Oh, maar dát ben ik volledig met je eens. Maar nu viel het op door lelijkheidquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:13 schreef Cheesecake het volgende:
Wel opvallend dat jullie bij de eerste foto al roepen dat het pakje lelijk is. Ik vind Maxima er juist elegant uitzien. Het is trouwens ook niet de bedoeling dat zij degene is die opvalt: het draait bij dit Staatsbezoek niet om de persoon Prinses Maxima.
jaaa dat zwart-witte is echt weer hipquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:49 schreef Reese het volgende:
Vandaag was ze wel weer beeldig.De eerste foto vind ik heel leuk qua compositie. Op de tweede, grote, foto kun je wat beter zien wat Maxima draagt.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:
Ik mag barsten als ze niet alweer zwanger is.
Dat zei m'n moeder nou ook al. Ben benieuwd of jullie gelijk krijgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:
Ik zou het ook zweren hoor!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:
Dan was er toch bekent gemaakt door de Koningin als Prinses Maxima in verwachting zou zijn.. Ik koop die roddelbladen ook nooitquote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Cheesecake het volgende:
Story is het met een aantal FOK! users eens. Zo hebben zij uit betrouwbare, Argentijnse bron vernomen dat Prinses Maxima in verwachting is. Het verhaal heb ik zelf niet gelezen, ik koop Story & aanverwanten nooit.
quote:Op maandag 10 april 2006 22:33 schreef zoom het volgende:
[..]
Mischien niet de knapste maar Laurentien is zeker wel sympathiek.
Ik deel dat vermoeden met je, want ze begint toch echt een behoorlijk buikje te krijgen. Misschien dat de aankondiging komt op Willem-Alexander's verjaardag of koninginnedagquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:11 schreef J-net het volgende:
Er is al een ander topic over haar mogelijke zwangerschap. Maar ik vind altijd dat ze op een speciale manier straalt als ze zwanger is en ik heb dus een zwaar vermoeden dat ze zwanger is.
Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef Leah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |