ik vorig jaar voor het eerst in scheveningen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb volgens mij 1x in mijn leven in een tram gezeten
carnaval is idd niet mijn ding, maar wens je iig veel plezierquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hele week vrij gevraagd ja
Tja, dat Randstedelingen na 3 pilsjes al om liggen kan ik ook niets aan doen
weer tijd gevonden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Mukie het volgende:
hoi 14.gif
Balenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vorig jaar voor het eerst in scheveningen.![]()
wel gelijk bekeuring gekregen omdat we het kaartje niet gestempeld hadden![]()
conducteur: je hebt je kaartje niet gestempeld![]()
ik: nee, dat is jou taak als conducteur zijnde.
hij: ik ben controleur
ik: is een pot nat![]()
hij: goed, dat is dan 70 euro![]()
Dank je, dat zal zeker lukken! Heerlijk sfeertjequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef vlad het volgende:
[..]
carnaval is idd niet mijn ding, maar wens je iig veel plezier![]()
je had ook bij de bestuurder een stempeltje kunen vragen, dat doe je in de bus toch ook? Eigen schuld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vorig jaar voor het eerst in scheveningen.![]()
wel gelijk bekeuring gekregen omdat we het kaartje niet gestempeld hadden![]()
conducteur: je hebt je kaartje niet gestempeld![]()
ik: nee, dat is jou taak als conducteur zijnde.
hij: ik ben controleur
ik: is een pot nat![]()
hij: goed, dat is dan 70 euro![]()
pfff even jaquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb volgens mij 1x in mijn leven in een tram gezeten
ja jezus, ik kom uit het noorden en weet dat toch nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je had ook bij de bestuurder een stempeltje kunen vragen, dat doe je in de bus toch ook? Eigen schuld.
't gaat over zachte-g's, limburg en wereldvreemde mensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Mukie het volgende:
hoest hier?
moet je bij alex in de leer, hij komt om in de tijdquote:
Amsterdammers zitten dan weer haast nooit in een bus neem ik aan?quote:
Ha!quote:Mit vastelaovend weurt vuural in 't zuude gefiest, in Limburg en Braobant. Mer auch in anger previncies zint 'r luui die fiës vere, zoas in Greuninge
we hadden het net over je iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef M5 het volgende:
[..]
't gaat over zachte-g's, limburg en wereldvreemde mensen
ik ook, waarom weet ik het dan wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef vlad het volgende:
[..]
ja jezus, ik kom uit het noorden en weet dat toch niet![]()
omdat jij veel slimmer bent dan ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook, waarom weet ik het dan wel?
het gemeentelijk vervoersbedrijf van amsterdam stata op de 3e plaats van nederland als het om aantal bussen gaat geloof ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Amsterdammers zitten dan weer haast nooit in een bus neem ik aan?
Trouwens:
[..]
Ha!
Rijden er bussen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gemeentelijk vervoersbedrijf van amsterdam stata op de 3e plaats van nederland als het om aantal bussen gaat geloof ik
ervaring met randstedelingen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hele week vrij gevraagd ja
Tja, dat Randstedelingen na 3 pilsjes al om liggen kan ik ook niets aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |