was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef Dizer het volgende:
Zeg, we de lyrics lezen he. Ik heb het herschreven
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
was me nog niet opgevallen
ik lees de standaard dingen niet in OP, maar dit soort dingen dan weer wel, en vind het goed herschreven![]()
Thx!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:09 schreef Californian_dreamer het volgende:
't is trouwens wel, "cause on Idols you weren't ment to stay"
Bron: Nieuws.nlquote:Angelique van Idols is oudje tussen de jonkies
Uitgegeven op maandag 30 januari 2006 om 09:16:07
(Novum) - Idols-kandidate Angelique voelt zich 'een oudje tussen de jonkies'. Met haar 34 jaar is ze de oudste van de dertien deelnemers die aan de finale begonnen. Zaterdag moest ze plaatsnemen op de krukken voor afvallers maar in tegenstelling tot de veel jongere Marescha werd ze niet naar huis gestuurd. Angelique is 'hartstikke trots' dat ze er als 30-plusser nog steeds bij is, zegt ze maandag in Algemeen Dagblad.
Dit jaar werd de leeftijdsgrens van Idols opgerekt tot 35 jaar. Angelique is moeder van een zoontje van 11 en merkt vooral qua levenervaring verschil tussen haar en de andere kandidaten. "Je zag het in het filmpje waarin we onze ultieme wens vertelden. Iedereen koos voor glitter en glamour. Ik voor gezond blijven." Ook wat betreft populariteit denkt Angelique dat er verschil is. "Een meisje van 11 sms't eerder voor Aäron dan voor een zingende moeder."
Toch ziet ze ook voordelen. "Ik trek een ouder publiek dat me misschien over drie jaar nog kent. Pubers wisselen om de paar maanden van idool." Idols winnen is dan ook niet het streven van Angelique. Derde worden wel. "Maar vierde of vijfde is ook prima. Tuurlijk: ik weet dat ik kan zingen en hoop het vertrouwen te krijgen een goede plaat te maken. Maar daar hoef ik volgens mij geen idool voor te zijn."
Ja, die bedoelde ik juist.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank jeHeb je ook de lyrics gelezen?
Vanwaar deze adoratie?quote:
Ik heb me laten inspireren door de fans van Sergequote:
Ach, ik haal het niet bij Angelique!quote:
Maar met Serge is het niet goed gekomenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb me laten inspireren door de fans van Serge![]()
Ja maar Angelique is tof in de zin van:quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, ik haal het niet bij Angelique!
Whehe, jij bent ook best tof hoor.
Ja maar dat was gewoon alleen voor die zin en zo. En bedoeld achteraf nadat ze heeft gewonnenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Maar met Serge is het niet goed gekomen![]()
Whaha.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Angelique fans hebben abbo's en kunnen eindleloos sms'en![]()
Dizer, waarom is je sig leeg? Wat heeft babette nou gezegdquote:
Klik op de link!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dizer, waarom is je sig leeg? Wat heeft babette nou gezegd?
Ohja, dat past natuurlijk niet in een sigquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, dat past natuurlijk niet in een sig![]()
Als je maar op Angelique stemtquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik niet een die-hard Raffaela fan was,dan stond ze bovenaan, maar nu staat ze er nog gezellig samen met Raf.
Als je nou zaterdag een keertje stemtquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik bid (lees: hoop heel hard) wel altijd![]()
.
Heel verleidelijk, maar neequote:
moet je nieuwe kopenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en ik heb trouwens ook geen beltegoed meer. (Sinds zaterdag)
.
is het zo erg? mwah, ik ben gemiddeld ok wel iets meer kwijt per maand, maar hoef geen rekening te houden met beltegoed, en dat is een voordeel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Abbo is óók niet gratis, en met de hoeveelheid waarmee ik bel en sms is het nog duurder dan wat ik nu heb.
ik bel en sms te veel, dus gemiddeld tussen de 25-30 euro in de maand, maar deze maand zat ik ineens op 40. nou ja, niet dat het erg is, is ook eenmalig, hoop ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben blij dat ik een abo heb.. Ik kom altijd ongeveer precies uit op 20 euro per maand, wat handig is. En je krijgt een gratis telefoon. En je zit niet met beltegoed. En het is goedkoper.
Ik ook!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ik SMS niet meer dan 10x in de maand ofzo. En ik word meer gebeld dan dat ik er zelf mee bel
Ik doe ook maanden met m'n prepaid kaarten
Naar Idols?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vorige maand had ik geloof ik 350 sms'jes verstuurd ofzo.. Maar ik bel dan ook echt vrijwel nooit.
Geeneen!quote:
Daar komt over een kwartier weer verandering in.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo halverwege de week raakt iedereen toch maar uitgepraat over de kandidaten.
dat gebeurd ook bij het ellentopicquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Angelique lijkt populair, maar de helft van haar topics bestaat uit offtopic geneuzel.
Leuk he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij moet gespierd zijn, maar niet té gespierd.
En van binnen moet ie zacht zijn, maar niet té zacht
.
Vanzelfsprekend ja.quote:
quote:
Bij deze laatste 6 foto's ging ik toen afgelopen zaterdag enorm kwijlenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de tweede ook toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:07 schreef Svensational het volgende:
Haar eerste liedje was wel leuk zaterdag...
Ze zong het wel aardig, zeker niet slecht, maar het liedje zelf vind ik echt niet leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef Andiyan het volgende:
Eerste was perfect, 2e iets minder, maar ook zeer goed aan te horen.![]()
Mja dat ben ik met je eens. Sterker nog, ik vind dat 2e nummer vierkant verschrikkelijk. Ze zong het wel aardig, maar voor nummerkeuze krijgt Angelique een 1.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zong het wel aardig, zeker niet slecht, maar het liedje zelf vind ik echt niet leuk.
Eens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja dat ben ik met je eens. Sterker nog, ik vind dat 2e nummer vierkant verschrikkelijk. Ze zong het wel aardig, maar voor nummerkeuze krijgt Angelique een 1..
Morgen moet ze in het Nederlands zingen. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eens.
Whitney vind ik sowieso al verschrikkelijk. Gooi daar Diana Ross bij en 't is gebeurd. Nu gaat 't natuurlijk niet om de nummers, maar hoe ze zingt, en dat was -zoals iedere week- oké. Maar goed, wie weet kiest ze volgende keer iets leukers.
Ze zag er wel leuk uit btw.
Ik gok op Ruth Jacottquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Morgen moet ze in het Nederlands zingen. Ik ben benieuwd
Ik denk het ook. Hoewel ze van mij best iets van Marco Borsato mag zingenquote:
Hmmm, ik zou niet weten welk nummer het dan zou moeten worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Hoewel ze van mij best iets van Marco Borsato mag zingen
Werd Hind geen derde? Ook zei heeft een album uitgebracht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:14 schreef Dizer het volgende:
Ik hoop echt dat ze de finale haalt. Ze hoeft niet te winnen, als ze maar minimaal tweede wordt! Waarom? Omdat tweede bij Idols toch altijd een album uit brengen
Ja maar niet op kracht van Idols. Via een andere platen maatschappij, toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Werd Hind geen derde? Ook zei heeft een album uitgebracht.
Dat laatste, zover me bijstaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar niet op kracht van Idols. Via een andere platen maatschappij, toch?
Ik denk ook dat ze kiest voor Ruth Jacottquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
klopt, op kan het halen van de Liveshows al genoeg zijn. je krijgt bekendheid, en dat werkt in je voordeel.
ik denk niet dat Angelique iets van Trijntje oosterhuis gaat zingen, vind ik meer its voor Floortje. Marco Borsato lijkt me wel iets voor Angelique, en Ruth Jacott idd ook. geen idee welke nummers, maar ze weet ze vast goed te brengen
Nah, die doet Raffa alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze kiest voor Ruth Jacott![]()
Precies, net als met Anouk toen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
angelique kiest vast iets wat we niet direct verwachten
Tis wel zo dat ze in voorgaande uitzendingen ook vaak nummers zongen van gekleurde artiestenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
Wat een vooroordelen weer. Omdat Raffaëla en Angelique donker zijn, zullen ze wel iets van Ruth Jacott zingen.![]()
Dat is waar. Daarom hoop ik ook dat ze eens gaan verrassen met hun keuzes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis wel zo dat ze in voorgaande uitzendingen ook vaak nummers zongen van gekleurde artiesten.
zou leuk zijn als ze iets onverwachts doen idd, maar het moet wel bij ze passen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarom hoop ik ook dat ze eens gaan verrassen met hun keuzes.
Ik ook. En eigenlijk verwacht ik gewoon dat geen van beide iets van Ruth gaan doen, maar iets compleet anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarom hoop ik ook dat ze eens gaan verrassen met hun keuzes.
Echt van die te logische keuzes, had idd wel iets verrassends van haar willen horen. Die liedjes die ze zongen in dat café bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had vandaag ook meer van haar verwacht. Vond het niet echt spannend.
Dat vond ik elke week al niet, maar deze keer was het wel heel erg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had vandaag ook meer van haar verwacht. Vond het niet echt spannend.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:47 schreef Andiyan het volgende:
Welk liedje hoop jij dat Angelique gaat zingen als ze de Halve Finale haalt? Vul onderstaand mailformulier in en misschien ben jij wel live bij de voorlaatste show van Idols!
De vijf meest favoriete liedjes van Angelique:
Des’ree - Feel so high
Diana Ross - My old piano
India Arie - Video
Mantronix (Liberty X) - Got to have your love
Randy Crawford & The Crusaders - Streetlife
stem hier!
Kwam misschien ook dat dr eerste nummer vorige week beter was dan verwacht. En nu zakt ze weer onder de maat. Dat valt me dan opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat vond ik elke week al niet, maar deze keer was het wel heel erg.
Ja, na vorige week onstond opeens een hype rond haar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kwam misschien ook dat dr eerste nummer vorige week beter was dan verwacht. En nu zakt ze weer onder de maat. Dat valt me dan op.
India Arie - Video!quote:
Je moet het eerste nummer van Raff even horenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:54 schreef Dizer het volgende:
Ik heb alles gemist vanavond, want ik was met MissBliss en Zhenar uiteten en daarna de kroeg in. Maar ik heb net even bijgelezen en de filmpjes van Angelique bekeken. Wat leuk zeg, die hele omschaklingEn jullie reacties bij Floortje dat ze de kruk op moest
Wel heerlijk dat Harm eruit is. Lekker girl power bij Idols. Geweldig
En Angelique deed het echt fantastisch! Vooral Hemel en Aarde heeft ze echt vet mooi gedaan
Damn... inderdaad.. kippenvelquote:Op zondag 19 februari 2006 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet het eerste nummer van Raff even horen.
die was idd geweldig.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet het eerste nummer van Raff even horen.
Moet je weer zo BVO'erig doen?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn vond ik Ang gister juist een beetje minder. De enorm positieve commentaren had ik ook niet verwacht..
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
Dizer, ze zong een saai liedje vandaag, maar ze deed het ontzettend leuk!
Goh.. volgens mij heb jij wat tegen haar. Alles wat zij kiest, is saai... ondanks dat ze het goed doet. Ik weet het niet hoor..quote:
Nou doe jij BVO' erigquote:Op zondag 19 februari 2006 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh.. volgens mij heb jij wat tegen haar. Alles wat zij kiest, is saai... ondanks dat ze het goed doet. Ik weet het niet hoor..
Ja dat was expresquote:
Gewoon, altijd weer tegen zitten met argumenten over muziek. Als iemand goed is, vind jij het weer slecht en andersomquote:
Ik zei toch dat ze het leuk deedquote:Op zondag 19 februari 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat was expresEn ik wist het dat je dat ging zeggen
![]()
Dus ondanks dat het een saai nummer was, heeft zij het niet saai overgebracht? In tegen stelling tot Floortjequote:Op zondag 19 februari 2006 11:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze het leuk deed.
Ik vond Angelique gewoon goed hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, altijd weer tegen zitten met argumenten over muziek. Als iemand goed is, vind jij het weer slecht en andersom
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op zondag 19 februari 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond Angelique gewoon goed hoor.
Alleen Floortje vind ik slaapverwekkend.
Tja...quote:Op zondag 19 februari 2006 11:44 schreef Skaai het volgende:
Wat een afgrijzelijke muziekkeuzes zeg voor de finales
Vorige keer bij Serge, zegt dus niks.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:40 schreef Dizer het volgende:
het meeste geschreeuw bij Angelique zo te horen
Maar het is opzich al een leuk liedjequote:Op maandag 20 februari 2006 12:49 schreef superhero87 het volgende:
Haar 1ste nummer zong ze zooo goed, echt geweldig![]()
Ja dat is inderdaad zoquote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar het is opzich al een leuk liedje![]()
Ik vind het Juist stylishquote:Op maandag 20 februari 2006 21:35 schreef Andiyan het volgende:
Toffe foto, maar dat shirt kan écht niet hoor. Dat is een 15jarigemeisjesshirt (vind ik).
Angelique heeft véél meer stylish clothing nodig.
Helemaal me eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind het Juist stylishtoffe shirt
![]()
elke week leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:31 schreef superhero87 het volgende:
Ze heeft haar haar ook elke week anders he![]()
geweldig tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
Whehe.. allemaal Angelique avatars en zo
Het is altijd leuk als der leuke avatars zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
die bewegende avatars geven wel iets extra's aan het forum
Lynx heeft mijne gemaakt,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx.... zelf gemaaktmijn eerste!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Natalie het volgende:
Sjee... ik val wel uit de toon met die Aurora-avatar van mij, hè?
Ik ben vooral benieuwd hoe ze ze gaat dingenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd welke nummers Angelique gaat zingen
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ach idols is toch al bijna afgelopen
![]()
ik denk wel dat ze dat kan... k denk dat Angelique alles wel kan...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe ze ze gaat dingen
Mja, ze krijgt niet zoveel aandacht van Idols en zowieso niet van de Media...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef Natalie het volgende:
Zolang ze haar zenuwen de baas is, gaat vast vast goedkomen.
Ze is zeker niet iemand waarvan ik verwacht dat ze er snel uit ligt.
Pardon!?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Mja, ze krijgt niet zoveel aandacht van Idols en zowieso niet van de Media...
Floor: Ultra favoriet
Raffaela: Zwanger/leugenaar
Ellen: Elke keer weer net niet naar huis
Angelique: ???
Over het feit dat muziek voorrang krijgtquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pardon!?
Als je doelt op dat HJ-lovestory, dan is ze geen leugenaar, maar iemand die humor heeft
Met een portie aandachtsgeilheid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pardon!?
Als je doelt op dat HJ-lovestory, dan is ze geen leugenaar, maar iemand die humor heeft
Ook welquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Met een portie aandachtsgeilheid.
Ja, maar daar mag ik dan ook tegenin gaan, net als dat jij best tegen Raff in mag gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
maar laat me dan ook Floortje tof en leuk vinden
Ja, want ze is heel goed, mijn nummer 2quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef superhero87 het volgende:
Goed.................. ff ontopic, vinden jullie ook niet dat Angelique te weinig aandacht krijgt?
Ik vind het wel meevallen. Eerder dat anderen soms een beetje te veel aandacht krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef superhero87 het volgende:
Goed.................. ff ontopic, vinden jullie ook niet dat Angelique te weinig aandacht krijgt?
Floortje: Haar moeder constant in beeldquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Eerder dat anderen soms een beetje te veel aandacht krijgen.
Ja, heel weinig dus...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:12 schreef Lynx666 het volgende:
Het zoontje af en toe in beeld?
Mja, ik vond het wel leuk dat Loretta Schijf van haar isquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er dus geen familie in beeld komt, is er wel meet screentime voor haazelf.
Mja, maar daarmee valt ze ook niet meteen opquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er dus geen familie in beeld komt, is er wel meet screentime voor haazelf.
Welquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, maar daarmee valt ze ook niet meteen op.
Ok, anders gezegd valt ze voor mij niet zo opquote:
zuchtquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je op d'r gaat letten valt ze inderdad wel op ja.
rustig, Ik plaag je alleen maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ze is zwanger, get over it! Daarna is ze toch niet meer in de media geweest?
![]()
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, iets van Nina Simone.
Slechtste van vanavond was buiten gewoon Floortje. Dus onterecht dat ze eruit is!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef WithMe het volgende:
We hebben van haar genoten, maar na vanavond is het wel terecht dat ze eruit is.
Je moet wel realistisch blijven hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slechtste van vanavond was buiten gewoon Floortje. Dus onterecht dat ze eruit is!
* Tha_Erik spiegel pakt en die WithMe voorhoudt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven hoor.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef superhero87 het volgende:
Nee ik vond Raffaela eigenlijk het minst vanavond. Haar eerste nummer sloeg echt nergens op.
Wat een geschreeuw
Ach, gossie..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven hoor.
Hij weer met z'n spiegel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik spiegel pakt en die WithMe voorhoudt.
Ik vond niet dat ze onder de maat presteerde. Haar eerste nummer paste gewoon niet helemaal bij de Thema, maar haar tweede nummer was gewoon de beste nummer van de avondquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
Dizer, je kunt heel veel zeggen, maar niet dat Floortje de slechtste was vandaag, ik geef toe, ik baal ook dat Angelique eruit is, ik had echt graag een finale Angelique VS Floortje gezien, maar ze presteerde gewoon onder de maat, en dus maakt het het enigzins terecht dat Angelique eruit ging, maar ik had liever Rafgfaëla zien gaan
You don't change a winning team.quote:
Sorry C_D maatrt het blijft een persoonlijke mening/smaak en dat is wat ik vindquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
Dizer, je kunt heel veel zeggen, maar niet dat Floortje de slechtste was vandaag, dat klopt gewoon niet, hoe je het ook bekijkt
Floortje is dus echt wel zo ontzettend goed, maar daar gaat het hier niet over dus je hoeft haar er hier niet wéér bij te betrekken. Het gaat hier over Angelique!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
You don't change a winning team.
En zo ontzettend goed is Floortje dus echt niet.
tuurlijk, moest het gewoon ff kwijt, maar ja, dat is jouw mening, en daar kan ik verder toch niks aan veranderen. persoonlijk vond ik Raffaëla het slechtst vanavind, en daarmee was ze een terechte afvaller geweest, en niet Angelique..."Mama gaat nu weg" best wel lief eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry C_D maatrt het blijft een persoonlijke mening/smaak en dat is wat ik vind
Ik vond trouwens echt dat ze de mooiste afscheidwoorden hadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
tuurlijk, moest het gewoon ff kwijt, maar ja, dat is jouw mening, en daar kan ik verder toch niks aan veranderen. persoonlijk vond ik Raffaëla het slechtst vanavind, en daarmee was ze een terechte afvaller geweest, en niet Angelique..."Mama gaat nu weg" best wel lief eigenlijk
Ik ben níet degene die over Floortje begonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Floortje is dus echt wel zo ontzettend goed, maar daar gaat het hier niet over dus je hoeft haar er hier niet wéér bij te betrekken. Het gaat hier over Angelique!
ze nam het 'verlies' ok heel waardig op vond ik. geen break-down, maar ze bleef sterk, en gaf de anderen nog advies ook nog.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond trouwens echt dat ze de mooiste afscheidwoorden had
Echt een moedertypequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ze nam het 'verlies' ok heel waardig op vond ik. geen break-down, maar ze bleef sterk, en gaf de anderen nog advies ook nog.![]()
Ze zei het allemala mooi, goed, lief, grappig. Echt hoe je afscheid moet nemenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef superhero87 het volgende:
Jaa het einde was zoo mooi![]()
'ik ben niet meer gewend om de was te moeten doen'![]()
zeker, Angelique komt er wel, daar heb ik alle vertrouwen in. een sterk en zorgzaam type met een goede stem, zo iemand verdient het gewoon...quote:
ja, daar moest ik wel om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:52 schreef superhero87 het volgende:
Jaa het einde was zoo mooi![]()
'ik ben niet meer gewend om de was te moeten doen'![]()
de 2 vorige weken vond ik briljantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef Lynx666 het volgende:
Afscheidspraatje was mooi ja
En toch vind ik het de laatste weken steeds weer zonde dat er iemand moet vertrekken eigenlijk
kutprogramma
Ja dat welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
de 2 vorige weken vond ik briljant![]()
tja, dat is wel sneu ja, je kunt iemand nog zo slecht vinden, je vind het toch snue voor die persoon als hij/zij eruit gaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar dat heb ik weer, dan ga ik het weer sneu voor de afvallers vinden![]()
Denk het niet hoor. 4de worden is altijd slechtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij Harm vond ik het sneu voor die ouders.
Bij Angelique vind ik het sneu voor haarzelf. Maar ik denk dat ze toch wel een plaat uit kan brengen.
Maar angelique kan zingenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. 4de worden is altijd slecht
jaa? dat wist ik al wel hoorquote:
Ik denk het wel. Niet te vergeten, Angelique mag dan geen Idool zijn die zich als voorbeeld moet gaan gedragen voor jongeren onder de 25... maar wel een leeftijd heeft om bij de grote jongens te horen (Treintje, Do... enz)..quote:Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
jaa? dat wist ik al wel hoorMaar of ze boeiend genoeg is voor de platenmaatschappijen? dan moet ik nog zien
![]()
Jaa, dat had ik zowieso nooit gedacht. Voordat de Liveshows begonnen kende ik Angelique nog niet eens. Ze hebben haar weinig aandacht gegeven...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef Scootmobiel het volgende:
Jammer dat ze er nu uit is... ik zal haar best wel missen. Op Raf na was ze toch wel m'n favoriet.
Maar wel mooi dat ze het nog tot de vierde plaats geschopt heeft!![]()
Niet iedereen zou zo reageren als Floortjequote:Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef Ayaxola het volgende:
Was wel een mooi afscheid gister vond ik. Ze bleef gewoon nuchter ging niet helemaal janken en flippen, dat kan ik wel waarderen. Was ook wel dat ze zei: ''Mammie gaat weg, houden jullie je rustig''
Of Ariel die helemaal ging flippenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet iedereen zou zo reageren als Floortje![]()
![]()
Ariel is ook niet leukquote:Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Of Ariel die helemaal ging flippen![]()
Toen had ik het helemaal met haar gehadquote:Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Of Ariel die helemaal ging flippen![]()
Nee, en Renske dan. Clarissa en Sonnyquote:Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ariel is ook niet leuk![]()
Is ook nooit leuk geweest![]()
Snapte niet wat zij bij de laatste 13 deed![]()
Zelfs Karlijn had nog in haar plaats gemogenquote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, en Renske dan. Clarissa en Sonnyhadden gewoon in hun plaats door moeten gaan
Met Renske had ik ook niks. Ik had trouwens bijna met niemand ietsquote:Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, en Renske dan. Clarissa en Sonnyhadden gewoon in hun plaats door moeten gaan
Ik denk dat het komt door haar leeftijdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef www.marjol3in.com het volgende:
Jammer dat ze eruit ligt, ze was voor mij de absolute winnares
quote:Hoe is het met Angelique?
Niet Ellen of Raffaëla, maar de voor de grote Finale getipte Angelique moest na Liveshow 9 verrassend afscheid nemen van Idols. Wij spraken met de souldiva en keken samen terug op de afgelopen periode.
Hoe voel je je?
“Oooh, het gaat zo slecht met me”, klinkt het theatraal. “Ik ben in een zwart gat gevallen en weet niet meer… eh, nee joh, het gaat hartstikke goed met me”, lacht Angelique. “Idols heeft de laatste tijd een behoorlijk groot deel van mijn leven opgeslokt en dus ben ik nu even lekker aan het relaxen. Huisje aan kant, rustig aan doen, je kent het wel.”
Vind je de uitslag terecht?
“Nou, om eerlijk te zijn, vind ik dat ik er nog in had moeten zitten. Aan de andere kant zou ik niet weten wie van de andere meiden dan af had moeten vallen. Ik denk dat we ontzettend aan elkaar gewaagd zijn: een duidelijke favoriet zit er wat mij betreft niet meer tussen. Elke week moet er iemand afvallen en deze keer was ik aan de beurt. Zo zie ik het. Wel ben ik ontzettend verrast door Ellen. De speculaties dat Floortje en ik wel even de finale zouden halen, had ik natuurlijk ook gehoord. Je ziet maar dat dingen niet altijd lopen zoals je denkt. Ellen gold als de koningin van de kruk, maar ze is een echte topper en doet haar ding gewoon onwijs goed. Het zou me niet verbazen als Ellen de finale haalt en Idols wint. En ik gun het haar van harte!”
Na de uitslag zei je “Mama gaat weg.” Voelde je je ook een moederfiguur in de groep?
“Nee, dat was een geintje”, lacht Angelique. “Ik was dan wel de oudste, maar wel net zo gek als die andere meiden. Ik ben er wel ontzettend trots op dat ik op mijn 34ste nog zo ver heb kunnen komen. Ik was op sommige momenten wel een aanspreekpunt voor jongere kandidaten, maar ben verder gelukkig nooit als een oma behandeld!”
Hoe kijk je terug op je Idols-periode?
“Het is een gewéldige tijd geweest”, bekent ze. “Ik ben ontzettend blij dat ik dit heb mogen meemaken en het tot de laatste vier heb geschopt. Ik heb nergens dubbele gevoelens over; het was allemaal fantastisch om te beleven. Vooral de opening van Liveshow 9 was te gek: we moesten met z’n vieren van de trap komen lopen, tussen al die honderden fans. Gek genoeg was ik geen moment bang om onderuit te gaan, maar genoot ik van elke seconde. Ik kreeg er echt kriebels van.”
Floortje wordt veel getipt voor de overwinning. Ga jij daarin mee?
“Het gaat niet alleen meer om Floortje”, waarschuwt Angelique. “Aan het begin van de Liveshows stak ze er met kop en schouders bovenuit en ze is nog steeds geweldig goed, maar ook Ellen en Raffaëla hebben een inhaalslag gemaakt. Die twee zijn ook supergetalenteerd. Ik zei al dat ik Ellen een goede kans geef, maar ook Raffie laat zien dat ze pit in haar kont heeft! Ze heeft zich niet gek laten maken door al die heisa om haar zwangerschap en performt elke week beter. Het wordt nog een hele felle strijd!”, voorspelt ze.
Wat ga je nu doen?
“Lekker luieren en een hoop interviews doen. Ik ben al bij Giel Beelen, Rob Stenders en Q-music geweest en merkte aan hun reacties dat ze het raar vinden dat ik er niet meer bij hoor. Dat voelt toch als troost, dat mensen met zoveel muziekkennis je missen. Stenders zei zelfs, nadat ik live had gezongen, dat hij elke dag wel zo wakker wil worden. Leuk toch?”
Zoals Angelique na afloop van Liveshow 9 al zei, is Nederland nog niet van haar af. “Dankzij Idols heb ik mezelf goed kunnen promoten. Mensen weten inmiddels wat voor type ik ben en wat ik allemaal in huis heb. Ik hoop dat er op korte termijn een leuke aanbieding op mijn weg komt. Als dat gebeurt, sluit ik niet uit dat ik iets ga uitbrengen. En zo niet, dan kijk ik nog steeds heel tevreden terug op mijn tijd bij Idols!”
Dit schreeuwt natuurlijk om een voorbeeldquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:30 schreef Liene het volgende:
Ik denk niet dat ze eruit is gegaan om haar zang? Maar juist om iets dat ze in het voorfilmpje zei! Ik kreeg er al de kriebels van, meteen dacht ik dat het niet slim was om te zeggen!
Dat ze dacht dat Floortje zou gaan winnen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dit schreeuwt natuurlijk om een voorbeeld.
Ja en dan de manier waarop ze het bracht. Niet heel erg ofzo maar ik had er gewoon een raar gevoel bij toen ze het zei! Denk dat mensen dat niet echt konden waarderen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:43 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Dat ze dacht dat Floortje zou gaan winnen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond is Angelique te gast bij Jensen![]()
We hebben een datequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
RTL5, 22u30.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |