Het was toch al een tijd bekend hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wist er niks van af ?.
Wel dat ze zwanger was hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:07 schreef rena het volgende:
[..]
Het was toch al een tijd bekend hoor.![]()
Erg leuk voor ze![]()
![]()
Constantijn, Laurentien en hun drie kinderen krijgen geen (en hebben trouwens nooit) een toelage gehad van het Rijk. Lees je eens in voordat je dit soort dingen uitkraamt svp.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:27 schreef Inca het volgende:
Daar gaan de belasting centen weer
Ben het helemaal met je eens. Catharina-Amalia en Alexia vind ik verschrikkelijke namen voor twee prinsesjes in de lijn van troonopvolging.Ik ben geen fan van namen als Sophie, Louise, Catharine,Elizabeth enzo maar Eloise en Leonore klinken gewoon veel leuker en koninklijker.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:00 schreef Varvara het volgende:
Smaken verschillen tochIk vind de namen van de kinderen van Constantijn en Laurentien erg mooi, maar ben geen fan van de namen van de dochters van Willem-Alexander en Maxima.
Dat denk ik ook !!quote:Op zondag 4 juni 2006 11:51 schreef Natalie het volgende:
Nog geen foto op de site iig. Wie weet wordt het wel na Pinksteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |