tikkie terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef schaap001 het volgende:
Strange Days
Ik ook, natuurlijkquote:
die cover van Rid of Me toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:31 schreef schaap001 het volgende:
Strange Days
Ik dacht "Can't Hardly Wait" maar in elk geval een PJ nummer. Ook maar eentje terwijl ze in de film wel meer doet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
die cover van Rid of Me toch?
goh die had ik best geweten
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef ranja het volgende:
Paul Westerberg?
Niet Tim. Het heeft met dit album te maken en met één nummer erop in het bijzonder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:14 schreef ranja het volgende:
Heeft het met dit album te maken dan of met een ander album? Heet de meneer Tim? Meneer Tim Buckley?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef Berkery het volgende:
Alex Chilton?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:16 schreef ranja het volgende:
Tja de lp ligt thuisstom natuurlijk, had ik mee moeten nemen.
Op Pleased To Meet Me staat het nummer "Alex Chilton" en is uiteraard een ode aan... of bedoel je dat niet ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef ranja het volgende:
Doe dan een plaatje van Magnapop, dan hoef ik de plaat er niet bij de hebben om te weten wat voor covers er op staan
Welke band?quote:Op 7 april brengteen Greatest Hits album uit. Dit is precies een week voordat de band bijgehangen wordt in de Rock and Roll Hall of Fame. Het nieuwe album bevat twintig nummers en op de bijbehorende dvd staan zestien videoclips.
Er staat een verassende versie van 'Riders on the Storm' met The Doors op! Ze hebbenen The Doors samen in één nummer gemonteerd. Ray Manzarek van The Doors zei hierover:'De techniek staat voor niks! Ik heb altijd al gedroomd over iets samen doen met
. The Doors en
in een innige omhelzing!'
Nou, ik dacht meer aan een cover, maar niet eens dus, gewoon een odequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:20 schreef schaap001 het volgende:
Op Pleased To Meet Me staat het nummer "Alex Chilton" en is uiteraard een ode aan... of bedoel je dat niet ?
Leek me wel een spannende combiquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef Berkery het volgende:
Niet de VU. Maar is op zich geen rare gok.
Is zelfs nog een singletje geweest, maar werd in Nederland helaas niks.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, ik dacht meer aan een cover, maar niet eens dus, gewoon een ode
Dat had ik wel geweten als ik op de plaat had kunnen kijken
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef schaap001 het volgende:
Blondie ?
Zolang Clem Burke maar drumt, vinnik alles best! Dat zijn trouwens de enige twee bands waarvan ik weet dat ze de Hall of Fame ingaan dit jaar, Black Sabbath en Blondie. Die andere genoemden ook allemaal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
KLIK
Ik betwijfel of ik die Doors-mix wil horen![]()
Schaap + 1
Doet me altijd denken aan Paint a vulgar picture van The Smithsquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef ranja het volgende:
Oh die. Komt die straks pas uit?
Die dvd is trouwens op de laatste 3 nummers na voor minder dan 10 euro bij elke winkel (inclusief sommige supermarkten) te koop
quote:Best of ! most of !
Satiate the need
Slip them into different sleeves !
Buy both, and feel deceived
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:49 schreef MadMaster het volgende:
Neil Tennant dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |