Volgens mij klopt dat jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:04 schreef Mark het volgende:
The Volkswagen Polo's?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef bukgeit het volgende:
Kun je dat onderbouwen? Misschien reken ik het wel goed.
Verdomme, nu komt de aap uit de mouw: het was een gokquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:05 schreef bukgeit het volgende:
Kun je dat onderbouwen? Misschien reken ik het wel goed.
quote:This was the first single. It came out 6 months after their first album.
bassist
(from Guitar World magazine, March 2004): "A lot of the
album was written around the time of our first album,
. We recorded the whole thing in about two or three days, live in the studio. The Song '
' was written as an afterthought. We basically needed a three minute filler for the album, and
came up with the riff. I quickly did the lyrics, and
was reading them as he was singing."
The word " " is never mentioned in the lyrics.
This is about a man who is . The driving guitar and bass create a nervous energy to go along with
's lyrics.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:42 schreef ranja het volgende:
Black Sabbath - Paranoid
Mariah Carey - Without you?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:17 schreef peaceman het volgende:
Coldplay -Clocks?
Krezip - I would Stay?
John Mayer - Daughters? (of die andere)
Jack Johnson - Sitting Waiting Wishing??
Do - Heaven?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:51 schreef Berkery het volgende:
Phil Collins - Against all odds?
Da's toch geen lovesong?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:07 schreef Neleos het volgende:
Phil Collins zal In The Air Tonight zijn
Is dat zo? Ik heb eigenlijk nog nooit naar die tekst geluisterd...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's toch geen lovesong?
maar goed, het zou kunnen.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb eigenlijk nog nooit naar die tekst geluisterd...
Leuke valentijnstekstquote:If i knew you were drowning, I would not lend a hand...
die's niet uit de 80s of 90quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:10 schreef Z het volgende:
Serge Gainsbourg - Je t'aime moi non plus?
1. James Blunt - You're Beautifulquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Neleos het volgende:
Dat zou dan wel La Solitudine zijn
ja die bedoelde ik ook.. alleen wist ik niet hoe je het schreef.... Onwijs beroerde lijst overigens..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:24 schreef Neleos het volgende:
Dat zou dan wel La Solitudine zijn
Mister flaco schijnt wel deze kant op te komen heb ik uit zeer betrouwbare bron gehoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:57 schreef MadMaster het volgende:
"The've Got An Awful Lot of Coffee In Brazil"....![]()
Afgelopen vrijdag 10 februari, HMH, Amsterdam:
Mega Jubileumconcert Rowwen Hèze
Helaas geen Flaco Jimenez, zoals in het geruchtcircuit rondging, als special guest, maar wel 4 andere gasten.
Noem er minstens twee.
Overigens een perfecte opname van dit concert weten te maken, staat helaas nu al op marktplaats te koop...![]()
Newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
T'Pau - Valentine
quote:La da da dee da da da da
La da da dee da da da da
La da da dee da
La da da da dee da
La da da dee da da da da
quote:I hear what you say, I see what you do
I know everything I need to know about you
And I want you to know that it’s telling me
You wanna![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
la bouche - be my lover
Z+1quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:27 schreef Z het volgende:
Rilo Kiley
bukgeit +1quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:41 schreef bukgeit het volgende:
Lekman, Jens.
Daryll-Ann komt uit Ermelo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:57 schreef ranja het volgende:
Trouwens Bugeit, Daryl Ann komt toch uit Groningen en niet uit Ermelo?
Nee, wel warm.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:53 schreef bigshadow het volgende:
Arling + cameron misschien?? Of waren die nooit gestopt?
James & Lastquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:14 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Easy tune.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:05 schreef Mark het volgende:
Joey, DeeDee en Johnny
Gouldman, that is, maar ik ben soepel op Valentijnsdagquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef Berkery het volgende:
Graham Gould van 10 CC?
Iets geconstipeerd Scandinavisch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:48 schreef Berkery het volgende:
Geen Ramonesvraag, maar een Who dis
[afbeelding]
Fins zelfs.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:27 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Iets geconstipeerd Scandinavisch?
volgens mij ook ja..quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:52 schreef peaceman het volgende:
martha wainwright?
onbekend wanneer ik weer kan kijken vandaag..
Mark +1quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:35 schreef Mark het volgende:
Apocalyptica
Nee, het was een soort goedemorgen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:15 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ik dacht dat schaap een vraag stelde.
peaceman +1quote:Op woensdag 15 februari 2006 07:52 schreef peaceman het volgende:
martha wainwright?
onbekend wanneer ik weer kan kijken vandaag..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:44 schreef Berkery het volgende:
Dat ze niet slapen.
Tracy Bonham speelt ook op Roots of Heaven op 14 mei in Het Patronaat!quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef belsen het volgende:
Nieuwe vraag maar:
Welke waarheid bezong Tracy Bonham over haaien?
quote:Foot on the pedal - never ever false metal
Engine running hotter than a boiling kettle
My job's ain't a job - it's a damn good time
City to city - I'm running my rhymes
On location - touring around the nation
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:05 schreef schaap001 het volgende:
Beastie Boys - No Sleep 'Till Brooklyn![]()
tikkie terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef schaap001 het volgende:
Strange Days
Ik ook, natuurlijkquote:
die cover van Rid of Me toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef schaap001 het volgende:
Strange Days
Ik dacht "Can't Hardly Wait" maar in elk geval een PJ nummer. Ook maar eentje terwijl ze in de film wel meer doet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
die cover van Rid of Me toch?
goh die had ik best geweten
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef ranja het volgende:
Paul Westerberg?
Niet Tim. Het heeft met dit album te maken en met één nummer erop in het bijzonder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:14 schreef ranja het volgende:
Heeft het met dit album te maken dan of met een ander album? Heet de meneer Tim? Meneer Tim Buckley?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Berkery het volgende:
Alex Chilton?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:16 schreef ranja het volgende:
Tja de lp ligt thuisstom natuurlijk, had ik mee moeten nemen.
Op Pleased To Meet Me staat het nummer "Alex Chilton" en is uiteraard een ode aan... of bedoel je dat niet ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef ranja het volgende:
Doe dan een plaatje van Magnapop, dan hoef ik de plaat er niet bij de hebben om te weten wat voor covers er op staan
Welke band?quote:Op 7 april brengteen Greatest Hits album uit. Dit is precies een week voordat de band bijgehangen wordt in de Rock and Roll Hall of Fame. Het nieuwe album bevat twintig nummers en op de bijbehorende dvd staan zestien videoclips.
Er staat een verassende versie van 'Riders on the Storm' met The Doors op! Ze hebbenen The Doors samen in één nummer gemonteerd. Ray Manzarek van The Doors zei hierover:'De techniek staat voor niks! Ik heb altijd al gedroomd over iets samen doen met
. The Doors en
in een innige omhelzing!'
Nou, ik dacht meer aan een cover, maar niet eens dus, gewoon een odequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef schaap001 het volgende:
Op Pleased To Meet Me staat het nummer "Alex Chilton" en is uiteraard een ode aan... of bedoel je dat niet ?
Leek me wel een spannende combiquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef Berkery het volgende:
Niet de VU. Maar is op zich geen rare gok.
Is zelfs nog een singletje geweest, maar werd in Nederland helaas niks.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, ik dacht meer aan een cover, maar niet eens dus, gewoon een ode
Dat had ik wel geweten als ik op de plaat had kunnen kijken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef schaap001 het volgende:
Blondie ?
Zolang Clem Burke maar drumt, vinnik alles best! Dat zijn trouwens de enige twee bands waarvan ik weet dat ze de Hall of Fame ingaan dit jaar, Black Sabbath en Blondie. Die andere genoemden ook allemaal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
KLIK
Ik betwijfel of ik die Doors-mix wil horen![]()
Schaap + 1
Doet me altijd denken aan Paint a vulgar picture van The Smithsquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef ranja het volgende:
Oh die. Komt die straks pas uit?
Die dvd is trouwens op de laatste 3 nummers na voor minder dan 10 euro bij elke winkel (inclusief sommige supermarkten) te koop
quote:Best of ! most of !
Satiate the need
Slip them into different sleeves !
Buy both, and feel deceived
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef MadMaster het volgende:
Neil Tennant dan?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef peaceman het volgende:
Peter Wolf?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef cafca het volgende:
Patrick Wolf
joh...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:13 schreef peaceman het volgende:
ook al een schaamteloze vervolgvraag..
Je hebt dan hele scherpe ogen of een betere monitor dan ik hier heb.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef cafca het volgende:
The Best of Los Lobos - Wolf Tracks
staat ook op de foto...
Ik wist de titel, maar ik dacht het wel te "herkennen" op de fotoquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt dan hele scherpe ogen of een betere monitor dan ik hier heb.
Ik zie wel vaag een tekst staan, maar Wolf Tracks kan ik er niet uit halen...
Nope. Idd wat klein, maar de dikkerds aan weerszijden zijn herkenbaar genoeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef cafca het volgende:
moeilijk te zien, maar...Steppenwolf?
De hint zat al in de vraagquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:22 schreef cafca het volgende:
Of Guess Who natuurlijk...clap for the Wolfman...
tuurlijk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:27 schreef bukgeit het volgende:
Howlin Wolf
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef bukgeit het volgende:
Witch
GLO +1quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef GLO het volgende:
Leon Russell
Charlie Watts
Cesar Zuiderwijk
George Kooymans
David Gilmour
Rick Wright
1 te weinig.....quote: