Carnaval!!!!!!!!! Oftewel Vastelaovindj genoemd! Over twee weken is het zover, dan gaan we weer helemaal los!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:43 schreef vlad het volgende:
[..]
limburg is eng... zachte g en carnaval en zo...![]()
* Alfisti is nog steeds voorstander om Limburg gewoon aan belgie of duitsland te verkopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:43 schreef vlad het volgende:
[..]
limburg is eng... zachte g en carnaval en zo...![]()
Anderhalve week toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Carnaval!!!!!!!!! Oftewel Vastelaovindj genoemd! Over twee weken is het zover, dan gaan we weer helemaal los!
En de zachte G wordt sexy gevonden
je hebt de vakantie al aangevraagd?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Carnaval!!!!!!!!! Oftewel Vastelaovindj genoemd! Over twee weken is het zover, dan gaan we weer helemaal los!
onzinquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De Randstad is eng... Mensen asociaal en zo...![]()
moet wel beetje rekening houden met de martwaardequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti is nog steeds voorstander om Limburg gewoon aan belgie of duitsland te verkopen weggeven
bij vrouwen wel ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat was vast een bejaardequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
onzin
ik liep vorig jaar in Amsterdam, hoorde ik iemand roepen "Moe je kieken dan, meer dan 10 winkels naast elkaar en soms wel 3 boven elkaar!"
Toen had ik echt even een![]()
![]()
momentje...
Hallo Alexxxxx!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ik ben ook weer uit bed gekropen
Moguhquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
onzin
ik liep vorig jaar in Amsterdam, hoorde ik iemand roepen "Moe je kieken dan, meer dan 10 winkels naast elkaar en soms wel 3 boven elkaar!"
Toen had ik echt even een![]()
![]()
momentje...
is wel lachen ja met die compleet wereldvreemde mensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
bij mijn pa op het werk was een kerel (35) die was nog nooit buiten zuidewolde gekomen (klein dorp bij ons)
maar moest voor het werk naar amsterdam. Wij met hem door de hoerenbuurt, sex museum en door de stad![]()
hij keek z'n ogen uit en ook iedere keer zulke opmerkingen![]()
koeien melken kon ie als de beste maar een tram kende die niet![]()
hoop voor jou dat je niet ooit in een 8-5 baantje gepropt wordt met zo'n verneukt ritmequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooi is dat, zulke wereldvreemde mensenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
bij mijn pa op het werk was een kerel (35) die was nog nooit buiten zuidewolde gekomen (klein dorp bij ons)
maar moest voor het werk naar amsterdam. Wij met hem door de hoerenbuurt, sex museum en door de stad![]()
hij keek z'n ogen uit en ook iedere keer zulke opmerkingen![]()
koeien melken kon ie als de beste maar een tram kende die niet![]()
GMTA'tje zegquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef M5 het volgende:
[..]
is wel lachen ja met die compleet wereldvreemde mensen
het was een 7-3 baantjequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef vlad het volgende:
[..]
hoop voor jou dat je niet ooit in een 8-5 baantje gepropt wordt met zo'n verneukt ritme![]()
middag trouwens![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb volgens mij 1x in mijn leven in een tram gezeten
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mooi is dat, zulke wereldvreemde mensen
Hele week vrij gevraagd jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:47 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt de vakantie al aangevraagd?![]()
en een jaarloon gespaard om op te drinken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |