Ik vind een cover van iets eigenlijk nooit beter dan het origineel. Juist omdat het een cover isquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
ben de hele dag bezig geweest, en zo nu en dan eens gepost, dus reageer later op dingen vandaag. las net de replys op het stukje over Lucie, en ik word er niet goed van dat mensen haar cover van metallica zo haten.
ik ken beide versies, en ik geef de voorkeur aan die van Lucie, haar stem ligt lekkerder in het gehoor, en instrumantaal spreekt het mij ook meer aan. de meeste mensen mogen dan een hekel hebben aan deze cover, ik vind het een verbetering van het origineel
Kijk, Jessica Simpson die Robbie Williamss Angel covert, dat kon echt nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, helemaal mee eens Superhero.
True. Maar ook omgekeerd gebeurt hetzelfde. Als je eerst bekend bent met de cover van een nummer, en daarna het origineel hoort, ga je kritischer luisteren naar het origineel (en wellicht minder goed vinden dan de cover)quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
't is mens eigen, maar daarom is het nog wel jammer
ik ben dus duidelijk geen (normaal) mens. ik luister bij covers die ik goed vind altijd het origineel, en het komt vaak voor dat ik het origineel beter vind dat de cover, ook al kende ik de cover eerder.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True. Maar ook omgekeerd gebeurt hetzelfde. Als je eerst bekend bent met de cover van een nummer, en daarna het origineel hoort, ga je kritischer luisteren naar het origineel (en wellicht minder goed vinden dan de cover)
Geef es een voorbeeld danquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ben dus duidelijk geen (normaal) mens. ik luister bij covers die ik goed vind altijd het origineel, en het komt vaak voor dat ik het origineel beter vind dat de cover, ook al kende ik de cover eerder.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef sbientje het volgende:
er is een topic in FP-crew over mij![]()
dat is het crewforum van de frontpage crew.. waar ik dus ook bijhoorquote:
alleen ik, omdat ik ook een quasi idols icon hebquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:18 schreef chansadres het volgende:
Oeh zijn we berucht onder de crew?
Dan ben ik zeker de Idol onder de (ex-)designers?quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef sbientje het volgende:
er is een topic in FP-crew over mij![]()
de Slowchat heeft als titel: Sbientje, de Idol der FP-ers![]()
dit valt onder lekken![]()
Nogal ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Goeiemorgen weer!
Wat een kloteweer buiten!
Alweerquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan ga ik zometeen maar met de tram naar de uni. Alleen doe ik er dan ongeveer 3x zo lang over omdat de tramsporen bij de Dam open liggen en er dan een omleiding is en die schiet niet op..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zo me doggy uitlaten.... ik neem me plu maar mee, maar het schijnt zo hard te waaien.... nou kijken of ik het overleef....
tot strakkies!
zo'n compliment hoorde er gewoon inquote:Op woensdag 15 februari 2006 08:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Je sig Californian_dreamer.
Goeiemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |