abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20588686

Helaas weinig Lazio fans op dit forum te vinden. Maar om helemaal geen topic over Lazio te hebben gaat me toch echt te ver. Dus bij deze.

Officiële website S.S.LAZIO

Irriducibili

En een leuke boodschap voor onze fijne stadsgenoten:

Game on!
All good things must come to an end...
pi_20588691
Stam naar AC milan. wheheh
pi_20588698
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 02:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Stam naar AC milan. wheheh :')
M'n vrolijke bui... wat doe je???

Nesta zijn ze ook al kwijt...
pi_20588780
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 02:31 schreef Praag het volgende:

[..]

M'n vrolijke bui... wat doe je???

Nesta zijn ze ook al kwijt...
Hebben ze Simone Inzaghi nog?

Die is echt goed.
pi_20590631
Hoe is het dan met Favalli, Fiore en Corradi?
pi_20594894
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 10:07 schreef gras het volgende:
Hoe is het dan met Favalli, Fiore en Corradi?
De selectie:

Doel:
Sereni, Matteo
De Angelis, Alessio

Verdediging:
Angeletti, Marco
Cesar, Aparecido
Negro, Paolo
Oddo, Massimo
Sannibale, Simone
Zaccardi, Fabio

Middenveld:
Zauri, Luciano
Albertini, Demetrio
Baggio, Dino
Corsi, Emiliano
Dabo, Ousmane
Ferrazza, Alessio
Giannichedda, Giuliano
Liverani, Fabio
Manfredini, Christian
Melara, Fabrizio

Aanval:
Inzaghi, Simone
Lopez, Claudio
Muzzi, Roberto
Delgado, Roberto
Pandev, Goran
pi_20595017
lazio is bijna falliet LOL ze hebbe Corradi en Fiore moete verkope aan valencia voor 6mil euro ofzo haha

Stefano Fiore (foto) en Bernardo Corradi hebben Lazio Roma een goede dienst bewezen door naar Valencia te vertrekken. Want met de inkomsten uit de verkoop van het Italiaanse duo is er weer hoop voor het noodlijdende Lazio.
-AJAX AMSTERDAM-
pi_20595471
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:28 schreef MakaveliTheDon het volgende:
lazio is bijna falliet LOL ze hebbe Corradi en Fiore moete verkope aan valencia voor 6mil euro ofzo haha

Stefano Fiore (foto) en Bernardo Corradi hebben Lazio Roma een goede dienst bewezen door naar Valencia te vertrekken. Want met de inkomsten uit de verkoop van het Italiaanse duo is er weer hoop voor het noodlijdende Lazio.
Weg er mee.
pi_20595871
Het komt wel goed met Lazio. Ze hebben er alleen wel een zooitje van gemaakt de afgelopen 5 jaar.
pi_20624737
Hoewel ik helemaal niets heb met Lazio, zou ik het eeuwig zonde vinden als ze zoveel moeten bezuinigen dat ze degraderen. Natuurlijk zijn ze daar de afgelopen jaren zelf verantwoordelijk voor geweest, maar een team als Lazio hoort gewoon in de Serie A
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20637229
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:23 schreef Praag het volgende:

[..]

De selectie:

Doel:
Sereni, Matteo
De Angelis, Alessio

is Peruzzi weg
nog niet meegekregen
Fiorentina ?
  donderdag 15 juli 2004 @ 11:26:02 #12
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_20637647
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 19:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hoewel ik helemaal niets heb met Lazio, zou ik het eeuwig zonde vinden als ze zoveel moeten bezuinigen dat ze degraderen. Natuurlijk zijn ze daar de afgelopen jaren zelf verantwoordelijk voor geweest, maar een team als Lazio hoort gewoon in de Serie A
Elke ploeg (op Juve na) heeft flinke schulden en moeten bezuinigen. En ze hadden ook ontzettende pech dat de sponsor aan een schaduwboekhouding ten onder is gegaan (of was dat Parma of allebei???)
En als ik zo de selectie bekijk zitten er toch nog een aantal mooie spelers tussen waarmee het eigenlijk onmogelijk is om te degraderen.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_20637757
Lazio
.
pi_20641667
Is Lazio niet de club van de boeren, rondom Rome?

Zeg maar de Graafschap van Italië
pi_20646523
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 14:13 schreef Martino_JR het volgende:

neej dat is dacht ik de club van de rijkere rondom Rome
en de Extreem rechtsen
pi_20650517
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 13:28 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Lazio Roma
Een Lazio topic, was mij nog helemaal niet opgevallen! Je had wel wat meer moeite mogen doen met de OP zeg....tsk tsk tsk

Ben jij trouwens fan geworden door Nedved en/of Poborsky?
En heeft iemand van de Laziali hier al eens een wedstrijd bezocht? Of in Rome geweest?
DOEN!
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 14:13 schreef Martino_JR het volgende:

Roma werd de club van de immigranten die Rome binnenkwamen, voornamelijk uit het zuiden van Italië. Deze mensen voelden zich, in tegenstelling tot de rijkere families binnen Rome, niet verbonden met het traditonele Lazio. Lazio behoort van oudsher dus ook tot de rijkere families binnen Rome en AS Roma behoorde tot de industriele/armere mensen.
As Roma is de club van de stad en speelt ook immers in de kleuren van de stad en heeft het logo van Rome verwerkt in het clublogo.
En eigenlijk is de adelaar (Aquila) het originele symbool van de stad, gepresenteerd door Caesar.
Lazio heeft trouwens de kleuren van de Grieken (biancoceleste) overgenomen, beïnvloed door de Olimpische spelen.
Iemand die binnen Rome woont (Romanisti) is bijna gelijk fan van AS Roma en wordt dan ook zo opgevoed. Het meerendeel in de stad is daarom ook voor Roma. Lazio supporters (Laziali) komen daarintegen bijna allemaal uit de voorsteden van Rome aangezien de roots van de club daar liggen. Lazio is ook vernoemd naar de provincie die rond Rome ligt. Hierdoor zien fans van As Roma de tifosi van Lazio dan ook meer als boeren dan als echte Romeinen. De Lazio fans hebben juist weer een superieur gevoel omdat zij afkomstig zijn uit de beter gestelde voorsteden van Rome in tegenstelling tot veel fans van AS Roma dat altijd al een club is geweest van de arme arbeiders. De vraag is dan ook vaak in Rome: is een kampioenschap meer waard dan twee derby's verliezen?

Nou, de week van de waarheid voor ons Lazio is aangebroken/begonnen. Het ziet er goed uit, al is nog niets officieel. Er zijn steeds meer geruchten en hiermee onenigheid over wie de grootste aandeelhouder in de club zal worden: Lolito of Tulli...het is afwachten geblazen. Ook gaat het gerucht dat Vialli onze nieuwe coach zal worden. Ik hoop het toch echt van niet!!

Ook dit verhaal is nu erg controversieel: ongeveer 15 jeugspelers cq kinderen, van onder de 14 jaar , zijn plots naar de grootste concurrent vertrokken... Roma maakt ook gvd misbruik van deze hele situatie! Hun jeugdtrainer is, zonder Lazio op de hoogte te stellen, langs de families van deze kinderen gegaan en heeft deze families geld gegeven om van club te wisselen. Maar dit gehele verhaal wordt nu al onderzocht Het zou me niet verbazen dat over een paar jaar bij Roma een speler voetbalt die ongeveer dezelfde achtergrond als Raul bij Real zal hebben...zonde!

Nou, onze nieuwe shirtjes zijn gisteren ook gepresenteerd, bij deze:

lelijke sponsor!

[ Bericht 0% gewijzigd door Smeich op 15-07-2004 21:18:31 ]
pi_20650560
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:09 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

is Peruzzi weg
nog niet meegekregen
Fiorentina ?
Peruzzi's contract wordt jammer genoeg niet verlengt door dat idiote management van ons. Ook Couto en Miha mogen vertrekken, waarbij Miha naar alle waarschijnlijkheid Mancini zal volgen naar Inter.
Dus van vorig seizoen echt de hele verdediging (Stam, Favalli, Miha en Couto en wellicht ook Oddo binnenkort) weg + keeper
pi_20650752
Ik ben pas sinds '96 fan van Lazio. En de reden is omdat ik 1/4 Italiaans ben. De liefde voor Lazio is ouder dan die voor Praag.
pi_20650880
Ah cool! Ik wou dat ik maar iets Italiaans in mijn bloed had....

Ik ben trouwens ook rond dat seizoen Laziale geworden. Wat was jouw reden, Beppe?
Heb je al een keer een wedstrijd bezocht? Of was je bij het Amsterdam Tournament in 1999 en 2000?
pi_20651014
Irriducibili
Wat een leeghoofden.
Extreem rechts, eigen spelers uitfluiten, eigen supporters in elkaar slaan omdat ze juichen voor hun eigen club in slechte tijden..
Verschrikkelijk
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_20651056
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 21:11 schreef Smeich het volgende:

Nou, onze nieuwe shirtjes zijn gisteren ook gepresenteerd, bij deze:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

lelijke sponsor!
ik vind best mooie shirtjes op dat thuisshirt na
Vind dat wit niet zo mooi gedaan
Terwijl ik vind dat Lazio normaal wel altijd mooie thuisshirtjes heeft
pi_20651135
BTW ik ben wel es door Italjaanse Roma fans uitgemaakt voor Laziali,omdat ik vogel tattoo op rug heb ( vonden ze lijken op club logo )

PS : ben Interisti
pi_20651619
Sorry om te horen (dat je voor Inter bent )
Maar je bedoelt Laziale (als in enkelvoud ) Waar gebeurde dat dan, in Rome? Ik werd ondergetufd toen ik in Rome met mijn Lazioshirtje liep.

Dat witte op die mouwen vind ik aan de ene kant wel wat hebben, al zijn er meerdere negatieve reacties op ja. Het donkere shirt dat Liverani draagt vind ik wel weer heel mooi. Alleen zonde van de sponsor en het Coppa Italia logo.
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 21:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Irriducibili
Wat een leeghoofden.
Extreem rechts, eigen spelers uitfluiten, eigen supporters in elkaar slaan omdat ze juichen voor hun eigen club in slechte tijden..
Verschrikkelijk
Ben t helemaal met je eens! Maar hun choreographien behoren tot een van de mooiste van Italie. De derby was zooooooooooooooo mooi, echt geweldige ervaring was dat! Ik was er dit jaar bij, tijdens die enorme rellen dus ja..aan de ene kant natuurlijk zwaar kut, aan de andere kant een geweldige ervaring! Maar ik heb altijd pech gehad tot nu toe. Zoals Digger al eens zei...als men wil dat een wedstrijd van Lazio gestaakt wordt moeten ze mij naar het Olimpico sturen....

Had je die docu van de BBC gezien? Ik moet je zeggen dat ik het erger had verwacht. Erger als in, dat t meer generaliserend zou worden voor de algemene Laziale.
pi_20666668
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 21:52 schreef Smeich het volgende:
Sorry om te horen (dat je voor Inter bent )
Maar je bedoelt Laziale (als in enkelvoud ) Waar gebeurde dat dan, in Rome? Ik werd ondergetufd toen ik in Rome met mijn Lazioshirtje liep.

Dat witte op die mouwen vind ik aan de ene kant wel wat hebben, al zijn er meerdere negatieve reacties op ja. Het donkere shirt dat Liverani draagt vind ik wel weer heel mooi. Alleen zonde van de sponsor en het Coppa Italia logo.

ik was een keer op een AS Roma topic
ik was daar een beetje rond aant kijken en zag een tattoo topic.
Dus ik foto neerzetten.
En toen kwamen de reactie's
( tattoo lijkt niet op Lazio vogel )

BTW : de Laziale en Lazio wordt echt wel te zwaar afgekraakt ( onterecht )
Ze hebben vaker wel een leuk team,maar daar wordt niet echt na gekeken.
pi_20667762
Dit vond ik een mooi shirt (Pavel Nedvěd met kort haar btw):

Ze hadden 'm ook in zwart met blauwe strepen, geel met blauwe strepen en wit met blauwe strepen. Ik had die zwarte met blauwe strepen wel willen hebben. Stom dat ik 'm toen niet gekocht heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')