Vorige keer bij Serge, zegt dus niks.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:40 schreef Dizer het volgende:
het meeste geschreeuw bij Angelique zo te horen
Maar het is opzich al een leuk liedjequote:Op maandag 20 februari 2006 12:49 schreef superhero87 het volgende:
Haar 1ste nummer zong ze zooo goed, echt geweldig![]()
Ja dat is inderdaad zoquote:Op maandag 20 februari 2006 13:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar het is opzich al een leuk liedje![]()
Ik vind het Juist stylishquote:Op maandag 20 februari 2006 21:35 schreef Andiyan het volgende:
Toffe foto, maar dat shirt kan écht niet hoor. Dat is een 15jarigemeisjesshirt (vind ik).
Angelique heeft véél meer stylish clothing nodig.
Helemaal me eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vind het Juist stylishtoffe shirt
![]()
elke week leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:31 schreef superhero87 het volgende:
Ze heeft haar haar ook elke week anders he![]()
geweldig tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
Whehe.. allemaal Angelique avatars en zo
Het is altijd leuk als der leuke avatars zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
die bewegende avatars geven wel iets extra's aan het forum
Lynx heeft mijne gemaakt,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx.... zelf gemaaktmijn eerste!
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef Natalie het volgende:
Sjee... ik val wel uit de toon met die Aurora-avatar van mij, hè?
Ik ben vooral benieuwd hoe ze ze gaat dingenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd welke nummers Angelique gaat zingen
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ach idols is toch al bijna afgelopen
![]()
ik denk wel dat ze dat kan... k denk dat Angelique alles wel kan...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe ze ze gaat dingen
Mja, ze krijgt niet zoveel aandacht van Idols en zowieso niet van de Media...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:32 schreef Natalie het volgende:
Zolang ze haar zenuwen de baas is, gaat vast vast goedkomen.
Ze is zeker niet iemand waarvan ik verwacht dat ze er snel uit ligt.
Pardon!?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Mja, ze krijgt niet zoveel aandacht van Idols en zowieso niet van de Media...
Floor: Ultra favoriet
Raffaela: Zwanger/leugenaar
Ellen: Elke keer weer net niet naar huis
Angelique: ???
Over het feit dat muziek voorrang krijgtquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pardon!?
Als je doelt op dat HJ-lovestory, dan is ze geen leugenaar, maar iemand die humor heeft
Met een portie aandachtsgeilheid.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pardon!?
Als je doelt op dat HJ-lovestory, dan is ze geen leugenaar, maar iemand die humor heeft
Ook welquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Met een portie aandachtsgeilheid.
Ja, maar daar mag ik dan ook tegenin gaan, net als dat jij best tegen Raff in mag gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Niks mis mee.
maar laat me dan ook Floortje tof en leuk vinden
Ja, want ze is heel goed, mijn nummer 2quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef superhero87 het volgende:
Goed.................. ff ontopic, vinden jullie ook niet dat Angelique te weinig aandacht krijgt?
Ik vind het wel meevallen. Eerder dat anderen soms een beetje te veel aandacht krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:09 schreef superhero87 het volgende:
Goed.................. ff ontopic, vinden jullie ook niet dat Angelique te weinig aandacht krijgt?
Floortje: Haar moeder constant in beeldquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:10 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Eerder dat anderen soms een beetje te veel aandacht krijgen.
Ja, heel weinig dus...quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:12 schreef Lynx666 het volgende:
Het zoontje af en toe in beeld?
Mja, ik vond het wel leuk dat Loretta Schijf van haar isquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er dus geen familie in beeld komt, is er wel meet screentime voor haazelf.
Mja, maar daarmee valt ze ook niet meteen opquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er dus geen familie in beeld komt, is er wel meet screentime voor haazelf.
Welquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mja, maar daarmee valt ze ook niet meteen op.
Ok, anders gezegd valt ze voor mij niet zo opquote:
zuchtquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je op d'r gaat letten valt ze inderdad wel op ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |