bij haar jurkje van gisteren in Almere. Ik vind haar wangetjes ook boller en zei gelijk "zou ze zwanger zijn?"quote:Op zondag 30 april 2006 00:12 schreef Leah het volgende:
Hahaha, die jurk bewijst voor mij juist dat ze zwanger is. Als je niets te camoufleren hebt, trek je zo'n model niet aan
.
Ik had deze foto nog niet gezien..quote:Op zondag 30 april 2006 18:36 schreef ABBAfan het volgende:
Maxima en Willem Alexander aanwezig bij de Koninklijke lunch in Stockholm:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:38 schreef Varvara het volgende:
Daniel, de vriend van Kroonprinses Victoria:
[afbeelding]
/url]]
Die tiara heb ik Máxima overigens nog niet eerder zien dragen.quote:
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:21 schreef Varvara het volgende:
Vandaag zijn Koningin Beatrix, Kroonprins Willem- Alexander en de Prinsessen Maxima, Amalia en Alexia een stukje gaan varen met de Groene Draeck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |