ook nog jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan voel ik me vast wel thuis
Gaat over carnaval?
Je bedoelt de voorste wielkast die dezelfde lijnen heeft als de achterbumper?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
Kijk dan naar die wielkast tov de achterbumper, dat is een datail die heel hoog zal scoren bij detail van het jaar.
Ow...quote:
had nog een nieuw hoofdstuk geschreven, maar dat is nog niet afquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je bij alex in de leer, hij komt om in de tijd![]()
hoe is het met jou boek?![]()
dat moet je ook niet doen, heb ik ook eens gedaan, beviel met niet echtquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las net mn posts van gisteravond terug
ik ben er minder van gaan drinkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef M5 het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen, heb ik ook eens gedaan, beviel met niet echt
wat heb je gisteravond allemaal gedaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las net mn posts van gisteravond terug
Ik heb ze al een paar keer gezien, maar erm die lui kunnen dus echt wel zuipenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zonde... BEn trouwens nog nooit bij Rowwen Héze geweest, maar staat wel nog ooit op de planning
Heb ze al vaker meegemaakt: en maar praten over dat ze gaan zuipen, vervolgens bestellen ze ieder apart één pilsje en na 5 zijn ze bezig dat ze zo zat zijn...![]()
dat was toch omdat je even ziek bent?quote:
heb ik zin inquote:
weet je al als wat je verkleed gaat?quote:
verrek ik was de reden alweer kwijt en zat de fles alweer open te draaienquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef vlad het volgende:
[..]
dat was toch omdat je even ziek bent?![]()
beter dat dan die smurrie wat GWAR, Rammstein of Slipknot doetquote:
tupperware is oke ole olequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef Hugster het volgende:
Die 207 mag wel wat op dieet, ookal heeft hij 280pk, dit is wel erg overdreven.
Mijn laatste gedeelte ging niet over Rowwen Héze, maar over Hollandersquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb ze al een paar keer gezien, maar erm die lui kunnen dus echt wel zuipen![]()
Ok de helft van al het bier gaat over het publiek heen, maar er gaan liters en liters erdoorheen
zowiezo meuk over publiek heen gooienquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
beter dat dan die smurrie wat GWAR, Rammstein of Slipknot doet
bredaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef M5 het volgende:
[..]
hier doen ze er niet aan.. maar als'k volgend jaar op de KMA in breda zit..![]()
inlezen muukquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn laatste gedeelte ging niet over Rowwen Héze, maar over Hollanders
beide oO<quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow...![]()
Maar studenten, daar bedoel je toch geen zielige studentenverenigingtypjes mee he? Die neem ik namelijk niet serieusGewone studenten die wel vrienden kunnen maken op een normale manier kunnen er nog wel mee door
dan kom ik wel bij jou langs ok?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
breda![]()
Dude carnaval leer je pas kennen als je echt naar het zuiden gaat:
Alt weiberfest, rosenmontag, carnavalsma en di, jalabal etc..
2x Rammstein gezien en 1x Slipkont, geen smurrie gezien...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
beter dat dan die smurrie wat GWAR, Rammstein of Slipknot doet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
dat moet bij de wrc omdat ze te maken hebben met minimale lengte (breedte geloof ik ook). Daarom was bij de 206 de voor en achterbumper zo fors dat je erop kon gaan zittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef Hugster het volgende:
Die 207 mag wel wat op dieet, ookal heeft hij 280pk, dit is wel erg overdreven.
vinnik bestquote:
Nog nooit naar Jovink en de Voederbietels geweest zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
zowiezo meuk over publiek heen gooien![]()
al 5x rammstein gezien, 2x smurriequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
2x Rammstein gezien en 1x Slipkont, geen smurrie gezien...
Dat is toch zonde!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef BoJo het volgende:
enne Sjoem voor uwe informatie, de Amsterdamse bussen rijden wel door heel Amsterdam![]()
wil wel meedoenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
verrek ik was de reden alweer kwijt en zat de fles alweer open te draaien![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A'dam en Rotterdam zijn zowieso rare steden, EN bussen EN Metro EN tram, in Arnhem doen ze dat slimmer, gewoon alle bussen electrisch maken 8)quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef BoJo het volgende:
enne Sjoem voor uwe informatie, de Amsterdamse bussen rijden wel door heel Amsterdam![]()
man man man kan me die wereldvreemdheid niet voorstellen
Woon je met zoveel lui op een kluitje, weten ze nog niet hoe een echte stad eruit ziet![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog nooit naar Jovink en de Voederbietels geweest zekerdaar kom je met de helft van je kleren terug en wat je nog aan hebt is compleet doordrenkt met bier
ook en autos en (kut) fietsers. Echte stadquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is toch zonde!
Er rijden toch al genoeg trams?
Ik schrik er gewoon vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef BoJo het volgende:
man man man kan me die wereldvreemdheid niet voorstellen
Woon je met zoveel lui op een kluitje, weten ze nog niet hoe een echte stad eruit ziet![]()
![]()
nee dat zijn echte steden, arnhem is een uit de kluiten gewassen schijt dorpquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A'dam en Rotterdam zijn zowieso rare steden, EN bussen EN Metro EN tram, in Arnhem doen ze dat slimmer, gewoon alle bussen electrisch maken 8)
Trams komen ook niet overal hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dat is toch zonde!
Er rijden toch al genoeg trams?
Klikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Hugster het volgende:
In sommige ouwe lullen kroegen hier kom je nog wel eens die foto's tegen van prins Carnaval's
Tjeeemig, wat een zielige vertoning is dat, zo'n pakkie, en een fazantveer op je domme hoedje
En dan vaak het persoon die het pakkie aan heeft... [afbeelding]
Jij houdt zeker gewoon van smurrie over je heen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
al 5x rammstein gezien, 2x smurrie
slipknot 1x live gezien, toen waren ze netjes.
Ook al vaker op tv gezien, wel smurrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |