Leg ons dat met jouw uitzonderlijke hoge intelligentie dan eens uit. Misschien kun je ons verlichten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Het feit dat je drie bachelors hebt zegt al hoe dom je in werkelijkheid bent.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Het feit dat je drie bachelors hebt zegt al hoe dom je in werkelijkheid bent.
Iemand met 1 mastertitel is al hoger opgeleid dan iemand met 3 bachelorstitels en dan gaat zij al haar tijd verspillen aan 3 waardeloze titels.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leg ons dat met jouw uitzonderlijke hoge intelligentie dan eens uit. Misschien kun je ons verlichten.
Als je slim bent, dan ga je naar de universiteit en haal je een echte diploma.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoe kun je dan dom zijn?
En welke universitaire mastertitel heb jij dan achter je naam staan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Iemand met 1 mastertitel is al hoger opgeleid dan iemand met 3 bachelorstitels en dan gaat zij al haar tijd verspillen aan 3 waardeloze titels.
Dit was de bedachte situatie:quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Daarom hebben ze voor jou een situatie bedacht.![]()
Met één mastertitel en drie bachelortitels ben je beter af dan met een mastertitel en een bachelortitel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Als je slim bent, dan ga je naar de universiteit en haal je een echte diploma.
30 havo-diploma's, en nu ben ik de slimste van jullie allemaal!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En welke universitaire mastertitel heb jij dan achter je naam staan?![]()
Er is toch echt een verschil tussen een HAVO-diploma en een bachelor hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
30 havo-diploma's, en nu ben ik de slimste van jullie allemaal!
twee Mastersquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met één mastertitel en drie bachelortitels ben je beter af dan met een mastertitel en een bachelortitel.
Alleen heeft ze die mastertitel niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met één mastertitel en drie bachelortitels ben je beter af dan met een mastertitel en een bachelortitel.
Dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:37 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Alleen heeft ze die mastertitel niet.![]()
Wat denk je, waarom reageren er geen mensen op mijn trolls?quote:
Euh... slimmerd... ik had het over mezelf. Zelfspot heet dat!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen die egoïstisch zijn, anderen wijzen op fouten, terwijl ze zelf geen haar beter zijn. Dit zijn nou echt trieste figuren.
Ach ja, als je 65 bent en dan een master haalt, dan ben je inderdaad erg slim ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is slechts een kwestie van tijd.![]()
Geef me twee maanden ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Wow heb jij 3 bachlortitels en 2 masters? Mag ik je nu oma noemen?
Niet iedereen heeft daar veertig jaar voor nodig, maar ik neem je niet kwalijk dat jij je dit moeilijk voor kunt stellen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Wow heb jij 3 bachlortitels en 2 masters? Mag ik je nu oma noemen?
En er is totaal geen verschil tussen een bachelortitel en een mastertitel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is toch echt een verschil tussen een HAVO-diploma en een bachelor hoor
Dat moet jij zeggen, kluizenaar!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar veertig jaar voor nodig, maar ik neem je niet kwalijk dat jij je dit moeilijk voor kunt stellen.![]()
Wacht maar totdat je gaat solliciteren, dan nemen ze vast zo'n oma eerder aan dan zo'n jonge grut. Maar ja, je kunt met zo'n mastertitel ook je reet mee afvegen he.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Geef me twee maanden ja!
Ik ben inderdaad een oude stronk tussen al dat jonge grut dat hier rondloopt![]()
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant. Lees mijn post nog een keer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:55 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Een dergelijke generalisatie is niets meer of minder dan een drogreden. Denken en verantwoorden was je sterkste kant zei je?![]()
Kijk, als je een rechtsgeleerde betrekking ambieert is het niet echt een prae als je 22 bent. Je wordt dan niet serieus genomen (door je confreres, door je clientele). Het is dus slimmer om de tussentijd nuttig te besteden (bier, bachelors etc).quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je gaat solliciteren, dan nemen ze vast zo'n oma eerder aan dan zo'n jonge grut. Maar ja, je kunt met zo'n mastertitel ook je reet mee afvegen he.
Vervelend he, dat je niet mee mag doen. Heb je het gevoel dat je de slag mist?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef SHE het volgende:
Zo, als iedereen klaar is met de pikken op tafel leggen, kunnen we het misschien over echt belangrijke zaken hebben.
En weer een drogreden: ad hominem. Ga zo door, dat academisch denkniveau van jou is wel erg hoog zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant. Lees mijn post nog een keer.![]()
Volgens mij is mij iets ontgaan..wat mis ik precies? welke slag?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vervelend he, dat je niet mee mag doen. Heb je het gevoel dat je de slag mist?![]()
Zou het een gebrek aan pik zijn waardoor vrouwen stelselmatig een paar punten lager scoren op IQ-tests?
Dat je mijn post nog een keer moet lezen omdat je het verkeerd hebt gelezen heeft weinig met drogredeneringen te maken. Ik vrees dat jij zo'n figuur bent die een nieuw woord leert en niet weet hoe hij die in een context moet plaatsen. Misschien moet je je ook nog even inlezen wat een drogredenering is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef Sovereign het volgende:
[..]
En weer een drogreden: ad hominem. Ga zo door, dat academisch denkniveau van jou is wel erg hoog zeg.![]()
Nou? Welk volk is dat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef Richboy het volgende:
Academisch denkniveau is gewoon een analytische (helicopter view) blik. Logisch en systematisch kunnen nadenken. Weten wat je weet en weten wat je niet weet.
Het is wel weer duidelijk welk volk het laatste deel niet beheerst.
Ja, mijn definitie is vaag. Maar aangezien de academische wereld ontzettend breed is, is een specifieke definitie onmogelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nou? Welk volk is dat?
En je definitie is vaag. Mijn zus met MAVO ook wel logisch nadenken en weten wat ze weet en weten wat ze niet weet.
quote:Onder analytische vaardigheden verstaan wij creatieve intelligentie, dat wil zeggen: de vaardigheid om uit een onoverzichtelijke wirwar van gegevens de belangrijke punten te halen en daaruit logische conclusies te trekken. Het is niet alleen een kwestie van IQ zoals dat uit de gangbare tests blijkt: om echt nieuwe gezichtspunten op ingewikkelde problemen te ontwikkelen is creativiteit minstens zo belangrijk.
Helder, logisch redeneren: kan ingewikkelde vraagstukken structureren; heeft sterke analytische vaardigheden; kan prioriteiten stellen
Nieuwsgierige en onderzoekende geest: wil dingen per se begrijpen; is van nature nieuwsgierig
Vermogen om te synthetiseren: kan conclusies trekken uit uiteenlopende feiten; is steeds op zoek naar het antwoord op de vraag "nou en?"
Creativiteit: is creatief in het bedenken van nieuwe invalshoeken
zie je wel dat vrouwen materialistisch zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij is mij iets ontgaan..wat mis ik precies? welke slag?
Ik ga overigens helemaal niet mee in het hele IQ vergelijkings geneuzel. Sixth grade is voor mij alweer even geleden namelijk. Ik heb een gruwelijk huis, een heerlijke auto, ik doe een hele boel leuke dingen en ik neuk lekker.
Vanuit het referentiekader "vrouw" kan het niet slimmer dan dat![]()
Ok, een gruwelijk huis " Pimp met je nieuwe huis! " *check*,quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:58 schreef SHE het volgende:
Ik heb een gruwelijk huis, een heerlijke auto, ik doe een hele boel leuke dingen en ik neuk lekker.
Vanuit het referentiekader "vrouw" kan het niet slimmer dan dat![]()
Praat er maar langs heen, jochie. Truth hurts.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Tranceptor het volgende:
Dat je mijn post nog een keer moet lezen omdat je het verkeerd hebt gelezen heeft weinig met drogredeneringen te maken. Ik vrees dat jij zo'n figuur bent die een nieuw woord leert en niet weet hoe hij die in een context moet plaatsen. Misschien moet je je ook nog even inlezen wat een drogredenering is.![]()
En dat van een salesmanager IT.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:19 schreef SHE het volgende:
Academisch denken is kortgezegd, de capabiliteit om je te vormen , verden dan inhoudelijke kennis en vaardigheden ( immers, ook een aap kun je dingen leren )
Wetenschapsbeoefening is de vorming van een zelfstandige, kritische houding en creatief denken ( oplossingsgericht )
Ja hallo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
Maar heeft I.R. ook een academisch denkniveau, of blijkt dat Ir. maar gewoon gekocht van een venezolaanse universiteit met een opleiding in bloembollentelen?
Reactionaire josti. Kun je ook zelf iets verzinnen? Ik praat nergens langs heen jochie, ik reageer op wat je zegt. Dat is waarschijnlijk al meer eer dan ik een figuur als jou zou moeten geven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Praat er maar langs heen, jochie. Truth hurts.
Ook een ezel kan een reactie geven op wat ik zeg, dat wil niet zeggen dat die reactie iets voorstelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
Reactionaire josti. Kun je ook zelf iets verzinnen? Ik praat nergens langs heen jochie, ik reageer op wat je zegt. Dat is waarschijnlijk al meer eer dan ik een figuur als jou zou moeten geven.![]()
Die reacties van je zijn bewonderingswaardig voor een vmbo-zwakstroom. Misschien kun je nu weer in een hoekje gaan huilebalken dat je zelfs het VMBO niet af hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Ook een ezel kan een reactie geven op wat ik zeg, dat wil niet zeggen dat die reactie iets voorstelt.![]()
leuk onderschrift: maar die ondertekening op die site:... mr. J.C.L.M.A. van Gemert... konden daar niet meer initialen bij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Ook een ezel kan een reactie geven op wat ik zeg, dat wil niet zeggen dat die reactie iets voorstelt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |