Heb je een foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:26 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus vergeten![]()
Een meisje met donker haar en dikke kont uit Almere en de andere met Oranje haar uit Limburg![]()
Ik was erbijquote:
dat is hm nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/m(...)n_Lucie_1294891g.jpg
Had een rare naam, iets met een J en een Iquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kop komt me bekend voor.maar ben benieuwd naar de vriendin...
Altijd leuk om te weten waar roddels vandaan komen.
mmm...ok...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:34 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Had een rare naam, iets met een J en een I![]()
quote:Neee, maar klopt het van dat Tijdschrifverzinsel van jou?
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef superhero87 het volgende:
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord![]()
[..]
Hoe roddels kunnen ontstaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Wat het verhaal is:
Ik heb een "column" in Expreszo (homojongerentijdschrift) waar ik mn foto's met celebs ingooi met wat comments erbij.... maar dat gebruik ik niet om ergens binnen te komen.
Ook heb k voor een jongerenwebsite geschreven , maar da's al een tijd terug..
Ik sta vaker i/d kou dan binnen hoor..
Oh ik heb ze beter gehoord hoorquote:
Had je een fanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh ik heb ze beter gehoord hoor
En leuke verhalen heb k ook wel..
Jaloerse vriendjes omdat k bij een tienermeisje a/d muur hing
Je had de blikken moeten zien van fans van een bepaalde Idol toen ze hoorde dat k homo wasquote:
Overdrijf je nou niet een beetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je had de blikken moeten zien van fans van een bepaalde Idol toen ze hoorde dat k homo was
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:53 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Overdrijf je nou niet een beetje![]()
'Quit playin games with their harts'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[quote][b]
[..]
Nee.
ECHT niet... ik bescheur me er nog steeds om..
Had serieus 2/3 meiden achter me aan
Nooou, das leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben er, maar ga ook meteen weer weg![]()
Jaaaa, eindelijk iemandquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
moet ik de blueroom tot leven wekken?![]()
Lol, nou met mij is het goed hoor sh. Maar ik heb het druk, want ik moet binnen 15 minuten een Idolstrivia vraag fiksen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Jaaaa, eindelijk iemand![]()
Hoest met Andi?
ben ik weer alleenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:45 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Lol, nou met mij is het goed hoor sh. Maar ik heb het druk, want ik moet binnen 15 minuten een Idolstrivia vraag fiksen.![]()
Dus ik laat je weer even alleen. Tot zo!![]()
Ik vind een cover van iets eigenlijk nooit beter dan het origineel. Juist omdat het een cover isquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
ben de hele dag bezig geweest, en zo nu en dan eens gepost, dus reageer later op dingen vandaag. las net de replys op het stukje over Lucie, en ik word er niet goed van dat mensen haar cover van metallica zo haten.
ik ken beide versies, en ik geef de voorkeur aan die van Lucie, haar stem ligt lekkerder in het gehoor, en instrumantaal spreekt het mij ook meer aan. de meeste mensen mogen dan een hekel hebben aan deze cover, ik vind het een verbetering van het origineel
Kijk, Jessica Simpson die Robbie Williamss Angel covert, dat kon echt nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, helemaal mee eens Superhero.
True. Maar ook omgekeerd gebeurt hetzelfde. Als je eerst bekend bent met de cover van een nummer, en daarna het origineel hoort, ga je kritischer luisteren naar het origineel (en wellicht minder goed vinden dan de cover)quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
't is mens eigen, maar daarom is het nog wel jammer
ik ben dus duidelijk geen (normaal) mens. ik luister bij covers die ik goed vind altijd het origineel, en het komt vaak voor dat ik het origineel beter vind dat de cover, ook al kende ik de cover eerder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True. Maar ook omgekeerd gebeurt hetzelfde. Als je eerst bekend bent met de cover van een nummer, en daarna het origineel hoort, ga je kritischer luisteren naar het origineel (en wellicht minder goed vinden dan de cover)
Geef es een voorbeeld danquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ben dus duidelijk geen (normaal) mens. ik luister bij covers die ik goed vind altijd het origineel, en het komt vaak voor dat ik het origineel beter vind dat de cover, ook al kende ik de cover eerder.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef sbientje het volgende:
er is een topic in FP-crew over mij![]()
dat is het crewforum van de frontpage crew.. waar ik dus ook bijhoorquote:
alleen ik, omdat ik ook een quasi idols icon hebquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:18 schreef chansadres het volgende:
Oeh zijn we berucht onder de crew?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |