abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2006 @ 09:59:26 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35102694
quote:
S.S. Lazio S.p.A.

9 januari 1900, net na begin van de nieuwe eeuw, op een bankje voor de voor de Piazaa delle Liberta aan de Tevere besluiten de negen vrienden Luigi Bigiarelli, Giacomo Bigiarelli, Odoacre Aloisi, Arturo Balestrieri, Alceste Grifoni, Giulio Lefevre, Galileo Massa, Alberto Mesones en Enrico Venier de sportclub Società Podistica Lazio op te richten, aangezien er al een gymnastiekvereniging bestaat met de naam Roma, kiezen ze voor het gebied waar Rome in ligt, Lazio. Als kleuren kiezen ze de blauw-witte combinatie uit de Griekse nationale vlag, in eerste instantie houdt de groep zich enkel bezig met marathons.

Pas twee jaar na oprichting, ontmoeten de jongens Bruto Seghettini en speler van Racing Club de Paris, deze leert de jongens het voetbalspel. De jeugd verspreidt al snel het voetbalspel door Rome, Lazio is dan ook de eerste en dus enige voetbalclub in de Italiaanse hoofdstad, de in eerste instantie enkel vriendschappelijke wedstrijden is Lazio schier onverslaanbaar. In 1907 boekt de club haar eerste succes, Lazio wordt uitgenodigd op het hoogaangeschreven toernooi in Pisa, waar naast organisator Pisa, ook de teams Livorno en Lucca aan meedoen. Alle drie de wedstrijden die dag (!) worden door Lazio gewonnen, Lazio - Lucca 3-0, Lazio - Pisa 4-0 en Lazio - Livorno 1-0, waardoor de eerste prijs is binnengehaald.

In de jaren '30 groeien de Biancocelesti uit tot een nationale topper, grote speler die periode is spits Silvio Piola, één van de beste spitsen uit Italië ooit, scoorde in zijn periode bij Lazio 143 maal, een record dat nog lang stand zal houden. In 1937 eindigt de club, achter Bologna, als tweede, op een haar na mist Lazio haar eerste prijs. De club wint dus nog geen prijzen, pas in 1958 is het zover: door Fiorentina in de finale te verslaan, haalt Lazio onder coach Bernardini en aanvoerder Lovati haar eerste prijs in de geschiedenis binnen, de Coppa Italia, diezelfde periode eindigt Lazio steevast in de subtop, zo eindigt de club meerdere malen op de derde plaats.

In 1961 degradeert Lazio echter naar de Serie B, om twee jaar later weer te promoveren. In 1967 degradeert de club opnieuw, ditmaal door een nederlaag op de laatste speeldag tegen Juventus. De aanhang van Lazio moet lang wachten op het volgende succes, na de degradatie is de club pas vanaf 1972 weer actief in de Serie A. In 1974, twee jaar na de promotie, wint Lazio haar eerste scudetto, nadat het een jaar eerder ook al dichtbij was. Belangrijke spelers uit dit team zijn spits Chinaglia, middenvelder Nanni en voorstopper Wilson, deze spelers in combinatie met trainer/coach Maestrelli, zorgen voor het eerste échte grote succes van de club. Na grote rivaal AS Roma (in 1942) heeft ook Lazio dan eindelijk de scudetto te pakken.

Na dit hoogtepunt volgen de zwarte jaren voor Lazio, zo overlijdt succescoach Maestrelli na een lang ziektebed. Oók worden de Biancocelesti Wilson, Giordano, Manfredonia en Cacciatori gearresteerd in verband met een groot omkoopschandaal. De club wordt, net als AC Milan, in 1980 teruggezet naar de Serie B, ook daar ondergaat Lazio zware tijden, zo wordt maar net degradatie naar de Serie C ontlopen. In 1982 promoveert Lazio weer naar de Serie A, maar blijft vechten tegen degradatie, de club wint in de twee jaar dat het weer uitkomt op het hoogste niveau zelf geen enkele wedstrijd buiten eigen stadion Olimpico, na de laatste plaats in 1985 degradeert de club wederom naar de Serie B.

In 1986 is er opnieuw een omkoopschandaal, ditmaal met Vinazzani in de hoofdrol. Lazio wordt teruggezet naar de Serie C maar dit wordt teruggedraaid, de club begint seizoen 1986 - 1987 met negen strafpunten aan het begin van de competitie. De club weet zich terug te vechten en ontloopt dat jaar na een beslissingswedstrijd, de haast onvermijdelijke degradatie naar de Serie C. Het jaar daarop, in 1988, promoveert de club zelfs weer naar de Serie A, waar het zich de eerste twee seizoenen verassend gemakkelijk staande houdt, Di Canio en Sosa vormen die periode een perfecte voorhoede.

In 1992 komt de zakenman Sergio Cragnotti aan het bewind, door het aankopen van grote namen, wil hij Lazio zo snel mogelijk aan de absolute top brengen van het Italiaanse én Internationale voetbal, spelers als Winter, Fuser, Cravero, Favalli en Gascoigne komen die periode naar Rome. Later volgend ook Boksic, Casiraghi en Marchegiani, waarna de club de top van Italië bestormt. Onder leiding van trainer/coach Zeman eindigt Lazio derde in 1994, tweede in 1995 en opnieuw derde in 1996, Giuseppe Signori heeft hier met zijn vele doelpunten een groot aandeel in. Tijdens seizoen 1996 -1997 wordt Zeman ontslagen en opgevolgd door technisch directeur Zoff, onder zijn leiding eindigt Lazio op de vierde plaats, na dat seizoen zal de club worden geleid door Eriksson.

Grote namen moeten ervoor gaan zorgen dat de club haar tweede scudetto zal behalen, spelers als Veron, Vieri, Salas, Mihajlovic, Couto, Mancini, Nedved en Almeyda worden aangetrokken en ook de uit eigen jeugd afkomstige Nesta speelt een belangrijke rol. Meteen in zijn eerste seizoen strijd trainer/coach Eriksson tot het einde voor de scudetto, maar deze gaat naar Juventus, wél weet Lazio dat jaar de Coppa Italia te winnen. Het jaar daarop wint de club zowel de Italiaanse Super Cup, als de laatste Europa Cup II, waardoor Lazio seizoen 1999 -2000 mag openen met de wedstrijd om de Europese Super Cup. Manchester United wordt hierin verslagen, waardoor de club haar jubileumjaar goed begint. Aan het eind van dat seizoen blijkt dit het meest succesvolle in de geschiedenis van Lazio, de club wint namelijk de scudetto en de Coppa Italia, waardoor de dubbel is gepakt!

Na dit uiterst succesvolle jaar gaat het bergafwaarts met de club, grote aankopen als Hernan Crespo, Gaizka Mendieta, Claudio Lopez, Jaap Stam, Dejan Stankovic, Stefano Fiore, Giulliano Giannichedda en Karel Poborsky weten er geen vervolg aan te geven. Lazio blijft meespelen om de prijzen, maar het blijft bij die ene scudetto. Het zuivelbedrijf van president Cragnotti gaat gebukt onder grote schulden en de club wordt hierin meegetrokken, de hoge salarissen die aan de toppers dient te worden betaald, kunnen niet meer worden opgebracht, waardoor Lazio haar meeste toppers van de hand moet doen. In 2004 valt er nog een klein succesje te vieren, in de finale van de Coppa Italia wint men over twee wedstrijden van AC Milan. Na een sanering lijken de grootste problemen voorbij, maar de échte toppers zijn de laatste twee jaar uit Olimpico vertrokken: Stam vertrok naar AC Milan, Corradi en Fiore naar Valencia en Stankovic en Cesar naar Internazionale.

Toch bezit ook het huidige team van trainer/coach Delio Rossi nog voldoende kwaliteit, maar of de overgebleven topspelers Fabio Liverani, Massimo Oddo, Luciano Zauri, Ousmane Dabo, Valon Behrami, Tomasso Rocchi en Stefano Mauri lang te behouden zijn is maar de vraag. Op dit moment bezet Lazio de negende plaats en is er uitzicht op een UEFA Cup-ticket, over anderhalve week staat de debry Lazio - AS Roma op het programma en winst zal het seizoen al voor een groot gedeelte goedmaken. Teruggekeerd club-icoon Paolo di Canio (klik hier voor biografie) heeft al aangegeven dat winnen van AS Roma hem alles waard is, komend weekend zou hij dan best met 7-0 willen verliezen van Fiorentina, directe concurrent van AS Roma...

Handige links zijn verder:

Officiële site van S.S. Lazio: http://www.sslazio.it/
Website van de Irriducibili: http://www.irriducibili.com/
Ultras Mad Lazio : http://www.ultrasmad.tk

Deel I: http://forum.fok.nl/topic/574183
Deel II: http://forum.fok.nl/topic/658462
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 15 februari 2006 @ 10:07:34 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35102916
quote:
Di Canio’s derby obsession

Lazio take on Fiorentina next but Paolo Di Canio can’t stop thinking about the visit of Roma in two weeks time. “We can lose 7-0 to Fiorentina for all I care, I want to win the derby,” he said.

Like Fabio Liverani and Ousmane Dabo, Di Canio is out of contract in the summer, but unlike his teammates it is looking increasingly as though he will not be offered a new deal in the summer.

As his playing career with the club closest to his heart comes to an end, he recognises that the next Rome derby will probably be his last and – a Lazio fan to the core of his being – he cannot get the game out of his head.

“I want to be clear about this so that nobody can say anything against me,” he told supporters’ programme La Voce della Nord.

“I am preparing for the Roma match. We can lose 7-0 to Fiorentina for all I care, I want to win the derby.”

Whether Delio Rossi, who has not started Di Canio in two of the last four matches, will take kindly to his captain’s attitude to their upcoming match against the Viola remains to be seen, especially considering that the Biancocelesti have only won one of their last seven – a narrow 1-0 win against struggling Treviso.

“I am a professional,” insisted Di Canio. “But if anyone were in my shoes – whether they were a Lazio fan or not – they would be thinking about an attractive game like the Roma match.

“For example, if you’re playing against Treviso and you know you’ve got Milan up next it’s only human to already be thinking about that match, given that it is such an exciting prospect.”

Di Canio’s diminishing starts for his side suggest that he won’t be playing at the Stadio Olimpico next year but the 37-year-old, who works hard on keeping himself fit, insists that there is plenty of life in the old dog yet.

“I can tell you now that I still have a few games left in these legs of mine,” he added.

“Therefore, whoever is thinking about signing me can say anything they want apart from, ‘He’s too old and can’t keep up’.

“Physically, I’m in good fettle and I’m disappointed not to have played against Udinese but the Coach picks the team and it is right that he should decide who plays or not,” he continued.

“I hope that I will be selected in the upcoming games, especially as every match could be my last.”

Di Canio is also displeased with his side’s recent results and is all too wary of finding the ninth-placed outfit getting sucked towards a relegation battle, in the same way that a seemingly-safe Bologna side did at this stage last season.

“President Lotito says that we are safe but in my opinion that’s not the case,” warned the former West Ham and Charlton man.

“We still need to save ourselves. Then, once we have, we can think about other objectives. For now, though, I’m thinking about Roma – it’s a derby I want to win.”
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35121227
tvp
pi_35204348
quote:
Mihajlovic stopt met voetballen

Uitgegeven: 17 februari 2006 19:19

BELGRADO - Sinisa Mihajlovic beëindigt zijn loopbaan als voetballer aan het eind van het seizoen. De 36-jarige Servische verdediger van Internazionale, woensdag tegenstander van Ajax in de Champions League, is vijftien jaar actief geweest in de Serie A.

Mihajlovic begon zijn carrière bij Rode Ster Belgrado. Daarna speelde hij voor AS Roma (what the fuck??? ), Sampdoria en Inter. De routinier, die wil doorgaan als trainer, maakt geen deel meer uit van de nationale selectie van Servië en Montenegro, komende zomer groepstegenstander van Nederland in het WK.

bron: nu.nl
pi_35204694
pi_35209943
Mooie club , mooi shirt en mooie geschiedenis
pi_35257943
2-1 voor, uit bij Fiorentina. Dat mag toch wel een goed resultaat genoemd worden. Nog even vasthouden die stand.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:11:57 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35328774
Tegen Fiorentina werd er érg goed gespeeld, hele sterke organisatie. Zondag wéér winnen!
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:04:29 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35357495
Paolo di Canio heeft een media-adviseur in de arm genomen, eerst die holocaust-overlevenden en nu dit:
quote:
'Een derby zonder jou is alsof Rome iets kwijt is'
Een week voor de derby tegen AS Roma betreurt Lazio's Paolo Di Canio de blessure van Francesco Totti (Gazzetta Dello Sport)
pi_35359799
het is natuurlijk veel leuker om Totti z'n ongenoegen te zien op het veld als LAZIO ze ff goed aanpakt.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:52:25 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35361869
pi_35361978
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 21:59 schreef -Wolf- het volgende:
[b]
[..]
Ja hij speelde voor Lazio voor de ASR.

Daarna ging hij geloof ik naar Samp om daarna succes te hebben bij Lazio.
pi_35517158
Vanavond de wedstrijd van het jaar~! Hopen dat de wedstrijd tegen Fiorentina een voorbode van de wedstrijd van vanavond is.
pi_35525846
Nop Lazio gaat verliezen.
pi_35528635
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 26 maart 2006 @ 10:42:42 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36372541
quote:

Chinaglia bevestigt bod op Lazio

De oud-speler van Lazio heeft bevestigt dat hij een serieus bod heeft neergelegd bij eigenaar Claudio Lotito.

"We hebben nog geen reactie gekregen op onze vraag naar een ontmoeting, maar zelfs als Lotito die weigert, zal de groep die ik vertegenwoordig op een kans blijven wachten. Zelfs als dat betekent dat we nog enkele maanden moeten wachten, we willen het nu echt doorzetten," aldus Chinaglia.

De speler die Lazio in 1974 aan zijn eerste Scudetto hielp, claimt al enkele maanden dat hij de vertegenwoordiger is van een groot concern, dat veel interesse heeft om Lazio over te nemen.

Lazio voorzitter Claudio Lotito, die het slachtoffer is van een aantal grote protestacties door de supporters binnen en buiten het stadion, liet doorschemeren dat er geen concrete aanbieding is achter deze geruchten.

"Ik ben ervan overtuigd dat ik hier niet voor niks ben," zei 'Long John' Chinaglia. "We hebben alles gedaan wat we moesten doen, we zijn naar Consob geweest om onze stabiliteit en het bestaan van het geld te bewijzen, dus het einge wat we nu nog kunnen doen is afwachten. Dit heeft niks met bluf te maken, zoals veel mensen misschien denken. Denken jullie nou echt dat ik mijn huis in Amerika zou verlaten zonder de zekerheid dat het een serieus bod is ?"

"We hebben een lijst met namen van spelers, managers en marketing strategen die goed bij Lazio zullen passen. We laten niks aan het toeval over.

Over het geld dat we in de club zullen stoppen, kan ik jullie vertellen dat zelfs de kinderen van mijn kinderen niet in staat zouden zijn om het op te maken."
pi_36372962
Klinkt goed allemaal.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 27 maart 2006 @ 18:34:11 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36411727

Alleen jammer dat Claudio Lotito niet kan lezen, Giorgio Chinaglia liever vandaag nog dan morgen!
pi_36439605
Je vergeet de handige links: www.avantilazio.nl en http://forum.avantilazio.nl

[ Bericht 18% gewijzigd door twetwe op 28-03-2006 19:08:41 ]
:-)
pi_36439737
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:32 schreef twetwe het volgende:
Je vergeet de handige link: www.avantilazio.nl en http://forum.avantilazio.nl
:-)
pi_36610265
Paolo di Canio

Grazie..
Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
[quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
pi_36754062
'Foreign fields'

Docu o.a. over de Irriducibili

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/hooligans/1960433.stm

pi_36764812
Mooie foto's!
pi_36776166
de docu over de Irriducibili

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/hooligans/1960433.stm

Foreign fields

Hier het spandoek wat ze tijdens de wedstrijd tegen AS toonden..

dinsdag 25 april 2006 @ 11:47:31 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37274470
Contract met Angelo Peruzzi wordt waarschijnlijk verlengd, Matteo Sereni zal daarom komende zomer worden verkocht, Massimo Oddo heeft aangegeven ook volgend seizoen voor Lazio te willen voetballen, net als Goran Pandev en Tommaso Rocchi, daarnaast heeft Lazio belangstelling getoond voor Tom Raes, een achttienjarig talent van het Belgische Roeselare.
pi_37275357
Komen ze zeker aan via hun huidige 'Belg'?
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:20:46 #27
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37275516
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
Komen ze zeker aan via hun huidige 'Belg'?
Lijkt me ook, want die Tom Raes is zelfs in de Jupiler League nog niet doorgebroken, ben benieuwd. Overigens worden ook Legrottaglie, Tavano, Terlizzi, Tonetto, Pinzi, Ledesma, Caraccialo en Flachi genoemd, echter lijken zij niet allen haalbaar voor Lazio.
pi_37288804
Lijkt me ook niet allemaal mogelijk. Met Tavano en Terlizzi zou je al goede zaken doen, evenals Ledesma.

Maar hoeveel rechten heeft Lazio op Pandev? 50 % en de rest van Inter? Of is hij nu 100 % van hun?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37291367
Bij sommige clubs lijkt me nog wel redelijk eenvoudig wat te halen ivm degradatie (Ledesma), een debiele voorzitter (Terlizzi, Caracciolo), een club die nooit wat voor zal stellen (Tavano) of tegenvallende prestaties en Europees voetbal mislopen (Flachi).

Je zit alleen ook nog met de persoonlijke eisen natuurlijk. Maar met Europees voetbal zo goed als zeker, kan Lazio iig meer dan als ze dat niet gehaald zouden hebben.
pi_37300606
Gaat langzaam weer de goede kant op met Lazio
  woensdag 26 april 2006 @ 01:04:18 #31
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37300729
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me ook niet allemaal mogelijk. Met Tavano en Terlizzi zou je al goede zaken doen, evenals Ledesma.

Maar hoeveel rechten heeft Lazio op Pandev? 50 % en de rest van Inter? Of is hij nu 100 % van hun?
Lazio heeft 50% van de rechten op Goran Pandev, mag snel 100% worden als het aan mij ligt.
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:34 schreef DIGGER het volgende:
Bij sommige clubs lijkt me nog wel redelijk eenvoudig wat te halen ivm degradatie (Ledesma), een debiele voorzitter (Terlizzi, Caracciolo), een club die nooit wat voor zal stellen (Tavano) of tegenvallende prestaties en Europees voetbal mislopen (Flachi).

Je zit alleen ook nog met de persoonlijke eisen natuurlijk. Maar met Europees voetbal zo goed als zeker, kan Lazio iig meer dan als ze dat niet gehaald zouden hebben.
Het zijn allemaal versterkingen, Mauri proberen te behouden en liefst ook Liverani en Zauri (buiten de gewilde spelers die ik eerder al noemde), dan heb je een heel mooi team.
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Gaat langzaam weer de goede kant op met Lazio
Klinkt misschien vreemd, maar ik vind het nog redelijk snel gaan. Had nog wel meer teleurstellende seizoenen verwachten, voordat we weer UEFA Cup zouden gaan spelen.
pi_37300806
Idd ging sneller dan verwacht
pi_37302327
Maar dat heb je dan ook weer te danken aan het falen van clubs als Palermo, Udinese en Sampdoiria, want daar had iedereen meer van verwacht.
pi_37307076
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:04 schreef M0NTANA het volgende:
Klinkt misschien vreemd, maar ik vind het nog redelijk snel gaan. Had nog wel meer teleurstellende seizoenen verwachten, voordat we weer UEFA Cup zouden gaan spelen.
inderdaad.
pi_37312411
Liverani naar Fiorentina las ik, maar de komst van Ledesma zou al helemaal rond zijn.

En Pandev inderdaad maar binnenslepen bij het blind bieden of via een leuke deal met Inter.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 22 mei 2006 @ 22:04:39 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38102073
Massimo Mutarelli (Palermo) heeft getekend bij Lazio, ondanks concurrentie van Fiorentina.
  maandag 22 mei 2006 @ 22:08:27 #37
97934 ASroma
Flamboyant
pi_38102255
waarom zijn zoveel mede-superjoden fan van lazio?
  maandag 22 mei 2006 @ 22:14:34 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38102608
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:08 schreef ASroma het volgende:
waarom zijn zoveel mede-superjoden fan van lazio?
Zoveel? -Wolf- en ik, meer zie ik er niet in dit topic.

Als je als Nederlander supporter wordt van AS Roma, ben je of gay (Francesco Totti), verschrikkelijk dom (Francesco Totti) of beide (Francesco Totti). Kan me verder geen reden bedenken.

P.S. Sta je op 409/410?
  dinsdag 23 mei 2006 @ 06:56:58 #39
97934 ASroma
Flamboyant
pi_38111203
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:14 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zoveel? -Wolf- en ik, meer zie ik er niet in dit topic.

Als je als Nederlander supporter wordt van AS Roma, ben je of gay (Francesco Totti), verschrikkelijk dom (Francesco Totti) of beide (Francesco Totti). Kan me verder geen reden bedenken.

P.S. Sta je op 409/410?
francesco totti neemt zich tenminste niet zo serieus als dat enfent terrible di canio

ik heb 2 seizoenen op 410 gestaan, alleen afgelopen en komend seizoen niet ivm ik in het buitenland zit, hoezo?
pi_38112955
Totti valt ook niet serieus te nemen inderdaad...
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:41:49 #41
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39064517
Het is een beetje stil op de transfermarkt, Lazio zal eerst willen afwachten of de club gestraft wordt. Op dit moment worden jongens als Christian Ledesma, Rio Mavuba, Tobias Linderoth, Christian Terlizzi en Stephen Makinwa worden op dit moment met Lazio in verband gebracht.
pi_39069900
Dabo --------->> Man City
  vrijdag 23 juni 2006 @ 09:03:18 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39139134
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 07:41 schreef DIGGER het volgende:
Juve, Milan, Lazio, Fiorentina zijn aangeklaagd voor dezelfde vergrijpen (o.a. overtreding artikel 6), maar bij de ene club in grotere mate dan de andere. Media gisteravond gaf dan ook aan dat de verwachte strafeis wel eens zo zou kunnen luiden:

Juve --> Serie C
Lazio --> Serie B
Fiorentina --> Serie B
Milan --> Puntenaftrek
Zou aardig zuur zijn voor Lazio. De enige speler die zijn club trouw zou blijven ondanks degradatie naar de Serie B is Paolo di Canio, maar Claudio Lotito was bang voor zijn invloed op de supporters en heeft hem de club uitgewerkt. Jammer voor Paolo di Canio, maar helemaal jammer voor Claudio Lotito, want als Lazio degradeert, zal hij al helemaal altijd achterom moeten kijken.
pi_39749223
Lazio e sempre Lazio!
pi_39772184
Eentje uit de oude doos:

pi_39802247
ik kom dit net tegen:

iemand hier mee bekend?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:43:52 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39819939
Lazio heeft er een nieuwe speler bij: http://www.avantilazio.nl/leeg.php?subaction=showfull&id=1152827937&archive=&start_from=&ucat=&

Vanavond horen we of het een versterking is voor de Serie A of B.
pi_39858732
Gister heb ik me nog het 3de shirt gehaald van Lazio

Misschien antiek dalijk, maar het blijft toch een mooie club
pi_39859412
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:18:51 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40039109
Lazio zal dit weekend in hoger beroep opnieuw proberen haar ontschuld te bewijzen. Heel erg positief nieuws is dat Daniele Tombolini, de scheidsrechter van de wedstrijd Lazio - Brescia (de enige wedstrijd waarvoor Lazio gestraft is), mag en moet getuigen. Dit is een grote opluchting voor de advocaten van Lazio, die misschien kans hebben op een grote vermindering van de straf. In deze wedstrijd werd Lazio overigens een 100% strafschop onthouden, dus omkoping lijkt mij niet aan de orde.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:53:39 #51
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40039679
Waarom is dat niet eerder gebeurd dan?
  maandag 24 juli 2006 @ 22:23:31 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40147090
Morgen dus de uitspraak, als hij niet wederom een paar dagen verschoven wordt. Persoonlijk heb ik goede hoop, maar dat had ik in eerste instantie bij de eerste uitspraak ook. Afwachten dus maar.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 00:22:20 #53
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40151840
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen dus de uitspraak, als hij niet wederom een paar dagen verschoven wordt. Persoonlijk heb ik goede hoop, maar dat had ik in eerste instantie bij de eerste uitspraak ook. Afwachten dus maar.
Hoelaat morgen? Ik moet om 16:30 werken tot waarschijnlijk 00:00. Verstoken van alle info.

Ik heb nu eigenlijk een beter gevoel dan bij de vorige uitspraak. Slechter kan het niet worden in ieder geval...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:52:45 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40158486
Uit een ander topic, quote van DIGGER (gisterenavond):
quote:
Morgen de uitspraak, normaliter na sluiting van de beurs begint de bijeenkomst rond 19.30 uur. Echter, niks is uitgesloten dat het al iets eerder komt als de beurs nog open is of pas later, hangt af hoe lang het duurt tot de rechters eruit zijn.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 23:25:20 #55
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_40184184
MWUAH AH AH AH AAAHHH!!!! De romanisti dachten dat ze af waren van ons. Mooi niet!

FORZA LAZIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAZIO!... LAZIO!... E SEMPRE LAZIO!
pi_41077105
Di Cano in elkaar geslagen door Fascisten (boze Lazio aanhangers)

Moet niet veel gekker worden....
pi_41078314
Blijkt dat het toch Romafans zijn... toch apart, dat gehele Di Canio gebeuren de laatste tijd.
pi_41078357
Di Canio door LAZIO-supporters, geloof je het zelf?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:44:46 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41085817
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef DIGGER het volgende:
Di Cano in elkaar geslagen door Fascisten (boze Lazio aanhangers)

Moet niet veel gekker worden....
Is niet zo, gaat om Viterbese-aanhangers, maar eerder werd ook gemeld dat het ultra-linkse AS'ers waren. Paolo di Canio is nog altijd een held voor de Irriducibili, denk je echt dat zij hem in elkaar zouden slaan?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:07:33 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41159087
Om 13.00 uur is de loting voor de UEFA Cup, Lazio had daar ook bij kunnen/moeten zijn.
pi_41159311
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Is niet zo, gaat om Viterbese-aanhangers, maar eerder werd ook gemeld dat het ultra-linkse AS'ers waren. Paolo di Canio is nog altijd een held voor de Irriducibili, denk je echt dat zij hem in elkaar zouden slaan?
nee, maar daarom vond ik het ook zo vreemd/.opmerkelijk, daar ook serieuze media met dit bericht kwamen.

Overigens in Monza bijna meer spandoeken anti Lotito dan Lazio fans (en met de hakjes over de sloot).
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:17:21 #62
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41159432
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:

[..]

nee, maar daarom vond ik het ook zo vreemd/.opmerkelijk, daar ook serieuze media met dit bericht kwamen.

Overigens in Monza bijna meer spandoeken anti Lotito dan Lazio fans (en met de hakjes over de sloot).
Kwamen de Italiaanse media ook met bericht? Ik heb het eigenlijk alleen in de Nederlandse en (vooral) Belgische media gelezen, dus dacht dat het daar aan lag.
pi_41159881
Zelfs een Lokale TV Zender had het bericht gemeld MONTANA (Later wel weer ingrtrokken met excuses natuurlijk).
pi_41179527
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
Om 13.00 uur is de loting voor de UEFA Cup, Lazio had daar ook bij kunnen/moeten zijn.
thanks for reminding me...
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:45:25 #65
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41248612
Ben benieuwd of Lazio Massimo Oddo nog weet te behouden, kan namelijk een belangrijke speler zijn dit seizoen, hoop dat we dit seizoen wéér voor UEFA Cup kunnen gaan.
pi_41256694
Goeie bekercampagne
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:14:07 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41257462
Goed teruggekomen van een vroege achterstand, echter ten onder gegaan in de verlenging.

Hier nog de samenvatting: http://www.skylife.it/html/skylife/sport/video_sport.html?video=1
pi_41872205
Ik wilde dit jaar nog een reisje naar Rome boeken en een wedstrijd van LAZIO meepikken, maar aangezien ik noodgedwongen een nieuwe computer moest kopen ben ik in 1 klap door m'n spaarcenten heen. Godverdomme... De komende paar maanden dan maar hard werken en hopelijk in het voorjaar.

2-1 uit verliezen van Milan is nog geen ramp. Hopelijk morgen tegen Palermo de eerste 3 punten thuis pakken.
pi_42264346
Vanavond 0-2 gok ik.
pi_42264628
Heb je al eerder een wedstrijd van Lazio meegepakt?
pi_42264681
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef Smeich het volgende:
Heb je al eerder een wedstrijd van Lazio meegepakt?
was het maar zo'n feest. als ik nou familie in Italie had wonen... maar ze wonen allemaal in NL of de VS. .
pi_42265174
Kijk, de VS... had ik dat maar! Na ja, genoeg vrienden daar. Anyways, ik heb geen familie daar wonen maar ben al naar twee wedstrijden geweest..dat maakt toch niet uit?
Ik ben ook denk ik de enige die kan zeggen dat ik tweemaal naar het Olimpico ben geweest en dat beide wedstrijden gestaakt waren.. Parma 2001 en DE derby in 2004
pi_42265598
Als ik op reis ga blijf ik altijd bij bekenden overnachten. In Italie ken ik niemand. Als ik daar heen ga zal ik toch een hotelletje moeten boeken. Afgelopen 2 jaar ietwat veel gereisd (2x Rusland, 2x Finland, Polen, 2x Tsjechie, Frankrijk). Ben nu een beetje low on cash en bovendien student, maar toch ga ik zeker proberen een keer een reis naar Rome te maken binnenkort.
pi_42266693
0-1!

pi_42266813
0-2!
pi_42267098
En 0-3. LAZIO gaat los vanavond.
pi_42267168
0-4!!!!

Tommaso Rocchi '48
Massimo Oddo (pen) '55
Massimo Oddo '67
Stefano Mauri '71
pi_42663702
Crosspostje:
quote:
Police move in over Lazio shares

Italian police are conducting a major investigation into suspected extortion and attempts to influence share prices at Lazio football club. Eight suspects are in custody and an arrest warrant has been issued for former Lazio striker and ex-club president Giorgio Chinaglia. The value of Lazio shares jumped 34% earlier this year amid rumours of an imminent takeover bid.

Lazio was also hit by a match-fixing scandal involving top Italian clubs.

Mr Chinaglia, thought to be abroad, is accused of starting rumours that inflated Lazio's share price by announcing that a Hungarian pharmaceuticals group was interested in buying the club.

"The warrants regard communications, which lacked any basis in fact, which were circulated in the early months of this year by a few individuals about how a foreign group was interested in buying a controlling stake in the club," the Rome police statement said.

Neither Mr Chinaglia nor the football club gave an immediate comment on the announcement.

While five of the arrest warrants were reportedly for market rigging, four were for fans who allegedly tried to intimidate Lazio president Claudio Lotito into selling the club. He has claimed death threats were made against him.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:59:36 #79
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44249960
Zondag gaan we AS afslachten, zeker als die vieze flikker (die goed in vorm is dit seizoen) niet meedoet.
pi_44290069
Ik ben echt nerveus. Echt de rest van de competitie kan me nu geen flikker schelen, dit is DE wedstrijd. En het is tijd dat we die weer eens lekker winnen.
  zondag 10 december 2006 @ 22:08:23 #81
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44313492
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag gaan we AS afslachten, zeker als die vieze flikker (die goed in vorm is dit seizoen) niet meedoet.
pi_44314782
Wat een pot he!? 3-0, wat een verrassing zeg! Geschiedenis is geschreven vanavond!
Mutarelli, Ledesma, Mudingayi en Mauri waren Onze verdediging stond ook, dit itt tot die van Roma! En altijd geweldig om een frusti Totti te zien rondlopen

5e
  zondag 10 december 2006 @ 23:02:27 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44315356
Over de stand dacht ik nog helemaal niet na, tot ik hem in beeld zag. Wat een wedstrijd zeg, dit durfde ik niet eens te hopen, heerlijk! Zoals je zegt, een historische wedstrijd voor Lazio!
  maandag 11 december 2006 @ 00:07:46 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44317064
pi_44317216
Oh wat had ik hier graag bijgeweest.

LAZIO!!!!

pi_44317384
Wat een doelpunt die van Cristian.

En Chivu... waarom? .
  maandag 11 december 2006 @ 00:30:12 #87
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44317661
Gefeliciteert dan maar.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44319622
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
Over de stand dacht ik nog helemaal niet na, tot ik hem in beeld zag. Wat een wedstrijd zeg, dit durfde ik niet eens te hopen, heerlijk! Zoals je zegt, een historische wedstrijd voor Lazio!
Gefeliciteerd, was uiteindelijk een terechte zege. Hoe langer Roma het overiwhct en de betere kansen in de 1e helft niet tot uitdrukking in de score wist te brengen, hoe lastiger het werd.

De 1-0 dan vlak voor rust was eigenlijk al de genadeslag omdat Roma wel moest in de 2e helft maar de organisatie helemaal niet goed meer stond.

Pingel was terecht, maar de scheids in dat moment was wel bijzonder merkwaardig.
pi_46526632
*schopje*

Weet iemand hoe het met de 4 leiders van de Irriducibili zit? Zitten ze allen nog vast?
pi_46532595
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
*schopje*

Weet iemand hoe het met de 4 leiders van de Irriducibili zit? Zitten ze allen nog vast?
Volgens mij zijn ze al een tijdje vrij.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46550007
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze al een tijdje vrij.
Ik lees net dat Fabrizio al vrij is. Hij heeft echter wel huisarrest en mag dus voorlopig niet naar het stadion. De andere drie zitten nog vast.
pi_46550858
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 08:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik lees net dat Fabrizio al vrij is. Hij heeft echter wel huisarrest en mag dus voorlopig niet naar het stadion. De andere drie zitten nog vast.
Damn, hoelang willen ze die nog laten zitten.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46665092
Cagliari - Lazio: 0 - 3!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46667524
0-2. LAZIO staat mooi 4e. Volhouden, want dat verdient deze jongen 300 Euro aan het einde van het seizoen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46701195
Tiepvaut.. Maar waarmee? Met unitbet?

Milan en Empoli zitten trouwens op de kont, dus oppassen. Volgende week Catania op bezoek dus moet wel lukken om ze voor te blijven.

[ Bericht 66% gewijzigd door Ordinair op 26-02-2007 17:49:07 ]
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46703525
LAZIO heeft een iets makkelijker programma dan Milan en Palermo. Empoli zakt wel weer naar beneden.

Bet @ Unibet: 25 Euro (was van m'n winst) @ LAZIO to end season @ place 1-4 @ 12.00 = 300 Eurootjes aan het einde van mei. Als het lukt ten minste. Zou leuk zijn met vakantiegeld en belastingcenten tegelijk terug.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46781612
tvptje..

3 - 1!

En de concurenten:
15:00 FT Palermo 0 : 0 Milan
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46781653
Alleen nog ff oppassen voor Empoli. Die zitten ons iets te dicht op de hielen. Opmerkelijk.
pi_46781917
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 09:52 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Damn, hoelang willen ze die nog laten zitten.
Lees net dat ze waarschijnlijk nog tot half april vast blijven zitten.
pi_46913978
En weer gewonnen..
AFC Ajax - SS Lazio
  zondag 4 maart 2007 @ 19:11:08 #101
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_46914655
3e plek ligt voor het grijpen.
pi_47186592
3e!

2-3 gewonnen van Reggina en onze concurrenten allemaal punten verspeeld!

Volgende week ontavngen we trouwens Empoli thuis! Dus ik ga ervan uit dat we wel 3e blijven staan!
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 12 maart 2007 @ 13:41:45 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47188481
Thuis winnen van Empoli moet mogelijk zijn en zal een hele goede stap zijn richting voorronde CL, ook al is het seizoen nog heel lang (nog elf wedstrijden).
  maandag 12 maart 2007 @ 14:31:30 #104
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47190297
Heel lang ja. Empoli moeten we gewoon van winnen. Thuis is LAZIO sowieso sterker dan in uitwedstrijden.
pi_47199800
Laatste 10 wedstrijden hebben we nog niet verloren.. Dus dat is wel mooi!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47223050
quote:
De leiders van de Irriducibili zitten nog vast. Waarschijnlijk nog tot april. Mochten ze wel worden vrijgelaten dan zullen ze een stadionverbod voor minimaal zeven jaar krijgen. Het huisarrest van de enige vrijgelaten leider ‘Diabolik’ blijft van kracht.
AvantiLazio.nl
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:36:54 #107
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47265467
Hoorde vandaag van een vriendin dat haar Macedonische vriendin een kennis van Pandev is. Tevens kent die Macedonische een Italiaan die een neef van Tottina is. Ze zei dat die gast wel een roma-shirt met Tottinas handtekening zou kunnen regelen, maar ik heb al genoeg vaatdoeken in huis.
pi_47265535
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:42 schreef Ordinair het volgende:

[..]

AvantiLazio.nl
Dat was al een tijdje bekend

Slechte zaak
pi_47323848
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoorde vandaag van een vriendin dat haar Macedonische vriendin een kennis van Pandev is. Tevens kent die Macedonische een Italiaan die een neef van Tottina is. Ze zei dat die gast wel een roma-shirt met Tottinas handtekening zou kunnen regelen, maar ik heb al genoeg vaatdoeken in huis.
100 Euro
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:05:29 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47326452
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 01:21 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

100 Euro
Voor honderd euro toe, zou ik hem niet eens een dag aandoen. Francesco Totti
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:05:34 #111
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47365829
Voor de Russisch sprekende onder ons:
www.sslazio.ru

Italiaans-Fins model. Geen idee wat zij met Lazio te maken heeft, maar goed. Wat eye-candy voor het topic kan geen kwaad.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:10:11 #112
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47365966
Wat we vandaag morgen helaas niet meer zullen zien:

02-04-2006: LAZIO - Empoli, goal van Di Canio

Dat commentaar is echt geweldig.

[ Bericht 6% gewijzigd door Aanvoerder op 17-03-2007 19:04:09 ]
pi_47426826
En wat vonden de heren van gister?
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 19 maart 2007 @ 10:48:19 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47427341
Resultaat was weer super, Lazio zet echt een uitstekende reeks neer. Plaats bij de eerste vier moet mogelijk zijn, ook al is de concurrentie hevig.
pi_47427477
Het is mogelijk om 3e te blijven staan.. Gisteren hadden mensen het ook al over de 2e plaats. Maar dat is vrijwel onmogelijk denk ik.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47428304
Ik heb het gisteren niet gezien, maar ben wederom blij met de uitslag en de stappen die gezet gaan worden richting CL!! Wat ik wel leuk vind is dat er geen individualisten rondlopen hier, met dat bedoel ik een ster maar dat het één team is dat samen lekker loopt te ballen Mooi doelpunt van Manfredini trouwens! Hier een samenvatting van gisteren
http://www.sslazio.it/images/108838.wmv
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Voor de Russisch sprekende onder ons:
www.sslazio.ru

[afbeelding]
Italiaans-Fins model. Geen idee wat zij met Lazio te maken heeft, maar goed. Wat eye-candy voor het topic kan geen kwaad.
Anna Falchi is een grote Laziale en ging ook strippen op het veld van Olimpico nadat Lazio in 2000 de titel binnen had gehaald. http://www.sexfreeitalia.com/italia/a/annafalchi/lazio/index.htm
http://youtube.com/watch?v=LOPXdJGjPYQ (enige beeldmateriaal dat ik kon vinden .. apart dat het NL's is en het nergens op slaat wat er staat)
En hier Ilary Blasi in Lazio shirt, ook niet onbekend in Italia.. tevens de vrouw van Totti.
  maandag 19 maart 2007 @ 13:09:53 #117
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47431711
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:52 schreef Ordinair het volgende:
Het is mogelijk om 3e te blijven staan.. Gisteren hadden mensen het ook al over de 2e plaats. Maar dat is vrijwel onmogelijk denk ik.
Als roma blijft gelijkspelen, wie weet. Nog 30 punten te vergaren en 9 punten verschil met roma en de derby nog op komst. En LAZIO is veel beter in vorm dan roma op het moment.
pi_47505331
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:09 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Als roma blijft gelijkspelen, wie weet. Nog 30 punten te vergaren en 9 punten verschil met roma en de derby nog op komst. En LAZIO is veel beter in vorm dan roma op het moment.
Dat is wel zo, maar ik denk niet dat Roma nog meer punten gaat weggeven.. Daarbij komt dat LAZIO ook lang niet alles meer wint.
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:32:08 #119
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47508314
Helaas hoeven we geen Koeman-effect te verwachten, maar 10 wedstrijden, waaronder de derby (bij winst 6 punten verschil). 6 Punten zijn goed te maken. LAZIO heeft ook een makkelijker programma te gaan en bovendien speelt roma nog in de CL. Echt wel te doen dus.
pi_47508513
Ik hoop het.. Dan zou het tenminste echt knap zijn! Maar LAZIO doet het wel voortreffelijk de laatste weken!
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:45:23 #121
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47508791
Tottina en de zijnen rommelen maar wat aan de laatste paar maanden.

Februari
Roma 3 - 0 Parma
Empoli 1 - 0 Roma
Roma 0 - 0 Lyon
Roma 3 - 0 Reggina
Chievo 2 - 2 Roma

Maart
Ascoli 1 - 1 Roma
Lyon 0 - 2 Roma
Roma 3 - 1 Udinese
Viola 0 - 0 Roma

Nou. Tel uit je winst.

April wordt een heet maandje voor hun.
Wij hebben het in het begin makkelijk in april tot Fiorentina thuis en roma (uit).
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:55:23 #122
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_47509099
Anna Falchi heeft bijzonder mooie ogen iig

Hoop nog een keer een Lazio - AS derby live mee te mogen maken.

* PyTh is een beetje jaloers op M0NTANA
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_47518483
Ik ga sowieso nog eens een derby meemaken.. Als ik ben uitgeleerd enzo, probeer ik er zoveel mogelijk bij te wonen.. Prachtig!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47518806
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
Hoop ik ook ja
pi_47529714
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:50 schreef Ordinair het volgende:
Ik ga sowieso nog eens een derby meemaken.. Als ik ben uitgeleerd enzo, probeer ik er zoveel mogelijk bij te wonen.. Prachtig!
Waarom als je uitgeleerd bent? Nooit eens tijd in het weekend voor enkele dagen Rome?
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
Anna Falchi heeft bijzonder mooie ogen iig

* PyTh is een beetje jaloers op M0NTANA
Dat is inderdaad een ervaring zeg! Waarom ben je jaloers op Montana dan, was hij bij de 3-0 overwinning in december? Zo ja, dan ben ik ook jaloers!

en dan te geloven dat ik er eerst naartoe wou/kon maar niet gegaan ben...
pi_47535892
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:29 schreef Smeich het volgende:

[..]

Waarom als je uitgeleerd bent? Nooit eens tijd in het weekend voor enkele dagen Rome?
[..]

Dat is inderdaad een ervaring zeg! Waarom ben je jaloers op Montana dan, was hij bij de 3-0 overwinning in december? Zo ja, dan ben ik ook jaloers!

en dan te geloven dat ik er eerst naartoe wou/kon maar niet gegaan ben...
Hij gaat misschien met mij mee naar de derby van 29 april, wel de curva delle merde in natuurlijk. En de uitslag zal zo zijn dat je niet jaloers op hem kan zijn . Ik heb nu 2 derby's gezien (2-0 gewonnen en 3-0 verloren) en beide keren waren fantastisch om mee te maken, je moet namelijk ook een keer verliezen om pas het echte belang ervan in te zien. Mijn beleid is vanaf nu om geen enkele derby over te slaan.

Toch jammer dat alleen juventus gespaard is gebleven want eigenlijk zou de derby dit jaar lazio-Frosinone moeten zijn...
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_47538385
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:29 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dat is het niet, maar geld werkt niet echt mee als je scholier bent..
AFC Ajax - SS Lazio
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:53:27 #128
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_47875031
Zit er trouwens aan te denken om een tattoo te nemen. heb wel wat ideeen, maar ben er nog niet over uit. weet ook zeker dat er een hoop vervelende reacties op zullen komen. zelfs aan gedacht om een neptattoo eerst te nemen, puur om te kijken wat de reacties zijn en of de desbetreffende plek wel geschikt is..
pi_47908402
2-4
AFC Ajax - SS Lazio
pi_48006861
Volgens de Belgische teletekst is Frutos van Anderlecht in beeld bij Lazio, als Tommaso Rocchi mocht vertrekken. Hij is wel duur en dus kijken ze ook naar de goedkopere Bernardo Corradi van Manchester City, oud-Lazio natuurlijk.

Zou wel leuk zijn voor Montana, die is toch fan van Lazio en Anderlecht?
www.thuisuiteten.nl
pi_48007443
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Zit er trouwens aan te denken om een tattoo te nemen. heb wel wat ideeen, maar ben er nog niet over uit. weet ook zeker dat er een hoop vervelende reacties op zullen komen. zelfs aan gedacht om een neptattoo eerst te nemen, puur om te kijken wat de reacties zijn en of de desbetreffende plek wel geschikt is..
Wat voor tattoo wil je nemen en waar?
pi_48008114
Vanavond op tv:

Rai Due, 21:05 REALITY SHOW La sposa perfetta
Rai Tre, 21:05 SERIE TV La squadra 8
Canale5, 21:10 REALITY SHOW Uno, due, tre... stalla!
Italia1, 21:00 FILM Il giro del mondo in 80 giorni con Jackie Chan
Rete4, 21:05 FILM Le verità nascoste con Harrison Ford

LAZIALE CAMBIA CANALE
pi_48013717
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Tattoo van AJAX heb je al? Anders zou je die 2 samen in één tattoo kunnen voegen of iets dergelijks..
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 4 april 2007 @ 19:27:34 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48015698
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef methodmich het volgende:
Volgens de Belgische teletekst is Frutos van Anderlecht in beeld bij Lazio, als Tommaso Rocchi mocht vertrekken. Hij is wel duur en dus kijken ze ook naar de goedkopere Bernardo Corradi van Manchester City, oud-Lazio natuurlijk.

Zou wel leuk zijn voor Montana, die is toch fan van Lazio en Anderlecht?
Stond ook hier al: Serie A #35: waar juve volgend jaar voor de titel gaat

Eerlijk gezegd denk ik dat Nicolas Frutos nog tekort komt voor Lazio, ik zie dan ook liever Bernardo Corradi terugkomen. Maar goed, als Tommaso Rocchi mocht vertrekken (Juventus is de enige club die met hem in verband is gebracht, maar de Oude Dame is al met zo'n tweehonderd spelers in verband gebracht) zullen ze wellicht wel beide aangetrokken kunnen worden.
  donderdag 5 april 2007 @ 00:17:24 #135
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_48028222
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:37 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Tattoo van AJAX heb je al? Anders zou je die 2 samen in één tattoo kunnen voegen of iets dergelijks..
Nee, maar zit daar ook aan te denken.
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:37:15 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48282413
pi_48283418
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Stond op de 410 website of niet?
AFC Ajax - SS Lazio
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:10:46 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48283516
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Stond op de 410 website of niet?
Klopt, maar vond het wel een leuke foto, met die Romeinse groet.
pi_48283635
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar vond het wel een leuke foto, met die Romeinse groet.
Ik vind die chinezen zowiezo altijd wel lachwekkend..
quote:
Lazio is niet alleen geïnteresseerd in Frutos, maar zou ook graag Olivier Deschacht willen overnemen van de Belgische topclub. Scouts van Lazio kwamen al verschillende keren kijken en zouden drie miljoen euro moeten neerleggen voor de Belg. (HLN)
Dus ook intresse voor Deschacht..
AFC Ajax - SS Lazio
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:16:48 #140
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_48283737
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:13 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ik vind die chinezen zowiezo altijd wel lachwekkend..
[..]

Dus ook intresse voor Deschacht..
Beide niet CL-waardig, dus laat maar in België. Lekker scouten in Zuid-Amerika of Tsjechië.
pi_48374082
Jammer van gelijkspel.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_48486471
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Ordinair het volgende:
Jammer van gelijkspel.
En vandaag opnieuw gelijk, hier het wedstrijdverslag van VI:
quote:
Lazio Roma-Chievo 0-0
Lazio verspeelde voor de tweede keer op rij twee punten. In Rome bakte de nummer drie van de Serie er weinig van. Ook de gasten uit Verona waren niet op veel constructiefs te betrappen. Een duel zonder kansen was het gevolg.

De enige opwinding ontstond na de drie rode kaarten die er vielen. Lazio-verdediger Valon Behrami kreeg vlak voor rust twee keer geel voor een gemene tackle gevolgd door een kopstoot aan Paolo Sammarco. Het slachtoffer kon ook vertrekken toen hij eigen rechter besloot te gaan spelen. In de negentigste minuut volgde Luciano Zauri (Lazio) de twee andere boosdoeners met twee gele kaarten.

Lazio eindigde het duel daardoor met acht man omdat het al drie keer gewisseld had toen Gaby Mudingayi geblesseerd raakte en uitviel. Lazio-coach Luigi Del Neri gebruikte dit seizoen al 95 van zijn 96 wisselmogelijkheden.
pi_48494275
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:48 schreef MATERAZZl het volgende:

[..]

En vandaag opnieuw gelijk, hier het wedstrijdverslag van VI:
[..]
En Roma won.. Dus nu 11 punten afstand van de nummer 2 als ik het goed heb?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_48494310
Roma gaan jullie niet meer inhalen.
pi_48498211
Lazio wil Celtic doelman Boruc! En Juve en AC willen Mudingayi..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_48498414
Zolang we maar bij de eerste 4 eindigen. Ff een dipje nu. Winning streak was redelijk lang en in ieder geval al een tijd niet verloren. We 'mogen' nog 7 punten laten liggen in 6 wedstrijden om 4e te eindigen. Ik geloof daar wel in.
pi_48510819
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Zolang we maar bij de eerste 4 eindigen. Ff een dipje nu. Winning streak was redelijk lang en in ieder geval al een tijd niet verloren. We 'mogen' nog 7 punten laten liggen in 6 wedstrijden om 4e te eindigen. Ik geloof daar wel in.
Zolang jij je 300 Euri's maar krijgt. Nee maar we moeten gewoon 3e worden.
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 19 april 2007 @ 21:20:31 #148
177121 JlGSAW
Every puzzle has its pieces.
pi_48516360
Derde of vierde maakt natuurlijk niet uit, maar de afgelopen twee wedstrijden heeft Lazio de laatste kansen op de tweede plaats vergooid. Een plaats bij de eerste vier zou echt sensationeel zijn, wie had dat voorafgaand aan dit seizoen kunnen denken?
Live or die? Make your choice.
  vrijdag 20 april 2007 @ 08:52:33 #149
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48528747
IK vind ook dat Lazio boven verwachting presteert met een "middelmatige" selectie
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_48531692
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef JlGSAW het volgende:
Derde of vierde maakt natuurlijk niet uit, maar de afgelopen twee wedstrijden heeft Lazio de laatste kansen op de tweede plaats vergooid. Een plaats bij de eerste vier zou echt sensationeel zijn, wie had dat voorafgaand aan dit seizoen kunnen denken?
Het is natuurlijk veel toffer om boven AC Milan te eindigen dan onder..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_48633034
Nog 1 punt voor op AC.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_48643745
Doelman was gisteren debet aan de nederlaag, had nooit uit z'n goal mogen komen met de bal op die positie en nog voldoende verdeigers om te assisteren.
pi_48705136
En nog maar 4 nachtjes slapen! Lazio winnen van Roma en AJAX kampioen. Beter kan die dag dan niet worden!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_49358542
Volgend jaar in de CL!
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 14 mei 2007 @ 12:14:48 #155
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49358596
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:13 schreef Ordinair het volgende:
Volgend jaar in de CL!
En ik heb 300 Euro in de pocket dankzij LAZIO! Fantastisch!
pi_49358832
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:14 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

En ik heb 300 Euro in de pocket dankzij LAZIO! Fantastisch!

Oja, onze coach volgend jaar naar Juve?
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 16 mei 2007 @ 01:17:59 #157
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49427533
Tering, die 300 Euro is al uitgekeerd man. Snel ff overmaken!
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:29:35 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49681126
Derby was vet, lijkt alweer zo lang geleden.
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:04:12 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49926329
Lazio is aanwezig op het Amsterdam Tournament, check: http://www.lgamsterdamtournament.com/
pi_49939928
Blijf van Iezzo af
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:25:31 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49940305
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:17 schreef DIGGER het volgende:
Blijf van Iezzo af
Ook als doelman speel je liever in de Serie A dan in de Serie B, face it!
pi_49940565
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
Lazio is aanwezig op het Amsterdam Tournament, check: http://www.lgamsterdamtournament.com/
EN ATLETI!!!!!!!!

woensdag 30 mei 2007 @ 20:36:27 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49940811
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:31 schreef Smeich het volgende:

[..]

EN ATLETI!!!!!!!!

Echt?

Check: [CENTRAAL] Club Atlético de Madrid S.A.D.
pi_49941080
ECHT! Net zoals in 1999, ook toen met Atleti en Lazio! jajaja
Geweldig nieuws Kijken of ik weer bespuugd en uitgescholden wordt door dat Amsterdamse tuig!
pi_49941780
Even serieus, zou graag een wedstrijd van Lazio willen bezoeken. Heb je nou iets te vrezen als je er met een donkere huidskleur binnenwandelt? In Rusland moet je dat bij sommige clubs niet proberen heb ik gehoord..
pi_49942693
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef Lauder-Frost het volgende:
Even serieus, zou graag een wedstrijd van Lazio willen bezoeken. Heb je nou iets te vrezen als je er met een donkere huidskleur binnenwandelt? In Rusland moet je dat bij sommige clubs niet proberen heb ik gehoord..
Ik zou als zwarte niet in de curva nord gaan, ik zou zelf nooit in de curva nord gaan maar dat terzijde ...Ik denk niet dat je iets te 'vrezen' hebt, het is niet dat ze mensen met een andere huidskleur in elkaar zullen slaan, dat is niet hun stijl maar er zijn idd personages, met name die er niet blij mee zijn...
pi_49946977
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ook als doelman speel je liever in de Serie A dan in de Serie B, face it!
Over 2 wedstrijden staat Napoli ook in de Serie A, als het goed is
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:34:56 #168
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49949141
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef Lauder-Frost het volgende:
Bij Zenit SPb kom je zeker niet levend het stadion uit.
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:36:17 #169
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49949198
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:42 schreef Smeich het volgende:
ECHT! Net zoals in 1999, ook toen met Atleti en Lazio! jajaja
Geweldig nieuws Kijken of ik weer bespuugd en uitgescholden wordt door dat Amsterdamse tuig!
Wel fijn dat AJAX en LAZIO elkaar niet treffen. Kan ik 4 wedstrijden mijn cluppie aanmoedigen.
pi_49958530
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Wel fijn dat AJAX en LAZIO elkaar niet treffen. Kan ik 4 wedstrijden mijn cluppie aanmoedigen.
Vind het juist kut.. Ik zie graag Lazio tegen AJAX spelen. Dan was ik graag naar de AT gekomen. Maar nu kom ik niet terug van mijn vakantie daarvoor. Ik hoop dat we elkaar ook nog treffen in de CL.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50250872
Lazio heeft interesse in Bogliacino (Napoli) en Nocerino (Piacenza)

Afblijven van die 1e (die 2e is trouwens ook een goede speler).
pi_50250998
Caracciolo lijkt me wel een goed aankoop voor Lazie, wordt ook veel genoemd in de kranten.
pi_50693452
Simone del Nero komt van Brescia over voor 5 jaar..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50785638
En hoe zit dat met Makinwa, is Lazio nu helemaal eigenaar van hem? Want hij was toch eerst voor de helft van Lazio?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_50821939
Volgens mij is hij nu voor de volle 100% Laziale.

Moet toch maar snel even kaartje(s) halen voor het amsterdam toernooi!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 21:45:45 #176
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51012595
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:07 schreef Smeich het volgende:
Moet toch maar snel even kaartje(s) halen voor het amsterdam toernooi!
Helaas, ik pas. Moet geld sparen voor Ajax Europees uit in augustus. Wellicht als ik in Praag werk dat ik dan een weekendje Rome pak komend seizoen. Vrijwel zeker eigenlijk.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:12:06 #177
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51053797
Website van Lazio is vernieuwd. Stuk beter dan de oude die eigenlijk om te huilen was. Nieuwe maglia's laten nog steeds op zich wachten.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:14:32 #178
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51053866
Nog een overzicht voor de komende tijd:
quote:
Dal 4 al 7 luglio visite e test a Formello
8 luglio partenza per Kapfenberg (Austria)
9 luglio Doppia seduta
10 luglio Doppia seduta
11 luglio Allenamento - ore 19 gara amichevole LAZIO- SV THAL
12 luglio Doppia seduta
13 luglio Doppia seduta
14 luglio Allenamento - ore 19 gara amichevole LAZIO-KAPFENBERG
15 luglio Riposo
16 luglio Doppia seduta
17 luglio Allenamento - ore 19.00 gara amichevole LAZIO - STOCCARDA
18 luglio Doppia seduta
19 luglio Doppia seduta
20 luglio Doppia seduta
21 luglio Allenamento - ore 19.00 gara amichevole LAZIO-WEST HAM
22 luglio Riposo
23 luglio Doppia seduta
24 luglio Doppia seduta
25 luglio Doppia seduta
26 luglio Doppia seduta
27 luglio Doppia seduta
28 luglio Partenza per Il Regno Unito - ore 15.00 gara amichevole SOUTHAMPTON – LAZIO
29-30-31 luglio Riposo
1 agosto- trasferta ad Amsterdam – seduta pomeridiana
2 agosto – Torneo Amsterdam: ore 19.00 gara amichevole LAZIO- ARSENAL
3 agosto – allenamento
4 agosto – Torneo Amsterdam ore 19.00 gara amichevole ATLETICO MADRID - LAZIO
5 agosto - rientro a Roma – trasferimento a Fiuggi
6 agosto– Ritiro Fiuggi
7 agosto– Ritiro Fiuggi
8 agosto– Stadio Olimpico gara LAZIO-PANATHINAIKOS - orario da definire (presentazione ufficiale stagione 2007/2008)
9 agosto / 12 agosto - Ritiro Fiuggi
  maandag 2 juli 2007 @ 12:55:17 #179
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51055083
Marco Amelia (Livorno en ex-AS ) wordt waarschijnlijk de nieuwe doelman van Lazio.
pi_51066184
Flink wat aankopen eigenlijk..
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:01:53 #181
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51080014
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Marco Amelia (Livorno en ex-AS ) wordt waarschijnlijk de nieuwe doelman van Lazio.
Hoe krijgen ze het voor elkaar...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 08:46:23 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51083766
Kan ook Juan Pablo Carrizo (River Plate) worden.
  woensdag 4 juli 2007 @ 18:18:05 #183
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_51139149
6 Juli is de presentatie van het nieuwe shirt!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_51139536
Zou mooi zijn als het gerucht van Chevanton naar Lazio realiteit wordt
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:38:10 #185
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51151659
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef TimoBasso het volgende:
Thanks for the info!
pi_51173625
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef TimoBasso het volgende:
Mooi, wanneer in de verkoop?
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 5 juli 2007 @ 19:11:46 #187
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_51176095
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:38 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Mooi, wanneer in de verkoop?
Dat zou ik niet weten.. wel deze maand lijkt me
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:53:28 #188
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51197293
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:57:56 #189
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51225773

Nog even nagenieten.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:05:52 #190
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_51228706
Gaan er nog mensen richting Amsterdam begin Augustus?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 14:12:44 #191
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51230487
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:05 schreef TimoBasso het volgende:
Helaas moet ik zeer zuinig aandoen ivb emigratie naar Praag en ik wil de CL-voorronde uit van Ajax bijwonen. Zouden er stalletjes met Lazio-shirtjes e.d. aanwezig zijn? Dan kom ik wel even naar het stadion, maar de wedstrijden heb ik het geld echt niet voor helaas.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:29:54 #192
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_51267371
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 14:12 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Helaas moet ik zeer zuinig aandoen ivb emigratie naar Praag en ik wil de CL-voorronde uit van Ajax bijwonen. Zouden er stalletjes met Lazio-shirtjes e.d. aanwezig zijn? Dan kom ik wel even naar het stadion, maar de wedstrijden heb ik het geld echt niet voor helaas.
Ik verwacht dat er wel wat te koop is,anders zou dat een zeer slechte zaak zijn
  zondag 8 juli 2007 @ 20:28:36 #193
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51268891
quote:
Op zondag 8 juli 2007 19:29 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Ik verwacht dat er wel wat te koop is,anders zou dat een zeer slechte zaak zijn
Daarom ga ik toch even kijken rondom het stadion.
pi_51358686
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:05 schreef TimoBasso het volgende:
Om te werken ja.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_52057468
Zojuist op SKY Italia: Betis Sevilla zou 20 miljoen bieden voor Ledesma.
pi_52059857
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:54 schreef DIGGER het volgende:
Zojuist op SKY Italia: Betis Sevilla zou 20 miljoen bieden voor Ledesma.
Dat is veel..

Maar droevige wedstrijd gespeeld vandaag op de AT..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_52059893
Ben je nog geweest? Verkochten ze nog Lazio shit om het stadion heen?
pi_52060338
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben je nog geweest? Verkochten ze nog Lazio shit om het stadion heen?
Ik ben niet geweest. Was net op tijd thuis om het op TV te zien.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_52070144
Tegen Dinamo Boekarest geloot! Eerst thuis.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_52070219
Relluh
pi_52072429
Moeilijke loting denk ik toch wel.. toch 1 van de betere teams uit centraal Europa denk ik zo en hebben volgens mij ook wel flink wat uitgegeven deze zomer, al zegt dat natuurlijk helemaal niets..

Ik ben zelf ook niet geweest gisteravond. Ledesma was goed, Mauri alleen in de 1e helft. Arsenal was gewoonweg beter, viel niets aan te doen. Het is toch alleen maar een oefenpotje.
pi_52072795
quote:
Lazio: Lotito dice no al Betis per Ledesma

Il presidente della Lazio Claudio Lotito ha deciso fermamente di declinare l'offerta del Betis Siviglia per Christian Ledesma, il centrocampista argentino che il club andaluso valutava ben venti milioni di Euro. Come previsto, quindi, Ledesma non lascerà i biancocelesti.
pi_52085316
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef Smeich het volgende:
Moeilijke loting denk ik toch wel.. toch 1 van de betere teams uit centraal Europa denk ik zo en hebben volgens mij ook wel flink wat uitgegeven deze zomer, al zegt dat natuurlijk helemaal niets..

Ik ben zelf ook niet geweest gisteravond. Ledesma was goed, Mauri alleen in de 1e helft. Arsenal was gewoonweg beter, viel niets aan te doen. Het is toch alleen maar een oefenpotje.
Even mierenneuken: Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Polen en eventueel Slovenie zijn Midden-Europese landen. Roemenie is echt Oost-Europa.

Maar goed, geen walk-over voor Lazio denk ik, maar toch zeker te doen.
pi_52085667
"Brutta" was het kenmerkende woord in het commentaar bij Lazio op de loting.
pi_52136938
Vers van de pers:
quote:
Capo ultras Lazio ferito a colpi di arma da fuoco sotto casa
brizio Toffolo era ai domiciliari nella zona dell'Eur

Uno dei capi del gruppo degli ultras laziali, Fabrizio Toffolo, ai 'domiciliari, e' stato aggredito e ferito a una gamba con colpi d'arma da fuoco. E' accaduto, poco dopo l'una, sotto la sua abitazione, in via Guglielmo Ferrero, nella zona Eur. Gli aggressori erano vestiti da agenti di polizia. Secondo il racconto di Toffolo ai carabinieri, gli sconosciuti hanno citofonato al suo appartamento chiedendogli di scendere giu' per un controllo. Toffolo e' ricoverato al S.Giovanni.
.
pi_52137175
erm... non lo capisco affato (?)..
E mi scuzi .. je hebt uiteraard helemaal gelijk Aanvoerder
pi_52137339
Iets over een capo van de Ultras van Lazio die gewond is geraakt door schotwonden door mensen verkleed als agenten bij iemand thuis. Meer kan ik er niet van maken.
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:49:28 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52143336
Op zich heeft Lazio een heel lekker team nu, maar of we ons weer voor de voorronde van de CL weten te plaatsen?
pi_52155657
Wordt dit jaar wel lastiger. Zeker als we ook nog CL spelen. Vorig seizoen was toch wel enigzins verrassend. Ik moet het nog maar even aanzien de eerste paar wedstrijden.
pi_52369327
En het is alweer rellen geblazen buiten Olympico, 1 Roemeen in de rug gestoken, 1 in een been en nog 1 met flinke hoofdwond richting hospitaal.
pi_52369430
Prik, prik, prik...
pi_52369562
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef DIGGER het volgende:
En het is alweer rellen geblazen buiten Olympico, 1 Roemeen in de rug gestoken, 1 in een been en nog 1 met flinke hoofdwond richting hospitaal.
Aanpakken, wat zullen we nu krijgen .
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:44:37 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52369575
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prik, prik, prik...
Ach, dat is Rome eigen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52369597
Dat weet ik
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:47:12 #215
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52369663
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat weet ik
Daar ging ik ook vanuit
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52369817
Tis ook gezellig in het stadion, ''zingari, andatevene'' klinkt het constant (Zigeuners oprotten)
pi_52379904
Dramatisch...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 03:21:10 #218
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52379915
Lekker op de scooter langsscheuren en dan mensen in de billetjes prikken. Zolang die gasten maar kunnen prikken zijn ze blij
pi_52388689
Zo dat was weer het einde van Lazio's Europese optreden .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:10:42 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52388954
Romeinen en Roemenen gaan gewoon niet zo goed samen, vlam sloeg ook op het veld in de pan trouwens!
pi_52388975
Tsja, zingari he. Moet zeggen dat ik het ook niet zo op zigeuners (Roma) heb. In Tsjechie en Bulgarije heb ik er vaak genoeg mee te maken gehad.
pi_52389855
Schandalig van die steekpartijen uiteraard.. over de uitslag... KUT..... vooral aangezien wij de veel betere ploeg waren en Rocchi een handvol kansen om zeep heeft geholpen maar ook de golf van schorsingen en geblesseerden plots! In Boekarest maar afmaken die handel... al missen we dan dus wel Cribari die overigens voor zo'n twee maanden eruit ligt wat een hele flinke aderlating is...

Hier beelden van de wedstrijd
http://www.sport365.ro/VI(...)ucuresti-n30970.html
pi_52396351
AFC Ajax - SS Lazio
pi_52400586
UEFA start een onderzoek naar Lazio - Dynamo Bucharest.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:10:04 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52409995
Wat dan? Wat er op het veld gebeurde? Buiten het stadion? Of op tribunes?
pi_52411593
Wegens de spreekkoren, de UEFA wacht op het rapport van de scheids.
Ik typ straat.
pi_52489841
De 4e ronde van de Coppa Italia gaat voor Lazio direct een leuke worden.

Lazio speelt dan nl. tegen de winnaar van Livorno - Napoli op 29 Augustus.
pi_52489888
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:18 schreef DIGGER het volgende:
De 4e ronde van de Coppa Italia gaat voor Lazio direct een leuke worden.

Lazio speelt dan nl. tegen de winnaar van Livorno - Napoli op 29 Augustus.
Merda...
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:36:43 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52585095
Diego Benaglio dus wellicht de nieuwe doelman van Lazio, nu Juan Pablo Carrizo niet doorgaat.
pi_52590302
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
Diego Benaglio dus wellicht de nieuwe doelman van Lazio, nu Juan Pablo Carrizo niet doorgaat.
Ik hoorde dat Carlo Cudicini zou komen?
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:43:12 #231
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52590526
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:35 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ik hoorde dat Carlo Cudicini zou komen?
Laat ze beide maar komen, kan Marco Ballotta derde doelman worden.
pi_52590571
Wat ik begreep wil Chelsea hem niet laten gaan, omdat het te laat is om een goede vervanger te vinden. Maar als ik heel eerlijk ben is hij eigenlijk te goed om ergens op de bank te zitten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52591503
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik begreep wil Chelsea hem niet laten gaan, omdat het te laat is om een goede vervanger te vinden. Maar als ik heel eerlijk ben is hij eigenlijk te goed om ergens op de bank te zitten.
Ze hebben Hilário toch ook nog?
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:09:42 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52596466
Angelo Peruzzi heeft aangegeven Lazio te willen helpen, als er niet op tijd een vervanger kan worden vastgelegd.

Wat is het toch een held!
pi_52603728
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef M0NTANA het volgende:
Angelo Peruzzi heeft aangegeven Lazio te willen helpen, als er niet op tijd een vervanger kan worden vastgelegd.

Wat is het toch een held bejaarde
pi_52617681
Abbondanzieri (Getafe) wordt genoemd als nieuwe doelman. Ook bij Man City overigens.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:22:03 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52617792
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Abbondanzieri (Getafe) wordt genoemd als nieuwe doelman. Ook bij Man City overigens.
Heeft de wel een Europees (Spaans?) paspoort naast zijn Argentijnse?
pi_52617950
Geloof het wel ja. Zal wel, anders zouden ze geen interesse hebben, lijkt me.

Ook gerucht: Mudingayi naar Everton of Newcastle
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:27:57 #239
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52617977
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Geloof het wel ja. Zal wel, anders zouden ze geen interesse hebben, lijkt me.

Ook gerucht: Mudingayi naar Everton of Newcastle
Gaby blijft, mag ik toch hopen! Overigens wel een echt PL-speler, maar dat kan over een aantal jaar altijd nog.
pi_52644491
Goeie sports bar gevonden in Praag die Lazio dinsdag live uitzenden! Chill! Opwarmertje voor woensdag.
pi_52766379
NOI SIAMO LA LAZIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO 3-1!!!!!!!!!!!!!!!
pi_52785394
Ik wist het.. Gister toen ik het hoorde in de kroeg moest ik wel even juichen!

Vola Lazio! Op naar de volgende ronde.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_52788125
Yep, bijzonder knap gisteren, geholpen door die pingel direct na rust. Die gast speelde daarna een draak van een wedstrijd, werd overladen met kritiek en is zelf direct bij Dinamo opgestapt

Zouden jullie Adriano graag zien komen trouwens? (Hij wil niet naar Engeland, Lazio en Parma zijn geinteresseerd).
pi_52818298

Pittig hoor..
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:12:38 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52818423
Is te doen, hoor! Real madrid is nog geen team en Werder heeft het dit seizoen ook al laten afweten.

Ook wel leuk: AS mag weer naar Manchester toe!
pi_52818444
Dat wordt nog wat. Ik verwacht thuis een overwinning, maar in Roma wat meer tegenstand.

Ik denk wel dat de strijd om de tweede plaats erg spannend wordt, van die Grieken verwacht ik niets.

Ik hoop op een paar mooie potjes
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 30 augustus 2007 @ 19:15:37 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52818504
Wel leuk voor de vriendschapsband tussen beide clubs, Chelsea of Real Madrid was daarom leuke tegenstander.
pi_52819571
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:15 schreef M0NTANA het volgende:
Wel leuk voor de vriendschapsband tussen beide clubs, Chelsea of Real Madrid was daarom leuke tegenstander.
irriducibili & ultra sur

Niet een band met Lazio waar je zo trots op bent
pi_52832038
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 19:13 schreef WeebI het volgende:
van die Grieken verwacht ik niets.
Jawel: Rellen rond de matches tegen Lazio
pi_52832048
O en in Januari dus Napoli als tegenstander in de Coppa MONTANA
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:35:31 #251
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52832075
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Jawel: Rellen rond de matches tegen Lazio
Wel veel sfeer, vorig jaar in Olimpico tegen AS in elk geval wel!
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 08:33 schreef DIGGER het volgende:
O en in Januari dus Napoli als tegenstander in de Coppa MONTANA
Wel meteen lekker, zoveel keer in één seizoen tegen Napoli.
pi_53074817
Sheffield United en Lazio strijden om de handtekening van aanvaller Fabio Vignaroli, die momenteel zonder club zit. (Daily Mirror)

Zo staat het op Voetbalzone, maar ergens anders las ik dat hij al had getekend voor Lazio, hoe zit het nu?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53075002
Lijkt mij dat hij zijn debuut al heeft gemaakt.
quote:
ha visto il debutto tra i pali del portiere uruguaiano Muslera, del difensore Artipoli e dell'attaccante Vignaroli.
http://www.sslazio.it/cms(...)enato_tare/s152/c677

Schijnt ook interesse van Liverpool te zijn voor Foggia.

[ Bericht 10% gewijzigd door Smeich op 10-09-2007 16:26:58 ]
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:00:19 #254
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53268372
Ben benieuwd of het vanavond weer zo'n hel wordt als vorig seizoen, toen AS op bezoek moest bij Olympiakos.
pi_53292417
1-1 je kan er tevreden mee zijn, maar tegen Real moeten we ook rekenen op punt verlies, voor de rest is de poul wel door te komen toch? Heb de wedstrijd niet gezien en ook nog geen samenvatting. Om 1 uur op Sport 1 kan ik de wedstrijd zien als ik het goed heb.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53292998
1-1 lijkt me een prima resultaat daar. Het is nog maar afwachten of Werder ook een puntje kan pakken in Griekenland.
pi_53296526
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd of het vanavond weer zo'n hel wordt als vorig seizoen

Leeg stadion, alleen wat fans buiten
pi_53307511
Wedstrijd gezien met een Olympiacos-fan. Het was een slechte wedstrijd. Lazio had nog wel een dot van een kans op de 2-1 5 minuten voor tijd. Die had er in moeten zitten.
pi_53451412
In Bergamo 66 Lazio fans gearresteerd en direct veroordeeld tot 3 jaar stadionverbod.
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:26:26 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53451811
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 07:41 schreef DIGGER het volgende:
In Bergamo 66 Lazio fans gearresteerd en direct veroordeeld tot 3 jaar stadionverbod.
Altijd vriendschappelijk, die ontmoetingen met Atalanta Bergamo. Nog vooraanstaande figuren bij de arrestanten?
pi_53456209
Geen idee, na 16.00 maar even de CdS lezen (Staat i.i.g. al een stuk op de voorpagina)
pi_53471856
Ze hadden in elk geval wat spulletjes bij zich:

pi_53626468
Lazio en AC Milan wisselen komende transferperiode mogelijk van spitsen. Lazio-aanvaller Tommaso Rocchi zal naar het San Siro trekken als Gilardino de omgekeerde weg zal bewandelen. (Channel 4)
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53626586
Zijn ze allemaal slager ofzo?
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:03:55 #265
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53626630
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:55 schreef Ordinair het volgende:
Lazio en AC Milan wisselen komende transferperiode mogelijk van spitsen. Lazio-aanvaller Tommaso Rocchi zal naar het San Siro trekken als Gilardino de omgekeerde weg zal bewandelen. (Channel 4)
Beter van niet, Tomasso Rocchi is een held! Overigen heel toevallig, dit gerucht, net voor Lazio - Milan.
pi_53626678
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Beter van niet, Tomasso Rocchi is een held! Overigen heel toevallig, dit gerucht, net voor Lazio - Milan.

Dat kan niets anders als een gelijkspelletje worden.
Ik typ straat.
pi_53668973
Vanavond eindelijk weer een wedstrijdje live volgen. Heb niet veel hoop maar het kan altijd. Zonder Rocchi toch?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53671825
Met Rocchi Hij zit er bij in ieder geval!
Ik heb wel hoop, vooral als je naar de opstelling (verdediging) van Madrid kijkt

Casillas
Salgado - Cannavaro - Ramos - Heinze
Diarra
Higuain - Guti - Sneijder
van Nistelrooy - Raul

Op de bank met Dudek, Marcelo, Gago, Drenthe, Baptista, Robben, Saviola
pi_53672560
Als ze Robben er ook nog bij gooien word het toch wel gevaarlijk. En met de verdediging is niet veel mis.

Opstelling volgens MARCA:
--------------------------Ballota-------------------------
Behrami--------Stendardo----Cribari-----------Zauri
----Mudingayi-------Ledesma-------Mauri----------
----------------------Manfredini-----------------------
------------Pandev------------Makinwa--------------

Geen Rocchi..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53672680
Ze zijn erg traag achterin en ze hebben geen vleugelspelers.
Rocchi zit er wel bij in ieder geval, had ook niet geclaimd dat meneer zou starten
pi_53672704
Olympico is uitverkocht? Ik verwacht een heet avondje
pi_53672891
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:11 schreef Smeich het volgende:
Ze zijn erg traag achterin en ze hebben geen vleugelspelers.
Rocchi zit er wel bij in ieder geval, had ook niet geclaimd dat meneer zou starten
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53673510
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

hehe, idd. zondag ff met een collega kijken. wordt mooi. Italiaanse collegaatje van mij is Milanese. hopelijk kan ik haar volgende week ff jennen.
pi_53673608
Makinwa zal er zoals gewoonlijk niets van bakken
pi_53673717
Net bij het sportjournaal.
Toine van Peperstraten: "Aron Winter, de enige speler die bij Lazio gespeeld heeft."
Hoe kan hij Jaap nou vergeten?
pi_53673878
Parente zal 'm in ieder geval nooit vergeten.
pi_53674356
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net bij het sportjournaal.
Toine van Peperstraten: "Aron Winter, de enige speler die bij Lazio gespeeld heeft."
Hoe kan hij Jaap nou vergeten?
Alsof dat de enige twee spelers zijn die ooit bij Lazio hebben gespeeld
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_53674813
Misschien bedoelde Toine wel "Donkere Nederlandse speler"

pi_53675032
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
[img]http://xs220.xs.to/xs220/07403/laziofok.png[/img]

[img]http://xs220.xs.to/xs220/07403/lazioop.png[/img]

[b]Over SS Lazio[/b]
Op 9 januari 1900, op een bankje voor de Piazza della Liberta aan de Tevere, besloten de negen vrienden Luigi Bigiarelli, Giacomo Bigiarelli, Odoacre Aloisi, Arturo Balestrieri, Alceste Grifoni, Giulio Lefevre, Galileo Massa, Alberto Mesones en Enrico Venier de sportclub Società Podistica Lazio op te richten. Aangezien er al een gymnastiekvereniging bestond met de naam Roma, kozen ze als naam voor hun club voor het gebied waar Rome in ligt: Lazio. Als kleuren kozen de oprichters de blauw–witte combinatie uit de Griekse nationale vlag. In eerste instantie hield de groep zich enkel bezig met marathons.

Pas twee jaar na oprichting ontmoetten de jongens Bruto Seghettini, een speler van Racing Club de Paris, die de jongens het voetbalspel leerde. Al snel verspreidde de jeugd het voetbalspel door heel Rome, en Lazio was de eerste en enige voetbalclub in de Italiaanse hoofdstad. In de (in eerste instantie) enkel vriendschappelijke wedstrijden was Lazio schier onverslaanbaar. In 1907 boekte de club haar eerste succes toen Lazio werd uitgenodigd op het hoogaangeschreven toernooi in Pisa, waar naast organisator Pisa ook de teams Livorno en Lucca meededen. Alle drie de wedstrijden die dag (!) werden door Lazio gewonnen: Lazio - Lucca 3-0, Lazio - Pisa 4-0 en Lazio - Livorno 1-0. Hiermee behaalde Lazio de eerste prijs.

[b]Succes jaar[/b]
Grote namen moeten ervoor zorgen dat in seizoen 1998/1999 SS Lazio haar 2e scudetto zal behalen, spelers als Veron, Vieri, Salas, Mihajlovic, Couto, Mancini, Nedved en Almeyda worden aangetrokken en ook de uit eigen jeugd afkomstige Nesta speelt een belangrijke rol. Meteen in zijn eerste seizoen strijd trainer/coach Eriksson tot het einde voor de scudetto, maar deze gaat naar Juventus, wél weet Lazio dat jaar de Coppa Italia te winnen. Het jaar daarop wint de club zowel de Italiaanse Super Cup, als de laatste Europa Cup II, waardoor Lazio seizoen 1999/2000 mag openen met de wedstrijd om de Europese Super Cup. Manchester United wordt hierin verslagen, waardoor de club haar jubileumjaar goed begint. Aan het eind van dat seizoen blijkt dit het meest succesvolle in de geschiedenis van Lazio, de club wint namelijk de scudetto en de Coppa Italia, waardoor de dubbel is gepakt!

[b]De Irriducibili[/b]
De fanatieke aanhang van Lazio (de Irriducibili) staat bekend om de fascistische sympathieën van een groot deel van zijn leden. Extreem-rechtse groepen zijn geïntegreerd binnen de fanatieke aanhang of zoeken steun bij de Irriducibili. Tijdens wedstrijden van Lazio worden vaak fascistische symbolen uitgebeeld op vlaggen of spandoeken. Ook zingt de fanatieke aanhang van Lazio vaak marsliederen uit de periode van het bewind van Mussolini om Lazio 'aan te moedigen' of tegenstanders te intimideren. Een van de beruchtste leden van de Irriducibili was voormalig Lazio-speler Paolo di Canio. Voor hij aan zijn actieve voetbalcarrière begon en zelfs tijdens zijn tijd als jeugdspeler bij Lazio was hij lid van de harde kern van diezelfde club. Hij was de laatste tijd meerdere malen in het nieuws geweest omdat hij tijdens wedstrijden de fascistengroet bracht naar de harde kern waar hij vroeger zelf bij hoorde (toen nog tegen Livorno Calcio en Juventus). Hiervoor is hij veroordeeld tot een boete van 10.000 euro en een schorsing van één wedstrijd op grond van racisme. Naar de mening van Di Canio onterecht. Tegen het Italiaanse persbureau ANSA verklaarde hij: "Ik ben een fascist en geen racist. Ik groette mijn supporters, die dezelfde ideeën hebben. Het heffen van mijn arm is niet om geweld uit te lokken of iemand te discrimineren." In zijn autobiografie Di Canio doet hij uit de doeken dat hij een groot bewonderaar is van de Italiaanse dictator Benito Mussolini. In het belang van de club had hij inmiddels besloten om de fascistengroet niet meer te brengen, dit om Lazio niet verder in problemen te brengen.

[b]Erelijst[/b]
Italiaans landskampioenschap: 1973/74, 1999/2000 (2x)
Italiaanse beker: 1958, 1998, 2000, 2004 (4x)
Italiaanse Supercup: 1998, 2000 (2x)
Europacup II: 1999 (de laatste van zijn soort)
Europese Super Cup: 1999

[b]Linkjes[/b]
Officiële site van SS Lazio: http://www.sslazio.it/
Website van de Irriducibili: http://www.irriducibili.com/
Nederlandse website over SS Lazio: http://www.avantilazio.nl/

Deel [url=http://forum.fok.nl/topic/574183]#1[/url] en [url=http://forum.fok.nl/topic/658462]#2[/url]

Nieuwe OP anyone?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_53675196
Madrid is niet in vorm (ondanks hun 1e plek in La Liga).
Ze geven behoorlijk veel weg achterin. Ik denk dat jullie een behoorlijke kans maken om te winnen vanavond.
Succes iig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53675428
Want Lazio is zo in vorm en speelt met de belangrijkste man (Rocchi) voorin?
pi_53675531
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:54 schreef DIGGER het volgende:
Want Lazio is zo in vorm en speelt met de belangrijkste man (Rocchi) voorin?
Nee, maar als je ziet hoeveel ruimte en hoeveel kansen Madrid weggeeft in haar laatste twee wedstrijden dan krijgen ze het gewoon tegen elke tegenstander lastig.
Maar wie weet spelen ze vanavond stukken geconcentreerder achterin.

Als je Madrid wilt pakken is dit een goed moment imo..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53675609
Waarom staat er een bejaarde in het doel bij Lazio?
pi_53675797
Volgens Uefa.com speelt Rocchi trouwens wel.

pi_53675819
Mooi zo, hoeven we die prutser niet te zien.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 20:44:52 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53676652
Fuckin' heerlijk, zo'n vol Olimpico! Tomasso Rocchi speelt gelukkig, ik ga even genieten (hoop ik)!
pi_53677703
Prachtige sfeer en een heerlijk doelpunt van die man uit Macedonie.
History became legend, legend became myth.
pi_53680451
2-2. Best een goed resultaat.
Al denk ik dat als er wat zorgvuldiger met de kansen was omgesprongen Lazio best had kunnen winnen.
pi_53681145
Pandev 2 keer heerlijk gescoord. 1e 15 min, Madrid beter, toen Lazio 15 min, toen Madrid, toen weer Lazio, weer Madrid en nog even de 2-2. Heerlijke wedstrijd. Met een hele hoop Spanjolen zitten bieren. AC Milan aan de andere kant, was genieten. Stadio Olympico is werkelijk prachtig.... Lazio had wellicht nog een keer kunnen scoren, maar ik heb genoten.
pi_53685063
Geen slecht resultaat.

Wel jammer te constateren dat er in de competitie doorgaans maar een kwart van de toeschouwers van gisteravond zit.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 08:25:29 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53685331
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 07:39 schreef DIGGER het volgende:
Geen slecht resultaat.
Resultaat had eigenlijk beter gekund, winst had er in gezeten.
quote:
Wel jammer te constateren dat er in de competitie doorgaans maar een kwart van de toeschouwers van gisteravond zit.
Zelfs tegen AS Roma is het niet zo vol, zou inderdaad mooi zijn als het altijd zo vol zou zitten!
pi_53688422
Ja, vond ik ook geweldig om te zien zeg.. !!! Ook mooi om iedereen "Romanista bastardo" te horen zingen en het anti-Roma spandoek We konden en hadden moeten winnen!! Mudingayi was voor mij man of the match! Mauri zoog en was verantwoordelijk voor Ruud's 2e. Al met al, met de uitslag van de andere pot ligt deze groep nog helemaal open!
pi_53688525
Goed gespeeld, ik ben allang blij dat we een punt hebben en dat jullie twaalfde man er in Madrid niet bij is
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:28:56 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_53688594
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:21 schreef Smeich het volgende:
Ja, vond ik ook geweldig om te zien zeg.. !!! Ook mooi om iedereen "Romanista bastardo" te horen zingen en het anti-Roma spandoek We konden en hadden moeten winnen!! Mudingayi was voor mij man of the match! Mauri zoog en was verantwoordelijk voor Ruud's 2e. Al met al, met de uitslag van de andere pot ligt deze groep nog helemaal open!
Ach, winst zat er in en dus is het zonde dat je gelijkspeelt. Vooral de periode vóór de 1-1 was het heerlijk om te zien hoe Lazio ervoor ging, met de twaalfde man duidelijk aanwezig. Als je de wedstrijd van gisteren ziet, is het onbegrijpelijk waarom het team in de Serie A zo kwakkelt. Zondag AC Milan maar eens verslaan!
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:43:49 #295
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_53778085
wat een hoerige kutdag vandaag zeg.
pi_53779130
die keeper wat een blunders veelal
pi_53841661
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:17 schreef Bartoli het volgende:
die keeper wat een blunders veelal
Inderdaad, die fouten waren echt te erg.
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 7 november 2007 @ 10:55:01 #298
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54424378
Samenvatting van gisteren, Lazio - Werder Bremen: http://nl.youtube.com/watch?v=dZW5_ikQsUY

Wat is Tommaso Rocchi toch een heerlijke speler!
  woensdag 7 november 2007 @ 12:05:29 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54426001
Heb maar een topic geopend voor deze geweldige spits: Tommaso Rocchi, wereldspits van Lazio (deel I)
  woensdag 7 november 2007 @ 12:19:26 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54426246
  woensdag 7 november 2007 @ 12:19:49 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54426251
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')