Dit is echt een MEGA bakvis!quote:by Liesjuh.. @ 12 Feb 2006 04:12 pm
d8 mo0iie gelegenheid om hem een valentijns kaart te sturen maar ligt hij eruit kan k nog geen kaart sturen
xXxEsZ Liesjuh
quote:by 3en|| F0K!KinG Tr¤urIg3 iE//@nT @ 13 Feb 2006 04:00 pm
SeRg3 //@zZ Gw0on dá Be$t3. 3ChT $uP@aH §@d Da MyN B@biE3jj 3rUiT |/|()st!!!
S3Rg¤! IcK H0U f4n J4uw!!!
(k)(k)
dat meen je niet...ze hebben er blijkbaar geen gevoel voor humorquote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
Damn Dizer, ik wou dat bericht hier net neerzetten![]()
! Ze hebben wel mijn Jamba-creatie verwijderd
![]()
quote:by Mij @ 13 Feb 2006 04:11 pm
Kunnen jullie niet normaal typen?
quote:by KuSh @ 13 Feb 2006 04:17 pm
J@w3l, mA@RzZ DiT Izz V3uL M0oIjuHr. L@at Muh r@uW3n.
quote:
vraag me af of ze ook nog een rouwdienst gaan organiseren.quote:
Ik denk dat het één van ons is hoor:quote:Op maandag 13 februari 2006 16:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
en om nou een breezertaal jawel, .... te antwoorden, getuigd weer van een zeer hoog IQ
quote:by 3en|| F0K!KinG Tr¤urIg3 iE//@nT
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat het één van ons is hoor:
[..]
Ik vond jou anders wel verdácht goed in die breezerpulp Lynxiequote:Op maandag 13 februari 2006 16:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]!
Wil diegene zich even bekend makenschande!
quote:by Ja @ 13 Feb 2006 04:30 pm
Serge mag trots zijn op jullie beheersing van de Nederlandse taal.
Dit kán toch gewoon niet echt zijn.quote:by TrA@ntJ3 @ 13 Feb 2006 04:36 pm
H0u JuH b4Kk3$ g3Wo0ñ. $3rg3 i$ Gw00n w3G
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
[..]
Dit kán toch gewoon niet echt zijn.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat het één van ons is hoor:
[..]
Hey wat is er met mij???? Ik zit hier rustig te werken en ik kan niet op de serge fansite.... dus ik ben het nietquote:
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Zoveel Sergefans zijn er niet, dus makkelijk te gokken wie het is.![]()
Tsja, ik dacht aan iemand die Serge kon waarderenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey wat is er met mij???? Ik zit hier rustig te werken en ik kan niet op de serge fansite.... dus ik ben het nietIk hou niet van Breezahvolk
ik moet alleen maar lachen om de breezahbakvisjesquote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht aan iemand die Serge kon waarderen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vond jou anders wel verdácht goed in die breezerpulp Lynxie
goh wie zou dat nou wezenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat er gewoon één in ons midden is die daar de boel voor zit te liegen. Misschien moeten we wel zoeken naar iemand met de grootste afkeer van Serge.
Ah, ok, dus rond 2089 kunnen we wat verwachten?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:30 schreef chansadres het volgende:
Ik las in de krant dat hij verder gaat met verbeteren van zijn zangcapaciteiten om daarna terug te komen met een album
Valt daar uberhaupt wat aan te verbeteren dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:30 schreef chansadres het volgende:
Ik las in de krant dat hij verder gaat met verbeteren van zijn zangcapaciteiten om daarna terug te komen met een album
Ik heb niks gedaanquote:
quote:by Janneke_* @ 12 Feb 2006 10:02 am
Het is zoo oneerlijk!! Ik heb van 11 tot 2 uur zitten huilen!
quote:by lisa @ 12 Feb 2006 10:46 am
te erg heb heel de nagt bijna gehuild
Echt, die bakvisjes daar maken mijn dag goed !!!!quote:by Michelle @ 12 Feb 2006 09:53 pm
als dat waar is gaa ik echt een aanklacht in dienen van de lijst .. dat kun je toch niet maken ??
Ik zit er nog in, en nee dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef Lynx666 het volgende:
Waren wij vroeger nou ook zo erg?(in de bakvisgevarenzoneleeftijd dus)
gespierdquote:Meikoe
Duh dat serge geweldig super gespierd en met zijn haar zo leuk is!!!!!!!
ik ben egt heluhmaal verslaafd aan dat persoon!!!!
quote:Is het waar dat Serge eigenlijk wel gewoon door is maar dat er is gekloot met de stemmen? Het schijnt zo te zijn dat er stemmen van Serge naar Raffaela zijn gegaan.. Dat moet eigenlijk wel waar zijn want Serge kan er toch niet zomaar uit zijn?!
Serge for ever!!
teska
Dat viel me ook al opquote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb zo een gekke theorie over Serges exit:
Alle kandidaten vertelden in hun introductiefilmpje over hun ideale man en vrouw behalve onze vrijgezelle Serge.![]()
Sterker nog… hij probeerde zo krampachtig om het woord vrouw te vermijden dat ie de term “lover” gebruikte.
quote:Eline 13-02-06 17:50:26
hee knapperd..!
K was egt helemaal verbaast tOen ik hOorde dat je eruit lag..
K was egt helemaal overstuur en ik kOn niet slapen...
Egt ik stel me niet aan..
Lieverd ik hOu fn je en Ooit kOn ik je OpzOeken..
SERGE IK HOU HEEELL VEEL VAN JE EN JE BENT GEWOON MEGA KNAP, LIEF, SGATTIG, MOOII !!
En ik snap niet wrOm je er uitligt..
KuSSSSSSSSSSS Eline
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |