Echt al die foto's zijn te erg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:28 schreef detulp050 het volgende:
Wat is er op de laatste foto gebeurd
Daar heeft iemand heel erg met de computer een oneffen huid proberen recht te trekken
die foto ziet er nog steeds niet uitquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:28 schreef detulp050 het volgende:
Wat is er op de laatste foto gebeurd
Daar heeft iemand heel erg met de computer een oneffen huid proberen recht te trekken
Nou.... Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Die gaat het niet halen vandaag.
Met zo'n foto niet neequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou.... Dat weet ik zo net nog niet.
Ja, ik ben ook aan het twijfelenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou.... Dat weet ik zo net nog niet.
Zo denk ik er ook over. Ze is ook wat te oud.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:18 schreef --Globe-- het volgende:
Ze kan heel goed zingen maar verder heeft ze niet echt wat leuks.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu zo over het algemeen gezien denk ik dat Angelique net naast het net vist. Ze is best inwisselbaar met Clarissa, en zij is nog een fris, jong, maagelijk hoentje. Angelique is oud en moeder.
Ik vond haar zelf eigenlijk wel veel beter dan Clarissa... ik vond haar vandaag heel erg goed zelfs (eerder had ik haar niet opgemerkt). Ik denk dat ze wel een kans heeft om iig door de jury doorgelaten te worden, want die was heel erg enthousiast.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu zo over het algemeen gezien denk ik dat Angelique net naast het net vist. Ze is best inwisselbaar met Clarissa, en zij is nog een fris, jong, maagelijk hoentje. Angelique is oud en moeder.
Ik aan het begin van de avond ook niet, maar toen ze gezongen had, had ik er wel vertrouwen inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |