quote:Well he was in the dressing room, and I'm already offended that this guy was in my dressing room, and he says to some girl I was seeing at the time, "Hey, what's his problem?" And I go, "What's my problem?" And I punched him. Then I pick up Dee Dee's bass and I go to hit him over the head with it, and they drag him out.
Je bent Richie nog vergeten. Maar niet erg, want de de familie Ramone zelf verdoezelde zijn periode in de band achteraf ook graag.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
Dag Joey, Dag Deedee, Dag Johnnie, Dag Tommy, Dag Marky, Dag CJ.
Johnny die zijn bedankspeech (nadat ze zijn opgenomen in de Rock N' Roll Hall of Fame) afsluit met: "God bless President Bush."quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Als Johnny niet was doodgegaan had ie nog wel president willen worden volgens mij.....kan beter op zijn gitaar raggen dan zijn mond open trekken
Nee, dit was allemaal materiaal uit End of the Century. RAW is in feite een soort road movie met enkel leuke momenten uit Marky's tweede periode als drummer, de echte bizarre dingen staan op EotC. Zeker kopen die DVD...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef =HellFire= het volgende:
Hmm, gemist. Staat deze ook op de DVD Ramones RAW? Zo ja, dan heb ik em gezien. Zo nee, die andere DVD maar es aanschaffen dan.
Ja lees maar terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Was het niet gewoon en verkorte versie van End of the Century?
Ja ik moest wel even slikken toen ik hem zagquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De meeste geinterviewden zijn inmiddels dood, ook Joe Strummer
Thx, zal ik doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Nee, dit was allemaal materiaal uit End of the Century. RAW is in feite een soort road movie met enkel leuke momenten uit Marky's tweede periode als drummer, de echte bizarre dingen staan op EotC. Zeker kopen die DVD...
Ik ook. Hij zag er toch zeker nog gezond uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik moest wel even slikken toen ik hem zag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |