Dat is je geraaienquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef M5 het volgende:
pics komen zo!
Niks rustigquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:26 schreef PeuRac het volgende:
Geile kaasschaaf
ff dimmen broekiequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niks rustig
Werken voor je restecpt!
En anders? Ga je dan knikkers naar me gooienquote:
Bonkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En anders? Ga je dan knikkers naar me gooien
Bonken is in Utrecht neukenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef Hugster het volgende:
@ Tommy, teamgenoten uit mijn projectteam waarmee we bij een uitgever (o.a. van de OOR) aan het werk zijn om een bedrijfsadministratiepakket te schrijven.
En het noorden vinden zij de randstad, ze bedoelen niet het oersaaie hoge noorden
Okquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef M5 het volgende:
[..]
't zijn ook redelijk grote knikkers..
en die ga ik niet naar je gooien.
Het Noorden is ook de randstad...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef Hugster het volgende:
@ Tommy, teamgenoten uit mijn projectteam waarmee we bij een uitgever (o.a. van de OOR) aan het werk zijn om een bedrijfsadministratiepakket te schrijven.
En het noorden vinden zij de randstad, ze bedoelen niet het oersaaie hoge noorden
*checkt profielquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het Noorden is ook de randstad...
wat een spektakel moet dat zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
het hoge noorden is niet helemaal oersaai![]()
wij hebben de miss ganzenhoedster verkiezingen![]()
Bonken zijn grote knikkers.quote:
De Randstad is eng... Mensen associaal en zo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
*checkt profiel
heb je er nog zo eentje
limburg is eng... zachte g en carnaval en zo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De Randstad is eng... Mensen associaal en zo...![]()
Carnaval!!!!!!!!! Oftewel Vastelaovindj genoemd! Over twee weken is het zover, dan gaan we weer helemaal los!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:43 schreef vlad het volgende:
[..]
limburg is eng... zachte g en carnaval en zo...![]()
* Alfisti is nog steeds voorstander om Limburg gewoon aan belgie of duitsland te verkopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:43 schreef vlad het volgende:
[..]
limburg is eng... zachte g en carnaval en zo...![]()
Anderhalve week toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Carnaval!!!!!!!!! Oftewel Vastelaovindj genoemd! Over twee weken is het zover, dan gaan we weer helemaal los!
En de zachte G wordt sexy gevonden
je hebt de vakantie al aangevraagd?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Carnaval!!!!!!!!! Oftewel Vastelaovindj genoemd! Over twee weken is het zover, dan gaan we weer helemaal los!
onzinquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De Randstad is eng... Mensen asociaal en zo...![]()
moet wel beetje rekening houden met de martwaardequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is nog steeds voorstander om Limburg gewoon aan belgie of duitsland te verkopen weggeven
bij vrouwen wel ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat was vast een bejaardequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
onzin
ik liep vorig jaar in Amsterdam, hoorde ik iemand roepen "Moe je kieken dan, meer dan 10 winkels naast elkaar en soms wel 3 boven elkaar!"
Toen had ik echt even een![]()
![]()
momentje...
Hallo Alexxxxx!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ik ben ook weer uit bed gekropen
Moguhquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
onzin
ik liep vorig jaar in Amsterdam, hoorde ik iemand roepen "Moe je kieken dan, meer dan 10 winkels naast elkaar en soms wel 3 boven elkaar!"
Toen had ik echt even een![]()
![]()
momentje...
is wel lachen ja met die compleet wereldvreemde mensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
bij mijn pa op het werk was een kerel (35) die was nog nooit buiten zuidewolde gekomen (klein dorp bij ons)
maar moest voor het werk naar amsterdam. Wij met hem door de hoerenbuurt, sex museum en door de stad![]()
hij keek z'n ogen uit en ook iedere keer zulke opmerkingen![]()
koeien melken kon ie als de beste maar een tram kende die niet![]()
hoop voor jou dat je niet ooit in een 8-5 baantje gepropt wordt met zo'n verneukt ritmequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooi is dat, zulke wereldvreemde mensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
bij mijn pa op het werk was een kerel (35) die was nog nooit buiten zuidewolde gekomen (klein dorp bij ons)
maar moest voor het werk naar amsterdam. Wij met hem door de hoerenbuurt, sex museum en door de stad![]()
hij keek z'n ogen uit en ook iedere keer zulke opmerkingen![]()
koeien melken kon ie als de beste maar een tram kende die niet![]()
GMTA'tje zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef M5 het volgende:
[..]
is wel lachen ja met die compleet wereldvreemde mensen
het was een 7-3 baantjequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef vlad het volgende:
[..]
hoop voor jou dat je niet ooit in een 8-5 baantje gepropt wordt met zo'n verneukt ritme![]()
middag trouwens![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb volgens mij 1x in mijn leven in een tram gezeten
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi is dat, zulke wereldvreemde mensen
Hele week vrij gevraagd jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:47 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt de vakantie al aangevraagd?![]()
en een jaarloon gespaard om op te drinken?![]()
ik vorig jaar voor het eerst in scheveningen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
carnaval is idd niet mijn ding, maar wens je iig veel plezierquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hele week vrij gevraagd ja
Tja, dat Randstedelingen na 3 pilsjes al om liggen kan ik ook niets aan doen
weer tijd gevonden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Mukie het volgende:
hoi 14.gif
Balenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vorig jaar voor het eerst in scheveningen.![]()
wel gelijk bekeuring gekregen omdat we het kaartje niet gestempeld hadden![]()
conducteur: je hebt je kaartje niet gestempeld![]()
ik: nee, dat is jou taak als conducteur zijnde.
hij: ik ben controleur
ik: is een pot nat![]()
hij: goed, dat is dan 70 euro![]()
Dank je, dat zal zeker lukken! Heerlijk sfeertjequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef vlad het volgende:
[..]
carnaval is idd niet mijn ding, maar wens je iig veel plezier![]()
je had ook bij de bestuurder een stempeltje kunen vragen, dat doe je in de bus toch ook? Eigen schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vorig jaar voor het eerst in scheveningen.![]()
wel gelijk bekeuring gekregen omdat we het kaartje niet gestempeld hadden![]()
conducteur: je hebt je kaartje niet gestempeld![]()
ik: nee, dat is jou taak als conducteur zijnde.
hij: ik ben controleur
ik: is een pot nat![]()
hij: goed, dat is dan 70 euro![]()
pfff even jaquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
ja jezus, ik kom uit het noorden en weet dat toch nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had ook bij de bestuurder een stempeltje kunen vragen, dat doe je in de bus toch ook? Eigen schuld.
't gaat over zachte-g's, limburg en wereldvreemde mensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Mukie het volgende:
hoest hier?
moet je bij alex in de leer, hij komt om in de tijdquote:
Amsterdammers zitten dan weer haast nooit in een bus neem ik aan?quote:
Ha!quote:Mit vastelaovend weurt vuural in 't zuude gefiest, in Limburg en Braobant. Mer auch in anger previncies zint 'r luui die fiës vere, zoas in Greuninge
we hadden het net over je iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef M5 het volgende:
[..]
't gaat over zachte-g's, limburg en wereldvreemde mensen
ik ook, waarom weet ik het dan wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef vlad het volgende:
[..]
ja jezus, ik kom uit het noorden en weet dat toch niet![]()
omdat jij veel slimmer bent dan ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook, waarom weet ik het dan wel?
het gemeentelijk vervoersbedrijf van amsterdam stata op de 3e plaats van nederland als het om aantal bussen gaat geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Amsterdammers zitten dan weer haast nooit in een bus neem ik aan?
Trouwens:
[..]
Ha!
Rijden er bussen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gemeentelijk vervoersbedrijf van amsterdam stata op de 3e plaats van nederland als het om aantal bussen gaat geloof ik
ervaring met randstedelingen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hele week vrij gevraagd ja
Tja, dat Randstedelingen na 3 pilsjes al om liggen kan ik ook niets aan doen
Op het gebied van OV wel ja ben ik bangquote:
in drenhte ook hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Trouwens:
[..]
Ha!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij drinken het bier wel op trouwens, we gaan het niet door een broeiende tent heen smijten waar een 4e rangs kutband een kluit boeren staat te vermaken [afbeelding]
randstedelingen hebben idd meer respect voor bierquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
ervaring met randstedelingen?
Klinkt me namelijk niet bekend in de oren.
Wij drinken het bier wel op trouwens, we gaan het niet door een broeiende tent heen smijten waar een 4e rangs kutband een kluit boeren staat te vermaken [afbeelding]
Ik sta er van te kijken...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Ik ook pas 2x of zo...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Niet alleen boerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zonde... BEn trouwens nog nooit bij Rowwen Héze geweest, maar staat wel nog ooit op de planningquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
En ik ben 1x als vent gegaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Hugster het volgende:
ik ben op basisschool met carnaval 2x als hoer met een BB gun in m'n handtasje gegaan
Hoepel oorbellen, netpanty, oridinaire make-up
Met je toch eens bij wat studenten gaan kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zonde... BEn trouwens nog nooit bij Rowwen Héze geweest, maar staat wel nog ooit op de planning
Heb ze al vaker meegemaakt: en maar praten over dat ze gaan zuipen, vervolgens bestellen ze ieder apart één pilsje en na 5 zijn ze bezig dat ze zo zat zijn...![]()
dan heb je een slecht voorbeeld gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zonde... BEn trouwens nog nooit bij Rowwen Héze geweest, maar staat wel nog ooit op de planning
Heb ze al vaker meegemaakt: en maar praten over dat ze gaan zuipen, vervolgens bestellen ze ieder apart één pilsje en na 5 zijn ze bezig dat ze zo zat zijn...![]()
Ik had het over bier....quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met je toch eens bij wat studenten gaan kijkenDe pitchers gaan achter elkaar [afbeelding]
Ik ga altijd 1x per jaar naar het 'Daklozen festival' hier in de buurt, 5000 man/vrouw, 3 avonden lang bier en lichte alcohol 1 euro. Entree is 5 euro maar krijg je 4 consumptie bonnen voor, garderobe is gratis. En er treden redelijk bekende, maar 3e rangs artiesten op. Het perfecte boeren dorpsfeest dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
vuige biersmijtende kutboerenHoe kleiner het dorp, hoe meer veerspilling van bier
![]()
Ik kom van mn leven neit weer in die paupereske feesttenten. Eén keer gedaan, en dat was één keer teveel. Wat een mongolenzooi als je zlef niet dronken bent.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
280 Pk uit een ongeblazen 2.0l 4-cilinder
link
Nice, zo ziet de 207 er ook een stuk beter uit als origneelquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
280 Pk uit een ongeblazen 2.0l 4-cilinder
link
Dan voel ik me vast wel thuisquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef M5 het volgende:
[..]
't gaat over zachte-g's, limburg en wereldvreemde mensen
ook nog jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan voel ik me vast wel thuis
Gaat over carnaval?
Je bedoelt de voorste wielkast die dezelfde lijnen heeft als de achterbumper?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
Kijk dan naar die wielkast tov de achterbumper, dat is een datail die heel hoog zal scoren bij detail van het jaar.
Ow...quote:
had nog een nieuw hoofdstuk geschreven, maar dat is nog niet afquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je bij alex in de leer, hij komt om in de tijd![]()
hoe is het met jou boek?![]()
dat moet je ook niet doen, heb ik ook eens gedaan, beviel met niet echtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las net mn posts van gisteravond terug
ik ben er minder van gaan drinkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef M5 het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen, heb ik ook eens gedaan, beviel met niet echt
wat heb je gisteravond allemaal gedaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las net mn posts van gisteravond terug
Ik heb ze al een paar keer gezien, maar erm die lui kunnen dus echt wel zuipenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
dat was toch omdat je even ziek bent?quote:
heb ik zin inquote:
weet je al als wat je verkleed gaat?quote:
verrek ik was de reden alweer kwijt en zat de fles alweer open te draaienquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef vlad het volgende:
[..]
dat was toch omdat je even ziek bent?![]()
beter dat dan die smurrie wat GWAR, Rammstein of Slipknot doetquote:
tupperware is oke ole olequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef Hugster het volgende:
Die 207 mag wel wat op dieet, ookal heeft hij 280pk, dit is wel erg overdreven.
Mijn laatste gedeelte ging niet over Rowwen Héze, maar over Hollandersquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb ze al een paar keer gezien, maar erm die lui kunnen dus echt wel zuipen![]()
Ok de helft van al het bier gaat over het publiek heen, maar er gaan liters en liters erdoorheen
zowiezo meuk over publiek heen gooienquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
beter dat dan die smurrie wat GWAR, Rammstein of Slipknot doet
bredaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef M5 het volgende:
[..]
hier doen ze er niet aan.. maar als'k volgend jaar op de KMA in breda zit..![]()
inlezen muukquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn laatste gedeelte ging niet over Rowwen Héze, maar over Hollanders
beide oO<quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow...![]()
Maar studenten, daar bedoel je toch geen zielige studentenverenigingtypjes mee he? Die neem ik namelijk niet serieusGewone studenten die wel vrienden kunnen maken op een normale manier kunnen er nog wel mee door
dan kom ik wel bij jou langs ok?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
breda![]()
Dude carnaval leer je pas kennen als je echt naar het zuiden gaat:
Alt weiberfest, rosenmontag, carnavalsma en di, jalabal etc..
2x Rammstein gezien en 1x Slipkont, geen smurrie gezien...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
beter dat dan die smurrie wat GWAR, Rammstein of Slipknot doet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
dat moet bij de wrc omdat ze te maken hebben met minimale lengte (breedte geloof ik ook). Daarom was bij de 206 de voor en achterbumper zo fors dat je erop kon gaan zittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef Hugster het volgende:
Die 207 mag wel wat op dieet, ookal heeft hij 280pk, dit is wel erg overdreven.
vinnik bestquote:
Nog nooit naar Jovink en de Voederbietels geweest zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
zowiezo meuk over publiek heen gooien![]()
al 5x rammstein gezien, 2x smurriequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
2x Rammstein gezien en 1x Slipkont, geen smurrie gezien...
Dat is toch zonde!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef BoJo het volgende:
enne Sjoem voor uwe informatie, de Amsterdamse bussen rijden wel door heel Amsterdam![]()
wil wel meedoenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
verrek ik was de reden alweer kwijt en zat de fles alweer open te draaien![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A'dam en Rotterdam zijn zowieso rare steden, EN bussen EN Metro EN tram, in Arnhem doen ze dat slimmer, gewoon alle bussen electrisch maken 8)quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef BoJo het volgende:
enne Sjoem voor uwe informatie, de Amsterdamse bussen rijden wel door heel Amsterdam![]()
man man man kan me die wereldvreemdheid niet voorstellen
Woon je met zoveel lui op een kluitje, weten ze nog niet hoe een echte stad eruit ziet![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit naar Jovink en de Voederbietels geweest zekerdaar kom je met de helft van je kleren terug en wat je nog aan hebt is compleet doordrenkt met bier
ook en autos en (kut) fietsers. Echte stadquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is toch zonde!
Er rijden toch al genoeg trams?
Ik schrik er gewoon vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef BoJo het volgende:
man man man kan me die wereldvreemdheid niet voorstellen
Woon je met zoveel lui op een kluitje, weten ze nog niet hoe een echte stad eruit ziet![]()
![]()
nee dat zijn echte steden, arnhem is een uit de kluiten gewassen schijt dorpquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A'dam en Rotterdam zijn zowieso rare steden, EN bussen EN Metro EN tram, in Arnhem doen ze dat slimmer, gewoon alle bussen electrisch maken 8)
Trams komen ook niet overal hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is toch zonde!
Klikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Hugster het volgende:
In sommige ouwe lullen kroegen hier kom je nog wel eens die foto's tegen van prins Carnaval's
Tjeeemig, wat een zielige vertoning is dat, zo'n pakkie, en een fazantveer op je domme hoedje
En dan vaak het persoon die het pakkie aan heeft... [afbeelding]
Jij houdt zeker gewoon van smurrie over je heen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
al 5x rammstein gezien, 2x smurrie
slipknot 1x live gezien, toen waren ze netjes.
Ook al vaker op tv gezien, wel smurrie
DOE je nu zo dom, of ben je het?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is toch zonde!
in arnhem was dat toch pure noodzaak omdat ze anders omkomen in de smog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A'dam en Rotterdam zijn zowieso rare steden, EN bussen EN Metro EN tram, in Arnhem doen ze dat slimmer, gewoon alle bussen electrisch maken 8)
Met zo'n electrische bus schiet je idd ook zo in een wip onder een stad met druk verkeer doorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zijn ze er dus vooral voor de buitenwijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trams komen ook niet overal hoorbussen zijn gewoon veel wendbaarder, trams en metro hebben dan weer minder last van de spits. En aangezien het CS een vrij ruim busstation erbij heeft, komen die bussen ook door het centrum heen en niet alleen de buitenwijken.
fietsers zijn kut met chauffeuren, van die zeikerds achterin die om de minuut roepen "pas op die fietser' en ik elke keer maar uitleggen dat als ik er een voor laat gaan dat half A'dam dan voor je auto zit binnen 10secquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook en autos en (kut) fietsers. Echte stad![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DOE je nu zo dom, of ben je het?
Als je zo dom doet: doe maar niet.
Als je zo dom bent:
Hoe maar op met fantaseren over hoe jij het OV zou organiseren in Amsterdamquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zijn ze er dus vooral voor de buitenwijken![]()
En omdat ze dus toevallig door het centrum komen pakken ze dat er ook maar bij?
Want de trams komen toch bijna overal in de stad?
En zo niet, dan hoef je niet lang te lopen om er wel te komen?
Als er iemand met een epileptische aanval op de tramrail ligt te spartelen, heb je een uur vertraging. ALs diezelfde persoon op de busbaan gaat liggen spartelen, rijdt de bus er omheen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Het is toch stom om een bus te laten rijden, daar waar er een tram rijdt.
Dat bedoel ik
geloof ik graag met jouw rijstijlquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fietsers zijn kut met chauffeuren, van die zeikerds achterin die om de minuut roepen "pas op die fietser' en ik elke keer maar uitleggen dat als ik er een voor laat gaan dat half A'dam dan voor je auto zit binnen 10sec
Heel Arnhem is er op in gericht, er zijn 6 wegen Arnhem in, dan kom je op de ring met de auto. Veel verder kom je niet. De bussen blijven zoveel mogelijk van die wegen af of hebben busbanen, werkt prima.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met zo'n electrische bus schiet je idd ook zo in een wip onder een stad met druk verkeer door
Geloof het of niet, maar ik kan vanaf t CS naar de Dam rijden via de achterzijdsevoorburgwal met max 5x remmenquote:
Ik rij assertiefquote:
mits bullbarquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik kan vanaf t CS naar de Dam rijden via de achterzijdsevoorburgwal met max 5x remmen(en dan bedoel ik niet om 4u 's nachts
)
een bullbar gooit de fietser onder de autoquote:
Ligt eraan met wat voor 'n auto je door A'dam rijdtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef vlad het volgende:
[..]
een bullbar gooit de fietser onder de automoet je nog stoppen om die onder je auto weg te peuteren
![]()
ik ken je stijl niet, maar als je zelf zegt dat het assertief is, vind ik het waarschijnlijk offensiefquote:
dat vinnik maar nietsquote:
dan hoefde je alleen stoppen om er een hele schoolklas onder weg moet wrikkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan met wat voor 'n auto je door A'dam rijdtMet BoJo's oude auto was dat geen probleem
![]()
ik hou echt niet van bier, dus als ik mag kiezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij houdt zeker gewoon van smurrie over je heen?![]()
moet je eens naar een concert van de bloodhoundgangquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik hou echt niet van bier, dus als ik mag kiezen
Welnee, zet je em gewoon in lage gearingquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:55 schreef vlad het volgende:
[..]
dan hoefde je alleen stoppen om er een hele schoolklas onder weg moet wrikken![]()
Vraag ik me af wat die gast met de boter had dan? Kan me niet voorstellen dat je van een hap bakboter in coma raaktquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je eens naar een concert van de bloodhoundgang![]()
die pissen een waterpistool vol en spuiten die dan leeg over het publiek tijdens een concert![]()
en ze lieten een gast uit het publiek een stuk bakboter opvretenecht, die gast neemt 1 volle hap en valt zo van z'n benen
na een hap botor lag ie in coma, ga je ook gezellig naar een concert
![]()
Dat vind ik dus echt geen humor meer...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef vlad het volgende:
[..]
die pissen een waterpistool vol en spuiten die dan leeg over het publiek tijdens een concert![]()
en ze lieten een gast uit het publiek een stuk bakboter opvretenecht, die gast neemt 1 volle hap en valt zo van z'n benen
![]()
hun muziek is anders ook niet veel imo. dus dat is al de eerste reden om er niet heen te gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt geen humor meer...![]()
Die heb ik al gezien jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
de eerste cd vond ik wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:03 schreef M5 het volgende:
[..]
hun muziek is anders ook niet veel imo. dus dat is al de eerste reden om er niet heen te gaan
heb jij weleens geprobeerd om puur boter te eten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag ik me af wat die gast met de boter had dan? Kan me niet voorstellen dat je van een hap bakboter in coma raakt
'k zag gisteren een nieuw (?) nummer van hun op mtv ofozow, maar het is beetje het zelfde als altijd. herkenbaar, dat wel. Maar 't is gewoon niet echt m'n muziek smaak.quote:
ik alleen die eerste hit van zequote:
Ik wist niet dat boter zo link wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef vlad het volgende:
[..]
heb jij weleens geprobeerd om puur boter te eten?![]()
is ranzig en zelfs dodelijk (geloof ik) als je zo'n heel pak in een keer op zou vreten![]()
en de hap die hij nam was ook wel zo'n enthousiast grote want daarmee kon hij geloof de gitaar van de band winnen ofzoiets
zout ook tochquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist niet dat boter zo link washeeft hij de gitaar nog gewonnen? Dan vond hij t ws nog de moeite waard ook
dat weet ik niet, maar wel dat er een onderzoek werd ingesteld naar de praktijken van de bandquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wist niet dat boter zo link washeeft hij de gitaar nog gewonnen? Dan vond hij t ws nog de moeite waard ook
Mietjequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef BoJo het volgende:
met mijn 205 is het ook leuk om door Amsterdam te crossen![]()
met de 155 wat minder, die wegen zijn echt kut dan
zout is wel slecht voor je maar zo slecht?quote:
zout is volgens mij niet direct giftig, maar je droogt er van uit. Daarom kan je ook beter niks drinken dan zout water.quote:
en dat noem jij een assertieve rijstijl?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietjeik zie elke stad als een mini monaco
wat nou mietje, ik heb het over gaten etc. in de weg. Met een verlaagde auto rij je van alles aan gort als je beetje doorrijd in het Centrum.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietjeik zie elke stad als een mini monaco
moet je maar eens een hap zout nemen, wedded dat je gaat nekkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef vlad het volgende:
[..]
zout is wel slecht voor je maar zo slecht?wist ik niet
![]()
ik zei toch, offensief. aangevuld door agressief en destructiefquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef vlad het volgende:
[..]
en dat noem jij een assertieve rijstijl?![]()
idd. en gezond is het niet.. brr. een hap zout nemen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je maar eens een hap zout nemen, wedded dat je gaat nekken![]()
* BoJo heeft het een keer gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef M5 het volgende:
[..]
idd. en gezond is het niet.. brr. een hap zout nemen.![]()
Das waar maar zo af en toe is het weer lekker om te horenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef M5 het volgende:
[..]
'k zag gisteren een nieuw (?) nummer van hun op mtv ofozow, maar het is beetje het zelfde als altijd. herkenbaar, dat wel. Maar 't is gewoon niet echt m'n muziek smaak.
'k heb wel eens een klein beetje gemalen zwarte peper gesnovenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo heeft het een keer gedaan![]()
nooooooooooooooit weer![]()
![]()
eenschquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo heeft het een keer gedaan![]()
nooooooooooooooit weer![]()
![]()
mwah nekken valt nu ook weer meequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
A'dam is dan ook een kutstadquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat nou mietje, ik heb het over gaten etc. in de weg. Met een verlaagde auto rij je van alles aan gort als je beetje doorrijd in het Centrum.![]()
is er dan een dynamo dit jaar?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef vlad het volgende:
[..]
ik alleen die eerste hit van ze![]()
maar ik wil rammstein zeker keer live zien. En misschien slipknot ook wel als ze in de buurt spelen.
dit jaar wel weer naar dynamo![]()
Agressief: heel af en toe, alleen als ik sjaggo ben en me erger aan zo'n kneus voor mequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zei toch, offensief. aangevuld door agressief en destructief
tranenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef M5 het volgende:
[..]
'k heb wel eens een klein beetje gemalen zwarte peper gesnoven't effect kun je wel raden denk ik
Is een mening hequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef vlad het volgende:
[..]
en dat noem jij een assertieve rijstijl?![]()
* Metalfreak hoopt dat Metallica op Werchter komt, dan ga ik ook weerquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
is er dan een dynamo dit jaar?
Field of Rock
Rammstein is elke keer weer
en natuurlijk de outdoorfests
ik had toen een beetje uit een potje gehaald op mijn hand gedaan, denk een soep lepel vol ofzo en toen in 1 x in m'n mond gedaanquote:
ik zit wel altijd bij de zoutpot, maar dat zijn maar kleine beetjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
vorig jaar en jaar daravoor zeker, want daar ben ik wel geweestquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
is er dan een dynamo dit jaar?
Field of Rock
Rammstein is elke keer weer
en natuurlijk de outdoorfests
onze opper OPperquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef M5 het volgende:
ik heb 'n mooi OP gevonden voor #821
ff knutselen
Ga de winkel stofzuigenquote:
ik dacht dat dynamo afgelast was omdat ze geen plek meer hadden en de ijshockey zaal niet meer gebruikt mocht wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef vlad het volgende:
[..]
vorig jaar en jaar daravoor zeker, want daar ben ik wel geweest![]()
field of rock staat ook op mijn lijstje, net als rock am ring, wave gothic treffen, en werchter![]()
ik heb een soeplepel zout moeten eten als vuurdoop op mn oude kostschool.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had toen een beetje uit een potje gehaald op mijn hand gedaan, denk een soep lepel vol ofzo en toen in 1 x in m'n mond gedaan![]()
![]()
Oke oke ging niet gelijk nekken, wel kokhalzen...dus neem aan als je een 'hap" neemt dat je dan wel nekt![]()
als je een kat wilt laten kotsen moet je ook wat zout achter op de tong leggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had toen een beetje uit een potje gehaald op mijn hand gedaan, denk een soep lepel vol ofzo en toen in 1 x in m'n mond gedaan![]()
![]()
Oke oke ging niet gelijk nekken, wel kokhalzen...dus neem aan als je een 'hap" neemt dat je dan wel nekt![]()
ik kreeg nooit die verrekte pillen van de dierenarts bij die kat naar binnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je een kat wilt laten kotsen moet je ook wat zout achter op de tong leggen.
(is ons nog nooit gelukt, maar dat terzijde)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vevreel me neit, lekker met mn boek bezig
Zonet even flink over Joegoslavië heen gegaan met FAP, FAP-Famos, TAM en Zastava![]()
tegenwoordig bestaabn pillen met leversmaak, die eten ze alsof het snoepjes zijn, want het zijn snoepjes... waarom hebben ze dat niet veel eerder bedacht?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kreeg nooit die verrekte pillen van de dierenarts bij die kat naar binnen
Door het voer werkte ook niet aangezien ze dat natuurlijk gelijk doorhebben![]()
en anders zit je vet onder de krassenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kreeg nooit die verrekte pillen van de dierenarts bij die kat naar binnen
Door het voer werkte ook niet aangezien ze dat natuurlijk gelijk doorhebben![]()
EN toen ik afgelopen zomer foto's wou maken van FAP's enz in actie vond je dat maar onzinquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
EN toen ik afgelopen zomer foto's wou maken van FAP's enz in actie vond je dat maar onzin
dat valt nog wel mee, de eerste keer wist ik niet eens hoe ik de bek open moest krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
en anders zit je vet onder de krassen
hufterquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
EN toen ik afgelopen zomer foto's wou maken van FAP's enz in actie vond je dat maar onzin
Onze katten aten er gewoon omheen, zag je als ze uit gegeten waren zo'n netjes schoongegeten pil liggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee, de eerste keer wist ik niet eens hoe ik de bek open moest krijgen
2de keer werd me dat pas uitgelegd, mijn ouders zien dat sowiezo al niet zitten uiteindelijk is het me nog steeds niet gelukt om haar ook maar 1 of halve pil te geven![]()
mijn ma heeft zo'n pil een keer helemaal fijn lopen malen, maar toen ze het door het voer strooide sloeg dat helemaal groen uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onze katten aten er gewoon omheen, zag je als ze uit gegeten waren zo'n netjes schoongegeten pil liggen![]()
Ik zit al 5 dagen thuis, je wil nu echt niet langer als 3min bij me in de buurt zijnquote:
ik wil ook niet bij je in de buurt zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit al 5 dagen thuis, je wil nu echt niet langer als 3min bij me in de buurt zijn![]()
en ik ga straks met een vriendin fitnissen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn ma heeft zo'n pil een keer helemaal fijn lopen malen, maar toen ze het door het voer strooide sloeg dat helemaal groen uit![]()
Ik zou in eerste intstantie bij jou in de buurt moeten zijn morgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil ook niet bij je in de buurt zijn![]()
Niet mijn vriendin, een vriendin en ze is volgens mij 19. Ik doe trouwens niet in minderjarig, daar is Alfisti specialist isquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe oud is je vriendin? toch wel zwaar minderjarig he?
wel echt fitnessen he, niet stiekum op d'r strakke topje/broekje kwijlenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit al 5 dagen thuis, je wil nu echt niet langer als 3min bij me in de buurt zijn![]()
en ik ga straks met een vriendin fitnissen
Haar broekje staat wel strak ja, ondanks dat het XL isquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef M5 het volgende:
[..]
wel echt fitnessen he, niet stiekum op d'r strakke topje/broekje kwijlen
Begin je je te ergeren?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef BoJo het volgende:
wanneer rot je op peu?
dan is het wel makkelijk concentreren ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haar broekje staat wel strak ja, ondanks dat het XL is![]()
Net zoals M5 doe ik dat nooitquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is meer dan logisch als je je posts over de afgelopen pagina's bekijkt![]()
Voeg mij ook maar toe aan de lijst mensen die met gekromde tenen zit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is meer dan logisch als je je posts over de afgelopen pagina's bekijkt![]()
Daar kan het geheugen van een junk niet tegenopquote:
Het is heel sneu allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voeg mij ook maar toe aan de lijst mensen die met gekromde tenen zit.
Waar kan er getekent worden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kan het geheugen van een junk niet tegenop
*krabbel-krabbel* klaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
bij mij
Achteraan aansluiten, en de pen ligt naast het boek. [afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
bij mij
Achteraan aansluiten, en de pen ligt naast het boek. [afbeelding]
dit jaar zou kunnen hoor. nog niets over gehoord. Maar ze hebben altijd problemen met de locatiequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik dacht dat dynamo afgelast was omdat ze geen plek meer hadden en de ijshockey zaal niet meer gebruikt mocht worden
Dat lijkt erg ver van Maarssenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
We kunnen het boekje niet vinden
Boekje al gevonden, lag gewoon op tafelquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat lijkt erg ver van Maarssen![]()
Hebben jullie geen TomTom toevallig?
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meelopers zijn het ergste soortquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:12 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik teken alleen omdat ik ergens bij wil horen![]()
hoeveel delen wordt die encyclopedie van jou eigenlijk?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga even met Türkei en UDSSR aan de slag
(Oude Duitse boeken zijn zooo gaaf![]()
)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
Gelukkig is Hugo zo lang en zie ik hem vooraan bij het boekje staan, anders dacht ik dat dit de rij was voor gratis wapens in Irak
toch begonnen met curses zelfreflectie?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, m'n posts op de vorige pagina's zijn idd best ergerlijkMaar na het eten zijn jullie van me af, morgen ben ik er ook niet, en vrijdag ben ik waarschijnlijk totall loss aangezien ik morgen om Half 5 ('sochtends) moet opstaan en pas rond half 12 ('savonds) weer thuis ben.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, m'n posts op de vorige pagina's zijn idd best ergerlijkMaar na het eten zijn jullie van me af, morgen ben ik er ook niet, en vrijdag ben ik waarschijnlijk totall loss aangezien ik morgen om Half 5 ('sochtends) moet opstaan en pas rond half 12 ('savonds) weer thuis ben.
Als zelfs JIJ het ergerlijk vindt, realiseer je je dan nu ook hoe WIJ ons erbij moeten voelen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef PeuRac het volgende:
dat zijn ze vrijwel altijd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:13 schreef vlad het volgende:
[..]
hoeveel delen wordt die encyclopedie van jou eigenlijk?![]()
volgens mij wordt dan alleen al je bronvermelding 1 deel![]()
Bij die van mij wel, vraag maar aan Sjoewequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee, de eerste keer wist ik niet eens hoe ik de bek open moest krijgen
2de keer werd me dat pas uitgelegd, mijn ouders zien dat sowiezo al niet zitten uiteindelijk is het me nog steeds niet gelukt om haar ook maar 1 of halve pil te geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |