Leg ons dat met jouw uitzonderlijke hoge intelligentie dan eens uit. Misschien kun je ons verlichten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Het feit dat je drie bachelors hebt zegt al hoe dom je in werkelijkheid bent.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:26 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Het feit dat je drie bachelors hebt zegt al hoe dom je in werkelijkheid bent.
Iemand met 1 mastertitel is al hoger opgeleid dan iemand met 3 bachelorstitels en dan gaat zij al haar tijd verspillen aan 3 waardeloze titels.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leg ons dat met jouw uitzonderlijke hoge intelligentie dan eens uit. Misschien kun je ons verlichten.
Als je slim bent, dan ga je naar de universiteit en haal je een echte diploma.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoe kun je dan dom zijn?
En welke universitaire mastertitel heb jij dan achter je naam staan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:29 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Iemand met 1 mastertitel is al hoger opgeleid dan iemand met 3 bachelorstitels en dan gaat zij al haar tijd verspillen aan 3 waardeloze titels.
Dit was de bedachte situatie:quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:25 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Daarom hebben ze voor jou een situatie bedacht.![]()
Met één mastertitel en drie bachelortitels ben je beter af dan met een mastertitel en een bachelortitel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Als je slim bent, dan ga je naar de universiteit en haal je een echte diploma.
30 havo-diploma's, en nu ben ik de slimste van jullie allemaal!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En welke universitaire mastertitel heb jij dan achter je naam staan?![]()
Er is toch echt een verschil tussen een HAVO-diploma en een bachelor hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:33 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
30 havo-diploma's, en nu ben ik de slimste van jullie allemaal!
twee Mastersquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met één mastertitel en drie bachelortitels ben je beter af dan met een mastertitel en een bachelortitel.
Alleen heeft ze die mastertitel niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met één mastertitel en drie bachelortitels ben je beter af dan met een mastertitel en een bachelortitel.
Dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:37 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Alleen heeft ze die mastertitel niet.![]()
Wat denk je, waarom reageren er geen mensen op mijn trolls?quote:
Euh... slimmerd... ik had het over mezelf. Zelfspot heet dat!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:15 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk, mensen die egoïstisch zijn, anderen wijzen op fouten, terwijl ze zelf geen haar beter zijn. Dit zijn nou echt trieste figuren.
Ach ja, als je 65 bent en dan een master haalt, dan ben je inderdaad erg slim ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is slechts een kwestie van tijd.![]()
Geef me twee maanden ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Wow heb jij 3 bachlortitels en 2 masters? Mag ik je nu oma noemen?
Niet iedereen heeft daar veertig jaar voor nodig, maar ik neem je niet kwalijk dat jij je dit moeilijk voor kunt stellen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:38 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Wow heb jij 3 bachlortitels en 2 masters? Mag ik je nu oma noemen?
En er is totaal geen verschil tussen een bachelortitel en een mastertitel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is toch echt een verschil tussen een HAVO-diploma en een bachelor hoor
Dat moet jij zeggen, kluizenaar!quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar veertig jaar voor nodig, maar ik neem je niet kwalijk dat jij je dit moeilijk voor kunt stellen.![]()
Wacht maar totdat je gaat solliciteren, dan nemen ze vast zo'n oma eerder aan dan zo'n jonge grut. Maar ja, je kunt met zo'n mastertitel ook je reet mee afvegen he.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:39 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Geef me twee maanden ja!
Ik ben inderdaad een oude stronk tussen al dat jonge grut dat hier rondloopt![]()
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant. Lees mijn post nog een keer.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:55 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Een dergelijke generalisatie is niets meer of minder dan een drogreden. Denken en verantwoorden was je sterkste kant zei je?![]()
Kijk, als je een rechtsgeleerde betrekking ambieert is het niet echt een prae als je 22 bent. Je wordt dan niet serieus genomen (door je confreres, door je clientele). Het is dus slimmer om de tussentijd nuttig te besteden (bier, bachelors etc).quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:43 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je gaat solliciteren, dan nemen ze vast zo'n oma eerder aan dan zo'n jonge grut. Maar ja, je kunt met zo'n mastertitel ook je reet mee afvegen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |