ik vind het nog steeds jammer, hij had wel derde mogen wordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef chansadres het volgende:
Hoe de kleintjes het bij de vereniging het zeggen: Nu is het schattigheid uit Idols
Weet je ook voor wie ze nu zijn bij de vereniging?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:43 schreef chansadres het volgende:
Hoe de kleintjes het bij de vereniging het zeggen: Nu is het schattigheid uit Idols
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef chansadres het volgende:
Ze weigeren te stemmen op een programma waar Serge geen winnaar is
Ik mag ze nu alquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:57 schreef chansadres het volgende:
Maar ze vinden Floortje ook wel ok dus denk dat ze dan voor haar gaan
Ach, jij hebt over alles wel een uitgesproken mening, en laat dat ook overal goed blijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je doet wél net alsof ik de enige ben die blij is dat hij eruit is.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef chansadres het volgende:
Haha, ik denk dat iedereen eens is dat hij niet de beste zanger is. Maar jouw vreugdekreten overrompelt elke andere reactie hier!
Maakt niks uit hoor maar je wordt een beetje zo eentonig als Serge en voorspelbaar als een bakvisje
Ja, maar ik probeer het meestal wel goed te onderbouwen. Hoewel die onderbouwingen niet altijd even waterdicht zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, jij hebt over alles wel een uitgesproken mening, en laat dat ook overal goed blijken.
Zie paar posts terug, denk echt dat de reden Carnaval is, veel mensen in de kroeg enzo..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:25 schreef chansadres het volgende:
Haha, dat echt niet.
Ik bekijk het alleen van een andere kant. Ik zou nooooit singles of cd's van hem kopen. Maar ik weet wel dat er echt veel "mensen" zijn die dat wel doen.
Ik vind het gewoon interessant dat Serge niet ver is gekomen terwijl iedereen wist dat hij genoeg fans had. En ik vind "het beltegoed was op" niet een reden waarom hij eruit ligt nu.
Ik weet de reden ook niet namelijk en ik vind het vreemd ja.
Maar maak je niet ongerust Tha_Erik, ik lig er 's nachts niet wakker van dat hij eruit is. Ik ben ook blij want zingen kon hij niet zo goed. Maar hij is er niet terecht uit denk ik...
Het is toch nog geen carnaval?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zie paar posts terug, denk echt dat de reden Carnaval is, veel mensen in de kroeg enzo..
Oh okee, ik krijg het niet echt mee. Hier in het hoge noorden leeft het niet zo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze beginnen steeds vroeger. Hier lijkt het soms ook al alsof het al in volle gang is.
Hier in het hoge Noorden wel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Oh okee, ik krijg het niet echt mee. Hier in het hoge noorden leeft het niet zo.![]()
hahahahahahahahhahaquote:Op maandag 13 februari 2006 10:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=sannev
Lees het berichtje van Dizzle eens...Bericht nummer 5 of zo
Carnavalquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben één van de weinige Brabanders die niet zo gek is op carnaval.
Het bier is het enige voordeel.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Carnavalenige feest waar het niet om bier draait
![]()
Inderdaad. KIjk, als je nou bij ons naar de beemster kermis gaat, of naar de lappen dag in zowel Hoorn als in Purmerend (waar ik woon) of naar de Volendamse kermis OF Koninginnedag, dan draait het allemaal om BIERquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het bier is het enige voordeel.
Hej, je weet hoe ik erover denkquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je doet wél net alsof ik de enige ben die blij is dat hij eruit is.
This will doquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:42 schreef jessjuh het volgende:
[..]
Hej, je weet hoe ik erover denk*zoekt knuffelige smiley*
Daar hoef je niet stiekem voor te zijn hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:21 schreef Natalie het volgende:
Stiekem ben ik best wel blij dat ie eruit ligt
Bekende begrippen allemaal.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad. KIjk, als je nou bij ons naar de beemster kermis gaat, of naar de lappen dag in zowel Hoorn als in Purmerend (waar ik woon) of naar de Volendamse kermis OF Koninginnedag, dan draait het allemaal om BIER![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:51 schreef Svensational het volgende:
Andiyan, fix die icon eens mên!
Neequote:
Oh, okay, wat jij wilt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee. Tenminste niet hier
! Maar Geocities geeft wel vaker problemen, je moet deze link maar gebruiken: http://i11.photobucket.com/albums/a166/Svensational/avatar.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |