Naar Idols?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vorige maand had ik geloof ik 350 sms'jes verstuurd ofzo.. Maar ik bel dan ook echt vrijwel nooit.
Geeneen!quote:
Daar komt over een kwartier weer verandering in.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar zo halverwege de week raakt iedereen toch maar uitgepraat over de kandidaten.
dat gebeurd ook bij het ellentopicquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Angelique lijkt populair, maar de helft van haar topics bestaat uit offtopic geneuzel.
Leuk he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij moet gespierd zijn, maar niet té gespierd.
En van binnen moet ie zacht zijn, maar niet té zacht
.
Vanzelfsprekend ja.quote:
quote:
Bij deze laatste 6 foto's ging ik toen afgelopen zaterdag enorm kwijlenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de tweede ook toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:07 schreef Svensational het volgende:
Haar eerste liedje was wel leuk zaterdag...
Ze zong het wel aardig, zeker niet slecht, maar het liedje zelf vind ik echt niet leukquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:33 schreef Andiyan het volgende:
Eerste was perfect, 2e iets minder, maar ook zeer goed aan te horen.![]()
Mja dat ben ik met je eens. Sterker nog, ik vind dat 2e nummer vierkant verschrikkelijk. Ze zong het wel aardig, maar voor nummerkeuze krijgt Angelique een 1.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zong het wel aardig, zeker niet slecht, maar het liedje zelf vind ik echt niet leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |