quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef WithMe het volgende:
Zoek de CDP.
http://www.rexona.nl/subhome.php?idol=7
Dat meisje rechts?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef WithMe het volgende:
Zoek de CDP.
Zoek de CDP.
Zoek de CDP.
zou hij wel willen.....quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef Lynx666 het volgende:
Is CDP zelf onderhand niet een Bekende Nederlander?
quote:
quote:[20:28:12] <Lynx666> Svensational_
[20:28:18] <Lynx666> Goeie TT man!!
Verzinnen danquote:Op maandag 13 februari 2006 20:37 schreef PeRi het volgende:
Je mag geen logs posten Sven!!!!!!!!11!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Vaduz-quote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je nou weer met de TT gedaan Sven?
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je nou weer met de TT gedaan Sven?
quote:[20:28:12] <Lynx666> Svensational_ -Vaduz-!
[20:28:18] <Lynx666> Goeie TT man!!
Dan heb ik die log verzonnenquote:
Ach, nu weet zij weer dat ze binnenkort zelf weer de klos isquote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dan ben je de klos natuurlijk.
Suf zeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
Godver, heb ik net Lynx gemist.
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
Dat zijn weer pluspunten voor WithMequote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef WithMe het volgende:
Lynx heeft een toffe muzieksmaak.
Met wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
wat wordt te weinig gedraaid?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]!
...
[..]
Dat zijn weer pluspunten voor WithMe
Het wordt veel te weinig gedraaid op FR
Ze hadden me gebeld bij FOK!radio. Ik was al gewaarschuwd (omdat ik Natalie een beetje voor schut zette toen ik zelf bij FR wasquote:
Nightwish wordt te weinig gedraaid. En dat had ik ff aangevraagdquote:Op maandag 13 februari 2006 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat wordt te weinig gedraaid?
Ik luister eigenlijk nooit.... is het leuk?
Jah als je de verhalen een beetje kent is het wel leuk. Daarom zei ik ook "soms leuk". Als je er verder niet bekend mee bent zal het je ws weinig boeien. Of je moet voor de muziek luisterenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Mwa, het is geen verkeerde radio. Veel incrowd, dat wel.
Dat heb ik toen ook gemist, dus je bent vergevenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Ik ben zelf ook een keer op FOK!radio geweest.
Het zal wel niks nieuws zijn, maar ik vind mezelf verschrikkelijk klinken.. Door de telefoon gaat nog wel, maar toen ik een maand geleden zelf te gast was, ughquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel grappig om de stem achter de user te horen.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat. Ik praat ook altijd zo weinig mogelijk als er iemand aan het filmen is, als ik bijvoorbeeld vakantiefilmpjes kijk vind ik m'n stem echt niet om aan te horen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik vond het ook verschrikkelijk om mezelf te horen,
Ja, ik dacht eerst dat ze iemand anders bedoelde, totdat ze het zei dat je voor de eerste keer luisterdequote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, 't kwam er alleen wat vreemd uit.![]()
(T)quote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef PeRi het volgende:
Wanneer ben jij er dan geweest Sven?
Die had ik ze gegevenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kwamen ze aan je nummer dan?
Ah okquote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
ditmaal doelde ik op je gekloot op dat andere forumgedoe
Dank je wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef sbientje het volgende:
en allemaal een vrolijke valentijn!
ik kan je foto niet zien omdat ik op me werk zit. Maar zal vast wel een lieve foto zijn.... labradors zijn gewoon erg lieve doggy'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef sbientje het volgende:
stap uit de schaaaaduw en loop in de zooohoooon
dus! ik ben ook weer op
edit - kijk wat ik gisteren met mijn telefoon heb gemaakt
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef sbientje het volgende:
stap uit de schaaaaduw en loop in de zooohoooon
dus! ik ben ook weer op
edit - kijk wat ik gisteren met mijn telefoon heb gemaakt
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef chansadres het volgende:
Helemaal vergeten te zeggen:
Vrolijke valentijn!
Iedereen al postzakken aan de deur gekregen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef chansadres het volgende:
Helemaal vergeten te zeggen:
Vrolijke valentijn!
Iedereen al postzakken aan de deur gekregen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik maak mezelf maar wijs dat de lichting zo groot is dat het een hele dag duurt om het hier te krijgen
ik doe niet aan valentijdsdag eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Heeft er nog iemand wat verstuurd?
Dat maakt het wel zuur jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef WithMe het volgende:
Het ergste is dat mijn huisgenoten wel wat hebben.
Ik ga het dadelijk iemand brengenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Heeft er nog iemand wat verstuurd?
Luck!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Lynx666 het volgende:
En weer drie sollicitaties de deur uit
Wish me luck
veel geluk, zit vast een baan voor je tussenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Lynx666 het volgende:
En weer drie sollicitaties de deur uit
Wish me luck
Nogmaals dan maarquote:Op zondag 12 februari 2006 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe heette ze?
Ben erg benieuwd...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar heb je voor gesolliciteerd Lynx?
Kan iemand verslag geven? Kan nergens iets vinden op het AD en ik werk tot half 6quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
Kijken jullie schaatsen? Dit is de loting![]()
LOTING - Vrouwen, eerste 500 meter:
1e rit: Nemaja (Rus) - Sannes (VS),
2e rit: Bo Ra Lee (Kor) - Myers (Can),
3e rit: Radkevitsj (WRu) - Witty (VS),
4e rit: Weger (Can) - You Lim Kim (Kor),
5e rit: Van der Star (Ned) - Simpson (Can),
6e rit: Ochowicz (VS) - Zöllner (Dui),
7e rit: Gerritsen (Ned) - Hesse (Dui),
8e rit: Wolf (Dui) - Zjoerova (Rus),
9e rit: Timmer (Ned) - Seung-Yong Choi (Kor),
10e rit: Watanabe (Jap) - Hui Ren (Chn),
11e rit: Sang-Hwa Lee (Kor) - Aihua Xing (Chn),
12e rit: Osuga (Jap) - Beixing Wang (Chn),
13e rit: Manli Wang (Chn) - Yoshii (Jap),
14e rit: Rempel (Can) - Okazaki (Jap),
15e rit: Simionato (Ita) - Rodriguez (VS).
Klinkt allemaal goed. Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Bij een CD-webwinkel als graficus bij een bedrijf dat electronische componenten voor autos ontwikkelt als duizendpoot bij een softwarebedrijfje
Anything will do for now
meestal wel, hoezo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:10 schreef Svensational het volgende:
sbientje, lees je nooit terug ofzo?
Ik stelde je gisteren een vraagquote:
Omdat ik ze had opgestuurd toen ze dat vroeg..quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef Kirstenn het volgende:
Waarom sta ik niet bij REXONA picsik heb ook een meet&greet gehad
stel m nog eens svenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik stelde je gisteren een vraag!
Had je moet zorgen dat het wel zo wasquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Valentijnsdag is niet tof. Tenzij je iemand je valentijn is. Bij mij dus niet het geval.
dit dan sven?quote:Op maandag 13 februari 2006 18:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik had het nu meer over handbal en hockey enzo. Alternatief is ook niet echt het goede woord. En schaatsen vind ik stiekem ook best leuk, maar dat is dan ook het enige aan de OWS
.
Vertel eens waarom Beorn net in zijn eentje moest rijden????
Is dat hun nieuwe clip?quote:
quote:
Ja en ze is leuk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:09 schreef sbientje het volgende:
edit - die sanne van de stardie praat echt zooo grappig
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind de Sugababes altijd zo'n leuke sound hebben met de stem van Mutya erbij, die is nu echt weg met die nieuwe. Maar is leuk liedje, ken 'm al een tijdje (in the good old version
).
Eens. Zo jammer dat Mutya weg is. Van die Amelle word ik(nog niet in ieder geval) niet warm. Red Dress is niet het leukste nummer van de cd (niet-single), ik heb liever Ace Reject of It Ain't Easy.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind de Sugababes altijd zo'n leuke sound hebben met de stem van Mutya erbij, die is nu echt weg met die nieuwe. Maar is leuk liedje, ken 'm al een tijdje (in the good old version
).
Vertel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en Red Dress was echt geweldig zaterdag en maandag
T was gewoon echt een tof optreden...en Mutya gezien..en Amelle die me helemaal kapothugdequote:
Ja of Follow Me Home, die is mooiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Eens. Zo jammer dat Mutya weg is. Van die Amelle word ik(nog niet in ieder geval) niet warm. Red Dress is niet het leukste nummer van de cd (niet-single), ik heb liever Ace Reject of It Ain't Easy.
Ik kreeg trouwens wel een (valentijns)cadeautje vandaag!![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Amelle die me helemaal kapothugde
:y en Keisha:quote:
Follow Me Home wordt niks denk ik inderdaad. Bruised vind ik persoonlijk een van de minste nummers op de CD. Obsession zou ik dan weer niet erg vinden. Maar wel héél graag Ace Reject. Heb je ze niet ff uitgehoord over de single die ze na Red Dress gaan opnemen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Follow Me Home is mooi maar te standaard qua tekst voor een single..
It Ain't Easy te urban..dat trekken de poppers niet
Doe mij maar Ace Reject, Obsession of Bruised..
Whehe. Keisha lijkt mij ook helemaal top inderdaad. Liever dan Heidi en Mutya in ieder geval. Hoewel Heidi de mooiste looks heeft, is Keisha toch wel de lekkerste negerin ooit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
:y en Keisha:
You're travelling now? My gawd..u're such a honey...
Oh, oké. Maar nog wel een single van Taller in more ways dus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Word pas eind zomer wat k begreep..
Ze gaan eerst 2x touren he?
Sowieso pas eind september als er een concert komtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:27 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh, oké. Maar nog wel een single van Taller in more ways dus?
En misschien zit er dan nog wel een concertkaartje in![]()
Ik heb je al 2x er wat over gevraagdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:15 schreef superhero87 het volgende:
He CDP, check mn verslag over mijn Lucie Silvas dag, jij komt er ook in voor![]()
![]()
Blueroom #13: Floortje opnieuw in de make-up!
say it again, sorry ik heb het druk hier...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb je al 2x er wat over gevraagd![]()
Hoe heette die meisjes?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
say it again, sorry ik heb het druk hier...
(Grey's Anatomy)
Ja, dat ben ik dus vergetenquote:
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus vergeten![]()
Een meisje met donker haar en dikke kont uit Almere en de andere met Oranje haar uit Limburg![]()
Ik was erbijquote:
dat is hm nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/m(...)n_Lucie_1294891g.jpg
Had een rare naam, iets met een J en een Iquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kop komt me bekend voor.maar ben benieuwd naar de vriendin...
Altijd leuk om te weten waar roddels vandaan komen.
mmm...ok...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Had een rare naam, iets met een J en een I![]()
quote:Neee, maar klopt het van dat Tijdschrifverzinsel van jou?
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef superhero87 het volgende:
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord![]()
[..]
Hoe roddels kunnen ontstaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Wat het verhaal is:
Ik heb een "column" in Expreszo (homojongerentijdschrift) waar ik mn foto's met celebs ingooi met wat comments erbij.... maar dat gebruik ik niet om ergens binnen te komen.
Ook heb k voor een jongerenwebsite geschreven , maar da's al een tijd terug..
Ik sta vaker i/d kou dan binnen hoor..
Oh ik heb ze beter gehoord hoorquote:
Had je een fanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik heb ze beter gehoord hoor
En leuke verhalen heb k ook wel..
Jaloerse vriendjes omdat k bij een tienermeisje a/d muur hing
Je had de blikken moeten zien van fans van een bepaalde Idol toen ze hoorde dat k homo wasquote:
Overdrijf je nou niet een beetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had de blikken moeten zien van fans van een bepaalde Idol toen ze hoorde dat k homo was
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Overdrijf je nou niet een beetje![]()
'Quit playin games with their harts'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[quote][b]
[..]
Nee.
ECHT niet... ik bescheur me er nog steeds om..
Had serieus 2/3 meiden achter me aan
Nooou, das leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben er, maar ga ook meteen weer weg![]()
Jaaaa, eindelijk iemandquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
moet ik de blueroom tot leven wekken?![]()
Lol, nou met mij is het goed hoor sh. Maar ik heb het druk, want ik moet binnen 15 minuten een Idolstrivia vraag fiksen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaaaa, eindelijk iemand![]()
Hoest met Andi?
ben ik weer alleenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Lol, nou met mij is het goed hoor sh. Maar ik heb het druk, want ik moet binnen 15 minuten een Idolstrivia vraag fiksen.![]()
Dus ik laat je weer even alleen. Tot zo!![]()
Ik vind een cover van iets eigenlijk nooit beter dan het origineel. Juist omdat het een cover isquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
ben de hele dag bezig geweest, en zo nu en dan eens gepost, dus reageer later op dingen vandaag. las net de replys op het stukje over Lucie, en ik word er niet goed van dat mensen haar cover van metallica zo haten.
ik ken beide versies, en ik geef de voorkeur aan die van Lucie, haar stem ligt lekkerder in het gehoor, en instrumantaal spreekt het mij ook meer aan. de meeste mensen mogen dan een hekel hebben aan deze cover, ik vind het een verbetering van het origineel
Kijk, Jessica Simpson die Robbie Williamss Angel covert, dat kon echt nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, helemaal mee eens Superhero.
True. Maar ook omgekeerd gebeurt hetzelfde. Als je eerst bekend bent met de cover van een nummer, en daarna het origineel hoort, ga je kritischer luisteren naar het origineel (en wellicht minder goed vinden dan de cover)quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
't is mens eigen, maar daarom is het nog wel jammer
ik ben dus duidelijk geen (normaal) mens. ik luister bij covers die ik goed vind altijd het origineel, en het komt vaak voor dat ik het origineel beter vind dat de cover, ook al kende ik de cover eerder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True. Maar ook omgekeerd gebeurt hetzelfde. Als je eerst bekend bent met de cover van een nummer, en daarna het origineel hoort, ga je kritischer luisteren naar het origineel (en wellicht minder goed vinden dan de cover)
Geef es een voorbeeld danquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ben dus duidelijk geen (normaal) mens. ik luister bij covers die ik goed vind altijd het origineel, en het komt vaak voor dat ik het origineel beter vind dat de cover, ook al kende ik de cover eerder.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef sbientje het volgende:
er is een topic in FP-crew over mij![]()
dat is het crewforum van de frontpage crew.. waar ik dus ook bijhoorquote:
alleen ik, omdat ik ook een quasi idols icon hebquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:18 schreef chansadres het volgende:
Oeh zijn we berucht onder de crew?
Dan ben ik zeker de Idol onder de (ex-)designers?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef sbientje het volgende:
er is een topic in FP-crew over mij![]()
de Slowchat heeft als titel: Sbientje, de Idol der FP-ers![]()
dit valt onder lekken![]()
Nogal ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Goeiemorgen weer!
Wat een kloteweer buiten!
Alweerquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan ga ik zometeen maar met de tram naar de uni. Alleen doe ik er dan ongeveer 3x zo lang over omdat de tramsporen bij de Dam open liggen en er dan een omleiding is en die schiet niet op..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zo me doggy uitlaten.... ik neem me plu maar mee, maar het schijnt zo hard te waaien.... nou kijken of ik het overleef....
tot strakkies!
zo'n compliment hoorde er gewoon inquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Je sig Californian_dreamer.
Goeiemorgen!
Nog steeds.quote:
Idols en FOK! op 1 schermquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef sbientje het volgende:
ik ga eens even naar de stad... dvdspeler en tvkaart kopenen 15 meter coax kabel..
helemaal beter omdat ik geen tv hebquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idols en FOK! op 1 scherm
* Lynx666 kan ook niet meer zonder
Voor de rest mis je niks hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
helemaal beter omdat ik geen tv heb
weet je al welke tvkaart je gaat kopen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
helemaal beter omdat ik geen tv heb
hier nu ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Regen? Hier schijnt de zon gewoon.
Ik vond Hauppauge juist een ramp met drivers en softwarequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je al welke tvkaart je gaat kopen?
Ik heb Hauppauge Win Tv en ik ben er erg tevreden mee.... je kan ook makkelijk shots maken, dmv op de spatiebalk te drukken
Whahaha ik heb het juist andersom... ik HAD Pinnacle PCTV en dat vond ik een ramp, toen dact ik nog: goedkope troepquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond Hauppauge juist een ramp met drivers en softwareHeb er 2 versleten, en ben nu een gelukkige eigenaar van een Pinnacle PCTV Stereo. Stuk goedkoper, en werkt als de beste
. Maakt ook prachtige stills en prima video-opnames.
Same herequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit ik een half uur thuis, stopt het met regenen.
gelukkig maar want er staat nog ene uur wandelen met mijn doggy op het schemaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit ik een half uur thuis, stopt het met regenen.
dat komt volgens mij omdat het geluid anders opgenomen word dan het beeld. Wij hadden eerst ook dat we helemaal geen geluid hadden, maar dat is middels een doorluskabeltje verholpenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje.... aan Lynx666
Ik had hetzelfde probleem bij Pinnacle en nu dus ook bij Hauppauge....
Als ik bijvoorbeel Idols opneem met die tvkaart, dan heb ik geen geluid. Weet jij waar dat aanligt?
een doorluskabeltjequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat komt volgens mij omdat het geluid anders opgenomen word dan het beeld. Wij hadden eerst ook dat we helemaal geen geluid hadden, maar dat is middels een doorluskabeltje verholpen![]()
ja, een kabeltje die het geluid van de kaart aan het geluid van de tv verbindt, ofzoquote:
heh shit, ik ben herkendquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Had trouwens vanochtend een rare droom over Idols, ik was met m'n hele familie en een paar vrienden aanwezig bij een liveshow en Aäron zat ook in de buurt. We zaten helemaal bovenaan, en dat was in dit geval echt heel erg hoog, wel 200 meter. Toen het afgelopen was haastte iedereen zich naar de uitgang en ik en m'n mensen bleven alleen over. Toen kwam die ene creep uit Jeepers creepers gezellig langs om ons te proberen vermoorden, we konden nog net op tijd vluchten
.
Ow, dat had ik ook toen ik nog met PCTV Vision 5.70 werkte. Soms deed ie wel met geluid, en soms niet. Van de site van Pinnacle is er een 5.80 update te vinden, gewoon eroverheen installeren en hij moet het daarna gewoon goed doen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje.... aan Lynx666
Ik had hetzelfde probleem bij Pinnacle en nu dus ook bij Hauppauge....
Als ik bijvoorbeel Idols opneem met die tvkaart, dan heb ik geen geluid. Weet jij waar dat aanligt?
Ow ja, een kabeltje van de audio-uit op de tv-kaart naar de line-in van je geluidskaartquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, een kabeltje die het geluid van de kaart aan het geluid van de tv verbindt, ofzo![]()
Ja, zoiets postte ik ook al.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, ik hou niet van regen als je er doorheen naar school moet fietsen. Ik hou eigenlijk gewoon niet van regen. Helemaal doorweekt op school gezeten, moet je naar huis, regent het nog steeds.
Maar goedemiddag allemaal.
Die regen van vandaag is gewoon ook irritant. Daar kan best twee keer over gepost wordenquote:
jah ik snap er ook geen bal van.... maar ga even een update installerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Veels te ingewikkeld om gezellig mee te kunnen praten.
ik heb geen pinnacle meer... dus die update werkt nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow ja, een kabeltje van de audio-uit op de tv-kaart naar de line-in van je geluidskaart
Kan op 2 manieren geloof ik.
Maar updaten is nog steeds aan te raden hoorLoste bij mij iig wat opnameproblemen op
is er geen plaatje van zo'n doorluskabeltequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, een kabeltje die het geluid van de kaart aan het geluid van de tv verbindt, ofzo![]()
Ow, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb geen pinnacle meer... dus die update werkt niet
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is er geen plaatje van zo'n doorluskabelteDan kan ik hem laten zien in de computerwinkel
Hendigquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow, verkeerd gelezen
Welke Hauppauge heb je? Ik heb hier misschien nog m'n oude Hauppauge in een stoffige oude doos liggen.. Weet ik mschn ook hoe de kabeltjes moeten zitten
Zit jij serieus met een spiegel tv te kijken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gewoon ouderwets een tv achter me staan, nadeel is wel dat ik me meot omdraaien om te kijken, en dan kan ik dus niet tegelijkertijd typen. Gelukkig hebben ze daarvoor spiegeltjes uitgevonden.
nadeel is ook dat je geen shots kan makenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gewoon ouderwets een tv achter me staan, nadeel is wel dat ik me meot omdraaien om te kijken, en dan kan ik dus niet tegelijkertijd typen. Gelukkig hebben ze daarvoor spiegeltjes uitgevonden.
Heel soms wel, eigenlijk alleen op zaterdagavond tijdens de backstage en uitslag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Zit jij serieus met een spiegel tv te kijken?![]()
En daar heb ik dus al die leuke, toffe mensen van 't forum voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nadeel is ook dat je geen shots kan maken
waar zit de line in van de geluidskaartquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow ja, een kabeltje van de audio-uit op de tv-kaart naar de line-in van je geluidskaart
Kan op 2 manieren geloof ik.
Maar updaten is nog steeds aan te raden hoorLoste bij mij iig wat opnameproblemen op
Digitale fototoestelquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nadeel is ook dat je geen shots kan maken
Bij mij is dat een blauw... ehhh... dingetje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar zit de line in van de geluidskaart
sorry ben geen pcnerd
Ik heb mn oude kaart gevonden onder een dikke laag stof *kuch*. Nu ben ik alleen de handleiding kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb het doorluskabeltje gevonden van pinnacle, zal die ook in die van Hauppauge passen?
Ik ga even zitten klooien
Sommige mensen doen dat ook zo hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger, toen ik nog jonger en dommer was, dacht ik altijd dat screenshots van de tv gewoon met een camera werden geschoten.
whaha ok daar zit-ie nou inquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Bovenste rij, 2e van links is de line-in.
aaaaaaaaaaaah dat meen je niet... nou ik geeft het op... ik heb hem toch alleen maar voor de screenshotsquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:29 schreef Lynx666 het volgende:
Alleen mijn ervaring met de Hauppauge was dat de externe verbinding niet werkte en dus intern de boel moest verbinden.
Achterop de tv kaart zit toch een connector met "audio out" erboven/naast? (8 pins)quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whaha ok daar zit-ie nou in
nu nog een gaatje vinden in mijn tvkaart
Ik wordt gek.... ik dnek dat ik me er maar bij neer leg, dat ik geen geluid op kan nemen![]()
Kunnen we nu elke week ook filmpjes van de liveshow verwachten in HQquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
ALLEMAAL BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ DOET HET!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kunnen we nu elke week ook filmpjes van de liveshow verwachten in HQ![]()
waar je kan je filmpjes kwijt op internet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Voor andere optredens dan die van Floortje meot je idd ergens anders heen gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Lynx666 het volgende:
Voor andere optredens dan die van Floortje meot je idd ergens anders heen gaan
Bespaar je de moeite, je mag ze hier toch niet plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar je kan je filmpjes kwijt op internet?
Bij putfile.com kan je maximaal 25Mb aan bestanden kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar je kan je filmpjes kwijt op internet?
Maar mensen mogen wel mailen voor linkjes toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, je mag ze hier toch niet plaatsen.
ik moet even testenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, je mag ze hier toch niet plaatsen.
Jij hebt genoeg aan het disco-introfilmpje he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef chansadres het volgende:
Haha
Je blijft geweldig Lynx, eigenlijk hoef ik de rest namelijk niet
www.sendspace.com accepteert files tot 1200 MB, alleen hebben ze sinds kort de upload vanuit Nederland afgeknepen. Of dat door mij komt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bij putfile.com kan je maximaal 25Mb aan bestanden kwijtHQ filmpjes komen er meestal ver bovenuit. Andere plekken ben ik nog niet tegengekomen dus ik host ze zelf op m'n eigen server. Alleen per email stuur ik dan het linkje anders ligt m'n server binnen de kortste keren plat
WAY too much information!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef chansadres het volgende:
Mijn scherm krijgt de laatste dagen dagelijks een extra wasbeurt!![]()
Dat heeft verder niks met FOK! te maken, dus ja. Maar warez-requests mogen ook niet, dus dat moet eigenlijk ook per mail.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar mensen mogen wel mailen voor linkjes toch?
En wat moeten we ons daar bij voorstellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef chansadres het volgende:
Mijn scherm krijgt de laatste dagen dagelijks een extra wasbeurt!![]()
doet het!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Click here to watch test8958
even testen wil iemand even klikkendan haal ik zo mijn post weer weg
Ik hoor het geluid maar aan 1 kant.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
even testen wil iemand even klikkendan haal ik zo mijn post weer weg
En nu is het dus gequote en heeft ze het vor niks weer weggehaaldquote:
jah ik ook.... dus dat moet ik nog even oplossen en er achter komen hoe dat kanquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik hoor het geluid maar aan 1 kant.
Je moet hem 1x laten doorspelen tot het einde en dan pakt hij hem wel fatsoenlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef Lynx666 het volgende:
Streaming media met WMP gaat hier nooit zo lekker; ik hoor niks, en ik zie maar een paar frames voorbij schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |