Ik kon het niet latenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
OMG ik zie hem nu, hij is geweldig![]()
![]()
ik zit nu nog te grinniken.. Het valt me mee dat het nog niet verwijderd isquote:
Wie is Asperge?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:47 schreef VirtualPOM het volgende:
Yes! Asperge is eindelijk weg...
http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=sannevquote:
ok doe ik vanavond als ik weer thuis ben, ik kan niet die site op, die is geblokkeerdquote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=sannev
Lees het berichtje van Dizzle eens...Bericht nummer 5 of zo
Hihiquote:Op maandag 13 februari 2006 10:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zit nu nog te grinniken.. Het valt me mee dat het nog niet verwijderd is
maar eerlijk is eerlijk: een betere vergelijking had je niet kunnen maken
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok doe ik vanavond als ik weer thuis ben, ik kan niet die site op, die is geblokkeerd![]()
quote:Dizzle 12-02-06 22:17:41
Hey Serge, jammer dat je niet hebt gewonnen joh. Jij was uiteraard veel beter dan Angelique, Rafaëlla, Floortje en Ellen bij elkaar! Echt, dit moet je geloven! JIJ BENT DE BESTE ZANGER VAN HEEL NEDERLAND! Hoe jij die kikker nadoet, is buitengewoon geweldig. Echt, ik heb gehoord dat jij het model bent voor de Crazy Frog! Mijn complimenten! Dus hopelijk rindingdingdiding jij met een album binnenkort!
Ooh.. wie zou dit dan hebben neergezetquote:Daaaantjuhh 13-02-06 11:00:04
OMG WTF! MIjn BleTeGoed waS oP dUs iK kOn NIet SMs'eN en Me PappIe wOu Niet DaT ik zIjn MoBiel gIng GebRuiKen, dIt is AlleMaal MiJn ScHuLD, DoOr MiJ hEeft Ie NieT gEwoNneN!! VorIgE wEeK heB iK noG 50 SMs'jUs gestUUrd, Ik BaaL hiEr Enorm van, DiT iS mIJn ScHuld!! sOrRy SeRgE, hEt SpIJt mE, iK weEt nIeT wAt Ik MoET doEn, Ik WeEt HeT AllEmAaL NiEt MeEr
OMFG!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh.. wie zou dit dan hebben neergezet
Te opvallend.. Alle d/dt/t's zijn goedquote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Te opvallend.. Alle d/dt/t's zijn goed
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:37 schreef jessjuh het volgende:
ik denk dat ze bij het riagg binnenkort drukke tijden tegemoet gaan
dit is nou een bakvisjequote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vast als eerbetoon ofzoquote:
Of hij vertoont gewoon hetzelfde probleem als de HD tijdens het optreden van ons aller kikkertjequote:
Ja maar dat was opzet. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of hij vertoont gewoon hetzelfde probleem als de HD tijdens het optreden van ons aller kikkertje![]()
Geweldig!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik had voor optie 2 gekozenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:25 schreef Andiyan het volgende:
Poll op: http://www.sergefansite.nl/
Is Serge terecht uit Idols?
1. Nee, Ellen had eruit moeten gaan 70 33%
2. Nee, Harm had eruit moeten gaan 91 43%
3. Nee, Rafaella had eruit moeten gaan 23 11%
4. Nee, Floortje had eruit moeten gaan 6 3%
5. Nee, Angelique had eruit moeten gaan 3 1%
6. Jah, Hij is er terecht uit 21 10%
Totaal: 214
Laten we allemaal optie 6 stemmen.Make them sorry dat ze die optie er tussen hebben gezet.
![]()
Gestemd.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:25 schreef Andiyan het volgende:
Poll op: http://www.sergefansite.nl/
Is Serge terecht uit Idols?
1. Nee, Ellen had eruit moeten gaan 70 33%
2. Nee, Harm had eruit moeten gaan 91 43%
3. Nee, Rafaella had eruit moeten gaan 23 11%
4. Nee, Floortje had eruit moeten gaan 6 3%
5. Nee, Angelique had eruit moeten gaan 3 1%
6. Jah, Hij is er terecht uit 21 10%
Totaal: 214
Laten we allemaal optie 6 stemmen.Make them sorry dat ze die optie er tussen hebben gezet.
![]()
quote:by lisa @ 12 Feb 2006 10:46 am
te erg heb heel de nagt bijna gehuild
Wat sneu zeg.quote:by Janneke_* @ 12 Feb 2006 10:02 am
Het is zoo oneerlijk!! Ik heb van 11 tot 2 uur zitten huilen!
quote:by J a n ii C k a a . x @ 12 Feb 2006 05:29 pm
klOpt niiX fahnn.
Rafaella mOestt eruiiT.
eerSt ChriiStOnn eruitt. en tOenn oOwk nOgh SerGee
nOuu is iidOls niieJJ leuk mea
bYee.
quote:by Liesjuh.. @ 12 Feb 2006 04:12 pm
Ho0ii..jah het ligt eraan welke juh bedoelt ..ik heb idd een serge fanpage op idols.nl die is: SeRgE_
..Maar k vind het egt so0w On eerlijk..k d8 mo0iie gelegenheid om hem een valentijns kaart te sturen maar ligt hij eruit kan k nog geen kaart sturen
xXxEsZ Liesjuh
quote:by Richelle @ 12 Feb 2006 11:45 am
SERGE ERUIT
Onterechtt,,Dagtt datt hij sOo pOpulairr was..HARM MOETT er Uitt!!! Lellekertt..Sergge i Nevverr Forget You,,Love You
quote:by Janneke_* @ 12 Feb 2006 10:02 am
Dit is echt een MEGA bakvis!quote:by Liesjuh.. @ 12 Feb 2006 04:12 pm
d8 mo0iie gelegenheid om hem een valentijns kaart te sturen maar ligt hij eruit kan k nog geen kaart sturen
xXxEsZ Liesjuh
quote:by 3en|| F0K!KinG Tr¤urIg3 iE//@nT @ 13 Feb 2006 04:00 pm
SeRg3 //@zZ Gw0on dá Be$t3. 3ChT $uP@aH §@d Da MyN B@biE3jj 3rUiT |/|()st!!!
S3Rg¤! IcK H0U f4n J4uw!!!
(k)(k)
dat meen je niet...ze hebben er blijkbaar geen gevoel voor humorquote:Op maandag 13 februari 2006 16:06 schreef Svensational het volgende:
Damn Dizer, ik wou dat bericht hier net neerzetten![]()
! Ze hebben wel mijn Jamba-creatie verwijderd
![]()
quote:by Mij @ 13 Feb 2006 04:11 pm
Kunnen jullie niet normaal typen?
quote:by KuSh @ 13 Feb 2006 04:17 pm
J@w3l, mA@RzZ DiT Izz V3uL M0oIjuHr. L@at Muh r@uW3n.
quote:
vraag me af of ze ook nog een rouwdienst gaan organiseren.quote:
Ik denk dat het één van ons is hoor:quote:Op maandag 13 februari 2006 16:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
en om nou een breezertaal jawel, .... te antwoorden, getuigd weer van een zeer hoog IQ
quote:by 3en|| F0K!KinG Tr¤urIg3 iE//@nT
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat het één van ons is hoor:
[..]
Ik vond jou anders wel verdácht goed in die breezerpulp Lynxiequote:Op maandag 13 februari 2006 16:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]!
Wil diegene zich even bekend makenschande!
quote:by Ja @ 13 Feb 2006 04:30 pm
Serge mag trots zijn op jullie beheersing van de Nederlandse taal.
Dit kán toch gewoon niet echt zijn.quote:by TrA@ntJ3 @ 13 Feb 2006 04:36 pm
H0u JuH b4Kk3$ g3Wo0ń. $3rg3 i$ Gw00n w3G
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
[..]
Dit kán toch gewoon niet echt zijn.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik denk dat het één van ons is hoor:
[..]
Hey wat is er met mij???? Ik zit hier rustig te werken en ik kan niet op de serge fansite.... dus ik ben het nietquote:
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Zoveel Sergefans zijn er niet, dus makkelijk te gokken wie het is.![]()
Tsja, ik dacht aan iemand die Serge kon waarderenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey wat is er met mij???? Ik zit hier rustig te werken en ik kan niet op de serge fansite.... dus ik ben het nietIk hou niet van Breezahvolk
ik moet alleen maar lachen om de breezahbakvisjesquote:Op maandag 13 februari 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht aan iemand die Serge kon waarderen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vond jou anders wel verdácht goed in die breezerpulp Lynxie
goh wie zou dat nou wezenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat er gewoon één in ons midden is die daar de boel voor zit te liegen. Misschien moeten we wel zoeken naar iemand met de grootste afkeer van Serge.
Ah, ok, dus rond 2089 kunnen we wat verwachten?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:30 schreef chansadres het volgende:
Ik las in de krant dat hij verder gaat met verbeteren van zijn zangcapaciteiten om daarna terug te komen met een album
Valt daar uberhaupt wat aan te verbeteren dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:30 schreef chansadres het volgende:
Ik las in de krant dat hij verder gaat met verbeteren van zijn zangcapaciteiten om daarna terug te komen met een album
Ik heb niks gedaanquote:
quote:by Janneke_* @ 12 Feb 2006 10:02 am
quote:by lisa @ 12 Feb 2006 10:46 am
te erg heb heel de nagt bijna gehuild
Echt, die bakvisjes daar maken mijn dag goed !!!!quote:by Michelle @ 12 Feb 2006 09:53 pm
als dat waar is gaa ik echt een aanklacht in dienen van de lijst .. dat kun je toch niet maken ??
Ik zit er nog in, en nee dus.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:00 schreef Lynx666 het volgende:
Waren wij vroeger nou ook zo erg?(in de bakvisgevarenzoneleeftijd dus)
gespierdquote:Meikoe
Duh dat serge geweldig super gespierd en met zijn haar zo leuk is!!!!!!!
ik ben egt heluhmaal verslaafd aan dat persoon!!!!
quote:Is het waar dat Serge eigenlijk wel gewoon door is maar dat er is gekloot met de stemmen? Het schijnt zo te zijn dat er stemmen van Serge naar Raffaela zijn gegaan.. Dat moet eigenlijk wel waar zijn want Serge kan er toch niet zomaar uit zijn?!
Serge for ever!!
teska
Dat viel me ook al opquote:Op maandag 13 februari 2006 15:59 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb zo een gekke theorie over Serges exit:
Alle kandidaten vertelden in hun introductiefilmpje over hun ideale man en vrouw behalve onze vrijgezelle Serge.![]()
Sterker nog… hij probeerde zo krampachtig om het woord vrouw te vermijden dat ie de term “lover” gebruikte.
quote:Eline 13-02-06 17:50:26
hee knapperd..!
K was egt helemaal verbaast tOen ik hOorde dat je eruit lag..
K was egt helemaal overstuur en ik kOn niet slapen...
Egt ik stel me niet aan..
Lieverd ik hOu fn je en Ooit kOn ik je OpzOeken..
SERGE IK HOU HEEELL VEEL VAN JE EN JE BENT GEWOON MEGA KNAP, LIEF, SGATTIG, MOOII !!
En ik snap niet wrOm je er uitligt..
KuSSSSSSSSSSS Eline
Jij kent SanneV vast welquote:
Zij heeft het aangevraagd.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah die ken ik.... maar heeft zij jou geblokt?
ow okquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zij heeft het aangevraagd..
Ja?quote:
Nu.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:19 schreef WithMe het volgende:
Serge was vanavond te zien bij RTL Boulevard. Om 23:24 is de herhaling op RTL 5.
iets klopt er niet aan deze post...als Idols doorgestoken kaart zou zijn, zoals deze persoon beweerd, wat maakt het dan uit dat Sereg een onbekend liedje koos, wat hem de das omgedaan zou hebben? als het doorgestoken kaart zou zijn, zou de liedjeskeuze niks uitmaken. ze spreekt haarzelf wel tegen.quote:
Niets boeiends.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef chansadres het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Hier het stukje maar ik mis het gesprek erna. Hebben ze nog iets gezegd?
quote:Nikée 14-02-06 15:49:11
Heey SerGe
ig vinj ut echt super erg detse deroet bis ig kin ut aug nog steeds neet begriepe doe waars zoow good en haais veul fans
mer hopelijk geise tog verder in de muziek of missjien waal acteren ofzo..
doe bliefs miene idol veur altied
doeii
gr. XxxxxX Nikée
ps. ig kom aug oet limburg mer det durp woa ig woon kinse vast neet want is supr klein (liktj dicht bie Weert en Roemond << die kinse missjien waal)
xxx
gheghe, ja dat is limburgsquote:
Brabant heeft ook een zachte G. En ik ben er trots opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:56 schreef chansadres het volgende:
Ik praat ook geen limburgs. Enige wat je kan horen dat ik limbo ben, is die verdomde zachte g
Goede reden om jezelf te troosten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
Henkjan zei na de show dat mensen misschien hebben gedacht dat ik toch wel door zou gaan en dat ze daarom niet op mij hebben gestemd.”
Die jongen moet gewoon accepteren dat hij lelijk is, niet kan zingen en beltegoed soms ook op is.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Goede reden om jezelf te troosten.![]()
Ze zagen in dat Serge lelijk was, niet kon zingen en dat beltegoed ook op kon raken?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat Henkjan anders wel gelijk zou kunnen krijgen. Als alle fans zouden stemmen zou Serge echt wel 2e zijn geworden. Maar waarom ze niet hebben gestemd is toch wel een interessant raadsel...
Gewoon omdat het beltegoed op was.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:21 schreef chansadres het volgende:
Maar waarom ze niet hebben gestemd is toch wel een interessant raadsel...
Zolang ze beltegoed hebben smsen ze toch wel, denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef chansadres het volgende:
Nee Tha_Erik
Bakvisjes zien dat niet als ze achter een jongen staan. Het is gewoon verbazend dat dan alle meisjes ineens geen beltegoed meer hadden
Ik denk dat Henkjans rede het dichtst in de buurt zal komen...
*verslikt zich in haar koffie*quote:
Niet alleen meiden uit het Noorden hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:06 schreef chansadres het volgende:
Maar wat ik vaker hoor is dat meiden uit het noorden een zachte g juist heel mooi vinden bij een man![]()
![]()
hier in Nijmegen ook, ligt natuurlijk ook niet zo ver van brabant af, ligt echt maar net in gelderland.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brabant heeft ook een zachte G. En ik ben er trots op.
Ik kom uit het westen van Brabant, en ik heb een vrij harde G.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hier in Nijmegen ook, ligt natuurlijk ook niet zo ver van brabant af, ligt echt maar net in gelderland.
Maar je hoort 't toch nog steedsquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik kom uit het westen van Brabant, en ik heb een vrij harde G.. en er ook trots op is
ik lig er niet wakker van dat Serge eruit is, maar vind carnavalquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:34 schreef DaYwALKuR het volgende:
Serge is de dupe geworden geworden van alle carnavals feesten in Limburg![]()
Geboren en getogen in 'Brabantse Land eyquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar je hoort 't toch nog steeds
Sommige mensen begrijpen het nooit, wat jullie met koninginnedag hebben. Dat hebben wij een aantal weken langquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van dat Serge eruit is, maar vind carnaval
Limburgs carnaval vind ik ook niks aan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van dat Serge eruit is, maar vind carnaval
Overgenomen van ons natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Limburgs carnaval vind ik ook niks aan.. Dan liever het Brabantse carnaval
Ik vind het Limburgs carnaval net iets te Duits overkomen. De sfeer is compleet anders. Andere muziek, andere outfits, andere beleving. Niet mijn carnaval.. Maar ik ben dan ook jarenlang geindoctrineerd geweest met het oergezellige west-brabantse carnavalquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Overgenomen van ons natuurlijkleg me het verschil eens uit
Het Noordhollandse carnaval.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef Lynx666 het volgende:
Jah voor het zuipen hoef je het idd niet te doen. Daar is ook helemaal geen excuus voor nodig
Het gaat mij om de hele sfeer eromheen, en dat is wel compleet anders dan elke andere avond in de kroeg. En dat maakt carnaval dan wel weer uniek.
I rest my casequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet alleen meiden uit het Noorden hoor![]()
Zo'n idee kreeg ik ook al. Hij lijkt op deze foto eerder 33 dan 23.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kapsel. Net of Sergio al half kaal is en wanhopig probeert om zijn haartjes naar voren te kammen
.
het haar zit beter dan bij de workshopquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kapsel. Net of Sergio al half kaal is en wanhopig probeert om zijn haartjes naar voren te kammen
.
Nu weet ik weer waarom ik je knap irritant aan het worden vondquote:
Gevalletje Bas/Joël zeker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef chansadres het volgende:
Als je naar zijn vader kijkt, weet je opzich al genoeg
Voor de echte fans nog, een 2 minuten stukje met Serge in HQ
http://www.l1.nl/nieuwsfi(...)s%20weer%20thuis.wmv
Hij is nu al een beetje anti Idols geworden
Omdat ik blij ben dat die kikker weg is?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik je knap irritant aan het worden vond
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:47 schreef chansadres het volgende:
Vooral hoevaak je er op doorhamert, dat hij er uit is
En dat valt jou weer op WithMe!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef WithMe het volgende:
In het filmpje wordt het fragment van zijn optreden afgekapt na het zinnetje 'all the handsome men are gay'.![]()
Jullie kunnen niet eens carnavalquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind het Limburgs carnaval net iets te Duits overkomen. De sfeer is compleet anders. Andere muziek, andere outfits, andere beleving. Niet mijn carnaval.. Maar ik ben dan ook jarenlang geindoctrineerd geweest met het oergezellige west-brabantse carnaval![]()
Hier zijn ze ook alweer een tijdje bezig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet eens carnavalbij ons begint het al weken vantevoren
het leeft hier ook veel meer
zou eveneens niet tussen de brabanders willen hangen
andere sfeer komt natuurlijk vanwege de vriendelijkere mensen in Limburg
![]()
Carnaval heeft Serge genekt![]()
Wat bedoel je hiermee, WithMe?quote:
Die gingen achteraf ook Idols afzeiken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee, WithMe?
Ja, maar Martijn van Starmaker/K-otic zat in een HARDROCK-band en wilde daar ook mee doorgaan.Heeft hij ook gedaan ik heb onlangs een intervieuw met Bouchra gelezen en die vertelde dat Martijn in Amerika met z'n band op toernee was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef chansadres het volgende:
Tuurlijk, hij zou veel minder aandacht krijgen zonder Idols. Maar op de langer termijn zal het toch negatief werken. Beetje het Martijn van Starmaker effect.
whahahaha jah dat valt me nu op jahquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat Serge bij de zin "are you questioning your size" tijdens Supreme zijn hand opvallend dicht bij kleine Serge houdt
Dat viel zaterdag ook al op ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat Serge bij de zin "are you questioning your size" tijdens Supreme zijn hand opvallend dicht bij kleine Serge houdt
Dat viel me (helaas) op jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
![]()
Sorry voor de slechte kwaliteit.
Is het uur al afgelopen of vloog de tijd sinds die vorige opmerking van Tha_Erikquote:
Ik vind lover altijd mannelijk klinken maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Zijn "lover"![]()
![]()
Dat klinkt zó fout hč, zeker bij hem.
Zoiets dreunt na natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is het uur al afgelopen of vloog de tijd sinds die vorige opmerking van Tha_Erik![]()
Ik bedoelde dat inderdaad. Hij viel een beetje buiten de boot bij Starmaker en nu hij terug is in dat hard-rockbandje valt het niet echt in de smaak in NL door zijn reputatie bij Starmaker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:44 schreef leichje het volgende:
[..]
Ja, maar Martijn van Starmaker/K-otic zat in een HARDROCK-band en wilde daar ook mee doorgaan.Heeft hij ook gedaan ik heb onlangs een intervieuw met Bouchra gelezen en die vertelde dat Martijn in Amerika met z'n band op toernee was.
Dan hangt er hier een irritante echo in dit topic want hij dreunt wel lang na zegquote:
ik vind het nog steeds jammer, hij had wel derde mogen wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef chansadres het volgende:
Hoe de kleintjes het bij de vereniging het zeggen: Nu is het schattigheid uit Idols
Weet je ook voor wie ze nu zijn bij de vereniging?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef chansadres het volgende:
Hoe de kleintjes het bij de vereniging het zeggen: Nu is het schattigheid uit Idols
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef chansadres het volgende:
Ze weigeren te stemmen op een programma waar Serge geen winnaar is
Ik mag ze nu alquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:57 schreef chansadres het volgende:
Maar ze vinden Floortje ook wel ok dus denk dat ze dan voor haar gaan
Ach, jij hebt over alles wel een uitgesproken mening, en laat dat ook overal goed blijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je doet wél net alsof ik de enige ben die blij is dat hij eruit is.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef chansadres het volgende:
Haha, ik denk dat iedereen eens is dat hij niet de beste zanger is. Maar jouw vreugdekreten overrompelt elke andere reactie hier!
Maakt niks uit hoor maar je wordt een beetje zo eentonig als Serge en voorspelbaar als een bakvisje
Ja, maar ik probeer het meestal wel goed te onderbouwen. Hoewel die onderbouwingen niet altijd even waterdicht zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, jij hebt over alles wel een uitgesproken mening, en laat dat ook overal goed blijken.
Zie paar posts terug, denk echt dat de reden Carnaval is, veel mensen in de kroeg enzo..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:25 schreef chansadres het volgende:
Haha, dat echt niet.
Ik bekijk het alleen van een andere kant. Ik zou nooooit singles of cd's van hem kopen. Maar ik weet wel dat er echt veel "mensen" zijn die dat wel doen.
Ik vind het gewoon interessant dat Serge niet ver is gekomen terwijl iedereen wist dat hij genoeg fans had. En ik vind "het beltegoed was op" niet een reden waarom hij eruit ligt nu.
Ik weet de reden ook niet namelijk en ik vind het vreemd ja.
Maar maak je niet ongerust Tha_Erik, ik lig er 's nachts niet wakker van dat hij eruit is. Ik ben ook blij want zingen kon hij niet zo goed. Maar hij is er niet terecht uit denk ik...
Het is toch nog geen carnaval?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zie paar posts terug, denk echt dat de reden Carnaval is, veel mensen in de kroeg enzo..
Oh okee, ik krijg het niet echt mee. Hier in het hoge noorden leeft het niet zo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze beginnen steeds vroeger. Hier lijkt het soms ook al alsof het al in volle gang is.
Hier in het hoge Noorden wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Oh okee, ik krijg het niet echt mee. Hier in het hoge noorden leeft het niet zo.![]()
hahahahahahahahhahaquote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=sannev
Lees het berichtje van Dizzle eens...Bericht nummer 5 of zo
Carnavalquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben één van de weinige Brabanders die niet zo gek is op carnaval.
Het bier is het enige voordeel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Carnavalenige feest waar het niet om bier draait
![]()
Inderdaad. KIjk, als je nou bij ons naar de beemster kermis gaat, of naar de lappen dag in zowel Hoorn als in Purmerend (waar ik woon) of naar de Volendamse kermis OF Koninginnedag, dan draait het allemaal om BIERquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het bier is het enige voordeel.
Hej, je weet hoe ik erover denkquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je doet wél net alsof ik de enige ben die blij is dat hij eruit is.
This will doquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Hej, je weet hoe ik erover denk*zoekt knuffelige smiley*
Daar hoef je niet stiekem voor te zijn hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Natalie het volgende:
Stiekem ben ik best wel blij dat ie eruit ligt
Bekende begrippen allemaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. KIjk, als je nou bij ons naar de beemster kermis gaat, of naar de lappen dag in zowel Hoorn als in Purmerend (waar ik woon) of naar de Volendamse kermis OF Koninginnedag, dan draait het allemaal om BIER![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
Andiyan, fix die icon eens męn!
Neequote:
Oh, okay, wat jij wilt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee. Tenminste niet hier
! Maar Geocities geeft wel vaker problemen, je moet deze link maar gebruiken: http://i11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/avatar.gif
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar hoef je niet stiekem voor te zijn hoor.
Ja, ik wel ondertussen.
Zo denk ik er precies ook overquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:37 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij ging eerder zo lekker en zelf in de uitzending (vlak voor de uitslag) werd er nog op ingegaan dat ie getipt was als mogelijke winnaar. Nog geen 15 minuten later hoort ie dat ie op de stoel moest en eruit lag. Kan er niet treurig om zijn. Heb 'm nooit goed gevonden.
Dat beter?
Stiekem was ik toch nieuwsgierig hoe dit nummer zou klinken. En het klinkt nog goed ook. Alleen rond de 2 minuten een uitglijertje maar dat vergeef ik je.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef chansadres het volgende:
Nou voor alle fans:
Serge - If It's Hurting You (Cover van Robbie Williams)
Rechtermuisknop en opslaan!
quote:
Dat denk je hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:29 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ze hebben vast uren gewerkt om alle onzuiverheden eruit te werken met alle techniekjes van 2006.![]()
Dan kunnen ze bij Harm net zo goed wat tekst erbij plakken met de techniek van tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:29 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ze hebben vast uren gewerkt om alle onzuiverheden eruit te werken met alle techniekjes van 2006.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze bij Harm net zo goed wat tekst erbij plakken met de techniek van tegenwoordig.
Dat klinkt wel erg als een bullshitverhaal hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:28 schreef leichje het volgende:
*knip*
Zolang types als serge er op die manier worden uitgewerkt, vind ik het bestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:28 schreef leichje het volgende:
Ik ga Idols gelijk minder leuk vinden![]()
![]()
Je kreeg bij Jetix alleen maar fans te horenquote:
bronquote:Fans van Idols-afvaller Serge uit Maastricht twijfelen over Idols-sms
Fans van Idols-afvaller Serge uit Maastricht zetten vraagtekens bij de eerlijkheid van het stemmen in het TV-programma.
De Maastrichtenaar werd afgelopen zaterdag weggestemd uit Idols. De Serge-fans, die per sms op hem stemden, kregen in een aantal gevallen geen bevestiging van hun stem. Of ze kregen een melding dat stemmen op Serge niet mogelijk was.
Dit lijkt me ook heel sterk. Áls er al gefraudeerd zou worden, wat ik al ernstig betwijfel, waarom dan zo opvallend? Het lijkt me eerder dat ze gewoon Serge's naam niet kunnen spellen in hun SMSjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:49 schreef WithMe het volgende:
[..]
bron
Ik geloof hier niks van. Volgens mij zijn het gewoon een stelletje slechte verliezers, die Serge-fans.
Ja, ik denk dat ze (per ongeluk, het zit er tenslotte zo ingebakken) ßr¤3Z4h gebruikt hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook heel sterk. Áls er al gefraudeerd zou worden, wat ik al ernstig betwijfel, waarom dan zo opvallend? Het lijkt me eerder dat ze gewoon Serge's naam niet kunnen spellen in hun SMSje.
Ze hebben allemaal s3rg3 gesms't.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze (per ongeluk, het zit er tenslotte zo ingebakken) ßr¤3Z4h gebruikt hebben.
Als dat zo is hadden ze dat al lang kunnen bewijzen.quote:Of ze kregen een melding dat stemmen op Serge niet mogelijk was.
Frans Bauerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:17 schreef WithMe het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat Serge vanavond gezongen zou hebben?
Dat heb ik ook gehoord ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:18 schreef Natalie het volgende:
Was het bij Christon eerder ook al niet zo dat sommigen een bericht terugkregen dat stemmen op hem niet meer mogelijk was?
Dat had ik eigenlijk wel willen horen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:17 schreef WithMe het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat Serge vanavond gezongen zou hebben?
Ja, dat is zeker iets wat ze aan zullen grijpen. En samen met dat gebeuren rond Christon, kan ik best snappen dat ze het verdacht vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:34 schreef WithMe het volgende:
Ik kreeg vorige week een bericht dat er een fout was bij het versturen van mijn sms (nee, ik heb niet op Serge gestemd). Maar dat zal dan aan de provider hebben gelegen ofzo. Later lukte het wel en kreeg ik ook een bevestigings-smsje. Maar als je favoriet eruit ligt nadat zoiets is gebeurd, kan ik me voorstellen dat sommigen daar dan iets achter gaan zoeken.
René Froger?quote:
heb dat toen zelf ook een keer gehad dat ik een bericht terug kreeg dat stemmen op Christon niet kon, maar daarna lukte het wel. een computer maakt fouten, maar die zorgen er niet voor dat iemand naar huis gestuurd word, of het verschil moet zo klein zijn...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker iets wat ze aan zullen grijpen. En samen met dat gebeuren rond Christon, kan ik best snappen dat ze het verdacht vinden.
[..]
René Froger?
Dat geloven we gewoonquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
En wie gaat 'm sluiten? Ik niet in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |