Ik denk ook dat ze kiest voor Ruth Jacottquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
klopt, op kan het halen van de Liveshows al genoeg zijn. je krijgt bekendheid, en dat werkt in je voordeel.
ik denk niet dat Angelique iets van Trijntje oosterhuis gaat zingen, vind ik meer its voor Floortje. Marco Borsato lijkt me wel iets voor Angelique, en Ruth Jacott idd ook. geen idee welke nummers, maar ze weet ze vast goed te brengen
Nah, die doet Raffa alquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze kiest voor Ruth Jacott![]()
Precies, net als met Anouk toen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
angelique kiest vast iets wat we niet direct verwachten
Tis wel zo dat ze in voorgaande uitzendingen ook vaak nummers zongen van gekleurde artiestenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:44 schreef WithMe het volgende:
Wat een vooroordelen weer. Omdat Raffaëla en Angelique donker zijn, zullen ze wel iets van Ruth Jacott zingen.![]()
Dat is waar. Daarom hoop ik ook dat ze eens gaan verrassen met hun keuzes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis wel zo dat ze in voorgaande uitzendingen ook vaak nummers zongen van gekleurde artiesten.
zou leuk zijn als ze iets onverwachts doen idd, maar het moet wel bij ze passen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarom hoop ik ook dat ze eens gaan verrassen met hun keuzes.
Ik ook. En eigenlijk verwacht ik gewoon dat geen van beide iets van Ruth gaan doen, maar iets compleet anders.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarom hoop ik ook dat ze eens gaan verrassen met hun keuzes.
Echt van die te logische keuzes, had idd wel iets verrassends van haar willen horen. Die liedjes die ze zongen in dat café bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had vandaag ook meer van haar verwacht. Vond het niet echt spannend.
Dat vond ik elke week al niet, maar deze keer was het wel heel erg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik had vandaag ook meer van haar verwacht. Vond het niet echt spannend.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:47 schreef Andiyan het volgende:
Welk liedje hoop jij dat Angelique gaat zingen als ze de Halve Finale haalt? Vul onderstaand mailformulier in en misschien ben jij wel live bij de voorlaatste show van Idols!
De vijf meest favoriete liedjes van Angelique:
Des’ree - Feel so high
Diana Ross - My old piano
India Arie - Video
Mantronix (Liberty X) - Got to have your love
Randy Crawford & The Crusaders - Streetlife
stem hier!
Kwam misschien ook dat dr eerste nummer vorige week beter was dan verwacht. En nu zakt ze weer onder de maat. Dat valt me dan opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat vond ik elke week al niet, maar deze keer was het wel heel erg.
Ja, na vorige week onstond opeens een hype rond haar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kwam misschien ook dat dr eerste nummer vorige week beter was dan verwacht. En nu zakt ze weer onder de maat. Dat valt me dan op.
India Arie - Video!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |