Dat lachje was leukquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:40 schreef Sjoem het volgende:
Ik vind haar zo lekker spontaan in het zingen
Ik wilde die V al niet quoten, goed dat je t zelf zag.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
duidelijk de beste van de avond....en voor een Floortje fan zoals ik is dat heel wat om toe te geven
Ze zag er goed uit man, wat zeur jequote:Op zondag 5 februari 2006 01:04 schreef FuifDuif het volgende:
Ze ziet er niet uit, maar ze was absoluut de beste vanavond!
Nee, ik vind van niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze zag er goed uit man, wat zeur je
[afbeelding]
Voor mij eigenlijk ook, zo weinig opvallend.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is voor mij de verrassing in deze Idols serie. Gisteren weer uitstekend.
die eer gun ik Serge niet
Van het introfilmpje van afgelopen zaterdag of die daar voor ?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Dizer het volgende:
Hebben jullie nog meer foto\'s van het introfilmpje. Ik wil nameiljk een avatar van hebben
Niet van gisteravond maar die daarvoorquote:Op zondag 5 februari 2006 16:03 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Van het introfilmpje van afgelopen zaterdag of die daar voor ?
Ik wil gewoon een leuke avatar van haar hebbenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:52 schreef migebiggie het volgende:
Oohh sorry dan kan ik je niet helpen ..
http://www.rtl.nl/shows/idols3/liveshows/finalist6/gallery/quote:Op zondag 5 februari 2006 17:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een leuke avatar van haar hebben
Niks leuks kunnen vindenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/idols3/liveshows/finalist6/gallery/
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:02 schreef migebiggie het volgende:
Probeer hem dan zelf te maken
Hier nog een foto van angelique heb hem van een site
[afbeelding]
Om meer van Idols (lees Angelique) te genieten? :')quote:
Ze moet echt eens wat meer in de aandacht komen, anders gaat ze het misschien niet eens reden tot de finale...quote:
Nee, en Floortje ben ik totaal zat. Ik snap ook niet dat zij nog bij zo vele favoriet is. Ik zie geen stijgende lijn bij haar, helemaal niet, alleen een saaie doorsnee lijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |