Ik vind het Limburgs carnaval net iets te Duits overkomen. De sfeer is compleet anders. Andere muziek, andere outfits, andere beleving. Niet mijn carnaval.. Maar ik ben dan ook jarenlang geindoctrineerd geweest met het oergezellige west-brabantse carnavalquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Overgenomen van ons natuurlijkleg me het verschil eens uit
Het Noordhollandse carnaval.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:03 schreef Lynx666 het volgende:
Jah voor het zuipen hoef je het idd niet te doen. Daar is ook helemaal geen excuus voor nodig
Het gaat mij om de hele sfeer eromheen, en dat is wel compleet anders dan elke andere avond in de kroeg. En dat maakt carnaval dan wel weer uniek.
I rest my casequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet alleen meiden uit het Noorden hoor![]()
Zo'n idee kreeg ik ook al. Hij lijkt op deze foto eerder 33 dan 23.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kapsel. Net of Sergio al half kaal is en wanhopig probeert om zijn haartjes naar voren te kammen
.
het haar zit beter dan bij de workshopquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kapsel. Net of Sergio al half kaal is en wanhopig probeert om zijn haartjes naar voren te kammen
.
Nu weet ik weer waarom ik je knap irritant aan het worden vondquote:
Gevalletje Bas/Joël zeker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef chansadres het volgende:
Als je naar zijn vader kijkt, weet je opzich al genoeg
Voor de echte fans nog, een 2 minuten stukje met Serge in HQ
http://www.l1.nl/nieuwsfi(...)s%20weer%20thuis.wmv
Hij is nu al een beetje anti Idols geworden
Omdat ik blij ben dat die kikker weg is?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik je knap irritant aan het worden vond
Dat valt toch wel mee?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:47 schreef chansadres het volgende:
Vooral hoevaak je er op doorhamert, dat hij er uit is
En dat valt jou weer op WithMe!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef WithMe het volgende:
In het filmpje wordt het fragment van zijn optreden afgekapt na het zinnetje 'all the handsome men are gay'.![]()
Jullie kunnen niet eens carnavalquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind het Limburgs carnaval net iets te Duits overkomen. De sfeer is compleet anders. Andere muziek, andere outfits, andere beleving. Niet mijn carnaval.. Maar ik ben dan ook jarenlang geindoctrineerd geweest met het oergezellige west-brabantse carnaval![]()
Hier zijn ze ook alweer een tijdje bezig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet eens carnavalbij ons begint het al weken vantevoren
het leeft hier ook veel meer
zou eveneens niet tussen de brabanders willen hangen
andere sfeer komt natuurlijk vanwege de vriendelijkere mensen in Limburg
![]()
Carnaval heeft Serge genekt![]()
Wat bedoel je hiermee, WithMe?quote:
Die gingen achteraf ook Idols afzeiken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee, WithMe?
Ja, maar Martijn van Starmaker/K-otic zat in een HARDROCK-band en wilde daar ook mee doorgaan.Heeft hij ook gedaan ik heb onlangs een intervieuw met Bouchra gelezen en die vertelde dat Martijn in Amerika met z'n band op toernee was.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef chansadres het volgende:
Tuurlijk, hij zou veel minder aandacht krijgen zonder Idols. Maar op de langer termijn zal het toch negatief werken. Beetje het Martijn van Starmaker effect.
whahahaha jah dat valt me nu op jahquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat Serge bij de zin "are you questioning your size" tijdens Supreme zijn hand opvallend dicht bij kleine Serge houdt
Dat viel zaterdag ook al op ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat Serge bij de zin "are you questioning your size" tijdens Supreme zijn hand opvallend dicht bij kleine Serge houdt
Dat viel me (helaas) op jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
![]()
Sorry voor de slechte kwaliteit.
Is het uur al afgelopen of vloog de tijd sinds die vorige opmerking van Tha_Erikquote:
Ik vind lover altijd mannelijk klinken maar dat kan aan mij liggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Zijn "lover"![]()
![]()
Dat klinkt zó fout hè, zeker bij hem.
Zoiets dreunt na natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is het uur al afgelopen of vloog de tijd sinds die vorige opmerking van Tha_Erik![]()
Ik bedoelde dat inderdaad. Hij viel een beetje buiten de boot bij Starmaker en nu hij terug is in dat hard-rockbandje valt het niet echt in de smaak in NL door zijn reputatie bij Starmaker.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:44 schreef leichje het volgende:
[..]
Ja, maar Martijn van Starmaker/K-otic zat in een HARDROCK-band en wilde daar ook mee doorgaan.Heeft hij ook gedaan ik heb onlangs een intervieuw met Bouchra gelezen en die vertelde dat Martijn in Amerika met z'n band op toernee was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |