quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voeg mij ook maar toe aan de lijst mensen die met gekromde tenen zit.
meelopers zijn het ergste soortquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:12 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik teken alleen omdat ik ergens bij wil horen![]()
hoeveel delen wordt die encyclopedie van jou eigenlijk?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga even met Türkei en UDSSR aan de slag
(Oude Duitse boeken zijn zooo gaaf![]()
)
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
Gelukkig is Hugo zo lang en zie ik hem vooraan bij het boekje staan, anders dacht ik dat dit de rij was voor gratis wapens in Irak
toch begonnen met curses zelfreflectie?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, m'n posts op de vorige pagina's zijn idd best ergerlijkMaar na het eten zijn jullie van me af, morgen ben ik er ook niet, en vrijdag ben ik waarschijnlijk totall loss aangezien ik morgen om Half 5 ('sochtends) moet opstaan en pas rond half 12 ('savonds) weer thuis ben.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, m'n posts op de vorige pagina's zijn idd best ergerlijkMaar na het eten zijn jullie van me af, morgen ben ik er ook niet, en vrijdag ben ik waarschijnlijk totall loss aangezien ik morgen om Half 5 ('sochtends) moet opstaan en pas rond half 12 ('savonds) weer thuis ben.
Als zelfs JIJ het ergerlijk vindt, realiseer je je dan nu ook hoe WIJ ons erbij moeten voelen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef PeuRac het volgende:
dat zijn ze vrijwel altijd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:16 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:13 schreef vlad het volgende:
[..]
hoeveel delen wordt die encyclopedie van jou eigenlijk?![]()
volgens mij wordt dan alleen al je bronvermelding 1 deel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |