Ah , die gaan we natuurlijk ook bekijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:
En aan het einde van de maand ook JJ Cale, het kan weer niet op!
http://www.omroep.nl/nps/uurvandewolf/
Volgens mij zijn die uitzendingen altijd wel online na te bekijken.quote:
Huh, er waren er toch al een paar dood?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef Zanderrr het volgende:
Oh, 'k dacht dat ze weer gingen touren..
waarom zou dat een belemmering moeten zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Huh, er waren er toch al een paar dood?
Hey cool, bedanktquote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef N.icka het volgende:
In het uur van de wolf, op ned 3
Ik dacht ,dat willen jullie vast niet missen
Tja nu je het zegt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom zou dat een belemmering moeten zijn?
Ik zal morgen wel eens ff gaan zoeken dan, want dit wil ik wel zien.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die uitzendingen altijd wel online na te bekijken.
Inderdaad!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom zou dat een belemmering moeten zijn?
* Uzumaki_Naruto is jaloersquote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Lucille het volgende:
Ooit heb ik the Ramones live mogen aanschouwen
Ik ook , 4 keer zelfsquote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Lucille het volgende:
Zag ze ooit in Paradiso.Maar het meest blijft me hun optreden in de Sneekweek bij. Regen onweer en bliksem maar ze speelden gewoon door. Wat nou electricutie ?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Lucille het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |