helemaal mee eens..... !quote:Op zondag 1 januari 2006 23:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zeker. Maar wel goed. verdient het iig meer dan renske, ariel, charissa, serge en i-jay
De nummer twee wat mij betreft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker. Verrassend de beste van de avond.
Inderdaad. Ze sprong er voor mij tijdens de vorige afleveringen niet echt uit, maar vanavond vond ik haar eigenlijk best goed.quote:
Haha, cool zeg!quote:Op zondag 8 januari 2006 10:26 schreef migebiggie het volgende:
angelique is heel goed!
Die vraag van 7 janauri bij idols backstage show bij angelique die was van mij![]()
Ik schrok me dood ik hoorde opeens : Mignon ..:P
Nouja, Angelique is veel knapper.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef Sneeze het volgende:
Hey inderdaad... zou Angelique Aldith Hunkar in disguise zijn?
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
TV scouts, doe er wat mee!
en ze is zo goedquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:06 schreef Ayaxola het volgende:
Wel opvallend hoe leeg dit topic eigenlijk is, zo weinig valt ze op.
Ja, dat bedoel ik dus ook wel een beetje. Eigenlijk wandelt ze gewoon alle rondes door, zonder eigenlijk echt op te vallen. Er valt ook zo weinig op aan te merken eigenlijk. Ze doet gewoon d'r ding, doet bijna nooit iets echt fout, en is zeer constant.quote:
ik weet ook niks over har te roddelen/vertellen .... ik weet alleen dat ze goed is. EN dat ze super spontaan en lief is!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook wel een beetje. Eigenlijk wandelt ze gewoon alle rondes door, zonder eigenlijk echt op te vallen. Er valt ook zo weinig op aan te merken eigenlijk. Ze doet gewoon d'r ding, doet bijna nooit iets echt fout, en is zeer constant.
En dat maakt haar erg makkelijk om eruit te werken wanneer de jury dat wil. Ik denk niet dat Angelique commentaar als dat was Raffaëla afgelopen Zaterdag kreeg te overleven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook wel een beetje. Eigenlijk wandelt ze gewoon alle rondes door, zonder eigenlijk echt op te vallen. Er valt ook zo weinig op aan te merken eigenlijk. Ze doet gewoon d'r ding, doet bijna nooit iets echt fout, en is zeer constant.
Alleen maar UBER LAME!quote:
Jah angelique wordt ook steeds leukerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:13 schreef Andiyan het volgende:
Weer een paar punten erbij voor Angelique.
Ze zong weer perfect,, en ze deed heel tof in de backstage!
Leuk die roddels,![]()
'En weet je wat nog het érgste is?? Serge & Floortje.![]()
Ach, ze was toch ruim door. Ellen eindigde met 9% van de stemmen nog op de kruk, dus Angelique had in ieder geval meer dan 9% van de stemmen. Laten we zeggen dat ze 10% had, dan had ze nog altijd 10x zoveel stemmen als I-Jayquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zie het aantal reacties op dit topic, Angelique maakt gewoon niet veel los.
Ze is wel goed, maar echt super zoals Floortje.. nee.
Ellen had 4%, niet 9.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:07 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ach, ze was toch ruim door. Ellen eindigde met 9% van de stemmen nog op de kruk, dus Angelique had in ieder geval meer dan 9% van de stemmen. Laten we zeggen dat ze 10% had, dan had ze nog altijd 10x zoveel stemmen als I-Jay![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |