quote:Lazio: Lotito dice no al Betis per Ledesma
Il presidente della Lazio Claudio Lotito ha deciso fermamente di declinare l'offerta del Betis Siviglia per Christian Ledesma, il centrocampista argentino che il club andaluso valutava ben venti milioni di Euro. Come previsto, quindi, Ledesma non lascerà i biancocelesti.
Even mierenneuken: Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Polen en eventueel Slovenie zijn Midden-Europese landen. Roemenie is echt Oost-Europa.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:42 schreef Smeich het volgende:
Moeilijke loting denk ik toch wel.. toch 1 van de betere teams uit centraal Europa denk ik zo en hebben volgens mij ook wel flink wat uitgegeven deze zomer, al zegt dat natuurlijk helemaal niets..
Ik ben zelf ook niet geweest gisteravond. Ledesma was goed, Mauri alleen in de 1e helft. Arsenal was gewoonweg beter, viel niets aan te doen. Het is toch alleen maar een oefenpotje.
.quote:Capo ultras Lazio ferito a colpi di arma da fuoco sotto casa
brizio Toffolo era ai domiciliari nella zona dell'Eur
Uno dei capi del gruppo degli ultras laziali, Fabrizio Toffolo, ai 'domiciliari, e' stato aggredito e ferito a una gamba con colpi d'arma da fuoco. E' accaduto, poco dopo l'una, sotto la sua abitazione, in via Guglielmo Ferrero, nella zona Eur. Gli aggressori erano vestiti da agenti di polizia. Secondo il racconto di Toffolo ai carabinieri, gli sconosciuti hanno citofonato al suo appartamento chiedendogli di scendere giu' per un controllo. Toffolo e' ricoverato al S.Giovanni.
Aanpakken, wat zullen we nu krijgenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef DIGGER het volgende:
En het is alweer rellen geblazen buiten Olympico, 1 Roemeen in de rug gestoken, 1 in een been en nog 1 met flinke hoofdwond richting hospitaal.
Ach, dat is Rome eigenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Prik, prik, prik...
Merda...quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:18 schreef DIGGER het volgende:
De 4e ronde van de Coppa Italia gaat voor Lazio direct een leuke worden.
Lazio speelt dan nl. tegen de winnaar van Livorno - Napoli op 29 Augustus.
Ik hoorde dat Carlo Cudicini zou komen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef M0NTANA het volgende:
Diego Benaglio dus wellicht de nieuwe doelman van Lazio, nu Juan Pablo Carrizo niet doorgaat.
Laat ze beide maar komen, kan Marco Ballotta derde doelman worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Carlo Cudicini zou komen?
Ze hebben Hilário toch ook nog?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:44 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik begreep wil Chelsea hem niet laten gaan, omdat het te laat is om een goede vervanger te vinden. Maar als ik heel eerlijk ben is hij eigenlijk te goed om ergens op de bank te zitten.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:09 schreef M0NTANA het volgende:
Angelo Peruzzi heeft aangegeven Lazio te willen helpen, als er niet op tijd een vervanger kan worden vastgelegd.
Wat is het toch een held bejaarde
Heeft de wel een Europees (Spaans?) paspoort naast zijn Argentijnse?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Abbondanzieri (Getafe) wordt genoemd als nieuwe doelman. Ook bij Man City overigens.
Gaby blijft, mag ik toch hopen! Overigens wel een echt PL-speler, maar dat kan over een aantal jaar altijd nog.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
Geloof het wel ja. Zal wel, anders zouden ze geen interesse hebben, lijkt me.
Ook gerucht: Mudingayi naar Everton of Newcastle
irriducibili & ultra surquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:15 schreef M0NTANA het volgende:
Wel leuk voor de vriendschapsband tussen beide clubs, Chelsea of Real Madrid was daarom leuke tegenstander.
Jawel: Rellen rond de matches tegen Lazioquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:13 schreef WeebI het volgende:
van die Grieken verwacht ik niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |