waar zit de line in van de geluidskaartquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow ja, een kabeltje van de audio-uit op de tv-kaart naar de line-in van je geluidskaart
Kan op 2 manieren geloof ik.
Maar updaten is nog steeds aan te raden hoorLoste bij mij iig wat opnameproblemen op
Digitale fototoestelquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nadeel is ook dat je geen shots kan maken
Bij mij is dat een blauw... ehhh... dingetje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar zit de line in van de geluidskaart
sorry ben geen pcnerd
Ik heb mn oude kaart gevonden onder een dikke laag stof *kuch*. Nu ben ik alleen de handleiding kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb het doorluskabeltje gevonden van pinnacle, zal die ook in die van Hauppauge passen?
Ik ga even zitten klooien
Sommige mensen doen dat ook zo hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger, toen ik nog jonger en dommer was, dacht ik altijd dat screenshots van de tv gewoon met een camera werden geschoten.
whaha ok daar zit-ie nou inquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Bovenste rij, 2e van links is de line-in.
aaaaaaaaaaaah dat meen je niet... nou ik geeft het op... ik heb hem toch alleen maar voor de screenshotsquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:29 schreef Lynx666 het volgende:
Alleen mijn ervaring met de Hauppauge was dat de externe verbinding niet werkte en dus intern de boel moest verbinden.
Achterop de tv kaart zit toch een connector met "audio out" erboven/naast? (8 pins)quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whaha ok daar zit-ie nou in
nu nog een gaatje vinden in mijn tvkaart
Ik wordt gek.... ik dnek dat ik me er maar bij neer leg, dat ik geen geluid op kan nemen![]()
Kunnen we nu elke week ook filmpjes van de liveshow verwachten in HQquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
ALLEMAAL BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!! HIJ DOET HET!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kunnen we nu elke week ook filmpjes van de liveshow verwachten in HQ![]()
waar je kan je filmpjes kwijt op internet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Voor andere optredens dan die van Floortje meot je idd ergens anders heen gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Lynx666 het volgende:
Voor andere optredens dan die van Floortje meot je idd ergens anders heen gaan
Bespaar je de moeite, je mag ze hier toch niet plaatsenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar je kan je filmpjes kwijt op internet?
Bij putfile.com kan je maximaal 25Mb aan bestanden kwijtquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar je kan je filmpjes kwijt op internet?
Maar mensen mogen wel mailen voor linkjes toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, je mag ze hier toch niet plaatsen.
ik moet even testenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, je mag ze hier toch niet plaatsen.
Jij hebt genoeg aan het disco-introfilmpje he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef chansadres het volgende:
Haha
Je blijft geweldig Lynx, eigenlijk hoef ik de rest namelijk niet
www.sendspace.com accepteert files tot 1200 MB, alleen hebben ze sinds kort de upload vanuit Nederland afgeknepen. Of dat door mij komt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bij putfile.com kan je maximaal 25Mb aan bestanden kwijtHQ filmpjes komen er meestal ver bovenuit. Andere plekken ben ik nog niet tegengekomen dus ik host ze zelf op m'n eigen server. Alleen per email stuur ik dan het linkje anders ligt m'n server binnen de kortste keren plat
WAY too much information!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef chansadres het volgende:
Mijn scherm krijgt de laatste dagen dagelijks een extra wasbeurt!![]()
Dat heeft verder niks met FOK! te maken, dus ja. Maar warez-requests mogen ook niet, dus dat moet eigenlijk ook per mail.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef WithMe het volgende:
[..]
Maar mensen mogen wel mailen voor linkjes toch?
En wat moeten we ons daar bij voorstellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef chansadres het volgende:
Mijn scherm krijgt de laatste dagen dagelijks een extra wasbeurt!![]()
doet het!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Click here to watch test8958
even testen wil iemand even klikkendan haal ik zo mijn post weer weg
Ik hoor het geluid maar aan 1 kant.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
even testen wil iemand even klikkendan haal ik zo mijn post weer weg
En nu is het dus gequote en heeft ze het vor niks weer weggehaaldquote:
jah ik ook.... dus dat moet ik nog even oplossen en er achter komen hoe dat kanquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik hoor het geluid maar aan 1 kant.
Je moet hem 1x laten doorspelen tot het einde en dan pakt hij hem wel fatsoenlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef Lynx666 het volgende:
Streaming media met WMP gaat hier nooit zo lekker; ik hoor niks, en ik zie maar een paar frames voorbij schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |