En dat is taai zatquote:Op maandag 13 februari 2006 13:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, het gaat er zeker om dat je de taal dagelijks moet gebruiken?
As allways mate!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:53 schreef Donnie.Darko het volgende:
Jubeltopic.
Ik de lapo.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef cerror het volgende:
Ik heb de fipo van topic 400.
Trotsch....
Dat weet je nu alquote:
Tofheid!quote:Op maandag 13 februari 2006 13:57 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Everyone can look in teh future
Ik ook nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef cerror het volgende:
* cerror plays cerror - The bible lies.mp3
Nooit geweten dat ik die ooit heb gemaakt.
Ik ben pas net wakker en voel me amper beter dan de afgelopen paar dagen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef jackson het volgende:
We gaan alweer de goeie kant op.... net 2uur geweest. Over de helft
Je hebt ook veel nummers gemaak.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef cerror het volgende:
* cerror plays cerror - The bible lies.mp3
Nooit geweten dat ik die ooit heb gemaakt.
Minder dan 3,5 uur zelfsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef jackson het volgende:
We gaan alweer de goeie kant op.... net 2uur geweest. Over de helft
Hoerig.... nog maar ff thuisblijven dusquote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik ben pas net wakker en voel me amper beter dan de afgelopen paar dagen.
Klote kippenpest
Elmer Fudd?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
Konijntjes.. met strikjes..
Huppel.. huppel..
Pang..
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
Huppel.. huppel..
Pang..
Konijnenvlees.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:05 schreef Janetje het volgende:
Huppel.. huppel..
Pang..
Zo is het mevrouw.... en niet anders. Vanavond moet ik nog 2,5 uur werken maargoed. Dat is meer hobbiequote:
Fliedel flopkip.. poedel.quote:
Ofzoquote:
Jah, terwijl vandaag een van de weinige dagen in het jaar is dat ik heel graag op school had willen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoerig.... nog maar ff thuisblijven dus![]()
Hij zei mevrouw tegen mequote:Op maandag 13 februari 2006 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is het mevrouw.... en niet anders. Vanavond moet ik nog 2,5 uur werken maargoed. Dat is meer hobbie
Hmmjah. Snap ik... ziek zijn kan echt te kut zijn. Ik was laatst ziek in een tentamen week van mequote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Jah, terwijl vandaag een van de weinige dagen in het jaar is dat ik heel graag op school had willen zijn.
De verloop van mijn hele huidige project hangt er vanaf, we moesten vandaag 'sollicitanten' ontvangen die bij mij en mijn projectpartner in de projectgroep willen komen. Ik heb er vertrouwen in dat betreffende partner wel een goede keus maakt maar ik had graag zelf een vinger in de pap gehad wie er in onze groep kwam...
Pang!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
visualiseer, dames en heren!
Bah idd ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah. Snap ik... ziek zijn kan echt te kut zijn. Ik was laatst ziek in een tentamen week van me. Dat drukte de pret ook behoorlijk hard
Je wordt mod?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Bah idd ja.
Ach, als ik maar weer beter genoeg ben om mijn nieuwe kleurtje in ontvangst te nemen een dezer dagen.
Alsin blauw @ fok! ?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Bah idd ja.
Ach, als ik maar weer beter genoeg ben om mijn nieuwe kleurtje in ontvangst te nemen een dezer dagen.
En ik heb een hond.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:12 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Bah idd ja.
En ik heb draaitafelsquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nee ik ga mijn haar blonderen.
Toch een kleine glimlach hierquote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
*proest*quote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Dat klinkt net zo grappig als wanneer ik dat zou zeggen..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:16 schreef Donnie.Darko het volgende:
Ja.... geen dankquote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mooie reacties
Of ikquote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo grappig als wanneer ik dat zou zeggen..
Ik heb het vroeger wel eens blond gehad. En zwart. En roze met groen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo grappig als wanneer ik dat zou zeggen..
Ik heb het ook wel eens zwart gehad ja.. en roze met blauw ook nog..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger wel eens blond gehad. En zwart. En roze met groen.
En nu weer blond of lul je maar watquote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger wel eens blond gehad. En zwart. En roze met groen.
Roze met blauw. Gaaf.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens zwart gehad ja.. en roze met blauw ook nog..
Was niet voor herhaling vatbaar..
Mwah.. t was voor onze laatste schooldag...quote:
Jij zegt etquote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. t was voor onze laatste schooldag...
Tja.. dan moet je wel gek doen he..
Awwww.. zo'n klein blond cerrortje...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef cerror het volgende:
Ik ben altijd een brunette geweest...
Al was ik als kleuter hardstikke blond.
Ik nogsteedsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:23 schreef cerror het volgende:
Al was ik als kleuter hardstikke blond.
Alleen dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Roze niet bij mij..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Misstique het volgende:
Extreem geverfd haar is gewoon tof.
Het mag ook best een beetje staan dan vind ikquote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Misstique het volgende:
Extreem geverfd haar is gewoon tof.
Niks moet..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja normaal ook..quote:
Dat is van ondergeschikt belangquote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Het mag ook best een beetje staan dan vind ik
Als je antwoord ja is wil ik alvast zeggen 'PICS!'quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja normaal ook..
Maar normaal gesproken loop ik niet door school op stiletto-hakken, in een zwarte glitterjurk, met een paarse boa en blauw/roze geverfd haar.. jij wel?
Correctquote:
Ooh.... okquote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is van ondergeschikt belang![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je antwoord ja is wil ik alvast zeggen 'PICS!'
Zolang je maar apart bent en niet deel uit maakt van de massaquote:
Ik zou het best eens willen doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja normaal ook..
Maar normaal gesproken loop ik niet door school op stiletto-hakken, in een zwarte glitterjurk, met een paarse boa en blauw/roze geverfd haar.. jij wel?
Go for it!! Leef!! Wees creatief!! Laat je gaan!!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik zou het best eens willen doen.
Hey mijn blonde krullen zijn tof ja!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zolang je maar apart bent en niet deel uit maakt van de massa![]()
Het leuke was dat ik toen niet eens opviel..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:30 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik zou het best eens willen doen.
Laat mij nou ff een latente hippie spelenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey mijn blonde krullen zijn tof ja!
()
Jij mag datquote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat mij nou ff een latente hippie spelen![]()
...Neem een digicam meequote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Go for it!! Leef!! Wees creatief!! Laat je gaan!!
Ik kan alleen nooit jurken vinden in mijn maatquote:Op maandag 13 februari 2006 14:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Go for it!! Leef!! Wees creatief!! Laat je gaan!!
♪ I wanna be a hippy and I wanna get stoned ♫quote:Op maandag 13 februari 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat mij nou ff een latente hippie spelen![]()
Whehe die muzieknootjes.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
♪ I wanna be a hippy and I wanna get stoned ♫
Dat is aardig vreemd of ben je 2m + ?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik kan alleen nooit jurken vinden in mijn maat
Muzieknootjes zijn okay!quote:
Nostalgie..... maar wel een grafplaatquote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
♪ I wanna be a hippy and I wanna get stoned ♫
En wat is je maat?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:36 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Ik kan alleen nooit jurken vinden in mijn maat
2.00mquote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is aardig vreemd of ben je 2m + ?
Dat is een eind ja. Maar toch zou et moeten kunnenquote:
Dan heb ik nog wel een jurk voor jequote:
Inderdaad.... creatief zijnquote:
Met vuilniszakken verlengdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een jurk voor je![]()
Volgens mij snap je em nietquote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij het verschil tussen een jurk en een rok niet
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij het verschil tussen een jurk en een rok niet
quote:
Dat laatstequote:Op maandag 13 februari 2006 14:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij snap je em niet
Of wil je em niet snappen
Nee hoor, gewoon een lange jurk, die bij hem dan netjes tot iets onder zn knieën uit komtquote:
Ok tof!quote:
Ideaalquote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een lange jurk, die bij hem dan netjes tot iets onder zn knieën uit komt![]()
Die van technohead vind ik beter dan die van de PA> De clip van die van de PA was wel lachen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Nostalgie..... maar wel een grafplaat
...maar bij jou over je schoenen hangt?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een lange jurk, die bij hem dan netjes tot iets onder zn knieën uit komt![]()
Clip zegt me weinig zo uit mijn hoofd. De plaat zelf wel....quote:Op maandag 13 februari 2006 14:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die van technohead vind ik beter dan die van de PA> De clip van die van de PA was wel lachen..
47...quote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef Donnie.Darko het volgende:
Nu nog hoge hakken in maatje 47.
Nope, tot mn enkelsquote:Op maandag 13 februari 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
...maar bij jou over je schoenen hangt?
Foto'squote:
You know what they say...quote:
Large shoes!quote:Op maandag 13 februari 2006 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
You know what they say...
Big feet....
Short dress ?!quote:
Bepaald geen geile jurk, heb em een keer aangeschaft toen we een film gingen opnemen en ik er uit moest zien als een dame uit de 16e eeuwquote:
47 valt nog wel mee hoor. Maar voor hoge hakken is et ff lastig.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:49 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Erg he... lang, grote ledematen, amper 70 kilo...
Zonde..... maar doe die foto's toch maarquote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bepaald geen geile jurk, heb em een keer aangeschaft toen we een film gingen opnemen en ik er uit moest zien als een dame uit de 16e eeuw![]()
Och, ik ben niet ontevreden opzich.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef jackson het volgende:
[..]
47 valt nog wel mee hoor. Maar voor hoge hakken is et ff lastig.
Gewoon gaat fitnessen en weight-gainer vreten!
toch lief dat je daar nu mee komt, IPV pas als hij hem al aanheeft, en de foto's geschoten zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bepaald geen geile jurk, heb em een keer aangeschaft toen we een film gingen opnemen en ik er uit moest zien als een dame uit de 16e eeuw![]()
Neuh..quote:Op maandag 13 februari 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde..... maar doe die foto's toch maar
Zo ben ikquote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
toch lief dat je daar nu mee komt, IPV pas als hij hem al aanheeft, en de foto's geschoten zijn
Mét of zonder string?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
foto's zónder dat je die rok aan hebt zijn ook goed
Ja hoor.... Dat je net onder de douche vandaan komt ofzo... ik heb wat met badkamersquote:Op maandag 13 februari 2006 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
foto's zónder dat je die rok aan hebt zijn ook goed
*stokje weer doorgeeft
Je wilt je aanmelden?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef NJ het volgende:
Is dit het centrale travestieten topic.
Doe maar met joh.... Borsten graag bloot...quote:
Roep jij Alicey even?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef NJ het volgende:
Is dit het centrale travestieten topic.
Is dat nodig dan ?quote:
Neuh.. gewoon lekker meedoen.. doe ik ook..quote:
Je fotoboek verklapt nixquote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. gewoon lekker meedoen.. doe ik ook..
Ik hou zowaar nog wel eens mensen voor de gek dat ik echt een vrouw ben..
Dream on kiddoquote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe maar met joh.... Borsten graag bloot...
Dank je
FF in de blender en naarbinnen schuiven die handelquote:Op maandag 13 februari 2006 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm dit weekend ging een mix van Palm, Hertog Jan, Blue Curacao, Rode wodka, Passoa, Bugles en Paprika chips niet helemaal goed...
Maak je niet druk.... ik droom daar niet van hoorquote:
*Nadenkt..quote:
Het ging over travestieten. Normaal heb ik niets tegen tieten, maar travestieten vallen niet in mijn 'doelgroep'.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Nadenkt..
Nee, ik heb niks banwaardigs geplaatst..
Oh.. en was het interessant?
Tis 3uur geweest dus lul nie zo slapquote:
Misstique!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Misstique het volgende:
NJ.
Bier in de middag beats een bid-dag...quote:
Je nagels kwamen eruitquote:
Wat ben jij meegaandquote:
Hmm.. tieten.. aparte dingen zijn dat..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Het ging over travestieten. Normaal heb ik niets tegen tieten, maar travestieten vallen niet in mijn 'doelgroep'.
Wat doe je moeilijk, hij kan niet eens bannen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Nadenkt..
Nee, ik heb niks banwaardigs geplaatst..
Oh.. en was het interessant?
Dan wordt het de tent van mn oma.quote:
Kijk maar uitquote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, hij kan niet eens bannen.
Ik moet ze aansmeren inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, hij kan niet eens bannen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan wordt het de tent van mn oma.
Het is allang geen morgen meer.quote:
doe mee of tief op!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef Jaco90 het volgende:
Woah, BEF is actief in de middag.. Allemaal werklozen?
een dag zonder zorgen enzoquote:
* pc-fr34k aansluit.quote:
Jaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef Jaco90 het volgende:
Woah, BEF is actief in de middag.. Allemaal werklozen?
quote:
quote:
Mevrouw.... wat doet u nuquote:
URL? En dan niet van FB maar dat topic.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
Mensen kom allemaal in FB even meelobbyen voor de Quick-PI
Link? ik ben lui.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
http://forumtools.phserver.net/releases/bleeding-edge/ daarmee zou het moeten werken...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
niet compatible enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/releases/bleeding-edge/ daarmee zou het moeten werken...
Klopt maar dat mag niet, toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://forumtools.phserver.net/releases/bleeding-edge/ daarmee zou het moeten werken...
Wil je alsjeblieft weg gaan.quote:
Nee... ik reed laatst 200.... ook dat mag nietquote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Klopt maar dat mag niet, toch?
Niet op de nieuwste FFquote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja dat hadden we wel door ondertussen
Snapt de grap niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja dat hadden we wel door ondertussen
Godver....... ik zit keihard te lachen hier en collega's vragen wat er isquote:
*Bambix aangeeft..quote:
Zo te zien welquote:Op maandag 13 februari 2006 15:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Bambix aangeeft..
Slabbetje erbij?
Tofheid... wie is die held ?!quote:
Uhuh, alleen kras ik niet.quote:
quote:
C. is geen heaumeau.quote:
En tief nou maar weer opquote:
Geeft niet, hoor. Wil je erover praten?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Uhuh, alleen kras ik niet.
Ik ben niet zo into die loten.
Ik praat liever met iemand die al enigzinds heeft geleefd en niet met zo'n broekie met 2 schaamharen en een puist.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Geeft niet, hoor. Wil je erover praten?
Luie donder.. hihi..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
DAT JE EEN LUIE DONDER BENT!!!
en nu optyfen!
En als je die vind op Fok! heb ik respect voor je.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik praat liever met iemand die al enigzinds heeft geleefd en niet met zo'n broekie met 2 schaamharen en een puist.
Ik weet het niet.... ff rellen is zo leuk weer eensquote:
Rellen in BeFquote:Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet het niet.... ff rellen is zo leuk weer eens
Ja 14.gifquote:
Wist je dat mensen ook leven na het uitloggen?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
En als je die vind op Fok! heb ik respect voor je.
hé wat?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Wist je dat mensen ook leven na het uitloggen?
Of heb je nog geen maatschappijleer?
ik zag het ook jaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
Desbetreffende pauper is trouwens een PUB-ber.
Hoi, trouwens.
quote:
Check.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja 14.gif
* Misstique Maikuuulmodus aanzet
Birri en Jonko.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef Snqqpy het volgende:
Mijn vader is óók homo.
Boeiend... tis een kneuter!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
Desbetreffende pauper is trouwens een PUB-ber.
Hoi, trouwens.
ik snap ook niet dat die gast het blijft proberenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Janetje het volgende:
Met maikuuul lukt het best goed...
Ja, die geeft snel op gelukkig.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Janetje het volgende:
Met maikuuul lukt het best goed...
Neuken ?!quote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
NEGEER ME NIET
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
NEGEER ME NIET
sr wordt daar ook braaf genegeerd?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, die geeft snel op gelukkig.
Ik noem dat gebagger altijd het US-SC sararaats syndroom.
quote:
Ik wil gewoon niet genegeerd worden omdat hier toevallig een of andere relnicht post die zélf eigenlijk genegeerd zou moeten worden. Hm? Hm?!?!!quote:
sorry, de filter stond iets te hoog afgesteldquote:Op maandag 13 februari 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
NEGEER ME NIET
Neen, maar haar gedrag lijkt verdomd veel op dat gedoe van die jochies hier.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
sr wordt daar ook braaf genegeerd?
Wat ben jij toch een homo.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon niet genegeerd worden omdat hier toevallig een of andere relnicht post die zélf eigenlijk genegeerd zou moeten worden. Hm? Hm?!?!!
FLASH.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Ik wil gewoon niet genegeerd worden omdat hier toevallig een of andere relnicht post die zélf eigenlijk genegeerd zou moeten worden. Hm? Hm?!?!!
Harrr.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sorry, de filter stond iets te hoog afgesteld
Jaja het is al goed...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Verdomd, inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, maar haar gedrag lijkt verdomd veel op dat gedoe van die jochies hier.
Ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef NJ het volgende:
Kent iemand die Jaco90 ofzo?
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Eventjes de frituur aanzetten en alvast voor vanavond gehakt uit de vriezer halen.
Nee. Ook geen behoefte aan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef NJ het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef Snqqpy het volgende:
Als Chowi een man was, was het een homo.
Jij hebt toch connecties met ban-privileges?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef NJ het volgende:
quote:
* onbeperkt spareribs gaat happen, op kosten van pa&maquote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Eventjes de frituur aanzetten en alvast voor vanavond gehakt uit de vriezer halen.
Neuken?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee. Ook geen behoefte aan eerlijk gezegd.
Ja mijn vader is admin.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij hebt toch connecties met ban-privileges?
Ik wilde het gewoon even duidelijk hebben?quote:
jij kunt toch posts verwijderenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef NJ het volgende:
spareribs met (OMGWTF) BBQ-saus.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
* onbeperkt spareribs gaat happen, op kosten van pa&ma
nee: kruidenboter, honing, ketjap, of Berepittigquote:Op maandag 13 februari 2006 15:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
spareribs met (OMGWTF) BBQ-saus..
Statements zijn er om gemaakt te worden... of zoiets.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even duidelijk hebben?.
Mijn conrector zegt dat ik advocaat moet worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef Snqqpy het volgende:
Nou jongens.
Check je later, homies voor life.
Ik ga mijn huiswerk maken, anders kan ik later geen kantoorslaaf worden.
Statement is gewoon een omlaag gevallen Engels woord, meer niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Statements zijn er om gemaakt te worden... of zoiets. [afbeelding]
Ik zie het verband.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef JDude het volgende:
Verder is het een vertiefte schijtdag, dus ik ben ook zo weer weg.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef JDude het volgende:
Verder is het een vertiefte schijtdag, dus ik ben ook zo weer weg.
Weinig zin in Fok!ken nu.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef cerror het volgende:
Ik zie het verband.
SHUT UP.quote:
Iets.quote:
Uitermate interessante aanwinst, deze newbie.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef Jaco90 het volgende:
Sletjuuuhs.
Via Misstique werkt het waarschijnlijk sneller.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij hebt toch connecties met ban-privileges?
Goed punt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Via Misstique werkt het waarschijnlijk sneller.
*glimlachquote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad graag dronken voeren om vervolgens z'n kop in de frituurpan te duwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Uitermate interessante aanwinst, deze newbie.
Psst, we negeren ze.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Uitermate interessante aanwinst, deze newbie.
Die heeft wel een erg letterlijke connectie met ban-privileges.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
Mt, roep dago eens.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik gun hem de drank niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad graag dronken voeren om vervolgens z'n kop in de frituurpan te duwen.
Je stage telt niet als werk? En roken kan altijd buiten toch.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef Janetje het volgende:
1 shared bedroom - ¤350 monthly
We are looking for 1 NON SMOKING working girl/tourist aged 20-24 to share a fabulous comfortable apt with 3 other working girls. You will SHARE a room with one girl.![]()
Hij is aan t werk, ik ook overigensquote:
Plus dat als we hem eerst drank voerne hij de pijn van het vet minder zou voelen.quote:
Waarna zijn hoofd ingeslagen wordt met een wijnfles.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad graag dronken voeren om vervolgens z'n kop in de frituurpan te duwen.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Plus een souflaki-stok in zijn aarsch tegen z'n darmwand.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarna zijn hoofd ingeslagen wordt met een wijnfles.
Lieverd... 'working girls'quote:Op maandag 13 februari 2006 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je stage telt niet als werk? En roken kan altijd buiten toch.
Dóór zijn darmwand.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Plus een souflaki-stok in zijn aarsch tegen z'n darmwand.
Vaak wel, toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieverd... 'working girls'
Denken jullie nooit door?!
Jah anders kan je het net zo goed niet doen..quote:
Ik dacht daar al aan maar ik dacht dat ik weer ene viezerik zou worden gevonden.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieverd... 'working girls'
Denken jullie nooit door?!
Oh ja, sorry ik was te mild.quote:
Aighttt.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jah anders kan je het net zo goed niet doen..
Hans Teeuwen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jah anders kan je het net zo goed niet doen..
Je bent zo mild als een fles bleekmiddel c'ke...quote:
Straks gaan mensen nog aan je wennen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |