is het zo erg? mwah, ik ben gemiddeld ok wel iets meer kwijt per maand, maar hoef geen rekening te houden met beltegoed, en dat is een voordeel.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Abbo is óók niet gratis, en met de hoeveelheid waarmee ik bel en sms is het nog duurder dan wat ik nu heb.
ik bel en sms te veel, dus gemiddeld tussen de 25-30 euro in de maand, maar deze maand zat ik ineens op 40. nou ja, niet dat het erg is, is ook eenmalig, hoop ik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben blij dat ik een abo heb.. Ik kom altijd ongeveer precies uit op 20 euro per maand, wat handig is. En je krijgt een gratis telefoon. En je zit niet met beltegoed. En het is goedkoper.
Ik ook!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:01 schreef Lynx666 het volgende:
Ik SMS niet meer dan 10x in de maand ofzo. En ik word meer gebeld dan dat ik er zelf mee bel
Ik doe ook maanden met m'n prepaid kaarten
Naar Idols?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vorige maand had ik geloof ik 350 sms'jes verstuurd ofzo.. Maar ik bel dan ook echt vrijwel nooit.
Geeneen!quote:
Daar komt over een kwartier weer verandering in.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo halverwege de week raakt iedereen toch maar uitgepraat over de kandidaten.
dat gebeurd ook bij het ellentopicquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Angelique lijkt populair, maar de helft van haar topics bestaat uit offtopic geneuzel.
Leuk he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij moet gespierd zijn, maar niet té gespierd.
En van binnen moet ie zacht zijn, maar niet té zacht
.
Vanzelfsprekend ja.quote:
quote:
Bij deze laatste 6 foto's ging ik toen afgelopen zaterdag enorm kwijlenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de tweede ook toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:07 schreef Svensational het volgende:
Haar eerste liedje was wel leuk zaterdag...
Ze zong het wel aardig, zeker niet slecht, maar het liedje zelf vind ik echt niet leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef Andiyan het volgende:
Eerste was perfect, 2e iets minder, maar ook zeer goed aan te horen.![]()
Mja dat ben ik met je eens. Sterker nog, ik vind dat 2e nummer vierkant verschrikkelijk. Ze zong het wel aardig, maar voor nummerkeuze krijgt Angelique een 1.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zong het wel aardig, zeker niet slecht, maar het liedje zelf vind ik echt niet leuk.
Eens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja dat ben ik met je eens. Sterker nog, ik vind dat 2e nummer vierkant verschrikkelijk. Ze zong het wel aardig, maar voor nummerkeuze krijgt Angelique een 1..
Morgen moet ze in het Nederlands zingen. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eens.
Whitney vind ik sowieso al verschrikkelijk. Gooi daar Diana Ross bij en 't is gebeurd. Nu gaat 't natuurlijk niet om de nummers, maar hoe ze zingt, en dat was -zoals iedere week- oké. Maar goed, wie weet kiest ze volgende keer iets leukers.
Ze zag er wel leuk uit btw.
Ik gok op Ruth Jacottquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Morgen moet ze in het Nederlands zingen. Ik ben benieuwd
Ik denk het ook. Hoewel ze van mij best iets van Marco Borsato mag zingenquote:
Hmmm, ik zou niet weten welk nummer het dan zou moeten worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Hoewel ze van mij best iets van Marco Borsato mag zingen
Werd Hind geen derde? Ook zei heeft een album uitgebracht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:14 schreef Dizer het volgende:
Ik hoop echt dat ze de finale haalt. Ze hoeft niet te winnen, als ze maar minimaal tweede wordt! Waarom? Omdat tweede bij Idols toch altijd een album uit brengen
Ja maar niet op kracht van Idols. Via een andere platen maatschappij, toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Werd Hind geen derde? Ook zei heeft een album uitgebracht.
Dat laatste, zover me bijstaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar niet op kracht van Idols. Via een andere platen maatschappij, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |