Jij kent SanneV vast welquote:
Zij heeft het aangevraagd.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah die ken ik.... maar heeft zij jou geblokt?
ow okquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij heeft het aangevraagd..
Ja?quote:
Nu.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef WithMe het volgende:
Serge was vanavond te zien bij RTL Boulevard. Om 23:24 is de herhaling op RTL 5.
iets klopt er niet aan deze post...als Idols doorgestoken kaart zou zijn, zoals deze persoon beweerd, wat maakt het dan uit dat Sereg een onbekend liedje koos, wat hem de das omgedaan zou hebben? als het doorgestoken kaart zou zijn, zou de liedjeskeuze niks uitmaken. ze spreekt haarzelf wel tegen.quote:
Niets boeiends.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef chansadres het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Hier het stukje maar ik mis het gesprek erna. Hebben ze nog iets gezegd?
quote:Nikée 14-02-06 15:49:11
Heey SerGe
ig vinj ut echt super erg detse deroet bis ig kin ut aug nog steeds neet begriepe doe waars zoow good en haais veul fans
mer hopelijk geise tog verder in de muziek of missjien waal acteren ofzo..
doe bliefs miene idol veur altied
doeii
gr. XxxxxX Nikée
ps. ig kom aug oet limburg mer det durp woa ig woon kinse vast neet want is supr klein (liktj dicht bie Weert en Roemond << die kinse missjien waal)
xxx
gheghe, ja dat is limburgsquote:
Brabant heeft ook een zachte G. En ik ben er trots opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef chansadres het volgende:
Ik praat ook geen limburgs. Enige wat je kan horen dat ik limbo ben, is die verdomde zachte g
Goede reden om jezelf te troosten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
Henkjan zei na de show dat mensen misschien hebben gedacht dat ik toch wel door zou gaan en dat ze daarom niet op mij hebben gestemd.”
Die jongen moet gewoon accepteren dat hij lelijk is, niet kan zingen en beltegoed soms ook op is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Goede reden om jezelf te troosten.![]()
Ze zagen in dat Serge lelijk was, niet kon zingen en dat beltegoed ook op kon raken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat Henkjan anders wel gelijk zou kunnen krijgen. Als alle fans zouden stemmen zou Serge echt wel 2e zijn geworden. Maar waarom ze niet hebben gestemd is toch wel een interessant raadsel...
Gewoon omdat het beltegoed op was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef chansadres het volgende:
Maar waarom ze niet hebben gestemd is toch wel een interessant raadsel...
Zolang ze beltegoed hebben smsen ze toch wel, denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef chansadres het volgende:
Nee Tha_Erik
Bakvisjes zien dat niet als ze achter een jongen staan. Het is gewoon verbazend dat dan alle meisjes ineens geen beltegoed meer hadden
Ik denk dat Henkjans rede het dichtst in de buurt zal komen...
*verslikt zich in haar koffie*quote:
Niet alleen meiden uit het Noorden hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:06 schreef chansadres het volgende:
Maar wat ik vaker hoor is dat meiden uit het noorden een zachte g juist heel mooi vinden bij een man![]()
![]()
hier in Nijmegen ook, ligt natuurlijk ook niet zo ver van brabant af, ligt echt maar net in gelderland.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brabant heeft ook een zachte G. En ik ben er trots op.
Ik kom uit het westen van Brabant, en ik heb een vrij harde G.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hier in Nijmegen ook, ligt natuurlijk ook niet zo ver van brabant af, ligt echt maar net in gelderland.
Maar je hoort 't toch nog steedsquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kom uit het westen van Brabant, en ik heb een vrij harde G.. en er ook trots op is
ik lig er niet wakker van dat Serge eruit is, maar vind carnavalquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Serge is de dupe geworden geworden van alle carnavals feesten in Limburg![]()
Geboren en getogen in 'Brabantse Land eyquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar je hoort 't toch nog steeds
Sommige mensen begrijpen het nooit, wat jullie met koninginnedag hebben. Dat hebben wij een aantal weken langquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van dat Serge eruit is, maar vind carnaval
Limburgs carnaval vind ik ook niks aan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van dat Serge eruit is, maar vind carnaval
Overgenomen van ons natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Limburgs carnaval vind ik ook niks aan.. Dan liever het Brabantse carnaval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |