Je moet het eerste nummer van Raff even horenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:54 schreef Dizer het volgende:
Ik heb alles gemist vanavond, want ik was met MissBliss en Zhenar uiteten en daarna de kroeg in. Maar ik heb net even bijgelezen en de filmpjes van Angelique bekeken. Wat leuk zeg, die hele omschaklingEn jullie reacties bij Floortje dat ze de kruk op moest
Wel heerlijk dat Harm eruit is. Lekker girl power bij Idols. Geweldig
En Angelique deed het echt fantastisch! Vooral Hemel en Aarde heeft ze echt vet mooi gedaan
Damn... inderdaad.. kippenvelquote:Op zondag 19 februari 2006 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet het eerste nummer van Raff even horen.
die was idd geweldig.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet het eerste nummer van Raff even horen.
Moet je weer zo BVO'erig doen?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn vond ik Ang gister juist een beetje minder. De enorm positieve commentaren had ik ook niet verwacht..
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
Dizer, ze zong een saai liedje vandaag, maar ze deed het ontzettend leuk!
Goh.. volgens mij heb jij wat tegen haar. Alles wat zij kiest, is saai... ondanks dat ze het goed doet. Ik weet het niet hoor..quote:
Nou doe jij BVO' erigquote:Op zondag 19 februari 2006 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh.. volgens mij heb jij wat tegen haar. Alles wat zij kiest, is saai... ondanks dat ze het goed doet. Ik weet het niet hoor..
Ja dat was expresquote:
Gewoon, altijd weer tegen zitten met argumenten over muziek. Als iemand goed is, vind jij het weer slecht en andersomquote:
Ik zei toch dat ze het leuk deedquote:Op zondag 19 februari 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat was expresEn ik wist het dat je dat ging zeggen
![]()
Dus ondanks dat het een saai nummer was, heeft zij het niet saai overgebracht? In tegen stelling tot Floortjequote:Op zondag 19 februari 2006 11:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze het leuk deed.
Ik vond Angelique gewoon goed hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, altijd weer tegen zitten met argumenten over muziek. Als iemand goed is, vind jij het weer slecht en andersom
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op zondag 19 februari 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond Angelique gewoon goed hoor.
Alleen Floortje vind ik slaapverwekkend.
Tja...quote:Op zondag 19 februari 2006 11:44 schreef Skaai het volgende:
Wat een afgrijzelijke muziekkeuzes zeg voor de finales
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |