abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34260611
Ik denk dat dit het gepaste forum is voor deze vraag dus hier gaat tie dan...

Ergens mag ik me gelukkig prijzen met een vriendin die voor veel dingen in is en graag ook wat experimenteerd

Nu wil ze graag leren deepthroaten en ik vind dat maar al te best (heather brookes anyone ) en na een paar pogingen komt ze ook al behoorlijk ver, maar ze heeft iedere keer de tranen in haar ogen staan als ze het probeerd (of oefend). Ze zegt dat, dat niets is en zegt dat het komt doordat ik diep in haar keel kom en dat dat is als een vinger in je keel.

Ze vind dat niet echt erg, maar ook niet echt comfortabel (wat ik me kan voorstellen). Kan ik iets doen om het haar makkelijker te maken om te oefenen, want ze wil het heel graag leren en ermee doorgaan??
pi_34261153
Ik denk dat het geen pretje is voor je vriendin. Denk eraan dat ze het ook kan doen omdat ze veel om je geeft en niet omdat zij het lekker vind. Ik en mijn vriendin experimenten ook veel maar er is een grens...
pi_34261346
respect voor je topic , heb het er gewoon over met haar. het klinkt nou in ieder geval niet ofdat zij er veel van geniet

ik denk dat je zoiets niet gemakkelijker kan maken !

succes !
pi_34261673
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef Nouty het volgende:
Ik denk dat het geen pretje is voor je vriendin. Denk eraan dat ze het ook kan doen omdat ze veel om je geeft en niet omdat zij het lekker vind. Ik en mijn vriendin experimenten ook veel maar er is een grens...
Zou kunnen, maar ik heb het haar nooit gevraagt om te doen ze gaf zelf aan het te willen proberen, maar vind het wel tof dat ze et doet

[ Bericht 30% gewijzigd door probe45 op 20-01-2006 02:05:50 ]
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2006 @ 23:33:50 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_34261716
'Kan ik iets doen om het haar makkelijker te maken om te oefenen, want ze wil het heel graag leren en ermee doorgaan??'

Leren ?

Ja da's moeilijk. Ze moet even doorbijten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34261767
oefening baart kunst
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:50:05 #7
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_34262491
Ik heb wel eens gehoord dat wanneer je diep in dr keel zit dat zij een slikbeweging moet maken. Dit neemt het kokhalsgevoel een beetje weg..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:51:11 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_34262542
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef Nouty het volgende:
Och, ik kan me best voorstellen dat ze het leuk vindt iets te kunnen dat bijna niemand kan.
Vampire Romance O+
pi_34262618
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ja da's moeilijk. Ze moet even doorbijten.

outch
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:27:06 #10
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_34264000
Ze moet geen slikbeweging maken maar met een gaap 'beweging' haar keel open zetten, verder haar tong uitsteken zodat ze 'plaats maakt' in haar keel.
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_34264671
achterover liggen , zodat haar mondholte en keel in een lijn komen.
althans, dat heb ik ooit gelezen, kan niet zeggen dat ik er ervaring mee heb.
lijkt mij trouwens niet eens zo geweldig, beetje raspen over de harde kraakbeenringen in haar slokdarm.
pi_34264859
de term oefenen is wel grappig. alsof ze ook nog examen moet afleggen straks
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
pi_34264880
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:48 schreef pagathan het volgende:
achterover liggen , zodat haar mondholte en keel in een lijn komen.
althans, dat heb ik ooit gelezen, kan niet zeggen dat ik er ervaring mee heb.
lijkt mij trouwens niet eens zo geweldig, beetje raspen over de harde kraakbeenringen in haar slokdarm.
Slokdarm nog wel? Maak er maar luchtpijp van
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:00:24 #14
136006 RUSTGRAAG
16333360 mensen!!!
pi_34265036
Kan ik iets doen om het haar makkelijker te maken om te oefenen, want ze wil het heel graag leren en ermee doorgaan??

[/quote]

Ja, stuur haar maar ff bij mij langs, heb je geen last meer van dat gezeur!!!!!!!

Leg haar op haar rug op de bank, met haar hoofd zover mogelijk naar achter gebogen.
steek hem nu zo diep mogelijk erin en spuit haar vol!
Waarom wordt er niet opgetreden tegen deze overal aanwezige asocialen???
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:07:40 #15
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_34265231
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:55 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Slokdarm nog wel? Maak er maar luchtpijp van
Dacht je dat? En als je dan klaarkomt heeft ze zeker vocht in haar longen....
Een pauw is een kip die in bloei staat
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:10:46 #16
136006 RUSTGRAAG
16333360 mensen!!!
pi_34265312
[. En als je dan klaarkomt heeft ze zeker vocht in haar longen....
[/quote]

Dat interesseert hier toch niemand ene moer, als t maar lekker was!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:25:57 #17
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_34265657
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:10 schreef RUSTGRAAG het volgende:

Dat interesseert hier toch niemand ene moer, als t maar lekker was!
Jaja...

In het ene geval is het slikken, in het andere geval wordt het stikken, vrees ik.
Een pauw is een kip die in bloei staat
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:34:37 #18
136006 RUSTGRAAG
16333360 mensen!!!
pi_34265814
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 01:25 schreef Hihat het volgende:

[..]

Jaja...

In het ene geval is het slikken, in het andere geval wordt het stikken, vrees ik.
Ja, je hebt altijd 2 keuzes in t leven, of
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:02:04 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34268932
Heb ook wel eens gehoord dat je een soort slikbeweging moet maken. En tja echt comfortabel lijkt me deepthroaten nooit Maar als ze het geil genoeg vind dan moet dat ook niet zoveel uitmaken en ze hoeft natuurlijk niet constant diep te gaan. Gewoon zo tussen het normale zuigwerk door
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34269399
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:02 schreef Metro2005 het volgende:
Heb ook wel eens gehoord dat je een soort slikbeweging moet maken. En tja echt comfortabel lijkt me deepthroaten nooit Maar als ze het geil genoeg vind dan moet dat ook niet zoveel uitmaken en ze hoeft natuurlijk niet constant diep te gaan. Gewoon zo tussen het normale zuigwerk door
Zekers
Ze hoeft echt geen 2e heather brookes te worden van me
Dat ze het wil is al
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:39:17 #21
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34269535
You need a chick with a "no gag" reflex

Helaas voor jou kan ik je geen pointers meegeven om een beter resultaat te krijgen...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_34270521
Het in 1 lijn brengen van haar mondholte en keel is wel ene manier om aan het gevoel te "wennen".
Steek maar is een paar vingers nu zo achter in je keel,.. is niet echt "comfortabel".
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Hoe meer ze oefent hoe beter 't zal gaan. Laat er niet teveel tijd tussen zitten, dan went je keel er beter aan. Nog wat tips voor je vriendin: bij mij gaat het beter als ik andersom zit/lig (dus met mn gezicht richting z'n benen), dan is de hoek beter ofzo. Verder gebruik maken van dat gladde spuug/slijm wat vrijkomt (glijdt beter) en steeds even stoppen met bewegen om aan het gevoel te wennen, steeds langzaam een stukje verder erin laten glijden. Wat ook wel helpt is om druk op je keel te zetten, dus alsof je moet hoesten maar dat gevoel dan vasthouden. Ik heb ook wel es gehoord dat het beter gaat als je je tong een stukje uit je mond laat steken, maar bij mij werkt dat niet echt. Als je moet kokhalzen gewoon even stoppen (niet doorgaan anders wordt het alleen maar erger) even slikken en nog een keer proberen. Veel oefenen dus

Ohja een vriend van me schijnt nogal 'expert' te zijn (homo ja) die zei dat je moet proberen in te ademen en te slikken als ie je keel in komt, maar vooral dat inademen vind ik een beetje een naar idee (straks stik je er nog in )..
pi_34274516
In de slokdarm neuken, deepthroat.

Niet echt een veelzeggend topic maar als je goed zoekt staat er nog wel wat nuttigs in.
quote:
Wat is deepthroaten ?
- Deepthroaten is een variatie op fellatio (pijpen), waarbij de volledige lengte van de erecte penis in de mond en keel wordt genomen.

Is het mogelijk kokhalzen tegen te gaan ?
- Ja. Zoals mensen die contactlenzen dragen eraan wennen en bij het inzetten van een lens niet meer met hun ogen knipperen is het ook mogelijk je te trainen om niet te kokhalzen als een penis je keel binnengaat

Kan iedereen deepthroaten leren ?
- Ja. Er zijn echter wel uitzonderingen. Iemand met een kleine mond zal onmogelijk iemand met een zeer grote penis kunnen deepthroaten. De gemiddelde vrouw kan echter met gemak de gemiddelde penis volledig in haar mond en keel nemen. Extremen zijn in beide gevallen zeldzaam.

Hoe begin je ?
- Om te beginnen moet je je zoveel mogelijk ontspannen. Waarschijnlijk zal het de eerste keer niet meteen lukken. Belangrijkste is dat je het in kleine stapjes doet. Verder is het belangrijk dat je je hoofd in je nek legt, zodat je mond en keelopening in één lijn staan met elkaar (later, als je gewend bent, kun je het in andere houdingen oefenen).
Zeker in het begin is het van belang dat de penis goed glad is. Dit kan door middel van glijmiddel, danwel speeksel of vaginaal vocht. Een gladde penis glijdt veel makkelijker en soepeler over je tong dan een droge penis.

Heb je bovenstaande handelingen uitgevoerd dan is het tijd om aan het werk te gaan.
Steek je tong uit tot net voorbij je onderlip. Druk de achterkant van je tong omlaag (zoals een dokter dat met een spateltje doet) en open je keel (alsof je gaapt). Neem de penis zo ver mogelijk naar binnen zonder dat je hoeft te kokhalzen en hou 'm daar voor tenminste 10 seconden. Neem even rust en herhaal het proces. Doe dit gedurende ongeveer tien minuten.
Als deze stap comfortabel genoeg is is het tijd om een stapje verder te gaan. Neem de penis in je mond tot je BIJNA de neiging hebt te kokhalzen en hou 'm daar weer voor minimaal 10 seconden. Als je voelt dat je moet kokhalzen open je je keel weer zoals eerder aangegeven (de gaapbeweging houdt dat de kokhalsneiging tegen).
Na enige tijd zullen de spieren in je keel zich makkelijker ontspannen.
Na wat oefening zul je merken dat je meer en meer van de penis in je mond kunt nemen zonder kokhalsneigingen.
Herhaal deze oefening minimaal 4x per week en breidt de tijdsduur per stap uit van ongeveer 10 minuten naar ongeveer 30 minuten.
Gemiddeld zul je na ongeveer 7 tot 10 dagen de volledige penis in je mond en keel kunnen nemen.

Lukt het eindelijk, blijf het deepthroaten dan herhalen tot je de penis - op het bovenkomen voor adem na - zo lang in je keel kunt houden als je wil.
Als dat eindelijk lukt en het kost je geen enkele moeite meer kun je verder gaan met de gevorderde technieken zoals het likken van de ballen terwijl de penis volledig in je mond en keel zit, het slikken terwijl te penis in je mond zit of het volledig in de mond nemen van penis inclusief scrotum.

Sommige mensen proberen te deepthroaten door hun tong tegen hun verhemelte te duwen en vervolgens door de overgebleven ruimte de penis te persen. Dit gaat niet lukken en zal alleen de kokhals-reflex versterken.
Mond open, tong tot net voorbij de onderlip, achterkant tong omlaag en de keel open is de ENIGE manier waarop dit kan werken.
Door tussendoor zo weinig mogelijk te slikken zal de penis overigens beter en soepeler glijden vanwege het overtollige speeksel.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:44:41 #25
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34279083
tvp, effe aan vriendin laten lezen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')