abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 00:07:43 #251
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35496836
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:03 schreef superhero87 het volgende:

[..]

jaa? dat wist ik al wel hoor Maar of ze boeiend genoeg is voor de platenmaatschappijen? dan moet ik nog zien
Ik denk het wel. Niet te vergeten, Angelique mag dan geen Idool zijn die zich als voorbeeld moet gaan gedragen voor jongeren onder de 25... maar wel een leeftijd heeft om bij de grote jongens te horen (Treintje, Do... enz)..
Friends don't let friends remain beardless...
pi_35497482
Jammer dat ze er nu uit is... ik zal haar best wel missen. Op Raf na was ze toch wel m'n favoriet.
Maar wel mooi dat ze het nog tot de vierde plaats geschopt heeft!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  zondag 26 februari 2006 @ 00:27:21 #253
124789 superhero87
Playin my game
pi_35497575
quote:
Op zondag 26 februari 2006 00:24 schreef Scootmobiel het volgende:
Jammer dat ze er nu uit is... ik zal haar best wel missen. Op Raf na was ze toch wel m'n favoriet.
Maar wel mooi dat ze het nog tot de vierde plaats geschopt heeft!
Jaa, dat had ik zowieso nooit gedacht. Voordat de Liveshows begonnen kende ik Angelique nog niet eens. Ze hebben haar weinig aandacht gegeven...
pi_35499711
Liveshow 9: Angelique en het thema Big Band

Zwoele muziek, een groot orkest, sfeerverlichting, sigaren en whisky: voor Liveshow 9 trok Idols het Big Band-jasje aan. Angelique vertelt over haar liefde voor dit thema uit het verleden én – met het oog op de steeds dichterbij komende Finale - over haar toekomstige carrière.

Wat is een Big Band, volgens jou?
“Het thema doet me denken aan Frank Sinatra en Billie Holiday. Een groot orkest met veel dikke mannen, haha! Blaasinstrumenten, mooie pakken, zoiets!”

Wat is volgens jou een echt sexy instrument?
“Een piano.”

Welk instrument zou je zelf willen spelen?
“Ik heb vroeger op blokfluitles gezeten, maar speel op dit moment geen instrument. Ik zou overigens wel graag willen leren pianospelen.”

Wie is voor jou de te kloppen zangeres in Idols 3?
“Ook al krijg ik de kriebels als ik alleen maar denk aan de finale, vind ik het heel moeilijk om daar een voorspelling over te doen. Maar als het echt moet, dan kies ik Floortje.”

Heb je ooit al eens iets gewonnen?
“Ik eindigde als eerste in de voorrondes van de Soundmixshow, die uiteindelijk door Marco Borsato werd gewonnen. Ook heb ik eens in een talentenjacht een reis naar Suriname gewonnen. Maar ja, ik was pas 16 en ben uiteindelijk niet gegaan.”

Wat vind jij het mooie aan zingen?
“Dat je mensen kunt raken met muziek. Als je ook maar één persoon hebt weten te bereiken en ontroeren, dan heb je al veel bereikt, vind ik!”

Als je op tournee bent, wat moet er dan in jouw hotelkamer staan?
“Het moet een comfortabele kamer zijn en ik wil graag traditioneel Surinaams kunnen eten. Dus ja, óf mijn moeder moet mee, of ze moeten een verdomd goede kok in dienst hebben”, lacht ze.

Wat koop je voor jezelf van de opbrengsten van je eerste hit?
“Niks voor mezelf: ik neem eerst mijn moeder en zoontje mee op vakantie en leg ze dan flink de watten. Daarna ga ik helemaal los in de laarzenwinkel!!”, smult Angelique.

Welke ster wordt jouw beste vriendin?
“Alicia Keys! Zij mag mij piano leren spelen. Dan leer ik haar hoe je patat met curry en mayo moet eten!”

Wat doe je met oude kennissen die plotseling bij je aankloppen na jouw doorbraak?
“Dan zeg ik: en u was…? Maar even serieus, ik hoop echt dat dat nooit gebeurt.”
pi_35503656
Wat jammer dat ze eruit is!
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zondag 26 februari 2006 @ 11:24:18 #256
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35504296
Erg jammer idd.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 26 februari 2006 @ 12:29:50 #257
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_35506068
Vind ik ook.
Zag liever Floortje gaan
pi_35506279
Niet echt jammer dat ze eruit is, want ze was gisteren eigenlijk wel de minste en niet echt een idool vind ik. Maar ze had van mij best wel derde mogen worden.
pi_35507399
Was wel een mooi afscheid gister vond ik. Ze bleef gewoon nuchter ging niet helemaal janken en flippen, dat kan ik wel waarderen. Was ook wel dat ze zei: ''Mammie gaat weg, houden jullie je rustig''
pi_35507436
Haar afscheidspraatje was geweldig.
  zondag 26 februari 2006 @ 13:18:21 #261
109180 Woelli
pi_35507468
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:15 schreef Ayaxola het volgende:
Was wel een mooi afscheid gister vond ik. Ze bleef gewoon nuchter ging niet helemaal janken en flippen, dat kan ik wel waarderen. Was ook wel dat ze zei: ''Mammie gaat weg, houden jullie je rustig''
Niet iedereen zou zo reageren als Floortje
pi_35507490
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:18 schreef Woelli het volgende:

[..]

Niet iedereen zou zo reageren als Floortje
Of Ariel die helemaal ging flippen
  zondag 26 februari 2006 @ 13:19:59 #263
109180 Woelli
pi_35507506
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ariel is ook niet leuk
Is ook nooit leuk geweest
Snapte niet wat zij bij de laatste 13 deed
  zondag 26 februari 2006 @ 13:20:21 #264
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35507517
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Toen had ik het helemaal met haar gehad
pi_35507546
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:19 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ariel is ook niet leuk
Is ook nooit leuk geweest
Snapte niet wat zij bij de laatste 13 deed
Nee, en Renske dan. Clarissa en Sonny hadden gewoon in hun plaats door moeten gaan
pi_35507570
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Nee, en Renske dan. Clarissa en Sonny hadden gewoon in hun plaats door moeten gaan
Zelfs Karlijn had nog in haar plaats gemogen
  zondag 26 februari 2006 @ 13:22:59 #267
109180 Woelli
pi_35507601
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:21 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Met Renske had ik ook niks. Ik had trouwens bijna met niemand iets
pi_35519608
Angelique, jammer.
Maar er moest iemand uit, en als je het zo bekijkt was het gewoon tijd voor kliek.
Ze was goed, dat wel, maar de andere drie hebben gewoon meer te bieden.
pi_35519617
Haar eerste nummer was trouwens slecht zeg, totaal verkeerde nummer gekozen.
Met de tweede pakte ze de draad weer op!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:06:05 #270
122357 www.marjol3in.com
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:26:13 #271
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_35580417
Van mij had ze ook best een ronde verder mogen komen, maar dat eerste nummer ging idd helemaal mis. Zonde, hoor. Maar ja, niets aan te doen. Op naar de halve finale met de overige dames.
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:35:38 #272
109180 Woelli
pi_35580735
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef www.marjol3in.com het volgende:
Jammer dat ze eruit ligt, ze was voor mij de absolute winnares
Ik denk dat het komt door haar leeftijd
pi_35610309
quote:
Hoe is het met Angelique?

Niet Ellen of Raffaëla, maar de voor de grote Finale getipte Angelique moest na Liveshow 9 verrassend afscheid nemen van Idols. Wij spraken met de souldiva en keken samen terug op de afgelopen periode.

Hoe voel je je?
“Oooh, het gaat zo slecht met me”, klinkt het theatraal. “Ik ben in een zwart gat gevallen en weet niet meer… eh, nee joh, het gaat hartstikke goed met me”, lacht Angelique. “Idols heeft de laatste tijd een behoorlijk groot deel van mijn leven opgeslokt en dus ben ik nu even lekker aan het relaxen. Huisje aan kant, rustig aan doen, je kent het wel.”

Vind je de uitslag terecht?
“Nou, om eerlijk te zijn, vind ik dat ik er nog in had moeten zitten. Aan de andere kant zou ik niet weten wie van de andere meiden dan af had moeten vallen. Ik denk dat we ontzettend aan elkaar gewaagd zijn: een duidelijke favoriet zit er wat mij betreft niet meer tussen. Elke week moet er iemand afvallen en deze keer was ik aan de beurt. Zo zie ik het. Wel ben ik ontzettend verrast door Ellen. De speculaties dat Floortje en ik wel even de finale zouden halen, had ik natuurlijk ook gehoord. Je ziet maar dat dingen niet altijd lopen zoals je denkt. Ellen gold als de koningin van de kruk, maar ze is een echte topper en doet haar ding gewoon onwijs goed. Het zou me niet verbazen als Ellen de finale haalt en Idols wint. En ik gun het haar van harte!”

Na de uitslag zei je “Mama gaat weg.” Voelde je je ook een moederfiguur in de groep?
“Nee, dat was een geintje”, lacht Angelique. “Ik was dan wel de oudste, maar wel net zo gek als die andere meiden. Ik ben er wel ontzettend trots op dat ik op mijn 34ste nog zo ver heb kunnen komen. Ik was op sommige momenten wel een aanspreekpunt voor jongere kandidaten, maar ben verder gelukkig nooit als een oma behandeld!”

Hoe kijk je terug op je Idols-periode?
“Het is een gewéldige tijd geweest”, bekent ze. “Ik ben ontzettend blij dat ik dit heb mogen meemaken en het tot de laatste vier heb geschopt. Ik heb nergens dubbele gevoelens over; het was allemaal fantastisch om te beleven. Vooral de opening van Liveshow 9 was te gek: we moesten met z’n vieren van de trap komen lopen, tussen al die honderden fans. Gek genoeg was ik geen moment bang om onderuit te gaan, maar genoot ik van elke seconde. Ik kreeg er echt kriebels van.”

Floortje wordt veel getipt voor de overwinning. Ga jij daarin mee?
“Het gaat niet alleen meer om Floortje”, waarschuwt Angelique. “Aan het begin van de Liveshows stak ze er met kop en schouders bovenuit en ze is nog steeds geweldig goed, maar ook Ellen en Raffaëla hebben een inhaalslag gemaakt. Die twee zijn ook supergetalenteerd. Ik zei al dat ik Ellen een goede kans geef, maar ook Raffie laat zien dat ze pit in haar kont heeft! Ze heeft zich niet gek laten maken door al die heisa om haar zwangerschap en performt elke week beter. Het wordt nog een hele felle strijd!”, voorspelt ze.

Wat ga je nu doen?
“Lekker luieren en een hoop interviews doen. Ik ben al bij Giel Beelen, Rob Stenders en Q-music geweest en merkte aan hun reacties dat ze het raar vinden dat ik er niet meer bij hoor. Dat voelt toch als troost, dat mensen met zoveel muziekkennis je missen. Stenders zei zelfs, nadat ik live had gezongen, dat hij elke dag wel zo wakker wil worden. Leuk toch?”

Zoals Angelique na afloop van Liveshow 9 al zei, is Nederland nog niet van haar af. “Dankzij Idols heb ik mezelf goed kunnen promoten. Mensen weten inmiddels wat voor type ik ben en wat ik allemaal in huis heb. Ik hoop dat er op korte termijn een leuke aanbieding op mijn weg komt. Als dat gebeurt, sluit ik niet uit dat ik iets ga uitbrengen. En zo niet, dan kijk ik nog steeds heel tevreden terug op mijn tijd bij Idols!”
pi_35610358
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef WithMe het volgende:

[..]
Lekker rustig
pi_35638642
Ik denk niet dat ze eruit is gegaan om haar zang? Maar juist om iets dat ze in het voorfilmpje zei! Ik kreeg er al de kriebels van, meteen dacht ik dat het niet slim was om te zeggen!
Groeten uit de oudste stad van Nederland!
pi_35640361
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:30 schreef Liene het volgende:
Ik denk niet dat ze eruit is gegaan om haar zang? Maar juist om iets dat ze in het voorfilmpje zei! Ik kreeg er al de kriebels van, meteen dacht ik dat het niet slim was om te zeggen!
Dit schreeuwt natuurlijk om een voorbeeld .
pi_35640439
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:39 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Dit schreeuwt natuurlijk om een voorbeeld .
Dat ze dacht dat Floortje zou gaan winnen?
xx Jildau » ellenfansite.nl
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:56:16 #279
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35640797
Ik hoop dat ze snel met een album komt
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35642619
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:43 schreef Jildauu het volgende:

[..]

Dat ze dacht dat Floortje zou gaan winnen?
Ja en dan de manier waarop ze het bracht. Niet heel erg ofzo maar ik had er gewoon een raar gevoel bij toen ze het zei! Denk dat mensen dat niet echt konden waarderen!
Groeten uit de oudste stad van Nederland!
pi_35647037
Vanavond is Angelique te gast bij Jensen
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:20:46 #282
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35648283
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond is Angelique te gast bij Jensen
WAAR EN HOE LAAT?
pi_35648299
RTL5, 22u30.
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:21:49 #284
22273 Dizer
Save the beard!
pi_35648327
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
RTL5, 22u30.
We hebben een date
pi_35659896
Straks Angelique bij Jensen .
pi_35671675
o dat heb ik gemist, vandaag maar ff herh kijken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 19 maart 2006 @ 18:12:32 #287
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_36173756
Deze hoort ook in MUZ.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_36174055
Huup huup huup, barbatruuk
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 19 maart 2006 @ 19:06:36 #289
22273 Dizer
Save the beard!
pi_36175416
In Muz? Nou hopen dat ze dus ook echt met een album gaat komen
  Licht Ontvlambaar zondag 19 maart 2006 @ 19:10:51 #290
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_36175545
by the way

volgens mij staat er in de visie(tv gids van de eo) ee interview
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')