ik vorig jaar voor het eerst in scheveningen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb volgens mij 1x in mijn leven in een tram gezeten

carnaval is idd niet mijn ding, maar wens je iig veel plezierquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hele week vrij gevraagd ja
Tja, dat Randstedelingen na 3 pilsjes al om liggen kan ik ook niets aan doen

weer tijd gevonden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Mukie het volgende:
hoi 14.gif

Balenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vorig jaar voor het eerst in scheveningen.![]()
wel gelijk bekeuring gekregen omdat we het kaartje niet gestempeld hadden![]()
conducteur: je hebt je kaartje niet gestempeld![]()
ik: nee, dat is jou taak als conducteur zijnde.
hij: ik ben controleur
ik: is een pot nat![]()
hij: goed, dat is dan 70 euro![]()

Dank je, dat zal zeker lukken! Heerlijk sfeertjequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef vlad het volgende:
[..]
carnaval is idd niet mijn ding, maar wens je iig veel plezier![]()

je had ook bij de bestuurder een stempeltje kunen vragen, dat doe je in de bus toch ook? Eigen schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vorig jaar voor het eerst in scheveningen.![]()
wel gelijk bekeuring gekregen omdat we het kaartje niet gestempeld hadden![]()
conducteur: je hebt je kaartje niet gestempeld![]()
ik: nee, dat is jou taak als conducteur zijnde.
hij: ik ben controleur
ik: is een pot nat![]()
hij: goed, dat is dan 70 euro![]()

pfff even jaquote:

quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb volgens mij 1x in mijn leven in een tram gezeten

ja jezus, ik kom uit het noorden en weet dat toch nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had ook bij de bestuurder een stempeltje kunen vragen, dat doe je in de bus toch ook? Eigen schuld.

't gaat over zachte-g's, limburg en wereldvreemde mensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Mukie het volgende:
hoest hier?

moet je bij alex in de leer, hij komt om in de tijdquote:

Amsterdammers zitten dan weer haast nooit in een bus neem ik aan?quote:
Ha!quote:Mit vastelaovend weurt vuural in 't zuude gefiest, in Limburg en Braobant. Mer auch in anger previncies zint 'r luui die fiës vere, zoas in Greuninge

we hadden het net over je iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef M5 het volgende:
[..]
't gaat over zachte-g's, limburg en wereldvreemde mensen

ik ook, waarom weet ik het dan wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef vlad het volgende:
[..]
ja jezus, ik kom uit het noorden en weet dat toch niet![]()

omdat jij veel slimmer bent dan ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook, waarom weet ik het dan wel?

het gemeentelijk vervoersbedrijf van amsterdam stata op de 3e plaats van nederland als het om aantal bussen gaat geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Amsterdammers zitten dan weer haast nooit in een bus neem ik aan?
Trouwens:
[..]
Ha!

Rijden er bussen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gemeentelijk vervoersbedrijf van amsterdam stata op de 3e plaats van nederland als het om aantal bussen gaat geloof ik

ervaring met randstedelingen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hele week vrij gevraagd ja
Tja, dat Randstedelingen na 3 pilsjes al om liggen kan ik ook niets aan doen

Op het gebied van OV wel ja ben ik bangquote:

in drenhte ook hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Trouwens:
[..]
Ha!

quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wij drinken het bier wel op trouwens, we gaan het niet door een broeiende tent heen smijten waar een 4e rangs kutband een kluit boeren staat te vermaken [afbeelding]

randstedelingen hebben idd meer respect voor bierquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
ervaring met randstedelingen?
Klinkt me namelijk niet bekend in de oren.
Wij drinken het bier wel op trouwens, we gaan het niet door een broeiende tent heen smijten waar een 4e rangs kutband een kluit boeren staat te vermaken [afbeelding]

Ik sta er van te kijken...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan? Ik ook pas 2x of zo...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]

Niet alleen boerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]

Dat vind ik ook zonde... BEn trouwens nog nooit bij Rowwen Héze geweest, maar staat wel nog ooit op de planningquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]

En ik ben 1x als vent gegaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Hugster het volgende:
ik ben op basisschool met carnaval 2x als hoer met een BB gun in m'n handtasje gegaan
Hoepel oorbellen, netpanty, oridinaire make-up

Met je toch eens bij wat studenten gaan kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zonde... BEn trouwens nog nooit bij Rowwen Héze geweest, maar staat wel nog ooit op de planning
Heb ze al vaker meegemaakt: en maar praten over dat ze gaan zuipen, vervolgens bestellen ze ieder apart één pilsje en na 5 zijn ze bezig dat ze zo zat zijn...![]()

dan heb je een slecht voorbeeld gezienquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zonde... BEn trouwens nog nooit bij Rowwen Héze geweest, maar staat wel nog ooit op de planning
Heb ze al vaker meegemaakt: en maar praten over dat ze gaan zuipen, vervolgens bestellen ze ieder apart één pilsje en na 5 zijn ze bezig dat ze zo zat zijn...![]()

Ik had het over bier....quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met je toch eens bij wat studenten gaan kijkenDe pitchers gaan achter elkaar [afbeelding]

Ik ga altijd 1x per jaar naar het 'Daklozen festival' hier in de buurt, 5000 man/vrouw, 3 avonden lang bier en lichte alcohol 1 euro. Entree is 5 euro maar krijg je 4 consumptie bonnen voor, garderobe is gratis. En er treden redelijk bekende, maar 3e rangs artiesten op. Het perfecte boeren dorpsfeest dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
vuige biersmijtende kutboerenHoe kleiner het dorp, hoe meer veerspilling van bier
![]()
Ik kom van mn leven neit weer in die paupereske feesttenten. Eén keer gedaan, en dat was één keer teveel. Wat een mongolenzooi als je zlef niet dronken bent.

quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
280 Pk uit een ongeblazen 2.0l 4-cilinder
link

Nice, zo ziet de 207 er ook een stuk beter uit als origneelquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
280 Pk uit een ongeblazen 2.0l 4-cilinder
link

Dan voel ik me vast wel thuisquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef M5 het volgende:
[..]
't gaat over zachte-g's, limburg en wereldvreemde mensen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |