Ah , die gaan we natuurlijk ook bekijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef DaisyDuke het volgende:
En aan het einde van de maand ook JJ Cale, het kan weer niet op!
http://www.omroep.nl/nps/uurvandewolf/
Volgens mij zijn die uitzendingen altijd wel online na te bekijken.quote:
Huh, er waren er toch al een paar dood?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef Zanderrr het volgende:
Oh, 'k dacht dat ze weer gingen touren..
waarom zou dat een belemmering moeten zijn?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:47 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Huh, er waren er toch al een paar dood?
Hey cool, bedanktquote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef N.icka het volgende:
In het uur van de wolf, op ned 3
Ik dacht ,dat willen jullie vast niet missen
Tja nu je het zegt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom zou dat een belemmering moeten zijn?
Ik zal morgen wel eens ff gaan zoeken dan, want dit wil ik wel zien.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die uitzendingen altijd wel online na te bekijken.
Inderdaad!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
waarom zou dat een belemmering moeten zijn?
* Uzumaki_Naruto is jaloersquote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Lucille het volgende:
Ooit heb ik the Ramones live mogen aanschouwen
Ik ook , 4 keer zelfsquote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Lucille het volgende:
Zag ze ooit in Paradiso.Maar het meest blijft me hun optreden in de Sneekweek bij. Regen onweer en bliksem maar ze speelden gewoon door. Wat nou electricutie ?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:49 schreef Lucille het volgende:
Dat is inderdaad een prachtige docuquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:21 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
is dat de documentaire End Of The Century?
Als dat zo is kan ik iedereen wel aanraden om te kijken. Mooie docu
Punkers die the Ramones niet kennen ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:35 schreef Juichtoon het volgende:
Zo, ook nog effe melding gemaakt in het punk topic (mochten daar mensen zijn die de Ramones niet kennen) want het is natuurlijk verplichte kost.
Kijk maar uit, je zal je verbazen hoe beperkt de muzikale kennis is bij vele jongeren die claimen liefhebber van punkrock te zijn. Kijk de bandsite'tjes er maar op na....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Punkers die the Ramones niet kennen ?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Punkers die the Ramones niet kennen ?
is ie later terug te zien op internet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:26 schreef tong80 het volgende:
Deze docu heb ik trouwens op video en duurt ander half uur. Snap niet dat ze er een half uur uit hebben gesneden.Maar goed, het begint nu, en ik kijk toch weer naar m'n oude helden.
GABBA GABBA HEY
Ja en die anekdote wordt al 20 jaar verteld. Ben trouwens benieuwd of ze nu ook the filth and the fury nog eens gaan uitzenden. ook mooie docuquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi ook die anekdote van het eerste concert van de Ramones in Engeland. 40 man uit het publiek begonnen daardoor een bekende punkband.
Daarna waren de Damned de eersten die een plaatje uitbrachten en de Sex Pistols de eersten die bekend werden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
Ja en die anekdote wordt al 20 jaar verteld. Ben trouwens benieuwd of ze nu ook the filth and the fury nog eens gaan uitzenden. ook mooie docu
quote:Well he was in the dressing room, and I'm already offended that this guy was in my dressing room, and he says to some girl I was seeing at the time, "Hey, what's his problem?" And I go, "What's my problem?" And I punched him. Then I pick up Dee Dee's bass and I go to hit him over the head with it, and they drag him out.
Je bent Richie nog vergeten. Maar niet erg, want de de familie Ramone zelf verdoezelde zijn periode in de band achteraf ook graag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Dag Joey, Dag Deedee, Dag Johnnie, Dag Tommy, Dag Marky, Dag CJ.
Johnny die zijn bedankspeech (nadat ze zijn opgenomen in de Rock N' Roll Hall of Fame) afsluit met: "God bless President Bush."quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Als Johnny niet was doodgegaan had ie nog wel president willen worden volgens mij.....kan beter op zijn gitaar raggen dan zijn mond open trekken
Nee, dit was allemaal materiaal uit End of the Century. RAW is in feite een soort road movie met enkel leuke momenten uit Marky's tweede periode als drummer, de echte bizarre dingen staan op EotC. Zeker kopen die DVD...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef =HellFire= het volgende:
Hmm, gemist. Staat deze ook op de DVD Ramones RAW? Zo ja, dan heb ik em gezien. Zo nee, die andere DVD maar es aanschaffen dan.
Ja lees maar terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Was het niet gewoon en verkorte versie van End of the Century?
Ja ik moest wel even slikken toen ik hem zagquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De meeste geinterviewden zijn inmiddels dood, ook Joe Strummer
Thx, zal ik doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Nee, dit was allemaal materiaal uit End of the Century. RAW is in feite een soort road movie met enkel leuke momenten uit Marky's tweede periode als drummer, de echte bizarre dingen staan op EotC. Zeker kopen die DVD...
Ik ook. Hij zag er toch zeker nog gezond uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik moest wel even slikken toen ik hem zag
Hij is vast wel ergens te vinden ik heb hem al 2 jaar op een videoband staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef Neleos het volgende:
Weet iemand of deze online al ergens terug te bekijken is?
Ik heb hem geleend van internetquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is vast wel ergens te vinden ik heb hem al 2 jaar op een videoband staan.
Is die RAW dvd een beetje wat? Heb er al diverse malen mee in de handen gestaan, maar koop hem iedere keer toch niet....Veel/ intressante (live) beelden?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef getikte_rik het volgende:
'Raw' morgen te zien in het Mezz-cafe te Breda, met een hapje en vele drankjes, en goed gezelschap
is toch vanuit een ander perspectief![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |