Hoelaat morgen? Ik moet om 16:30 werken tot waarschijnlijk 00:00.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:23 schreef M0NTANA het volgende:
Morgen dus de uitspraak, als hij niet wederom een paar dagen verschoven wordt. Persoonlijk heb ik goede hoop, maar dat had ik in eerste instantie bij de eerste uitspraak ook. Afwachten dus maar.
quote:Morgen de uitspraak, normaliter na sluiting van de beurs begint de bijeenkomst rond 19.30 uur. Echter, niks is uitgesloten dat het al iets eerder komt als de beurs nog open is of pas later, hangt af hoe lang het duurt tot de rechters eruit zijn.
Is niet zo, gaat om Viterbese-aanhangers, maar eerder werd ook gemeld dat het ultra-linkse AS'ers waren. Paolo di Canio is nog altijd een held voor de Irriducibili, denk je echt dat zij hem in elkaar zouden slaan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:48 schreef DIGGER het volgende:
Di Cano in elkaar geslagen door Fascisten(boze Lazio aanhangers)
Moet niet veel gekker worden....
nee, maar daarom vond ik het ook zo vreemd/.opmerkelijk, daar ook serieuze media met dit bericht kwamen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is niet zo, gaat om Viterbese-aanhangers, maar eerder werd ook gemeld dat het ultra-linkse AS'ers waren. Paolo di Canio is nog altijd een held voor de Irriducibili, denk je echt dat zij hem in elkaar zouden slaan?
Kwamen de Italiaanse media ook met bericht? Ik heb het eigenlijk alleen in de Nederlandse en (vooral) Belgische media gelezen, dus dacht dat het daar aan lag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee, maar daarom vond ik het ook zo vreemd/.opmerkelijk, daar ook serieuze media met dit bericht kwamen.
Overigens in Monza bijna meer spandoeken anti Lotito dan Lazio fans (en met de hakjes over de sloot).
thanks for reminding me...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
Om 13.00 uur is de loting voor de UEFA Cup, Lazio had daar ook bij kunnen/moeten zijn.![]()
was het maar zo'n feest. als ik nou familie in Italie had wonen... maar ze wonen allemaal in NL of de VS.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef Smeich het volgende:
Heb je al eerder een wedstrijd van Lazio meegepakt?
quote:Police move in over Lazio shares
Italian police are conducting a major investigation into suspected extortion and attempts to influence share prices at Lazio football club. Eight suspects are in custody and an arrest warrant has been issued for former Lazio striker and ex-club president Giorgio Chinaglia. The value of Lazio shares jumped 34% earlier this year amid rumours of an imminent takeover bid.
Lazio was also hit by a match-fixing scandal involving top Italian clubs.
Mr Chinaglia, thought to be abroad, is accused of starting rumours that inflated Lazio's share price by announcing that a Hungarian pharmaceuticals group was interested in buying the club.
"The warrants regard communications, which lacked any basis in fact, which were circulated in the early months of this year by a few individuals about how a foreign group was interested in buying a controlling stake in the club," the Rome police statement said.
Neither Mr Chinaglia nor the football club gave an immediate comment on the announcement.
While five of the arrest warrants were reportedly for market rigging, four were for fans who allegedly tried to intimidate Lazio president Claudio Lotito into selling the club. He has claimed death threats were made against him.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag gaan we AS afslachten, zeker als die vieze flikker (die goed in vorm is dit seizoen) niet meedoet.
Gefeliciteerd, was uiteindelijk een terechte zege. Hoe langer Roma het overiwhct en de betere kansen in de 1e helft niet tot uitdrukking in de score wist te brengen, hoe lastiger het werd.quote:Op zondag 10 december 2006 23:02 schreef M0NTANA het volgende:
Over de stand dacht ik nog helemaal niet na, tot ik hem in beeld zag. Wat een wedstrijd zeg, dit durfde ik niet eens te hopen, heerlijk! Zoals je zegt, een historische wedstrijd voor Lazio!
Volgens mij zijn ze al een tijdje vrij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
*schopje*
Weet iemand hoe het met de 4 leiders van de Irriducibili zit? Zitten ze allen nog vast?
Ik lees net dat Fabrizio al vrij is. Hij heeft echter wel huisarrest en mag dus voorlopig niet naar het stadion. De andere drie zitten nog vast.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze al een tijdje vrij.
Damn, hoelang willen ze die nog laten zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik lees net dat Fabrizio al vrij is. Hij heeft echter wel huisarrest en mag dus voorlopig niet naar het stadion. De andere drie zitten nog vast.
Lees net dat ze waarschijnlijk nog tot half april vast blijven zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Damn, hoelang willen ze die nog laten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |