Dat heb ik toen ook gemist, dus je bent vergevenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Ik ben zelf ook een keer op FOK!radio geweest.
Het zal wel niks nieuws zijn, maar ik vind mezelf verschrikkelijk klinken.. Door de telefoon gaat nog wel, maar toen ik een maand geleden zelf te gast was, ughquote:Op maandag 13 februari 2006 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel grappig om de stem achter de user te horen.
Volgens mij heeft bijna iedereen dat. Ik praat ook altijd zo weinig mogelijk als er iemand aan het filmen is, als ik bijvoorbeeld vakantiefilmpjes kijk vind ik m'n stem echt niet om aan te horen.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:38 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik vond het ook verschrikkelijk om mezelf te horen,
Ja, ik dacht eerst dat ze iemand anders bedoelde, totdat ze het zei dat je voor de eerste keer luisterdequote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, 't kwam er alleen wat vreemd uit.![]()
(T)quote:Op maandag 13 februari 2006 22:28 schreef PeRi het volgende:
Wanneer ben jij er dan geweest Sven?
Die had ik ze gegevenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kwamen ze aan je nummer dan?
Ah okquote:Op maandag 13 februari 2006 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
ditmaal doelde ik op je gekloot op dat andere forumgedoe
Dank je wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:14 schreef sbientje het volgende:
en allemaal een vrolijke valentijn!
ik kan je foto niet zien omdat ik op me werk zit. Maar zal vast wel een lieve foto zijn.... labradors zijn gewoon erg lieve doggy'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef sbientje het volgende:
stap uit de schaaaaduw en loop in de zooohoooon
dus! ik ben ook weer op
edit - kijk wat ik gisteren met mijn telefoon heb gemaakt
Wat een schatje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef sbientje het volgende:
stap uit de schaaaaduw en loop in de zooohoooon
dus! ik ben ook weer op
edit - kijk wat ik gisteren met mijn telefoon heb gemaakt
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef chansadres het volgende:
Helemaal vergeten te zeggen:
Vrolijke valentijn!
Iedereen al postzakken aan de deur gekregen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:53 schreef chansadres het volgende:
Helemaal vergeten te zeggen:
Vrolijke valentijn!
Iedereen al postzakken aan de deur gekregen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik maak mezelf maar wijs dat de lichting zo groot is dat het een hele dag duurt om het hier te krijgen
ik doe niet aan valentijdsdag eigenlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Heeft er nog iemand wat verstuurd?
Dat maakt het wel zuur jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:20 schreef WithMe het volgende:
Het ergste is dat mijn huisgenoten wel wat hebben.
Ik ga het dadelijk iemand brengenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:13 schreef WithMe het volgende:
[..]
![]()
Heeft er nog iemand wat verstuurd?
Luck!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Lynx666 het volgende:
En weer drie sollicitaties de deur uit
Wish me luck
veel geluk, zit vast een baan voor je tussenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:16 schreef Lynx666 het volgende:
En weer drie sollicitaties de deur uit
Wish me luck
Nogmaals dan maarquote:Op zondag 12 februari 2006 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe heette ze?
Ben erg benieuwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |