Echt al die foto's zijn te erg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:28 schreef detulp050 het volgende:
Wat is er op de laatste foto gebeurd
Daar heeft iemand heel erg met de computer een oneffen huid proberen recht te trekken
die foto ziet er nog steeds niet uitquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:28 schreef detulp050 het volgende:
Wat is er op de laatste foto gebeurd
Daar heeft iemand heel erg met de computer een oneffen huid proberen recht te trekken
Nou.... Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Die gaat het niet halen vandaag.
Met zo'n foto niet neequote:Op zaterdag 10 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou.... Dat weet ik zo net nog niet.
Ja, ik ben ook aan het twijfelenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou.... Dat weet ik zo net nog niet.
Zo denk ik er ook over. Ze is ook wat te oud.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:18 schreef --Globe-- het volgende:
Ze kan heel goed zingen maar verder heeft ze niet echt wat leuks.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben ja.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu zo over het algemeen gezien denk ik dat Angelique net naast het net vist. Ze is best inwisselbaar met Clarissa, en zij is nog een fris, jong, maagelijk hoentje. Angelique is oud en moeder.
Ik vond haar zelf eigenlijk wel veel beter dan Clarissa... ik vond haar vandaag heel erg goed zelfs (eerder had ik haar niet opgemerkt). Ik denk dat ze wel een kans heeft om iig door de jury doorgelaten te worden, want die was heel erg enthousiast.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu zo over het algemeen gezien denk ik dat Angelique net naast het net vist. Ze is best inwisselbaar met Clarissa, en zij is nog een fris, jong, maagelijk hoentje. Angelique is oud en moeder.
Ik aan het begin van de avond ook niet, maar toen ze gezongen had, had ik er wel vertrouwen inquote:
zal ik het even nakijken?quote:Op zondag 11 december 2005 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
34!
Dat kan niet, heeft ze een vals paspoort aangevraagd en mocht ze daardoor naar Nederland ofzo
Iedere Angelique is een sletquote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef Angeliquetje het volgende:
wat een slet
zij 34? net zoals die lelijke eh.. die lelijke jaquote:Op zondag 11 december 2005 05:15 schreef Day het volgende:
Wat mij betreft de winnares van Idols III!
Vond haar al goed toen ze Joy zong van Anita Baker, vandaag was ze super!
En ja, ze is inderdaad 34 en moeder, maar Raffaëla kan er qua uiterlijk en zeker qua stem niet naast staan!
want een mooie onderbouwde uitspraak. Angelique gaat heel ver komen!quote:Op zondag 11 december 2005 14:16 schreef Angeliquetje het volgende:
wat een slet
quote:
Het was ook wel nodig.quote:Op zondag 11 december 2005 19:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[afbeelding]
Hier heeft iemand de tutorial van Photoshop op lopen oefenen...
HAHAHAHAHAHAHhhquote:Op maandag 19 december 2005 13:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het was ook wel nodig.
[afbeelding]
![]()
helemaal mee eens..... !quote:Op zondag 1 januari 2006 23:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zeker. Maar wel goed. verdient het iig meer dan renske, ariel, charissa, serge en i-jay
De nummer twee wat mij betreft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker. Verrassend de beste van de avond.
Inderdaad. Ze sprong er voor mij tijdens de vorige afleveringen niet echt uit, maar vanavond vond ik haar eigenlijk best goed.quote:
Haha, cool zeg!quote:Op zondag 8 januari 2006 10:26 schreef migebiggie het volgende:
angelique is heel goed!
Die vraag van 7 janauri bij idols backstage show bij angelique die was van mij![]()
Ik schrok me dood ik hoorde opeens : Mignon ..:P
Nouja, Angelique is veel knapper.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef Sneeze het volgende:
Hey inderdaad... zou Angelique Aldith Hunkar in disguise zijn?
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
TV scouts, doe er wat mee!
en ze is zo goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:06 schreef Ayaxola het volgende:
Wel opvallend hoe leeg dit topic eigenlijk is, zo weinig valt ze op.
Ja, dat bedoel ik dus ook wel een beetje. Eigenlijk wandelt ze gewoon alle rondes door, zonder eigenlijk echt op te vallen. Er valt ook zo weinig op aan te merken eigenlijk. Ze doet gewoon d'r ding, doet bijna nooit iets echt fout, en is zeer constant.quote:
ik weet ook niks over har te roddelen/vertellen .... ik weet alleen dat ze goed is. EN dat ze super spontaan en lief is!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook wel een beetje. Eigenlijk wandelt ze gewoon alle rondes door, zonder eigenlijk echt op te vallen. Er valt ook zo weinig op aan te merken eigenlijk. Ze doet gewoon d'r ding, doet bijna nooit iets echt fout, en is zeer constant.
En dat maakt haar erg makkelijk om eruit te werken wanneer de jury dat wil. Ik denk niet dat Angelique commentaar als dat was Raffaëla afgelopen Zaterdag kreeg te overleven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook wel een beetje. Eigenlijk wandelt ze gewoon alle rondes door, zonder eigenlijk echt op te vallen. Er valt ook zo weinig op aan te merken eigenlijk. Ze doet gewoon d'r ding, doet bijna nooit iets echt fout, en is zeer constant.
Alleen maar UBER LAME!quote:
Jah angelique wordt ook steeds leukerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Andiyan het volgende:
Weer een paar punten erbij voor Angelique.
Ze zong weer perfect,, en ze deed heel tof in de backstage!
Leuk die roddels,![]()
'En weet je wat nog het érgste is?? Serge & Floortje.![]()
Ach, ze was toch ruim door. Ellen eindigde met 9% van de stemmen nog op de kruk, dus Angelique had in ieder geval meer dan 9% van de stemmen. Laten we zeggen dat ze 10% had, dan had ze nog altijd 10x zoveel stemmen als I-Jayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie het aantal reacties op dit topic, Angelique maakt gewoon niet veel los.
Ze is wel goed, maar echt super zoals Floortje.. nee.
Ellen had 4%, niet 9.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ach, ze was toch ruim door. Ellen eindigde met 9% van de stemmen nog op de kruk, dus Angelique had in ieder geval meer dan 9% van de stemmen. Laten we zeggen dat ze 10% had, dan had ze nog altijd 10x zoveel stemmen als I-Jay![]()
zonde eigenlijk want na Floortje is ze wel 1 van de beste zangeressen!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef superhero87 het volgende:
Valt me wel op dat NIEMAND Angelique als favoriet heeft.
Iedereen vindt haar altijd wel leuk en aardig, maar niet geweldig...
Hier je zegt het zelfquote:Op maandag 16 januari 2006 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zonde eigenlijk want na Floortje is ze wel 1 van de beste zangeressen!
jah maar dat komt omdat ik voor Floortje ben... als Floortje, Ellen en Raffaela e rniet geweest warenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hier je zegt het zelf1 van de beste. Niet de beste. Ze valt niet op
Ja, zo ken ik er nog een.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah maar dat komt omdat ik voor Floortje ben... als Floortje, Ellen en Raffaela e rniet geweest warenDan was ik voor Angelique geweest
nou dan nog niet hoor....quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja, zo ken ik er nog een.![]()
Als die andere 12 er niet waren geweest was ik ook voor IJ-Djee.![]()
Winnie Mandela? Dat was bij mij de eerste gedachte.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef WithMe het volgende:
Die moeder doet me aan iemand denken.
Jah aan Aaron!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef WithMe het volgende:
Die moeder doet me aan iemand denken.
Inderdaad!quote:
Iets.. ok en de rest dus wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Iets aan Angelique kan me niet boeien.
Ik geef je even een citaat van een amerikaans Idols-forum (want sommige amerikanen kijken ook naar onze versie zoals wij naar hun versie kijken):quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:59 schreef Marble het volgende:
Ze zingt prima hoor, maar ik vind haar optredens gewoon zó niet boeiend. Bovendien heb je bij American Idol altijd wel een stuk of vijf Angeliques erbij, dus ze is ook nog eens heel erg dertien in een dozijn. Slaapverwekkend.
Wow geweldigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik geef je even een citaat van een amerikaans Idols-forum (want sommige amerikanen kijken ook naar onze versie zoals wij naar hun versie kijken):
Angelique is excellent this year. Gourgeous voice.
Hoezo dertien in een dozijn?
Kom je weer met je Amerikaanse Idols-forum. Dat interesseert toch niemand, die posters daar roepen ook maar wat. Net of zij zulke experts zijn en omdat zij het zeggen het opeens waar zou zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik geef je even een citaat van een amerikaans Idols-forum (want sommige amerikanen kijken ook naar onze versie zoals wij naar hun versie kijken):
Angelique is excellent this year. Gourgeous voice.
Hoezo dertien in een dozijn?
Ik heb nooit eerder op FOK iets gezegd over dat Amerikaanse forum, dus als jij denkt dat dat wel zo is dan zou ik graag even een linkje zien naar mijn eerdere post. En in een land waar een voormalig vice-president niet eens weet hoe je het woord 'aardappel' spelt kun je natuurlijk niet verwachten dat iedereen weet hoe je gorgeous spelt.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Kom je weer met je Amerikaanse Idols-forum. Dat interesseert toch niemand, die posters daar roepen ook maar wat. Net of zij zulke experts zijn en omdat zij het zeggen het opeens waar zou zijn.
Bovendien zou je denken dat zij wel zouden weten hoe het woord "gorgeous" wordt gespeld.
Dat kan iedereen ook van jou zeggen, dus wat maakt het nou uit van welk forum het vandaan kom?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:38 schreef Marble het volgende:
Kom je weer met je Amerikaanse Idols-forum. Dat interesseert toch niemand, die posters daar roepen ook maar wat. Net of zij zulke experts zijn en omdat zij het zeggen het opeens waar zou zijn.
Bovendien zou je denken dat zij wel zouden weten hoe het woord "gorgeous" wordt gespeld.
Ik heb Angelique al een tijdje als favoriet, sinds Ariel eruit is (wel terecht maar in het begin vond ik haar echt verassend) & Rafaella me ook niet echt meer overdonderd. Alleen denk ik dat Angelique gewoon iets te oud overkomt om het gemiddelde Idols publiek er toe te zetten om te gaan stemmen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef superhero87 het volgende:
Valt me wel op dat NIEMAND Angelique als favoriet heeft.
Iedereen vindt haar altijd wel leuk en aardig, maar niet geweldig...
Dit is onzinquote:Op zondag 22 januari 2006 09:15 schreef dolle_hond het volgende:
ze heeft veel tegen: kind, zwart, vrouw.
Zoiets heb ik dus ook. Ze zingt prima en heeft er ook plezier is. Maar dat was het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij is het altijd zo dat ik zoiets heb van; ohja, Angelique zit er ook bij.
Ze laat geen indruk achter. Geen slechte, maar ook geen goede.
Dat had ik in het begin ook, ik vond haar altijd wel goed maar echt boeien kon ze me niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook. Ze zingt prima en heeft er ook plezier is. Maar dat was het wel zo'n beetje.
toch zijn mannen in t voordeel, omdat die jonge meiden nou eenmaal meer stemmen. tenzij iemand er zo bovenuit steekt als floortje dit jaar. en dan heb je al een vrouw waar jongens op stemmen.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit is onzin
Kind: Boris en Dewi beiden een kind. Boris 1e bij Idols 2 en Dewi 4e bij Idols 1
Zwart: Ik weet niet of je dit jaar hebt gekeken, maar de zwarte mensen zijn nogal populair! (onder andere Raffaela!) en Aäron eigenlijk ook...
Vrouw: Nogmaals, heb je wel gekeken? Er zijn nog maar 3 mannen over met een kans dat volgende week nog een man eruit gaat!
Het enige wat haar tegenzit is puur dat ze niet zo opvalt als de rest omdat ze het meest neutrale en normale is van iedereen. En that my friend, is not an Idol
aaron populair?quote:Op zondag 22 januari 2006 09:56 schreef Dizer het volgende:
Zwart: Ik weet niet of je dit jaar hebt gekeken, maar de zwarte mensen zijn nogal populair! (onder andere Raffaela!) en Aäron eigenlijk ook...
Ga een keer naar de liveshow en wacht na de show op de kandidaten.... wedden dat je dan gelijk een nieuwe favoriet heb?quote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze mag wel eens beginnen om een indruk achter te laten bij me.
Terecht, hij was een beetje mat... weinig mogelijkheden met zijn stem.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
Angelique stijgt steeds weer in me lijstje....
Nu christon eruit is (HELAAS) is Angelique ook 1 van mijn favo's
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:53 schreef dolle_hond het volgende:
*knip*
kortom: ze is het ideale buurvrouwtje
bij mij 6quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:14 schreef oYo het volgende:
Nou, brede keus aangezien het gaat om het thema "liedjes uit deze eeuw". Deze eeuw is al 5 jaar jong.
jajaquote:
quote:Ondanks haar jonge leeftijd is zij al een heuse veteraan onder de Nederlandse zangeressen met ruim 25 jaar ervaring. Op haar 8ste stond ze al naast mama Suzie Poeder te schijnen in de Rotterdamse ‘De Doelen’. Angelique veroverde unaniem een plek in de finale Soundmixshow 1990 met haar vertolking van Anita Bakers ‘You Bring Me Joy’. Na de finale kreeg ze een aanbieding van Joop van den Ende om in zijn Showbizcity te zingen. Tijdens één van haar performances werd ze ontdekt door producer Cooly D van de populaire groep Flip Da Scrip waarmee ze ging werken aan een eigen album. Ook platenmaatschappij BMG toonde interesse in deze zeer getalenteerde zangeres en bood haar een platendeal aan. Onder de artiestennaam ‘Shanique’ brengt ze bij BMG twee singles en videoclips uit. Angelique doet veel internationale podiumervaring op, maar ook in Nederland was ze naast TV optredens o.a. te zien op de TMF Showcase 2000 en de Megafestatie. Angelique heeft door de jaren heen een veelzijdig repertoire ontwikkeld van swingende meezingers tot gevoelige Motown nummers. Haar unieke, warme stemgeluid en charismatische uitstraling maken van haar een ware entertainer.
Shanique - Spend Da Night (BMG - 2000)
Shanique - Never wanna feel (BMG - 2001)
Die heb ik gezien in the Lion Kingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:17 schreef oYo het volgende:
Is Etienne Poeder haar broer? http://surinamstars.com/Etienne%20Poeder.html
Nou niet doorgestoken kaart. Anders komen ze er zelf niet mee laatst in de backstageshow....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:01 schreef oYo het volgende:
Hmm Angelique bracht eerder al platen uit.
[afbeelding]
Ze won volgens mij de Soundmixshow. haar moeder is Suzie Poeder.
Henk-Jan Smits werkt voor BMG en tekent artiesten, dus hij moet 'r kennen aangezien ze bij BMG singles uitbracht. Doorgestoken kaart?
[..]
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou niet doorgestoken kaart. Anders komen ze er zelf niet mee laatst in de backstageshow....
dat gaat omgekeerd evenredig.. kijk maar naar raffa! die ziet er super uit maar zingt een beetje matig...quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Andiyan het volgende:
Angelique zag er![]()
uit. Dat dat nog kan als 34-jarige!
![]()
Veel beter dan haar vorige looks.
Haar performance en zang waren echter veel slechter dan daarvoor.![]()
Ja, zelfs het origineel was nog vele malen beter gezongen, en dit zegt iemand die helemáál niet kapot is van Gabrielle als zangeres. Angelique zong met een erg geknepen stem, Fran Drescher zou er jaloers op zijn geweest.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef Andiyan het volgende:
Haar performance en zang waren echter veel slechter dan daarvoor.![]()
Ik vrees gewoon dat HJ haar niet mog en daardoor met de stemmen is gekonoeid of zoquote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Marescha zag er elke week fantastich uit en zong ook zo. Hoe kan dat dan?
ehhh... in mijn theorie klopt het prima voor maresquote:Op zondag 29 januari 2006 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
En Marescha zag er elke week fantastich uit en zong ook zo. Hoe kan dat dan?
Ik vrees omdat ze niet zo populair is, dat ze het moet hebben van de stemmers die stemmen op het beste performance. En omdat gisteren dat niet zo wasquote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Wat deed Angelique op de kruk? Ze was steengoed man!
Kijk naar wie er niet op de kruk zaten, die hebben een grotere groep stemmers.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Wat deed Angelique op de kruk? Ze was steengoed man!
Jah de backstage van 14 januari? Of 7?quote:
zo slecht vond ik haar nietquote:Op maandag 30 januari 2006 10:26 schreef buzzer het volgende:
oei, ik kijk net de uitzending van afgelopen zaterdag terug, en dat was inderdaad niet zo best... jammer wel.
Ik denk het niet :') Ik denk exit Angelique binnen 3 weken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:49 schreef Mereltje het volgende:
Ze valt niet echt op hier, ik vind haar erg natuurlijk, mooie stem en leuke uitstraling.. en ik denk dat ze een goede kans maakt op de overwinning..
Ik denk dat het vanavond wel zou kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik denk het niet :\') Ik denk exit Angelique binnen 3 weken.
Dat lachje was leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef Sjoem het volgende:
Ik vind haar zo lekker spontaan in het zingen
Ik wilde die V al niet quoten, goed dat je t zelf zag.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
duidelijk de beste van de avond....en voor een Floortje fan zoals ik is dat heel wat om toe te geven
Ze zag er goed uit man, wat zeur jequote:Op zondag 5 februari 2006 01:04 schreef FuifDuif het volgende:
Ze ziet er niet uit, maar ze was absoluut de beste vanavond!
Nee, ik vind van niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze zag er goed uit man, wat zeur je
[afbeelding]
Voor mij eigenlijk ook, zo weinig opvallend.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is voor mij de verrassing in deze Idols serie. Gisteren weer uitstekend.
die eer gun ik Serge niet
Van het introfilmpje van afgelopen zaterdag of die daar voor ?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie nog meer foto\'s van het introfilmpje. Ik wil nameiljk een avatar van hebben
Niet van gisteravond maar die daarvoorquote:Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Van het introfilmpje van afgelopen zaterdag of die daar voor ?
Ik wil gewoon een leuke avatar van haar hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef migebiggie het volgende:
Oohh sorry dan kan ik je niet helpen ..
http://www.rtl.nl/shows/idols3/liveshows/finalist6/gallery/quote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een leuke avatar van haar hebben
Niks leuks kunnen vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/idols3/liveshows/finalist6/gallery/
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef migebiggie het volgende:
Probeer hem dan zelf te maken
Hier nog een foto van angelique heb hem van een site
[afbeelding]
Om meer van Idols (lees Angelique) te genieten? :')quote:
Ze moet echt eens wat meer in de aandacht komen, anders gaat ze het misschien niet eens reden tot de finale...quote:
Nee, en Floortje ben ik totaal zat. Ik snap ook niet dat zij nog bij zo vele favoriet is. Ik zie geen stijgende lijn bij haar, helemaal niet, alleen een saaie doorsnee lijn.quote:
Wat mij betreft welquote:Op maandag 6 februari 2006 09:18 schreef migebiggie het volgende:
Aahh bedankt voor de avatars
Nu kan ik er eindelijk 1 nemen van angelique ..
Had de hele tijd maar ellen terwijl nu angelique me favoriet is
Mag ik die laatste nemen ?
Irmaquote:Op maandag 6 februari 2006 18:40 schreef Dizer het volgende:
Wat is ze toch leuk! Ze is in mijn ogen toch de beste Idols kandidate ooit. Hoewel Irma oko
was.. twijfel...
Ja, vond ik ook al iddquote:Op maandag 6 februari 2006 18:31 schreef WithMe het volgende:
Ik vond haar een beetje vreemd overkomen in het filmpje, alsof ze haar tekst van een papiertje voorlas.
Ik vond het nogal sissend overkomen. Alsof ze een beugel heeft of zoquote:
Dat is me niet eens opgevallen, meer de manier waarop ze het vertelde. Zo niet-spontaanquote:Op maandag 6 februari 2006 18:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond het nogal sissend overkomen. Alsof ze een beugel heeft of zo
Rafaëlla ook.. dusquote:Op maandag 6 februari 2006 18:52 schreef WithMe het volgende:
Ze heeft nephaar.
Dat klopt helemaal inderdaad. Persoonlijk vind ik haar wel erg leuk, maar ze is geen idool ofzo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:01 schreef J-net het volgende:
Ik vind haar de beste zangeres, maar haar manco is dat ze niet HET idool is. Daar is ze wat te oud voor en een te grijs muisje voor.
Zo kun je dus eigenlijk wel zien dat ze wat volwassene is dan de restquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Viel ze maar wat meer op.Stond ze maar een keer in de aandacht
. Het zou d'r goed doen
.
Ze is ook goed ja. Daar ben ik het 100% mee eens. Maar ze is geen idool. Ik denk wel dat ik haar muziek zal draaienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo jammer, want ze is wel goed.
Dat is ze zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:39 schreef --Globe-- het volgende:
Ze is gewoon een hele goede zangeres
Ik vind Hind veel meer Idol dan Angelique hoor. Qua stem en qua uiterlijk!quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:38 schreef Dizer het volgende:
Ze is netals Hind. Vanaf het begin gewoon eigenlijk al een zangeres. Alleen het gevecht is om de populariteit!
- vergiftigd van patatje-oorlog met uitjes bij de Feboquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:09 schreef Dizer het volgende:
Ik snap dat ook niet. Iedereen vindt haar supergoed! Wellicht de beste zangeres, maar omdat ze niet de leukste is
Angelique, als je dit leest:
- breek een been
- word zwanger
- sla je kind (niet echt natuurlijk)
- Zeg dat je een geheime relatie had met Jerny
- Zeg dat je annorexia hebt
Om in ieder geval wat populairder te worden
Heb je een leuke OP klaarstaan dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef superhero87 het volgende:
PS> ik wil een nieuwe Angelique topic openen![]()
Vanwaar die smiley? Snode plannen met ons Liekje? (lelijke bijnaam, nooit meer doen Erikquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:16 schreef superhero87 het volgende:
PS> ik wil een nieuwe Angelique topic openen![]()
Ik vertrouw het ook niet met die smilie erbijquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vanwaar die smiley? Snode plannen met ons Liekje? (lelijke bijnaam, nooit meer doen Erik)
Het komt goed, Angelique is mijn favorietquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet met die smilie erbij![]()
Is goed, dan ga ik welquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:22 schreef superhero87 het volgende:
Weetje, ik heb eigenlijk geen zin. Iemand anders die een nieuwe topic wil openen? Doe het maar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |