AvantiLazio.nlquote:De leiders van de Irriducibili zitten nog vast. Waarschijnlijk nog tot april. Mochten ze wel worden vrijgelaten dan zullen ze een stadionverbod voor minimaal zeven jaar krijgen. Het huisarrest van de enige vrijgelaten leider ‘Diabolik’ blijft van kracht.
100 Euroquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoorde vandaag van een vriendin dat haar Macedonische vriendin een kennis van Pandev is. Tevens kent die Macedonische een Italiaan die een neef van Tottina is. Ze zei dat die gast wel een roma-shirt met Tottinas handtekening zou kunnen regelen, maar ik heb al genoeg vaatdoeken in huis.
Voor honderd euro toe, zou ik hem niet eens een dag aandoen.quote:
Anna Falchi is een grote Laziale en ging ook strippen op het veld van Olimpico nadat Lazio in 2000 de titel binnen had gehaald. http://www.sexfreeitalia.com/italia/a/annafalchi/lazio/index.htmquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Voor de Russisch sprekende onder ons:
www.sslazio.ru
[afbeelding]
Italiaans-Fins model. Geen idee wat zij met Lazio te maken heeft, maar goed. Wat eye-candy voor het topic kan geen kwaad.
Als roma blijft gelijkspelen, wie weet. Nog 30 punten te vergaren en 9 punten verschil met roma en de derby nog op komst. En LAZIO is veel beter in vorm dan roma op het moment.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:52 schreef Ordinair het volgende:
Het is mogelijk om 3e te blijven staan.. Gisteren hadden mensen het ook al over de 2e plaats.Maar dat is vrijwel onmogelijk denk ik.
Dat is wel zo, maar ik denk niet dat Roma nog meer punten gaat weggeven.. Daarbij komt dat LAZIO ook lang niet alles meer wint.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als roma blijft gelijkspelen, wie weet. Nog 30 punten te vergaren en 9 punten verschil met roma en de derby nog op komst. En LAZIO is veel beter in vorm dan roma op het moment.
Hoop ik ook jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
Hoop nog een keer een Lazio - AS derby live mee te mogen maken.
Waarom als je uitgeleerd bent? Nooit eens tijd in het weekend voor enkele dagen Rome?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:50 schreef Ordinair het volgende:
Ik ga sowieso nog eens een derby meemaken.. Als ik ben uitgeleerd enzo, probeer ik er zoveel mogelijk bij te wonen..Prachtig!
Dat is inderdaad een ervaring zeg!quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:55 schreef PyTh het volgende:
Anna Falchi heeft bijzonder mooie ogen iig
Hoop nog een keer een Lazio - AS derby live mee te mogen maken.
* PyTh is een beetje jaloers op M0NTANA
Hij gaat misschien met mij mee naar de derby van 29 april, wel de curva delle merde in natuurlijk. En de uitslag zal zo zijn dat je niet jaloers op hem kan zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:29 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waarom als je uitgeleerd bent? Nooit eens tijd in het weekend voor enkele dagen Rome?
[..]
Dat is inderdaad een ervaring zeg!Waarom ben je jaloers op Montana dan, was hij bij de 3-0
![]()
![]()
overwinning in december? Zo ja, dan ben ik ook jaloers!
en dan te geloven dat ik er eerst naartoe wou/kon maar niet gegaan ben...
Dat is het niet, maar geld werkt niet echt mee als je scholier bent..quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:29 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waarom als je uitgeleerd bent? Nooit eens tijd in het weekend voor enkele dagen Rome?
Wat voor tattoo wil je nemen en waar?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Zit er trouwens aan te denken om een tattoo te nemen. heb wel wat ideeen, maar ben er nog niet over uit. weet ook zeker dat er een hoop vervelende reacties op zullen komen. zelfs aan gedacht om een neptattoo eerst te nemen, puur om te kijken wat de reacties zijn en of de desbetreffende plek wel geschikt is..
Tattoo van AJAX heb je al? Anders zou je die 2 samen in één tattoo kunnen voegen of iets dergelijks..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Zit er trouwens aan te denken om een tattoo te nemen. heb wel wat ideeen, maar ben er nog niet over uit. weet ook zeker dat er een hoop vervelende reacties op zullen komen. zelfs aan gedacht om een neptattoo eerst te nemen, puur om te kijken wat de reacties zijn en of de desbetreffende plek wel geschikt is..
Stond ook hier al: Serie A #35: waar juve volgend jaar voor de titel gaatquote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef methodmich het volgende:
Volgens de Belgische teletekst is Frutos van Anderlecht in beeld bij Lazio, als Tommaso Rocchi mocht vertrekken. Hij is wel duur en dus kijken ze ook naar de goedkopere Bernardo Corradi van Manchester City, oud-Lazio natuurlijk.
Zou wel leuk zijn voor Montana, die is toch fan van Lazio en Anderlecht?
Nee, maar zit daar ook aan te denken.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tattoo van AJAX heb je al? Anders zou je die 2 samen in één tattoo kunnen voegen of iets dergelijks..
Klopt, maar vond het wel een leuke foto, met die Romeinse groet.quote:
Ik vind die chinezen zowiezo altijd wel lachwekkend..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar vond het wel een leuke foto, met die Romeinse groet.
Dus ook intresse voor Deschacht..quote:Lazio is niet alleen geïnteresseerd in Frutos, maar zou ook graag Olivier Deschacht willen overnemen van de Belgische topclub. Scouts van Lazio kwamen al verschillende keren kijken en zouden drie miljoen euro moeten neerleggen voor de Belg. (HLN)
Beide niet CL-waardig, dus laat maar in België. Lekker scouten in Zuid-Amerika of Tsjechië.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik vind die chinezen zowiezo altijd wel lachwekkend..
[..]
Dus ook intresse voor Deschacht..
En vandaag opnieuw gelijk, hier het wedstrijdverslag van VI:quote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Ordinair het volgende:
Jammer van gelijkspel.
quote:Lazio Roma-Chievo 0-0
Lazio verspeelde voor de tweede keer op rij twee punten. In Rome bakte de nummer drie van de Serie er weinig van. Ook de gasten uit Verona waren niet op veel constructiefs te betrappen. Een duel zonder kansen was het gevolg.
De enige opwinding ontstond na de drie rode kaarten die er vielen. Lazio-verdediger Valon Behrami kreeg vlak voor rust twee keer geel voor een gemene tackle gevolgd door een kopstoot aan Paolo Sammarco. Het slachtoffer kon ook vertrekken toen hij eigen rechter besloot te gaan spelen. In de negentigste minuut volgde Luciano Zauri (Lazio) de twee andere boosdoeners met twee gele kaarten.
Lazio eindigde het duel daardoor met acht man omdat het al drie keer gewisseld had toen Gaby Mudingayi geblesseerd raakte en uitviel. Lazio-coach Luigi Del Neri gebruikte dit seizoen al 95 van zijn 96 wisselmogelijkheden.
En Roma won..quote:Op woensdag 18 april 2007 23:48 schreef MATERAZZl het volgende:
[..]
En vandaag opnieuw gelijk, hier het wedstrijdverslag van VI:
[..]
Zolang jij je 300 Euri's maar krijgt.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Zolang we maar bij de eerste 4 eindigen. Ff een dipje nu. Winning streak was redelijk lang en in ieder geval al een tijd niet verloren. We 'mogen' nog 7 punten laten liggen in 6 wedstrijden om 4e te eindigen. Ik geloof daar wel in.
Het is natuurlijk veel toffer om boven AC Milan te eindigen dan onder..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef JlGSAW het volgende:
Derde of vierde maakt natuurlijk niet uit, maar de afgelopen twee wedstrijden heeft Lazio de laatste kansen op de tweede plaats vergooid. Een plaats bij de eerste vier zou echt sensationeel zijn, wie had dat voorafgaand aan dit seizoen kunnen denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |